Vai että pohjoinen keskisuomi sotepalveluiden kehitysalueeksi...

Anonyymi-ap

Anna mun nauraa. Viispiikkisessä oli ilmainen (keskustapuolueen?) vaalimainos: Pohjoinen keskisuomi sote-palveluiden kehittämisalueeks". https://nakoislehti.media.fi/viispiikkinen/bfc05c63-b590-409a-ae73-e571a919eed6/2
Ei tullut kirjoittajalle paljoa ääniä viime sotevaaleissa pohjoiskeskisuomesta, siksi on aloitettu vahva vaalikampanja. Ensin hän haukkui kaikki maakunnan kuntapäättäjät ja nyt yrittää kiemurrellen saada heidän äänet. Hän perustelee, että "pohjoisen erityinen (vanha) ikärakenne vaatii strategista suunnittelua ja innovatiivista ajattelua" jatkaen "tekoälyn ja digitalisaation hyödyntäminen sote palveluiden kehittämisessä olisi tämän erityisen vanhan ikärakenteen takia suotavaa. Ja näin hoidettais lääkäripalvelut, jotka keskustapuolue itse täältä vei pois. Hyvä mies, luuletko tosissaan että 80 :set (taidat itsekin kohta lähestyä)yks kaks aloittavat leikkimään tekoälyn kanssa ja surffailevat netissä ja tuovat innovaatioita. ???
Eiväthän he edes tiedä, mikä on tekoäly. Se on se keskeneräinen arvaamaton kapine.
Apua nyt kuntalaiset, vaikka me potkittiinkin teidät viisi vvuotta sitten pois!

Nyt on aika toimia ja äänestää sellaisia, jotka eivät muuta mielipidettään tilanteen mukaan.

18

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kaikki ehdotukset otetaan vastaan täällä kehitysalueella. Todennäköisin vaihtoehto on jättää koko pohjoinen alue pärjäämään omin nokin, ja se aiheuttaa turvattomuutta ja muuttoliikettä poispäin. Aamuteeveessä puhui ikääntyneiden asioista viisaasti tänään niin vanhusasiavaltuutettu kuin tutkijakin, ihan perusasioista kuten liikkumisen ja julkisen liikenteen välttämättömyydestä ja palveluista asuinpaikasta riippumatta. Pienilläkin asioilla voi helpottaa syrjäyttämistä.

• Anonyymi

Lehtikirjoittaja kulkee paljon jälkijunassa. Yrittää nyt saada ikäloppujen äänet.

• Anonyymi

Kuka työtätekevä aamutv tä ehtii katsoa. Ette olisi politikkoina ajaneet pohjoista keski suomea näin kurjaan jamaan uuden soten kautta. Keskustapuolue pääsyyllinen. Maaseudun kyllä tyhjentävät myös älytön tuulivoimarakentaminen. Mutta hyvä me, että otetaan tuulimyllyhaitat ja myllyttömät kunnat ottavat verotulot. Hyvä kepu ja vihreät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka työtätekevä aamutv tä ehtii katsoa. Ette olisi politikkoina ajaneet pohjoista keski suomea näin kurjaan jamaan uuden soten kautta. Keskustapuolue pääsyyllinen. Maaseudun kyllä tyhjentävät myös älytön tuulivoimarakentaminen. Mutta hyvä me, että otetaan tuulimyllyhaitat ja myllyttömät kunnat ottavat verotulot. Hyvä kepu ja vihreät.

Eläkeläiset ja työttömät katsoo. Samoin etätyöläiset ja moni muukin aamiaisen teon lomassa. Nyt katsoin eduskuntalähetyksen vanhusten soteasioiden välikysymyksestä ja Kepulle kyllä pisteet! Kaikkonen on mies paikallaan, vaikka aina vasemmistoa äänestänkin. Areenasta voi työnraatajakin asiaa katsoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläkeläiset ja työttömät katsoo. Samoin etätyöläiset ja moni muukin aamiaisen teon lomassa. Nyt katsoin eduskuntalähetyksen vanhusten soteasioiden välikysymyksestä ja Kepulle kyllä pisteet! Kaikkonen on mies paikallaan, vaikka aina vasemmistoa äänestänkin. Areenasta voi työnraatajakin asiaa katsoa.

Kaikkonen ja Lindman ovat täysiä nollia. Tosin Kaikkonen parempi kuin se Amazon hirvittävissä mekoissaan. Meidän verorahoilla syönyt itsensä .
        Kepu ja demarit kehtaavat esittää välikysymyksiä soteasioiden hoidosta. Härskiä touhua, sillä juuri heidän täysin epäonnistunut rahasyöppö. Katsoisivat peiliin. Sotessa elätetään vain suurta toimisto organisaatiota ja valtuutettuja vaikkeivat edes käy kokouksissa. Samat naamat loistavat poissaoloillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkonen mies, hyvä. Siitähän on todisteitakin kun on lapsia. Kurvinen paikat housuissa, ku joutuu seisomaan.

• Anonyymi

Siinä tarkoitettiin pohjoinen keskisuomi sote-palveluiden kehitysmaa-alueeksi. Aivan kuin Keskusta-puolue on luvannut, palvelut pois maakunnista.

• Anonyymi

No, niinpä. Koko Keski-Suomi on uuden soten tultua kehitysaluetta. Palvelut viety Jyväskylään. Kepu ei ole pitänyt maalaisten puolia. Vieköön emeritus tekoälynsä, sanonko minne , mutta ei sellainen ikäluokka hetkessä opi. Itse kirjoittelijakin joutuu koko ajan pyytämään apua tietokoneen käytössä. Ja hänenhän pitäisi olla ammattiosaajat. Ei ääniä tyhjästä.

• Anonyymi

Kepuemerituksen kehitystyö sitä että laitetaan vanhuksille tekoäly digeineen. Jos ei ole konetta etkä edes tiedä mikä tekoäly on, kuole pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kepuemerituksen kehitystyö sitä että laitetaan vanhuksille tekoäly digeineen. Jos ei ole konetta etkä edes tiedä mikä tekoäly on, kuole pois.

No en yhtään ihmettele ettei herra viime aluevaaleissa saanut montakaan ääntä pohjoisesta keskisuomessa, nyt tuskin niitäkään.

• Anonyymi

Persutkin ovat enemmän maalaisten asioilla kuin keskustapuolue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persutkin ovat enemmän maalaisten asioilla kuin keskustapuolue.

No tuo nyt pidä paikkansa ollenkaan. Yksilönä voi olla persukin ihmisen asialla, mutta puoluekoneiston osana on iso haittatekijä tälle maalle. En tiedä tai tunne yhden yhtäkään perussuomalaista, joka ajaisi hyvää yhteistä asiaa tälle maalle. Vastenmielistä ja vaarallista sakkia, joiden äo liukuu asteikon alle.

• Anonyymi

Jokainen ääni joka menee oikeistohallitukselle, on pois tavallisen ihmisen hyvinvoinnista. Ja jokainen äänestämättä jättänyt on puhunut: nykymeininki sopii.
      Mieti itse!

• Anonyymi

Mistä luulet verorahat ja työpaikat tulevan, ellei ole yrittäjiä, jotka useimmin ovat juuri oikeistoa, koulutettu ymmärtämään, mikä kannattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä luulet verorahat ja työpaikat tulevan, ellei ole yrittäjiä, jotka useimmin ovat juuri oikeistoa, koulutettu ymmärtämään, mikä kannattaa.

Minä olen yrittäjä ja aina Vasemmiston riveissä. Yhteistä hyvää pottia jaetaan, ei yrityksen voittoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen yrittäjä ja aina Vasemmiston riveissä. Yhteistä hyvää pottia jaetaan, ei yrityksen voittoja.

Juuri noin. Voihan sitä vasemmistolainenkin olla järkevät. Hyvä sinä.
        Minun tuttavapiirissa on eri puolueista, mutta politiikasta ei puhuta. Mutta sen sanon, että keskustalainen ystävä yrittää kaiken aikaa hyväksikäyttää ammattitaitoani ja asemaani ja sitä kautta saada taloudellista hyötyä itselleen. Tosi kiero ja ketku kaveri ja koko ajan pettää puolisoaan. Kokouksia ja matkoja eläkeläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Voihan sitä vasemmistolainenkin olla järkevät. Hyvä sinä.
        Minun tuttavapiirissa on eri puolueista, mutta politiikasta ei puhuta. Mutta sen sanon, että keskustalainen ystävä yrittää kaiken aikaa hyväksikäyttää ammattitaitoani ja asemaani ja sitä kautta saada taloudellista hyötyä itselleen. Tosi kiero ja ketku kaveri ja koko ajan pettää puolisoaan. Kokouksia ja matkoja eläkeläinen.

Kepu pettää aina!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe