Kaivatullesi NYT Part ll.
Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
Mitä haluaisit sanoa
98
1793
Vastaukset
- Anonyymi
Oot ihan liian kaukana. Tsäänssit nähä on valitettavasti olemattomat.
- Anonyymi
Mikä on liian kaukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on liian kaukana?
Hän on semmoinen hyvin kaukainen kaivattu. Ei mitään mahdollisuuksia nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on semmoinen hyvin kaukainen kaivattu. Ei mitään mahdollisuuksia nähdä.
Rovaniemi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on liian kaukana?
Kaukana on varmaan hyvin eri käsite monille :) Toisille jo 50 km on liian kaukana.
- Anonyymi
Mä kohta unohdan miltä näytät.
- Anonyymi
Mullekin on käymässä näin.
- Anonyymi
Minä olen jo unohtanut. Tai en ihan. Eilen katsoin työkuvaasi netissä.
- Anonyymi
Missä olet, missä menet ja onko kaikki hyvin?
- Anonyymi
Mulla peukku taas pystyssä, otakko sittaamaan?
- Anonyymi
Ja lisäys: luottokortti huutaa hallelujaa... ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisäys: luottokortti huutaa hallelujaa... ♥️
Alanko sun edunvalvojaksi 👩💻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alanko sun edunvalvojaksi 👩💻
Jos oot 'Hän' ni Yes! 🙂
- Anonyymi
Haluaisin pois täältä palstalta ja mieluiten sun kanssa.
- Anonyymi
Tuu rakas takas
- Anonyymi
Minne pitäs tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne pitäs tulla?
No etkö itse tiedä vai pitääkö täältä lupaa kysellä🤔.
- Anonyymi
Pidä estos.
- Anonyymi
Pidän. Siitä voit olla varma🤣.
- Anonyymi
Iloa viikkoosi. Vieläkin pörrään sillä energialla jota sain, kun viikko sitten nähtiin. Jäi niin ihana fiilis. Ikävä sinua ❤️
t. sinun 🌪- Anonyymi
Kiva :)
- Anonyymi
Minä en anna periksi. Pimeinkin yö päättyy, ja aurinko nousee jälleen. Palaan takaisin, kun olen vahvistunut. Tahtoisin olla ystäväsi, Mies. Olet minulle tärkeä ihminen.
- Anonyymi
Aikuinen mies virkkaa itselleen tällaisia huoneen tauluja, missä sulla mättää?
- Anonyymi
Nuorensiko rakastuminen minua ollenkaan. Aivan kuin monet olisivat nähneet rakkauden minussa koska sain joskus kauniita katseita. . Vaikka en nuorentunut. Olet kiva ja minä kin toivon sulle hyvää jatkoa. Sori vielä kaikki ja olemassaoloni.
- Anonyymi
Olisiko lohjennut minullekin jos olisin avannut suuni oikealla hetkellä?
- Anonyymi
Aukeshan sulla suu, sieltä ei vaan tullu mitään rohkasevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aukeshan sulla suu, sieltä ei vaan tullu mitään rohkasevaa.
Tarviitko mamia paapomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviitko mamia paapomaan.
No vähän tissiä tekisi mieli.
- Anonyymi
En mä kyllä ota susta selvää. 😂🤪🙈 Välillä mä oon ihan varma, että sulla on tunteita ja välillä sit et ei oo. No, tänään mentiin jälkimmäisellä. Ei se mitään, mä pystyn kyllä elämään tunteideni kanssa, ei tää nyt ikuisesti jatku.
- Anonyymi
Jatkuu se. Forevör
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu se. Forevör
2 askelta eteen, 3 askelta taakse, 1 askel eteen 👣👣👣👣👣👣👣👣
👣👣👣
👣
👣
👣
👣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu se. Forevör
En mä kyllä usko, kyllähän nää tunteet sit aikanaan kuihtuu. Ja jos ei kuihdu ja tää vaan jatkuu, mä lähden pois. Ei tälläista vaan jaksa. Tulee sydänkohtaus vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä kyllä usko, kyllähän nää tunteet sit aikanaan kuihtuu. Ja jos ei kuihdu ja tää vaan jatkuu, mä lähden pois. Ei tälläista vaan jaksa. Tulee sydänkohtaus vielä.
Pyh. Oma valintasi, täällä mä olen koko aika ollut! Sulle! Pösilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyh. Oma valintasi, täällä mä olen koko aika ollut! Sulle! Pösilö
Mä oon nainen ja ei hön mua ehkä pösilöksi sanoisi. Tai jos sanoisi, jäisi yhteen kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon nainen ja ei hön mua ehkä pösilöksi sanoisi. Tai jos sanoisi, jäisi yhteen kertaan.
Nainen olet, muuta väittänytkään. Pösilö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olet, muuta väittänytkään. Pösilö
Äh. Kumpi on pösilö? Mä en ole, eikä kukaan kutsu mua Pösilöksi ilman seuraauksia. 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh. Kumpi on pösilö? Mä en ole, eikä kukaan kutsu mua Pösilöksi ilman seuraauksia. 🤨
Kyllä kutsuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kutsuu
Heippa 👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa 👋
Heippa hei 👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa 👋
Hojo hojo! 👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa 👋
Hyvästi vaan, ei sua ei tarvii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 askelta eteen, 3 askelta taakse, 1 askel eteen 👣👣👣👣👣👣👣👣
👣👣👣
👣
👣
👣
👣Helppo nakki. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kutsuu
Keep up that great spirit, bro. Sivusta
- Anonyymi
Et pääse karmaa pakoon. "mies"
- Anonyymi
Tähän on ihan pakko kertoo että mä en oo sukkahousuja pitäny sitte 90-luvun jälkeen. T. n
- Anonyymi
Mua ei oikein huvita tämä elämä. Tuskin mua saisi edes rakkaus viihtymään täällä. Masennukseksi voi kai kutsua, mutta jotenkin tämä elämä on vain kolhinut niin, että ei kiinnosta.
- Anonyymi
HeLe VaTTua
Olla iL Man
Kai VaTTua - Anonyymi
Että näin, kulta rakas pienoinen, vaikka et pieni olekaan.. Minä tiedän että seuraat tiiviisti elämääni edelleen, joten voisitko nyt vaan niellä sen egosi ja aletaan olee 😘
- Anonyymi
Jos sinäkin nielet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinäkin nielet...
Egoni? Se meni siinä samalla kun tuon kirjoitin
- Anonyymi
"Ylpeys ja ennakkoluulo" täällä, hei!
Mitä ehdotat? 😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ehdotat? 😘En yhtään mitään enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ehdotat? 😘Ehdotukseni ei kuulu palstalle, tai muukaan sielunelämäni sen kummemmin. ☺️
- Anonyymi
🏡 Darling, i'm coming 💋
👣🌂
👣
👣👙
👣👓
👣👡
👣👡
👣
👣👗👜
👣 - Anonyymi
Kaipaan sinua edelleen, J, vaikka aika on tehnyt meidät vieraiksi. Olen etsinyt itseäni. Voisin olla valmis sinulle.
- Anonyymi
Lähdetkö lenkille kevätiltana kun ilta-aurinko laskee tiedät minne.
- Anonyymi
Jos hän pyytäisi naamatusten tai Somen kautta, niin lähtisin ja tietäisin minne. Täällä palstalla tulee vain paha mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän pyytäisi naamatusten tai Somen kautta, niin lähtisin ja tietäisin minne. Täällä palstalla tulee vain paha mieli.
En ole somessa, mut nähdään siellä toisaalla joskus.
- Anonyymi
Jiii mies voisin nostaa sinut jalustalle ja halata, pussata, tutkia, kauttaaltaan hyväillä. Kannon nokassa luonnon helmassa lämpimänä kesäiltana tai portaissa matkalla yläkerran makkariin. ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Onko tämä j-mies josta skeemailet varsin sekavalla tavalla gubbe se sinun ns parempi minä, jolla onnistuu hommat?
- Anonyymi
Luulen, että toinen voi täyttää itsensä kaipuun sanoilla. Hänen ei tarvitse tehdä muuta, mutta minulla on jatkuva puute rakkaudestaan. Pääasia, että hänellä on hyvä.
- Anonyymi
RIP Roberta https://youtu.be/k4A5XuMz_Tw?si=3zlhqxD-6qkuQPPo
So fu**ing beautiful… - Anonyymi
välillä tosi tuskainen ikävän kanssa,mutta se myös määrittää minulle tunteitteni mittaa
- Anonyymi
Miksi en saa sinua mielestäni
- Anonyymi
Miten iloiseksi tulin tunnistaessani sinussa samaa kuin minussa. Olet jäänyt mieleeni yhtenä parhaimmista naisista.
Hyvää yötä kauas.
n-n - Anonyymi
Rakastuin silloin.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Silloin aikaa sitten.
- Anonyymi
M nainen olet kaunis ja ihana
- Anonyymi
Peukkuhan on maailman paras työkalu. Katoppa vaikka 👍🏻
- Anonyymi
M mies olet komea ja ihana. Ikävä sinua.
- Anonyymi
Sori, että pilasin päiväsi. Joskus voisin miettiä ennen kuin reagoin.
- Anonyymi
”Varo rakkautta
Paitsi, jos se on totta
ja jokainen osa sinussa sanoo kyllä.
Varpaat mukaan lukien.” - Anonyymi
Me rikotaan tässä tunteessa itsemme ja toisemme. Tää on tosi vaikeeta, lun tykkään liikaa ja tietää, ettei voisi tykätä.
- Anonyymi
Ikävissäni olen ikuisesti nähtävästi. Miksi ikinä kutsuit minua kun et osannut puhua mitään.
- Anonyymi
Olisit opettanut häntä sitten puhumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit opettanut häntä sitten puhumaan.
Tuhoon tuomittu koko juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhoon tuomittu koko juttu
Niin kai sitten.
- Anonyymi
Hiljaisuus musersi, koska jouduin kokemaan sitä parisuhteessani koko ajan erityispiirteisen miehen takia. Ystävyyssuhteessa puhuminen ei ole samalla tavalla merkityksellistä kuin parisuhteessa, mutta jostain täytyy aloittaa.
- Anonyymi
Olitte suhteessa? Ja hän puhumaton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin nuorempana kauan kestäneessä parisuhteessa. Olen ollut yksin sen jälkeen, jo yli viidentoista vuoden ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin hänet. Koitin lähestyä mutta en saanut vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaisuus musersi, koska jouduin kokemaan sitä parisuhteessani koko ajan erityispiirteisen miehen takia. Ystävyyssuhteessa puhuminen ei ole samalla tavalla merkityksellistä kuin parisuhteessa, mutta jostain täytyy aloittaa.
Kuulostaa tutulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin palstasetä olet muokannut tätä tarinallisuutta koko perheelle sopivaksi versioksi
- Anonyymi
Mä pelkään, että mä roikun jossakin, jonka mun mieikuvitus on kehitellyt.
- Anonyymi
Samoin minäkin ajattelen. Ilman sanoja ei ole totuutta.
- Anonyymi
Mä en pelkää, mä on siitä satavarma, nauran vähän itselleni ja kehittelemäni satuolennolle ❤️😅. Onko se marsu vai delfiini, en tiedä. Hävinnyt ainakin taas. Se on ihan OK.
- Anonyymi
Good night sleep tight don' t let the bed bugs bite.
- Anonyymi
Meidän täytyy tavata. Sulla mun yhteystiedot. Ota yhteyttä! miehelleH💓💓💓
- Anonyymi
Sanoisin hänelle, että meidän pitää puhua meistä. Tilanne on vaikea. En tiedä missä mennään. En tiedä, mitä hän ajattelee minusta ja haluaisin tietää ja sit vasta voisin kertoa omat ajatukseni hänestä. Hänen pitää ensin kertoa hänen ajatuksensa minusta.
- Anonyymi
Kai sinä miehenä kerrot ensin
- Anonyymi
Tulisit edes juttelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinä miehenä kerrot ensin
Olen nainen.
- Anonyymi
Hyvää yötä. ☺️
- Anonyymi
Muistan, kun olimme matkalla, vain sinä ja minä (no ehkä kuvittelin, vai miten oli). Istuimme vierekkäin. Käänsin pääni pois, koska muuten olisin halunnut pitää sinua kädestä.
Ajatukset saivat siivet.
Hyvää yötä - Anonyymi
Miksi et puhu mies mulle? Olit tänään erilainen. 😘
- Anonyymi
Olen tehnyt tänään paljon töitä ja ollut samalla tuskainen ikävä. Juttelu vain auttaa, öitä.
- Anonyymi
Öitä rakas. Milloin jutellaan? Laita viestiä, niin soitan sulle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995