Mitähän ajattelit minusta
Olit ihana
46
842
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Kuten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten?
Olet pehmeä ja lämmin persoona.
- Anonyymi
samat sanat miehelle
- Anonyymi
Joo oo. Tuli perille. Kaikki palstan miehet on sillee ett aah ooh Jes.
- Anonyymi
Olin? 🤧
- Anonyymi
Ihme hiippari olet.
- Anonyymi
Tunnustan!
- Anonyymi
Tuuppa päkäpäkä tänne näin niin pääset tuoksuttelemaan kukkasia 🐑🌷
- Anonyymi
Ajattelen että olet varmaan kiva ihminen 🙂
Siksi olisin halunnut tutustua.
Ehkä se päivä vielä tulee 🙋🏼- Anonyymi
Ei täällä kannata tutustua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt täällä ajatellutkaan 😏 kyllä me varmaan nähdään ihan livessä 😉 niinkuin tähänkin asti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt täällä ajatellutkaan 😏 kyllä me varmaan nähdään ihan livessä 😉 niinkuin tähänkin asti..
Tarkoitat varmaan sitä pientä, työkaveria. Pakko kai teidän nähdä, jos samassa työpaikassa kuksitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai näihin palstasedän, eli ed kommentoijan kirjoituksiin. Näinkin voisi sanoa juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat varmaan sitä pientä, työkaveria. Pakko kai teidän nähdä, jos samassa työpaikassa kuksitte.
Ei olla niin sairaita että työkaverita tarvitsee...
Vai onko se joku isokin meriitti toi työkaverin kanssa nxxx minen???
- Anonyymi
Jos toinen on kiinni niin onko toinen auki 😲😷🤪
- Anonyymi
🤧🤧🤧🤧🤧🤧
- Anonyymi
Pastilleja ja jaffaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastilleja ja jaffaa.
Mihin niitä tarvitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin niitä tarvitaan?
Nautitaan sisäisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastilleja ja jaffaa.
Entä vantaa- juoko sitä enää kukaan? En ymmärrä miksi kysyn tällaisia
- Anonyymi
Ajattelin samoin
- Anonyymi
Eilen?
- Anonyymi
Oli kiva nähdä sua. Oot ihan yhtä söpö, kun muistin. Mut mun pää taitaa alkaa selvitä enkä mä enää mee niin sekaisin susta. Kyl tää tästä.
- Anonyymi
Älä sano. Sekoitin sen vielä 🤪
- Anonyymi
Etkö enää tykkää?
- Anonyymi
Hyvä sitte:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö enää tykkää?
Ei se tykkääminen niin helposti lopu. Mut jos pystyy toimimaan normaalisti sun/hänen kanssa samassa tilassa. Helpottaa elämää.
- Anonyymi
Ihqu nainen koko ajan paranee mitä enemmän näkee!!!
- Anonyymi
Olet aivan ihana jonka olen myös sanonut, 🤩
- Anonyymi
Hän nainen on ihana. Vaikkakin osaa hän olla myös ärsyttävä välillä, mut sellaista se on. Ei se aina voi olla ihana.
- Anonyymi
Mullemullemulle
- Anonyymi
🤧🤧🤧🫂🫂❤️
- Anonyymi
Eräälle yllärille, olin todella yllättänyt, näemme ehkä vielä. Hyvää ajattelen.
- Anonyymi
Ei kirjoiteta tänne. Meihin ei kohdistu valvonnat mutta toki säännöt.
- Anonyymi
No kieltämättä ehkä liiankin ruusuisesti. Ikinä aikaisemmin en ole ollut näin rakastunut kehenkään tyyppiin. Olen päivä päivältä onnellisempi. Koko elämäni on muuttunut. Haaveilen meistä ehkä liikaakin 💓💓💓
- Anonyymi
Lämmöllä kuten aina ❤️
- Anonyymi
Jatkan vielä...olisi ihana jutella ja opetella tuntemaan...todella tuntemaan ❤️. Nähdään livenä pian taas noin viikon päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä...olisi ihana jutella ja opetella tuntemaan...todella tuntemaan ❤️. Nähdään livenä pian taas noin viikon päästä.
Ei nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähdä
Miksei?
- Anonyymi
Näytät uudessa kuvassa väsyneeltä. Oon tottunut et oot ilopirske ja utelias.
- Anonyymi
Mukavan ihana ihminen, avoin ja helposti lähestyttävä. Omalla tavallaan järkyttävän kaunis ja omanlaisensa.
https://www.youtube.com/watch?v=Oa_RSwwpPaA- Anonyymi
En ikinä uskalla omia näitä kivoja juttuja, kun oon tämmönen tavis ja tavikset katselee vaan tosi tv.tä. Mut kiva ralli!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995