Yli kaivatustasi?
Yritätkö päästä
185
2298
Vastaukset
- Anonyymi
Yrittänyt jo kauan koska mä tiedän että ei tulla koskaan näkemään. :c
- Anonyymi
Mikset tule?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset tule?
Ei hän edes asu suomessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset tule?
Paat kuin höyrykone kakkoseni on ruvella jo kokeile miestä välillä, jos se tyydyttäisi sinua?
- Anonyymi
En. Ikinä.
Se on aika, joka auttaa siinä asiassa.
- Anonyymi
Sua auttaa vaan kuopan reuna!
- Anonyymi
Tulitko toissa lauantaina,meidän perässä,sairas olet,ja lisää varastit!taisit olla abc:llä,ei ole tosi,ettet voi jättää toisen tavaroita rauhaan,vaan kähmäät kuin omias,pistän sulle semmoset. Miehet perän,että jäät kiinni!hullu olet!
Anonyymi kirjoitti:
Tulitko toissa lauantaina,meidän perässä,sairas olet,ja lisää varastit!taisit olla abc:llä,ei ole tosi,ettet voi jättää toisen tavaroita rauhaan,vaan kähmäät kuin omias,pistän sulle semmoset. Miehet perän,että jäät kiinni!hullu olet!
En ollut minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman käden oikeutta kannattaa harkita jos epäilee, että auton tilaamisessa kestää tai se ei tule ollenkaan gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman käden oikeutta kannattaa harkita jos epäilee, että auton tilaamisessa kestää tai se ei tule ollenkaan gubbe
Tämä kannattaa salakunnella auki jos ei muuten piilovttuilua ymmärrä, paina poika paina👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kannattaa salakunnella auki jos ei muuten piilovttuilua ymmärrä, paina poika paina👍
Hirvee hässäkkä tilanne päällä, vai olikohan kommentin tarkoitus viedä juuri sinulta viimeinenkin pillimehu pois mitä lussuttaa muiden auton takapenkillä, kato totta on toi ja toi kommentti täällä netissä. Grow up lil boi🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvee hässäkkä tilanne päällä, vai olikohan kommentin tarkoitus viedä juuri sinulta viimeinenkin pillimehu pois mitä lussuttaa muiden auton takapenkillä, kato totta on toi ja toi kommentti täällä netissä. Grow up lil boi🥱
Ja hoida se skitsofrenia ja suuruusharha pois alta
- Anonyymi
Välillä joo, yleensä en.
- Anonyymi
Eiköhän se nyt pääse,ku on vienyt kaiken arvotavaran,sen verran kävi täällä!sillä taitaa todella olla avaimet tänne!
- Anonyymi
Yritän päästä päälle. Nylkyttämään 😊
- Anonyymi
No ei siltä vaikuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei siltä vaikuta
Olen vähän ninja näissä hommissa, huomaat vasta kun olen päälläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vähän ninja näissä hommissa, huomaat vasta kun olen päälläsi.
😄😂
- Anonyymi
Näillä sanavalinnoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä sanavalinnoilla?
Jep 😁
- Anonyymi
En. En yli enkä ali. Vaan viereen.
- Anonyymi
Kas kun et läpi.
- Anonyymi
Tavallaan, tavallaan en. Tästä tulee joko vuosituhannen romanssi tai sydänsuru..
- Anonyymi
🧱🙌
🧱🥵🗯️ei onnistu! 😞
🧱🎽
🧱🧦- Anonyymi
Gubbe ❤️❤️❤️💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe ❤️❤️❤️💋
☺️👋❤️
- Anonyymi
😔
🃏 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😔
🃏😎🤏
🥹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😎🤏
🥹Maatushka mamma
- Anonyymi
Kyllä. Mutta joka kerta kun yritän, meidän on tehtävä asioita yhdessä uudelleen. Enempää ei pitäis olla, joten toivon menestystä 💪😅
- Anonyymi
Juomalla olen yrittänyt unohtaa.
- Anonyymi
Toimii ensin hyvin, lopulta huonosti ja vihonviimein vähän liiankin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimii ensin hyvin, lopulta huonosti ja vihonviimein vähän liiankin hyvin.
Niin olen huomannut ja kaiken kukkuraksi saattaa myös vaihdella päivittäin mitä muistaa ja missä🤔
- Anonyymi
Yritystä on, ei se ole heleppoa.
- Anonyymi
En! vaan haluan lähentymistä. Vähän on hidasta mutta uskon meihin yhä enemmän.
- Anonyymi
Jokin vihje lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokin vihje lisää?
Näimme viikko sitten.
- Anonyymi
Miehen työpaikalla aamusella.
- Anonyymi
Tätä pitäisi kysyä mieheltä. Haen ison karvamikin ensin pieni hetki.............
Noniin, miltä nyt tuntuu rakas tämä tilanne?- Anonyymi
Eihän tämä hyvältä tunnu, valtiovalta sortaa pientä duunaria ja etkä tuonut minulle poropaistia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tämä hyvältä tunnu, valtiovalta sortaa pientä duunaria ja etkä tuonut minulle poropaistia.
Niin, miltä sen nyt sitten tuntuu...?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllättäen katselin toissapäivänä poronlihaa eräässä kaupassa, olisi pitänyt tuoda sinulle 😄
- Anonyymi
En unohda, vaan luotan siihen että näen hänet naisen vielä.
- Anonyymi
Ihanasti kirjoitat. Sivusta.
- Anonyymi
En ole yrittänyt. Miten tuosta noin voisi unohtaa henkilön, jonka kuvittelee kaikkialle?
- Anonyymi
Oon sun sängyn alla 😶🌫️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sun sängyn alla 😶🌫️
🛏️🧎🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🛏️🧎🧐
Polvistuitko sä rakas?! Voi ei, tahdon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvistuitko sä rakas?! Voi ei, tahdon!
👰💞
👗👉💍🤏🧎💞
👠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👰💞
👗👉💍🤏🧎💞
👠Ihanaa! Mikä mun sukunimeksi tulee? 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa! Mikä mun sukunimeksi tulee? 🥹
🤫ei täällä🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤫ei täällä🤫
Täällä täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sun sängyn alla 😶🌫️
Et oo kurkistin 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo kurkistin 🙃
Huijasin. Oon kohta sänkys päällä🍑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijasin. Oon kohta sänkys päällä🍑
🤠
❤️🔥
🩲✊🍆💦
👢
🛏️
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤠
❤️🔥
🩲✊🍆💦
👢
🛏️
sivustaJa mä oon kohta sun luona. Voi ei mentiin ristiin!
- Anonyymi
Haluan rak....a häntä. Eräs ihana tuttu nainen mielessä edelleen...
- Anonyymi
Se vanhempi josta puhut kuin kauppatavarasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä palstasedän ”solakka tuttu hyvä_vartaloinen nainen”- kirjoittelu? Itsellä tulee mieleen avaran luonnon juontaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pölvästi,mikä pölvästi,pakkomielteinen,sairas!Kantsii teljetä tuo vankilaan tai pakkohoitoon,on vaarallinen tuolle naiselle,pelottava,suoraan sanoen! Suomi pitäis olla vapaa maa,ku liikkuu ja tekee kaiken lakien mukaan! En jaksa tuota enää,niin paljon nöyryyttänyt, valehdellut,tuhonnut,satuttanut jne!Ei muista katsoo itteensä peilistä!
- Anonyymi
Ketään ei voi väkisellä rakastaa,hullu sinä olet!Sulla ei mitään oikeutta toisten tonteille,eikä alueisiin,eikä perässä juosemisiin!
- Anonyymi
Hmmm.
- Anonyymi
En tiedä mitä tehdä. En tiedä mitään. Siksi en tee mitään.
- Anonyymi
Miksi et tiedä? Et tiedä siitä ihmisestä mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tiedä? Et tiedä siitä ihmisestä mitään?
En tiedä mitään mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mitään mistään.
Missä näette, jos näette?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei tiedä mistään mitään niin tuskin näkeekään missään...
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nähty enää missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nähty enää missään.
Sitten pitää unohtaa.
- Anonyymi
En yritä päästä yli, vaan yritän päästä tässä meidän jutussa alkuun kaivattuni kanssa. Vaikeaa se on, kun tällä hetkellä tilanne ei etene yhtään mihinkään. Numeroa ei oo että vois soittaa tai viestitellä. Oman numeroni olen antanut hänelle, en tiedä onko enää tallessa.
Mutta kaikesta huolimatta en halua luovuttaakaan, joten ei auta kuin odottaa ja luottaa siihen, että ennemmin tai myöhemmin jonain päivänä tavattaisiin.
Tämä meni yhelle ihanalle J-kirjaimella alkavalle naiselle. - Anonyymi
En enää. Mä oon yrittänyt ja tunteet on vaan voimistunut. Nyt mä annan niiden olla ja vähän surffata niillä.
- Anonyymi
Törkeetä yksinään surffailla😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeetä yksinään surffailla😠
Ei laudalla kahtakaan voi olla.
- Anonyymi
Siinä voisi mennä pohjat, en uskalla siihen ryhtyä.
- Anonyymi
Kuka kenestä mitä tietoa näillä yritetään onkia kenestä kenelle ja miksi
- Anonyymi
Rakastan vieläkin. Side tähän tyyppiin ei vaan meinaa millään katketa. Vähän kimurantti tilanne. No et sydäntään ei voi paeta. Ois parempi kuunnella , mitä se sanoo💔
- Anonyymi
Mitä se sydän sanoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sydän sanoo
Sydäntä en enää kuuntele, se oli väärässä tällä kertaa. Ajattelen järjellä, kuin ennenkin.
sivu
- Anonyymi
Yritän päästä alta pois.
Tuu auttaa?- Anonyymi
😂👍😘
- Anonyymi
Päivän filosofinen kysymys:
Jos on päässyt yli, onko enää kaivattua? - Anonyymi
🖼🖼🖼
🟡♡♡🟡
👗🤝👕
👡 👡👢👢
Älä kulje edelläni,
En ehkä seuraa.
Älä kulje takanani,
En ehkä johda.
Kulje vierelläni,
Ja ole rakkaani ♥️ - Anonyymi
Yritän mut oon päässyt vasta puoleenväliin. Siitä vaikea päästä eteenpäin.
- Anonyymi
Mitä siellä puolessavälissä tapahtuu? Kannattaako sinne yrittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siellä puolessavälissä tapahtuu? Kannattaako sinne yrittää?
Seitsämänteen taivaaseen kannattaa aina pyrkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seitsämänteen taivaaseen kannattaa aina pyrkiä.
Ai sitäkö siellä onkin tiedossa 🤔
- Anonyymi
Tästä on hyvä aloittaa unohtaminen, kun ei tällä viikolla nähdä. Tuskin seuraavallakaan.
- Anonyymi
Toivottavasti onnistuu.
- Anonyymi
Voin sanoa että kun oikein kunnolla kolahtaa, ei viikon tai kahden tai kolmen tai neljän tai viiden jne.. näkemättömyys auta yhtään mitään. Päinvastoin hullumpi ikävä vaan. Ja se tarkoittaa tällaisen yksinkertaisen miehen matikalla että ei ole tarkoituskaan unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa että kun oikein kunnolla kolahtaa, ei viikon tai kahden tai kolmen tai neljän tai viiden jne.. näkemättömyys auta yhtään mitään. Päinvastoin hullumpi ikävä vaan. Ja se tarkoittaa tällaisen yksinkertaisen miehen matikalla että ei ole tarkoituskaan unohtaa.
Ihme kyllä, vaikka ikävä onkin, niin tämä ei ole sellaista kuihduttavaa. Enemmänkin luottavaista johonkin tulevaisuuteen...
- Anonyymi
Miksi haluat unohtaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unohda, jos ei ole mitään pätevää syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unohda, jos ei ole mitään pätevää syytä.
En tietysti unohda. Uskon ja luotan tulevaan, toivon että hänkin.
- Anonyymi
Miksi ette näe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietysti unohda. Uskon ja luotan tulevaan, toivon että hänkin.
Kyllä hän uskoo ja luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme kyllä, vaikka ikävä onkin, niin tämä ei ole sellaista kuihduttavaa. Enemmänkin luottavaista johonkin tulevaisuuteen...
💍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💍
Tunge hanuriis suosiolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunge hanuriis suosiolla
🖕
- Anonyymi
En, mutta varmaan pitäisi. Mä tiedän jo, että tässä käy huonosti. Mun sydän parka. Mä tykkään liikaa ja ei pitäisi. Pitäisi pitää hänet kaukana ja olla tyly, että hän luulisi, etten tykkää. Mut en mä pysty siihen.
- Anonyymi
Oletko ollut tyly ja etäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut tyly ja etäinen?
En. No, kerran yritin vähän olla kipakka. Mua alkoi naurattamaan. 🙄🤣
- Anonyymi
🤨🤨 älä edes yritä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤨🤨 älä edes yritä
Ei se edes onnistuisi, en mä osaa esittää mitään. Enkä tiedä, uskoisiko hän sitä esitystä.
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä elää tai yrittää yleensä yhtään mitään byhyy, surkee olet.
- Anonyymi
Jospa kolmas vuosi resetoi...
- Anonyymi
En halua, en pysty. En voi. En, en en.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Mikään ei selviä ilman keskustelua. Tämä viikko enää siihen mahdollisuus! Jos niin ei käy, olen loppuelämäni ajan yksin! Projekti on saanut voimaan huonosti jo vuosien ajan ja jaksaminen on todella vähissä. Yksin olemisessa ei ole minulle mitään ongelmaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei selviä ilman keskustelua. Tämä viikko enää siihen mahdollisuus! Jos niin ei käy, olen loppuelämäni ajan yksin! Projekti on saanut voimaan huonosti jo vuosien ajan ja jaksaminen on todella vähissä. Yksin olemisessa ei ole minulle mitään ongelmaa!
Ok, tuo projektijuttu on aika ajoin putkahdellut täällä. Ei liity itseen nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä sinun kannattaa palstasetä ottaa yhteys vaikkapa ihan sovittelutoimistoon että pääset puimaan tätä hommaa
- Anonyymi
Kovasti yritän. Kuvittelen hänet joka viikonloppu jonkun hikisen raksapekun alle nujuamaan, toivon että näin unohtaisin....
- Anonyymi
Ikävä todeta että ei ole sun jälkeen tehnyt mieli alkaa nujuamaan 😡
- Anonyymi
Höpötystä. En nujua, etkä unohda.
- Anonyymi
En yli, koska en pääse, mutta elän elämääni kuin ennenkin eteenpäin. Koska muuta en voi. Odotan kyllä näkeväni hänet, sitten kun niin sovitaan ja että voisimme lähentyä vaikka ystävinä hitaasti. Mutta en edistä asiaa enkä ajattele elämää eteenpäin hänen suhteensa kuin päivä kerrallaan.
Hän varmaan ajattelee tämän vit,*,tuiluna tai tylyytenä, mutta sille ei voi sitten mitään. Tällainen olen ja tällainen on elämäni.- Anonyymi
Oletko kertonut hänelle, ettei ole tarkoitus olla tyly tms?
- Anonyymi
Ok. Ymmärrettävää tuokin. Hän voisi ajatella noin aivan hyvin.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut hänelle, ettei ole tarkoitus olla tyly tms?
No en minä oikeassa elämässä mielestäni ole hänelle tyly. Pitäisikö mun siis pyydellä jotain S24 kirjoituksiani anteeksi? En edes tiedä, millaisina hän niitä pitää. Enkä minä tarkalleen tiedä, mitkä ovat hänen kirjoituksiaan. Tuskin hänkään minun. En siis lähde siihen väliin, jos näen kaivattuni tai häneksi luulemani keskustelevan täällä jonkun kanssa, luullen minuksi. Joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä. Se olisi loputon suo.Eikä sellaiseen ole itsellä aikaakaan. En lue kuin pienen osan palstan tekstejä päivässä.
- Anonyymi
Pakko on koska hän on varattu enkä muutenkaan saanut vastakaikua.
Toiveissa olisi löytää piakkoin sellainen ihminen jonka kanssa asettua aloilleen ja tietysti rakkautta elämään.- Anonyymi
Näin kannattaa tehdä, jos on kaipuuta parisuhteeseen varatun kanssa. Tsemppiä sulle👍
T.itsekin varattu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kannattaa tehdä, jos on kaipuuta parisuhteeseen varatun kanssa. Tsemppiä sulle👍
T.itsekin varattuKiitoksia ja aivan varmasti niin teen 😊
Kevät on uuden (alun) aikaa🌻☀️
- Anonyymi
No jos nyt palstasta ainakin..🤓
- Anonyymi
PÄÄSIN JO!
jipii.
mulla toimi ihan vain se, että meni suoraan sitä tunnetta päin, rakasti täysii kunnes se hyytyi. nyt olen vapaa.- Anonyymi
Hienoa, tätä toivoinkin. Arvasin, ettei se kestä. Nyt kaikki ollaan vapaita.
- Anonyymi
Yritän mutta ajatuksissa pyörii SILTI. Sitäpaitsi minä tiedän jo miten tässä käy. Jossain vaiheessa hän ottaa yhteyttä jokatapauksessa, se haluanko mitään enää silloin kun on uittanut mul*kkuaan muualla onkin eri asia.
- Anonyymi
Samat ajatukset täällä. Tsemppiä meille 👍
- Anonyymi
Jos, siis jos, tää olis mulle, olisin aika helvetin pettynyt jos oma ikäväni kohde ajattelis että olen joku mul*unuittaja. Ei voi muuta sanoa.
- Anonyymi
Samaan aikaan joku uittaa mulkkuaan teissä ettekä itse ole laittaneet tikkua ristiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan aikaan joku uittaa mulkkuaan teissä ettekä itse ole laittaneet tikkua ristiin.
Ei oo uittanut. Nää jutut menee täällä pakostakin jotenkin alitajuntaan tai ihon alle, vaikka kuinka yrittää antaa olla vaikuttamatta. Paska mesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei uita. Vtuttaa jo pelkkä ajatuskin, ehkä tää on sitä rakkautta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että mitenkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että mitenkä?
Mua kiinnostaa myös, että mitä?! Mitä ihminen ei ymmärrä? Miten ei ole tai on laittanut tikkua ristiin??
- Anonyymi
Kyllä pikkuhiljaa, ei voi mitään.
Häviän näkymättömiin.
* vanha ja väsynyt * - Anonyymi
Tsekkaan pari läpi, niin sitten. Ok?
- Anonyymi
Lohduttaudun sillä asialla, ettei voi enää muistaa edes niin vanhoja juttuja, kun yli 10 vuotta aikaa näkemisestä 12 vuotta tarkemmin. En usko, että haittaa jos häntä muistelen. Se, että täällä ajattelisi samoin minusta, olisi jo kohtalon ivaa.
- Anonyymi
Yritän kyllä. Ei onnistu koska en osaa. Olen rakkauhuijauksen uhri. Hän esitti kiinnostunutta vain buustatakseen omaa egoaan.
- Anonyymi
Tuskin. Ehkä hän ajattelee susta samaa.
- Anonyymi
Käykö sulle palstasetä usein näin, että joku somemarjukka näyttää mielestäsi vihreää valoa kun tekee kaupallista yhteistyötä instassa ja mainostaa jotain jumppabyysia ohimennen julkaisuissaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sulle palstasetä usein näin, että joku somemarjukka näyttää mielestäsi vihreää valoa kun tekee kaupallista yhteistyötä instassa ja mainostaa jotain jumppabyysia ohimennen julkaisuissaan?
Käykö sulle gyppepyppe usein niin, että toistelet täällä väsähtäneitä fraasejasi päivästä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sulle gyppepyppe usein niin, että toistelet täällä väsähtäneitä fraasejasi päivästä toiseen.
Tavallaan kyllä toistan itseäni siinä missä eräät tonkii esim aloituskohtaisia suosikkikommentteja päivä päivän perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin. Ehkä hän ajattelee susta samaa.
Minä tein aloitteen vaikkakin huononlaisen näin jälkikäteen ajateltuna. Hän sanoi, että pidetään asiat ystävyystasolla.
Jonkin aikaa ne kai pysyivätkin siinä, mutta mun sydän särkyi viimeistään siinä vaiheessa kun hän osoitti ettei tarkoittanut mitä sanoi.
Ja liittyypä asiaan eräs ulkopuolinenkin joka sinetöi asian lopuksi aikaa käsittelemättömät-kansioon.
Saatanan juudas.
- Anonyymi
Joka päivä työstän asiaa siihen suuntaan.
- Anonyymi
En. Miksi yrittäisin? En mä tuollaisest yrittämällä "yli pääse" kuitenkaan. Sydän on valmis sitten kun se on. Ei sitä pysty hoputtamaan.
- Anonyymi
Joo kaikki tapahtuu ajallaan ja kun mieli sekä sydän on eheytyneet ja valmiita niin sitten varmaan mutta milloin se on sen näyttää aika. Ei ole kiirettä joskus on vain jaksettava odottaa. Ja kohta lähden töihin :)
- Anonyymi
En yritä. Yritän päästä kaivattuni alle.
- Anonyymi
En, haluan vielä nauttia hänestä, päällä, alla ym. Yksi ihana nainen mielessä edelleen...
- Anonyymi
Kerro kuka mistä milloin
- Anonyymi
Joo, tekee mustasukkaisena sabotaasi-iskuja.
- Anonyymi
🤨🙄 Miten se on mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤨🙄 Miten se on mahdollista?
Kaverit mukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverit mukana
Itseasiassa voisin jopa uskoa tietyistä miessukupuolen edustajista että naiselle kostetaan porukalla jos hän ei vastaa toiveisiin esim postilaatikko räjäyttämällä. Eihän esim laitapersutkaan osaa lopulta mitään muuta kuin kiusata naisia yksityiselämän puolella. Hyvä stoori siis palstasetä
- Anonyymi
En. Se oli vaikea vaihe, kun yritin peittää tunteeni häneltä. Nyt en enää edes yritä. Annan tunteiden olla. Tuskin tässä kuitenkaan kumpikaan tekee mitään asialle, niin ihan viatontahan tämä on.
- Anonyymi
Kyllä, mutta tuskin pystyn ikinä lopullisesti unohtaa. On se tässä vuosien mittaan paljon vähentynyt. Alkuun oli mielessä ehkä 100 kertaa päivässä, nyt enää muutamia kertoja.
- Anonyymi
Voi eikä. Te olette ihania kaikki, kun luin noita kirjoituksia. Samassa veneessä olen niitten kanssa, jotka yrittävät karkuun, eroon, yli kaivatusta . Kumpiakohan on enempi? Niitä jotka tarrautuvat vai jotka yrittävät vapautua? Mä haluan vapautua kaivatusta, kun tajuan, että esteet ja ongelmat niin suuret, kun niitä oikeasti alan miettiää💓💓💓
- Anonyymi
Mun kaivattu ei täällä käy pahemmin kirjoittelemassa. Mä en ymmärrä miks mun tunteet heilahtelee niin paljon. Välillä joku vetää maton jalkojen alta ja tulee vaan niin epävarma olo, kun tuntuu että tämä kaivattu omii mut niin itselleen, etten pysty hengittämään ollenkaan .Välillä seksuaalinen vetovoima ja kemiat niin valtavat että haluaakin yrittää ja alkaa olla. En tiedä mut se on vaan niin inhimillistä. 💔💔💔
- Anonyymi
Pahemmin??
Hei nyt järki käteen.
Tällä palstalla leikitään joittenkin satunnaisten porilaisten ja kainuulaisten hiihtäjien kanssa.
Faktantarkistusta kehiin ja rankemmalla kädellä niin vältät turhat draamailut. - Anonyymi
Mitä tarkoittaa että "omii täällä itselleen"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa että "omii täällä itselleen"?
Tämä on palstasedän retoriikkaa rakas ”lukia”, sillä palstakirjoitukset sekä palstakirjoituksista kirjoittaminen on hänen ainoa sisältönsä elämässä. Sama taitaa vaivata sinuakin ja etsit jotain naista näistä teksteistä. Mitä sekavampaa skeidaa sen enemmän vaivaat päätäsi.
- Anonyymi
No pitäs olla kaivattu mu mitä pelkkä yrittäminen auttas
- Anonyymi
En ymmärrä mitä tuo tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä tuo tarkoittaa?
Onko sinulla usein levoton olo ku et saa näistä palstaäijän aivoituksista selvää?
- Anonyymi
Siksi mä en tykkää edes yrittäjyydestä se kun on työ mikä on jo lähtöjään tuomittu jäämään kesken jos ei perheen sisältä osaa itse kasvattaa yritykselleen jatkajaa ja se taas on loputon ympyrä joka jatkuu sukupolvesta toiseen koska niinhän aito yrittäjä toimii jotta yritystoiminta säilyy suvussa ja sillä pystyy vähintään suvun toimeentulon taata ja on aina seuraavan sukupolven ongelma että osaa kasvattaa seuraavan jatkajan ja aito yrittäjähän maksaa itse itselleen pienintä mahdollista palkkaa jolla itse tulee toimeen eikös se näin ole opetettu mulle ainakin itseopittuna koska yrittäjä ei itse tienaa yritykselleen penniäkään jos ei itsekin osallistu työhön jolla yrityksen rahaliikenne turvataan ja jos tunnista haluaa kahdeksan tunnin palkan ni eikö silloin tunnis pidä pystyä tekemään kahdeksan tunnin työt ja jos neljältä päivältä haluaa viiden päivän palkan ni tällöinhän neljässä päivässä tehdään viiden päivän tunnit ja työnjohtohan kantaa kaiken vastuun yrityksessä tehtävistä päätöksistä työnjäljestä ja jopa työnlaadusta asentaja/työntekijähän ei vastaa kun siitä että tämä tekee parhaalla osaamallaan tavalla myös syitä miksi monet yrittäjät palkkaavat työnjohdon pysyen itse rivityöntekijänä ja monesti helppo tapa pitää ne rahanahneet työnvälttelijät poissa työmaalta jaloista pyörimästä ni on vähiten haittaa työnteolle monesti vaan se ongelma kun ei niistä saatana ole kantamaan vastuuta edes omista sanomisistaan saati tekemisistään rehellinen veronkiertäjäkin ottaa rikoksestaan ansaitun vankeustuomion vastaan omamoka oli taas ei saanu rahojaan luotettavasti turvaan noin ne on ainakin ennen toiminu mykyään senkin toki pystyy tekemään lain puitteissa rehellisesti saamatta edes syytettä ja jos oikein teki ni saa verottajalta vielä lisätuoton vaikka asiakas ei joudukkaan sikahintaa maksamaan mutta koska sitä lain puitteissa sallittua veronkiertoa tekee ylipuolet suomessa olevista yrityksistä en mä näe ettäkö siitä tarttis yhdenkään yrittäjän potea edes huonoa omaatuntoa ennen kuin meidän päättäjät saa asian hoidettua niin että jokainen yritys maksaa suomessa veronsa kaikilta osin suomeen niistä konttoreista jotka suomessa toimii
- Anonyymi
En. Tiedän että polkumme kohtaavat vielä.
- Anonyymi
Se on tähtiin kirjoitettu, että tiemme vielä kohtaavat:)🪐🌟💫 miehelleH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tähtiin kirjoitettu, että tiemme vielä kohtaavat:)🪐🌟💫 miehelleH
Onko tämä palstasetä sitä nuorekasta tyyliä esim olen Sannah tai Cannah?
- Anonyymi
Pikemminkin yritän päästä hänen yllensä. Siis päällensä.
- Anonyymi
Kyllä selkeästi ilmaisi ettei halua korottaen ääntä
- Anonyymi
Helposti kun hän itse sen teki
- Anonyymi
Syytä olisi tai ainakin pakittaa vähän. Nää tunteet syveni ja siinä tulee kaupanpäälle kaikkea negatiivista, mitä mä en halua. Se kevytversio oli parempi.
- Anonyymi
Tai sit vaan.... ehkä ne negatiiviset siitä sitten väistyisi.
- Anonyymi
Sä et halua muutakuin toisen elättään sinua, täällä ei eletä kolhoosissa,eikä noudateta kommunismia,joten elä omillas,äläkä puskeennu toisten elämään ilman lupaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et halua muutakuin toisen elättään sinua, täällä ei eletä kolhoosissa,eikä noudateta kommunismia,joten elä omillas,äläkä puskeennu toisten elämään ilman lupaa!
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sit vaan.... ehkä ne negatiiviset siitä sitten väistyisi.
Tai sitten vaan annetaan tän mennä omalla painollaan? Ehkä, mut pelkään, et me halutaan eri asioita. Musta on ihan kauheaa, jos mä saan kyseenalaisen maineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten vaan annetaan tän mennä omalla painollaan? Ehkä, mut pelkään, et me halutaan eri asioita. Musta on ihan kauheaa, jos mä saan kyseenalaisen maineen.
Toki jotkut jo varmaan kuvittelee, et meillä on suhde. Mut toistaiseksi sentään mä itse tiedän, että ei ole.
- Anonyymi
Ei ole ollut kaivattua pitkään aikoihin,c . Ikävä muita tärkeitä asioita, joita pysty saamaan takaisin.
- Anonyymi
Niin kai sitten.
- Anonyymi
Ilkeä mies. Mitä nyt sellaista kaivata.
- Anonyymi
Ei ihmistä josta aidosti pitää voi työntää syrjää noin vain, ehkä ajatuksensa joutuu järjestelemään uudelleen mutta sydämessä on aina paikka vapaana hänelle, ennen kuin sen paikan varastaa tilanteeseen sopivampi kumppani. Mutta jos hyvin rakkaaksi on kaivattunsa kokenut, saattaa elää ja odottaa ihmeitä tai ainakin tilanteen selkeytymistä. Tärkeät ihmiset kuitenkin pysyvät arvokkaina ystävinä käy elämässä miten vain.
https://www.youtube.com/watch?v=3GT41oHLPh8 - Anonyymi
Ei siitä pääse ikinä yli. Ainakaan jos joskus näkee edes kerran.
- Anonyymi
Nyt kun alkaa olla turvallista vetää se kaikki päivänvaloon ja tutkia sitä armottomasti niin näyttää mielikuvitukselliselta miten hataralle perustalle olikaan miettinyt jopa elämänsä rakentamista. Fyysistä vetovoimaa lukuun ottamatta välillämme ei ollut muuta kuin hauskanpitoa joka sekään edes täysin yhteistä. Elämä on kuin palapeliä, mutta jos yrittää itse sovittaa palat yhteen menee yleensä pieleen.
- Anonyymi
Aika vain pahentaa tilannetta..kun on tämän sielun toinen puolisko. Ei koskaan pääse yli vaikka kuinka paljon toivoisikin... Herää eräänä päivänä ja ymmärtää mitä on tehnyt, ja tulee katumaan menetettyä aikaa jonka hukkasi erossa loppuelämäsi ajan.
- Anonyymi
Rakastan ja kaipaan sinua,
Lähelleni jakamaan ajatuksia ja tuntemaan yhdessä
Puhumaan ja kirjoittamaan elämän kaikilla sävelillä myös niillä synkimmillä joskus
Nousemaan portaat ylös asti
Katsomaan kauas ja alaskin
huutamaan ääneti pimeään vaikkeivät kuule niin heräävät
Laskeutumaan rauhassa ja säikähtämättä
Ihastumaan valoon joka on kaikkia meitä varten
Siellä yön takana jo odottamassa. - Anonyymi
Pakkohan se on. Olen ollut jumissa, on aika liikkua. En kestä tätä surua. Aina sattuu, kun tuon esiin herkän ja tunteikkaan puoleni. Nyt en päästä ketään lähelleni hyvin pitkään aikaan. Ehkä tämä tästä kirkastuu, vaikka elo on tällä hetkellä synkkää ja myrskyisää. ❤️🩹
- Anonyymi
On nyt lakattava suremasta sitä, mikä ei koskaan olisi voinut olla, ja otettava kaikki irti siitä, mikä voi. Joskus sitä luo voimakkaita illuusioita vain jottei eksyisi pimeyteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005