Minun rakkauteni on lähellä. Siitä tämäkin päivä muistuttaa. 😎
Koetelkaa vaan
38
546
Vastaukset
- Anonyymi
Joka sekunti lähempänä sinua. 😎
- Anonyymi
Hyi miten karmivaa 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi miten karmivaa 😳
Mitä karmivaa siinä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä karmivaa siinä on?
Ei ymmärrä että odotat. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä karmivaa siinä on?
Kyttää koko ajan 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyttää koko ajan 😃
En nyt tiedä.
- Anonyymi
Montako sekuntia sitten vielä kuluu? Tehdäänkö joku laskuri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako sekuntia sitten vielä kuluu? Tehdäänkö joku laskuri?
Ainakin 230 tuhatta sekuntia. Ainakin. 😎
- Anonyymi
Mitä erikoista tänään tapahtui? Näitkö häntä jossain?
- Anonyymi
Tänään tapahtui jotain, mitä mietin vieläkin. 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän jossain tuli siis vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän jossain tuli siis vastaan?
Näin kaupassa valkeat kengät. Mietin nyt miksi minua ne niin paljon puhututtaa sisäisesti. 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymy.
Ei dickpic.
T. Kyttää pukkaa.....
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=aEY_adZAIzs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymy.
Ei dickpic.
T. Kyttää pukkaa.....
Rauhallisesti, turvallisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=aEY_adZAIzsMitä kolumbukselle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapion tekosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapion tekosia.
Älkäähän nyt. Tässä on nyt jotain liian suurta käsitettäväksi. 😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kolumbukselle kuuluu?
Julgubbeja, pottuinaan...
Kyrpäkufinaan.....
https://m.youtube.com/watch?v=z8TPBc-RJrY&pp=ygUGI2Nfa195 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julgubbeja, pottuinaan...
Kyrpäkufinaan.....
https://m.youtube.com/watch?v=z8TPBc-RJrY&pp=ygUGI2Nfa195Niin ne potut. Eikös se Kolumbus niitä perunoita vienyt? Ja miten sika kytät ja kaupantäti liittyivät mihinkään?
- Anonyymi
All the time baby mielessä
- Anonyymi
All the time. 😎
- Anonyymi
Kun olin tässä äsken valveunessa, joku ääni sanoi päässäni: "älä sitten ala itkeä... ". Mitähän se tarkoitti?
- Anonyymi
Puhuttelee suurta pelkoasi/toivettasi. Mitä tunteita se herätti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuttelee suurta pelkoasi/toivettasi. Mitä tunteita se herätti?
En tiedä oikein. Pelonsekaista jännitystä ehkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä oikein. Pelonsekaista jännitystä ehkä.
Vahvoja tunteita. Itkeminen on kuitenkin todella tärkeää jokaiselle, niin miten koit äänen kehotuksen. Oliko se painostava kielto vai peräti kehotus tehdä juuri päinvastoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahvoja tunteita. Itkeminen on kuitenkin todella tärkeää jokaiselle, niin miten koit äänen kehotuksen. Oliko se painostava kielto vai peräti kehotus tehdä juuri päinvastoin?
Se oli vähän sen sävyinen, että "itsepä valintasi teit."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vähän sen sävyinen, että "itsepä valintasi teit."
Teitkö valinnan, jota et voi enää muuttaa? Ethän ole "nuollaissut ennenkuin tipahtaa?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitkö valinnan, jota et voi enää muuttaa? Ethän ole "nuollaissut ennenkuin tipahtaa?"
En tiedä ollenkaan. Siksi sitä mietinkin. Toivon vaan että mitään pahaa ei seuraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ollenkaan. Siksi sitä mietinkin. Toivon vaan että mitään pahaa ei seuraa
Onko jotain sitten tapahtunut, että on kyyneleet päässyt vapaaksi? Oletko ollut reilu itsellesi ja muille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jotain sitten tapahtunut, että on kyyneleet päässyt vapaaksi? Oletko ollut reilu itsellesi ja muille?
Ei ole juuri nyt tapahtunut mitään. Olen mielestäni ollut reilu kaikille ja itselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole juuri nyt tapahtunut mitään. Olen mielestäni ollut reilu kaikille ja itselleni.
Ääni tuli sisältäsi kuitenkin. Ehkä olet liian tuomitseva itseäsi kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääni tuli sisältäsi kuitenkin. Ehkä olet liian tuomitseva itseäsi kohtaan?
Voi se ehkä olla. Yritän kyllä olla olematta itselleni liian ankara mutta taitaa siinä olla vielä työstettävääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se ehkä olla. Yritän kyllä olla olematta itselleni liian ankara mutta taitaa siinä olla vielä työstettävääkin.
Ole lempeä itsellesi.
- Anonyymi
Ärrä lähellä?
- Anonyymi
Ärrä? Siis R-kioskia meinaat?
- Anonyymi
vai ässä?
- Anonyymi
Siis mitä? S-marketko?
- Anonyymi
Miten tämä päivä muistutti siitä?
- Anonyymi
Vaikeaa tekee. Todella vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005