Onko mikään riittävä syy?

Anonyymi-ap

Onko mitään syytä olla ottamatta yhteyttä, jos Hän ei ole kieltänyt?
Tai jos Hän ei ole sanonut ettei pidä susta.

Maailmassa on aina tilaa positiivisille asioille. Eikö niitä ole liian vähän.
Miksi siis pidätellä niiden jakamista. Jos ei saa vastakaikua, niin mitä haittaa siitä on. Ei ole häpeä tykätä jostakin.

31

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aina ottanut yhteyttä kun olen kiinnostunut ollut.

• Anonyymi

Tai miksi yrittää taistella sitä tunnetta vastaan. Bylsimällä jotain toista, mutta silti vakoilemalla somea kavereiden sometilien kautta?

• Anonyymi

Aivan. Taidan itekin lähteä kokeilemaan, että vieläkö se toimii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Taidan itekin lähteä kokeilemaan, että vieläkö se toimii!

Hlvetin hyvin näyttää toimivan.

• Anonyymi

Yhteyttä? Missä mielessä? Etkö tapaa kaivattuasi koskaan muuten? Kasvokkain sanotaan tärkeät asiat, ei viestitse.
      En ikinä lähettäisi ihmiselle mitään rakkausviestiä, jos ei ole ensin puhuttu asiasta oikeasti, kasvokkain.

• Anonyymi

Ei kai se heti tarvitse mikään rakkausviesti olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on yhteystiedot, niin ihastunut varmaan tekee tikusta asiaa ja laittaa viestiä, joka sivuaa jotain yhteistä asiaa. Mutta tietysti se on vastavuoroista. Jos toinen on sen jo tehnyt, niin sellaisia ei montaa peräkkäin kukaan tee. Vuorotellen tietysti. Sama kaikessa somekäyttäytymisessä. Jos toinen tykkää postauksista, niin sitten myös toinen vastavuoroisesti. Ja seuraamiset jne. Täytyykö teitä vanhuksia aina opettaa? Vai teinikö olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on yhteystiedot, niin ihastunut varmaan tekee tikusta asiaa ja laittaa viestiä, joka sivuaa jotain yhteistä asiaa. Mutta tietysti se on vastavuoroista. Jos toinen on sen jo tehnyt, niin sellaisia ei montaa peräkkäin kukaan tee. Vuorotellen tietysti. Sama kaikessa somekäyttäytymisessä. Jos toinen tykkää postauksista, niin sitten myös toinen vastavuoroisesti. Ja seuraamiset jne. Täytyykö teitä vanhuksia aina opettaa? Vai teinikö olet?

Mitkä seuraamiset? Stalkkerointi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä seuraamiset? Stalkkerointi?

Oiskohan instagram-? 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään.

• Anonyymi

Ehkä ei halua häiritä kun huomannut ettei kiinnosta oikealla tavalla....

• Anonyymi

No niin kyllä, jos kaivattu ei ole koskaan tehnyt mitään aloitusta tai antanut selkeää merkkiä kiinnostuksestaan, niin miksi ottaisi riskiä? Kyllä joku konkreettinen sanallinen ( ei kirjallinen) tai fyysinen kiinnostuksen merkki tarvitaan. Varsinkin jos itse olisi jo sellaisen tai sellaisia tehnyt. Ihan pellehän olisi jos vielä jotain viestejä perään lähettäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin kyllä, jos kaivattu ei ole koskaan tehnyt mitään aloitusta tai antanut selkeää merkkiä kiinnostuksestaan, niin miksi ottaisi riskiä? Kyllä joku konkreettinen sanallinen ( ei kirjallinen) tai fyysinen kiinnostuksen merkki tarvitaan. Varsinkin jos itse olisi jo sellaisen tai sellaisia tehnyt. Ihan pellehän olisi jos vielä jotain viestejä perään lähettäisi.

Entäpä jos on antanut merkkejä kiinnostuksesta?
        Mutta tuli väliin rikko ......

• Anonyymi

Olisiko pitänyt alkaa itkemään että sua rakastan ja sut haluan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä rikko? Sanoiko kasvokkain jotain ikävää? Et kai vaan tarkoita Ikävä-palstaa tai muuta nettikirjoittelua? Vain IRL kertoo totuuden hänestä. Ei elämä ole netissä, etenkään anonyymipalstalla. Totuus on tuolla jossain eli ihmisen kasvoissa, silmissä ja suussa, kehossa, mitä ne kertovat ja sanovat tai tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepä estosi aiheutat.

• Anonyymi

Oon ollut koko ikäni näkymätön jotenkin. Annan rakkautta ja hyväksyntää muille, mutta itse en ole saanut rakkautta. Mua on halveksittu ja ylenkatsottu liikaa elämäni aikana ilman syytä. Oon vaan hiljaa odottanut milloin se loppuu. Oon ihmetellyt miten oon edes hengissä vielä. Haluaisin antaa koko sydämeni ja elämäni jollekin miehelle. Nyt kun tiedän kuka tämä mies on, en ehkä saakaan häntä. Epävarmuutta ilmasssa. Hän on kaiken rakkauden arvoinen ja jos saisin tietää etten kelpaa hänelle, voisin jatkaa elämääni. Rakkauteni häntä kohtaan ei sammuisi ja toivoisin ja rukoilisin päivittäin hänelle maailman ihaninta vaimoa. Juuri hänelle sopivaa joka tekisi kaikkensa kaivattuni onnen eteen. Hän on se ansainnut. Vaikkei hän tätä lukisikaan toivon hänelle nyt vain sitä kaikkein parasta, sitä mitä hänen sydämensä kaipaa, rakastaa ja tarvitsee. 💓💓💓

• Anonyymi

Kaunista 🥹 miksi sinä et ole hänen vaimonsa?

• Anonyymi

Voi, kun olet suloinen. Sinulle toivon kaikkein parasta.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista 🥹 miksi sinä et ole hänen vaimonsa?

Olette ihania kiitos molemmille! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette ihania kiitos molemmille! 🤣

Ois niin monta mutkaa matkassa. Nyt sain teiltä toivoa. Ehkä teen naisena aloitteen. En menettäisi mitään. Vaikka hän vain nauraisi ja pitäisi hupsuna, kestäisin sen. Jos en kerro näistä tunteistani, katuisin koko loppuelämäni sitä😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois niin monta mutkaa matkassa. Nyt sain teiltä toivoa. Ehkä teen naisena aloitteen. En menettäisi mitään. Vaikka hän vain nauraisi ja pitäisi hupsuna, kestäisin sen. Jos en kerro näistä tunteistani, katuisin koko loppuelämäni sitä😘

Lopeta valehtelu

• Anonyymi

En minä tee sitä koskaan. En lähesty mitenkään häntä. Luulkoot, mitä tykkää täällä. En ikinä tunnusta mitään IRL. Ei tarvitse, koska emme näe koskaan. Ja vaikka näkisimmekin, vaihtaisin kadun puolta, enkä tuntisi häntä.

• Anonyymi

Miksi olet täällä, miksi vastailet kuin hänelle, hassu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet täällä, miksi vastailet kuin hänelle, hassu?

Vastaan palstalle en hänelle. Turha poistaa viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan palstalle en hänelle. Turha poistaa viestiä.

Miksi olet täällä? Olet tääl jonkun muun vuoksi ja sitte näit aloituksen joka muuten vain sopi sun kuvioon, niinkö?

• Anonyymi

Olisi mukava saada tältä mieheltä silti edes joku vastaus kun paljastin mun tunteet.

• Anonyymi

Tunnen vaan yhteenkuuluvuutta ehkä. Helpottaa tietää että on niin monia muitakin jotka kipuilee näiden asioiden kanssa

• Anonyymi

Nyt kaikille kauniita unia, oman kullan kuvia🥰

• Anonyymi
    • Anonyymi

Muija kielsi jo lopetin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      251
      3364
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3294
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1974
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      267
      1672
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1376
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      384
      1225
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1129
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      997
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe