puuhailla? Olisi niin kiva puuhailla yhdessä!
Mieheltä
Nainen, mitä aiot talvilomalla
48
511
Vastaukset
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Käy mutta darrassa ei pysty
- Anonyymi
Laittaisin sulle viestiä, mutku ei oo sitä numeroo.
- Anonyymi
Mutku Mutku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutku Mutku.
No niinpä! Eikä tää herra oo ees somessa!
- Anonyymi
Joo, mieluusti. Näytitkin jo niin turhautuneelle 😆 Mitä tehtäis?
- Anonyymi
Järjestän vapaata ku kerrot päivä
- Anonyymi
Kaikki käy paitsi tää päivä. Olen poikki mustasukkaisuudesta 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki käy paitsi tää päivä. Olen poikki mustasukkaisuudesta 🤣🤣
Sä oot kyl hyvin vtun vttumainen mustasukkasuuspäissäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot kyl hyvin vtun vttumainen mustasukkasuuspäissäs
Pahasti ohi!
- Anonyymi
En tiedä riittääkö kunto kissapedon jäljiltä 😉
- Anonyymi
Voi v.ttu🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi v.ttu🤣🤣
Kaupasta vaan lisää näkkäriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupasta vaan lisää näkkäriä.
Koulu- vai mitä?
Millä saa energiat pilviin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulu- vai mitä?
Millä saa energiat pilviin?Näkillä. Kuulemma. Mut varo samalla volttipiiriä.
- Anonyymi
Nina.
- Anonyymi
Trooppinen saaristovaltio Kaakkois-Aasiassa
meni jo nopeasti pari viikkoa. Vielä jäi keväälle viikko lomaa jäljelle.- Anonyymi
Balilta lähetään. Matka jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Balilta lähetään. Matka jatkuu
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
Eikä. En matkusta sun kans mihinkään. Pilaat vain juopottelullasi koko loman. Hyi.
- Anonyymi
Aattelin sua tulla morjestaa... ♥️
- Anonyymi
Millon tulet? ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon tulet? ❤️
Täl viikolla ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täl viikolla ♥️
♥️
- Anonyymi
Lähtisitkö mun kaa keikalle?
- Anonyymi
Ja sit voisit opastaa mua kuntosalilla.
- Anonyymi
Kenen keikka? Mikä pankki kyseessä?
💰💰💰💰💰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen keikka? Mikä pankki kyseessä?
💰💰💰💰💰Oliko tää johdattelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää johdattelua?
Säästöpossuun? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästöpossuun? -sivusta
Sinähän se varsinainen rosvo oot.
Ajattelit sitte varastaa itteltä vai oliko oman lapsen lipas? Oliko elinikäiset säästöt? Naisen shoppailun tarve nimittäin on pohjaton. Kaikki miehet tietää, että naiset on syytä pitää tyytyväisinä.😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit voisit opastaa mua kuntosalilla.
Näin se menee ja näin se lähtee. Näin Se käy. Ensin ryöstetään pankki ja sitten käsitellään tankoa paikallisessa ja juhlitaan kaikki rahasäkit tyhjiksi😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee ja näin se lähtee. Näin Se käy. Ensin ryöstetään pankki ja sitten käsitellään tankoa paikallisessa ja juhlitaan kaikki rahasäkit tyhjiksi😎
SE ei kertakaikkiaan käy! -sivusta
- Anonyymi
Nukun. Paljon. 🥵
- Anonyymi
Käytän dildoo koko viikon. Puuhaile sä siellä niin mä puuhailen täällä.
- Anonyymi
Tulossa vielä, lähden matkalle 😀 https://youtu.be/GVwZmVfShsM?feature=shared
- Anonyymi
Et lähde 💍🤨😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et lähde 💍🤨😅
Kyllä mä lähden sun kanssa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä lähden sun kanssa 😉
😘💍♥️
- Anonyymi
Mun talvilomani meni jo.
- Anonyymi
Mikä loma? Kellään?
- Anonyymi
Huoh.
Nyt on osassa Suomea talvilomaviikko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoh.
Nyt on osassa Suomea talvilomaviikko.Ja sen huomaa. Vajakki sisäsiittoiset rääkyy kaiket illat ulkona.
Olis hyvä muistaa että ei se määrä vaan laatu ole myös näihin musuihin!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen huomaa. Vajakki sisäsiittoiset rääkyy kaiket illat ulkona.
Olis hyvä muistaa että ei se määrä vaan laatu ole myös näihin musuihin!!!Pätee. Typo.
- Anonyymi
Uunolaseissa voisi vesihiihtoa kokeilla. Vilkuttelen sinulle sitten!
- Anonyymi
Hyppelen x hyppyjä nastakengillä pihassa, sauvat kädessä piereskellen, näin lämmitän itseni, jos viitsisi läksiä lenkille, morjens.
T. Westboro burroughs, northwest so rou noo, moro.
https://m.youtube.com/watch?v=yee2zpc6dMo - Anonyymi
Ajattelin jättää talviloman tänäkin vuonna väliin. Minulla sen verran hyvässä muistissa vielä edellinen talviloma yllätys, että en minä oikein välitä näistä miesten puuhaillaan yhdessä lomista.
- Anonyymi
Töissä menee eli ei nyt lomaa mutta ehkä kevväämmällä tai kesällä/syksyllä. Kelpaa hyvin sittenkin. Kaikki ei voi pitää yhtä aikaa ja itse jaksaa vielä ihan hyvin niin ei hätää. Mutta mukavaa lomaa kaikille joilla loma on, nauttikaa! ☺️
- Anonyymi
Mukavaa ja rentoa lomailua kaikille jotka lomailee tällä tai ensi viikolla vielä. Vaikka sää onkin mitä on. ☺️☺️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995