Tiedän sen ja tunnen sen. Tämä lohduttaa minua aivan valtavasti.
Olen oikealla tiellä
25
555
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä sinulle. Kuinka paljon auttaakaan, kun tietää olevansa aito ja rehellinen ja tekevänsä oman parhaansa elämänsä eteen. Kovan kautta olen oppinut myös sen, että auta itseäsi, ennen kuin voit lähteä auttamaan muita. Ja sekin ettei väliä mitä muut ajattelee, kun en voi toisten ajatuksille mitään, on alkanut muuttumaan lihaksi. Jos minä en kelpaa sellaisena kuin olen, niin sitten saa olla. Epäaitojen ja petollisen ihmisten perään ei itketä. Niitä oikeita ystäviä alkaa tuosta syystä arvostamaan ihan eri tavalla. En tiedä mitä sinulla ap on meneillään, mutta tässä omat tämänhetkiset mietteeni. Tsemppiä!
- Anonyymi
Aamuni starttasi käyntiin itkulla. Mutta tämä päätös luopua sinusta, pitää. No regrets anyway!💔sivusta
- Anonyymi
Kaikkea hyvää sinulle!
- Anonyymi
Juu parempi niin olen pimeä -sivusta
- Anonyymi
Kenen kanssa se oikea tie on? Millä tiellä?
- Anonyymi
Is it my way or highway?
- Anonyymi
Ramses II: Villieläin
https://youtu.be/0h6DxYzknJ8?si=VTbWp-0TTRiuD_dz - Anonyymi
OnKo kyseessä nainen?
- Anonyymi
Tarkoitin onko kohde naknen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin onko kohde naknen?
Nakke Knikkerton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakke Knikkerton.
Nikke nakkena
- Anonyymi
Naiselle?
- Anonyymi
Naiselleni eli vaimolleni.
- Anonyymi
Emme ole niin pitkällä vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sä puhut tässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…K ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselleni eli vaimolleni.
Eli siis yhdessä eteenpäin?
Vaimo 💍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sä puhut tässä
Joku kysyi miksi kirjoitan täällä naiselleni. Tuo oli vastaus siihen. Kysymys siis jostain syystä poistettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo 💍Kuka on miehesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo 💍❤️❤️❤️👄💍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on miehesi?
Jii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jii
Ei osunut kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei osunut kirjain.
No eipä tietenkään!!
- Anonyymi
Se on se vaisto🫣
- Anonyymi
Niin minäkin olen mies. Tiedän sydämmessäni tämän olevan oikein vaikkei kumpikaan kyynelistä säästy
Varmaan säästy.
Mutta en voi sokeana kulkea siihen suuntaan minne ennen halusin päätyväni.
Pimeys js villeys on yhä minussa.
Mutta valitettavasti on muita vikoja joiden korjaus ei oo
vain tahdonvoimasta kiinni
Joudun kulkemaan uuteen suuntaan.
Silloin on hyvä et huomaa kaiken hyvän mitä elämässä jo on ja pitää siitä kiinni
Sinulle kaikkea hyvää jatkoon "Jonh."
En unohda mutten palata
Se jokin korkeampi puutui tähänkin...
Joka kohtalooni kuuluu...
Naiselta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007