Tunnen aika vahvasti juuri nyt.
Oletko surullinen?
18
335
Vastaukset
- Anonyymi
No olen mies jota kukaan ei halunnut, neiti voi päätellä tästä loput.
- Anonyymi
Minä olen ollut surullinen yli kolme vuotta, mutta maailma vaatii jaksamaan ja näyttämään että kaikki on hienosti.
- Anonyymi
Vähän olen kyllä.
- Anonyymi
Tapahtuiko tänään jotain, mikä sai sinut surulliseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuiko tänään jotain, mikä sai sinut surulliseksi?
Omat ajatukset vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omat ajatukset vain.
Kerro minulle.
- Anonyymi
En ole surullinen. Viime päivinä olen kyllä itkenyt, mutta en enää tänään.
- Anonyymi
Vastasit samaan aikaan kuin minä :) melkein samalla tavalla. Kivaa päivää,pitää mennä.
- Anonyymi
Itkun eilen ja toissapäivänä, tänään en ole itkenyt. Tai luin surullisesta ja kaipaavista ihmisestä lehdestä ja herkistyin siitä tänään.
- Anonyymi
Väsynyt tänään tähän tilanteeseen.. Kolme kk tuntuu yllättävän pitkältä ajalta
- Anonyymi
Levätään. 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levätään. 🙏
Mmmh 🙌
- Anonyymi
Ajalta mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levätään. 🙏
Ei pysty lepäämään jos ei saa ravintoa tai ei voi hoitaa asioitaan saatana
- Anonyymi
Vähän epätoivonen vain
- Anonyymi
Olen surullinen. Itken joka päivä.
- Anonyymi
En ole tänään itkenyt. Vai itkinkö aamulla? Taisi olla eilen se. Se on välillä sellaista lohdutonta itkua, ei sellaista puhdistavaa.
Nyt keräilen voimia. Olen miettinyt, että mitkä asiat vie eniten voimia. Kyllä se on nuo kanssakäymiset ihmisten kanssa, mitkä kuormittaa ja vie voimia. Mutta koitan olla silti täysin erakoitumatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995