Onko kaikki hyvin, ollut hyvä päivä vai onko huolia tai jokin asia painaa? Kyllä toivon, että elämä hymyilee ja lämmin aurinko paistaa sinne varjoisinakin hetkinä. Tulisin kyllä lohduttamaan ja tuomaan piristystä päivääsi, jos tilanne sallisi.
Jaksamista ja hyvää alkanutta viikkoa!
Nainen, kuinka jaksat tänään
32
748
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos 🫶
- Anonyymi
Ei, ei mitään kiitosta
- Anonyymi
Tämä laulu sopii meihin hyvin.
- Anonyymi
Olen kyseenalaistanut itseäni ja elämää. Harmittaa monikin asia, mutta eniten se, että et kuulu elämääni lainkaan. Miten sinuun silloin niin ihastuin. Toivottavasti voit hyvin. Kiitos ja samoin sinulle.
- Anonyymi
Koetko sen niin, että olen vaan joku virhe? Luin sen rivien välistä. Jos se on niin, mun sydän särkee. 💔Olen elänyt päivästä toiseen toivoen nähdä sut vaikka hetken, vilaukselta. Anteeksi, että olen olemassa, yritän pysyä sivussa häiritsemättä sinua. Mutta olen niin väsynyt peittämään tunteitani, olen väsynyt esteitä, yhteiskunnassa vallitsevia arvoja ja normeja, olen väsynyt ei ymmärretyksi tulemista ja ennen kaikkea olen väsynyt itseäni...😭😔
En ole suuttunut, kaikki on mennyt kun on mennyt. Olin viikon kuumeessa sängyssä ja yritin parantua.
Ymmärrän, jos.haluat luovuttaa, minä en pysty vielä sitä tekemään. Mun on sinua ikävä vaikka en tunne sinua lainkaan. Mutta haluaisin tuntea, haluaisin tutustua siihen etäiseen ja läheiseen mieheen.🥺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko sen niin, että olen vaan joku virhe? Luin sen rivien välistä. Jos se on niin, mun sydän särkee. 💔Olen elänyt päivästä toiseen toivoen nähdä sut vaikka hetken, vilaukselta. Anteeksi, että olen olemassa, yritän pysyä sivussa häiritsemättä sinua. Mutta olen niin väsynyt peittämään tunteitani, olen väsynyt esteitä, yhteiskunnassa vallitsevia arvoja ja normeja, olen väsynyt ei ymmärretyksi tulemista ja ennen kaikkea olen väsynyt itseäni...😭😔
En ole suuttunut, kaikki on mennyt kun on mennyt. Olin viikon kuumeessa sängyssä ja yritin parantua.
Ymmärrän, jos.haluat luovuttaa, minä en pysty vielä sitä tekemään. Mun on sinua ikävä vaikka en tunne sinua lainkaan. Mutta haluaisin tuntea, haluaisin tutustua siihen etäiseen ja läheiseen mieheen.🥺Vastasit selvästi naiselle tuossa.
sivusta
- Anonyymi
Vaihtelevaa. Sydän ja järki ristiriidassa. Enköhän mene tästäkin helvetistä läpitte ja ihan yksikseen niinkuin ennenkin. 💔Sivusta
Kiitos kysymästä, jaksan ihan hyvin tänään. Tuntuu, että varjot alkavat väistyä pois tieltäni😊 hyvää alkanutta viikkoa sinnekin.
- Anonyymi
Hymysi lämmittää aina. 😊
Sivusta. - Anonyymi
Missä pupu
- Anonyymi
Miks et oo vielä nukkumassa? 😳
Anonyymi kirjoitti:
Miks et oo vielä nukkumassa? 😳
Ihan normaalia että olen tähän aikaan hereillä.
- Anonyymi
Kiitos samoin
- Anonyymi
Tänään on ollut ihan hyvä päivä ja on saanut huokaista helpotuksesta yhden jutun vuoksi. Eiköhän se siitä, toistaiseksi. Kevättä odotellessa ja kesää. Kelle lie aloitus sitten mutta vastasin nyt kuitenkin.
- Anonyymi
Flunssa, nuhakuumetta ilmassa mutta kyllä se tästä. Saunaan ja kuumia juomia.
- Anonyymi
Ota hunajaa, valkosipulia ja mustaherukkamehua. Ja sitten lepoa. Halaus minulta. 💖
- Anonyymi
Olen hyvin väsynyt. Moraalisesti, fyysisesti. Kaipaan sukulaisiani, joita en ole nähnyt yli vuoteen. Kaipaan sinua, vaikka näimme helmikuussa. Ajattelen tulevaisuutta, eikä siitä ole varmuutta. Kyyneleet tulevat. Anteeksi 🫠🫨🥲
- Anonyymi
Kiitos sinulle. Tämä tuo minulle lohtua. Olen pahassa paikassa, mutta en luovuta. En anna periksi, vaikka tämä taaperrus pimeässä tuntuu loputtomalta. Toisinaan näen pieniä valon pilkahduksia, joten olen sentään menossa oikeaan suuntaan. Täytyy vain mennä läpi. Kyllä aurinko nousee vielä, yö päättyy ja koittaa uusi aamu. Toivoa on.
Minä jaksan. Sinulle myös hyvää alkanutta viikkoa. - Anonyymi
Kipeänä. Kyllä mua painaa kuinka tyhmiä ihmiset on. Oikeasti aikuiset käyttäytyy kuin pennut ja tieto ja sivistys sen mukaista.
- Anonyymi
Kiitos kysymästä
On sen verran kiire etten ehdi juuri edes s24 lukeen.
Josko loppuviikolla ehdin enenpi
Naiselta - Anonyymi
Tosi hyvin menee..
Kivat viikonlopun päivät.
Olen lepäilyt..
Hyvä on olla kehon ja pään kanssa..
Kevättä kaikille..Aurinkoa..🥰 - Anonyymi
Kiitos kysymästä hyvin mennee😂
- Anonyymi
Ihana ♥️ kiitos kysymästä, kyllä mä aina pärjään, jos en taidolla tai tuurilla ni tiedolla viimeistään ku.
- Anonyymi
Jotkut on lomalla ja sen huomaan.
Hyvää lompsua niille joilla on - Anonyymi
Yritetään pärjäillä ja kyllä mä pärjään ihan hyvin. Vähän iltapalaa ja jotain mukavaa puuhaa siinä samalla ja sit nukkumaan. Öitä! 😊😊
- Anonyymi
Niin ja hei pärjää sinäkin ja voi hyvin 🙏🏻🤗
- Anonyymi
Synkkää on, mut oon tottunu☺️
- Anonyymi
Kaikki on hyvin täällä. 😊😘
- Anonyymi
Olen melko väsynyt. Nukun pätkittäin. Mietin, miten tässä kävikin näin. Päivät menee nopeasti, työssä jaksan ihme kyllä hyvin. Tämä on niin outo kuvio, ettei uskoisi, ellei todeksi kokisi.
Yksi vastaus vain - Anonyymi
Työ ja sotiminen taitaa teitä miehiä kiinnostaa enemmän
- Anonyymi
Kysy nuita asioita irl, jos olet hänen kaa tekemissä ja jos näette usein? Ei täällä mikään etene, vain irl asiat etenee, jos puhutte asiat läpi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007