Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vuosi, jonka elän ilman sinua. Menetettyjä vuosia itse kauneuden ja seikkailun äärellä. Olet kuin valtava luonnonpuisto, joka houkuttaa tutkimaan, polkuja etsimään ja kulkemaan.
Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
41
1499
Vastaukset
- Anonyymi
Millos oot nähnyt minut tai siis tämän ihanaisen?
- Anonyymi
Venäläiset seuraa ihmisiä oikeasti. Ovat kuin vanhan ajan Viru hotelli vakoojat.
- Anonyymi
Miksi hukkaat aikaa?
- Anonyymi
Rakas olet ihanin mies maailmassa. Ikävä sinua.
- Anonyymi
Kaunista.
- Anonyymi
Jaha, jollekin vanhemmalle naiselle yritetään vaihteeksi imartelua, kun haukkumiset ei tepsineet huomion saamiseksi.
- Anonyymi
Pitikö tämäkin kääntää ilkeilyksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - taitaa olla nuorempi kateellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - taitaa olla nuorempi kateellinen
No niinpä tietenkin. Hyvää spinnailua sinulle. Minusta ensimmäinen kommentoija on oikeilla jäljillä palstasedän avausten suhteen sekä sen eilisen ulkonäköä arvostelleen (no voi ei) aloituksen, että tämän aloituksen suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän tarkoittaa, että tämä palstamiehen luennoima tunteiden tulva on epäaitoa ja banaalia groomailun tapaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan puutteessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vaan puutteessa..
Sinulla taitaa itsellä olla kiva naisen kainalon kaipuu kun löydät tällaisen aiheen joka paikasta, toivottavasti löytyy sinimustien arvojesi mukainen kiivas suamineito
- Anonyymi
Hyvää yötä t luonnonpuisto
- Anonyymi
Saako tulla huiputtamaan vuoria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako tulla huiputtamaan vuoria?
Haluan sua:)
- Anonyymi
Nature IS My name ♥️
- Anonyymi
Kaunis viesti jollekin ❤️
- Anonyymi
Olipas se kaunista ja mukavaa että myös vanhempia naisia muistetaan eikä aina nuoria joka täällä palstalla tuntuu olevan se juttu. Eli hyvä sinä ja toiv se oikea ihminen löytää tämän joskus ja lukee. Tulee varmaan iloiseksi. ♥️ Ja iän myötä jotkut naiset todella vaan paranee sekä ulkoisesti että sisäisesti. Ihan samaa mieltä.
- Anonyymi
Jotkut naiset näyttävät kolmevitosena kuuskymppisiltä. Ei jatkoon. Tiedän erään.
- Anonyymi
Mut monet on siinä iässä vielä hyvinkin nuorennäköisiä, tiedän monia ja itse olen 33v ja en kyllä näytä vielä iköiseltäni kun olen niin siro ja hentorakenteinen. Mutta riippuu varmaan geeneistä pitkälti ja olemuksesta yli päänsä ja elämäntavoistakin ehkä vähän....alkoholi, tupakka, aurinko jne vanhentaa ainakin ihoa...mutta antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei ole keltään pois.
- Anonyymi
Jotenkin huvittavaa joidenkin ulkonäkökeskeisyys. Alussa se on tietty sytyke mutta tuli leimahtaa ihan muusta kuitenkin. Ja tän kaikki rakastuneet tietää.
- Anonyymi
Minä olen tuo sinua ennen kirjoittanut ja en kyllä ole ulkonäkökeskeinen en mutta ehkä vähän outoa väittää että 35v näyttäisivät kuusikymppisiltä ja vaikka joku näyttäiskin niin mitä sitten. Kaikki vanhenee ne nuoretkin aikanaan ja miehet, se on luonnollista ja ihmisessä kaikki muu on niin paljon tärkeämpää eli sisin ja hyvä sydän. Ei se ulkonäkö suhteessa esim pitkälle kanna. Tarvitaan niin paljon muutakin. Olen just enkä melkein samaa mieltä kanssasi. Mutta nykyään ollaan liian ulkonäön perään ja se on surullista. Kaikki somet lisää vaan sitä. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tuo sinua ennen kirjoittanut ja en kyllä ole ulkonäkökeskeinen en mutta ehkä vähän outoa väittää että 35v näyttäisivät kuusikymppisiltä ja vaikka joku näyttäiskin niin mitä sitten. Kaikki vanhenee ne nuoretkin aikanaan ja miehet, se on luonnollista ja ihmisessä kaikki muu on niin paljon tärkeämpää eli sisin ja hyvä sydän. Ei se ulkonäkö suhteessa esim pitkälle kanna. Tarvitaan niin paljon muutakin. Olen just enkä melkein samaa mieltä kanssasi. Mutta nykyään ollaan liian ulkonäön perään ja se on surullista. Kaikki somet lisää vaan sitä. :(
Kyllä joka on tupakoinu jo 20 v,niin kasvot täynnä kellertäviä laikkuja. Iho tavallaan kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joka on tupakoinu jo 20 v,niin kasvot täynnä kellertäviä laikkuja. Iho tavallaan kuollut.
Tupakoivat näyttää paremmilta kuin ahmatti ylensyöjät. Mutta meditaatio ei pelasta sielua vaan vie manalaan.
- Anonyymi
Eräs K on upea.
- Anonyymi
Minkälainen K?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen K?
Special K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Special K
Montako kirjainta nimessä?
- Anonyymi
Voi muru .. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi muru .. :)
Tarkoitatko, että voi päätellä "muru"- sanasta?
Olisin iloinen, jos niin olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen K?
Kulli
- Anonyymi
Ikä ja luonnonpuistot sekä tietynlainen kauneus, erilainen, osuu kyllä. Kiitos sanoista, tähän hetkeen ovat juuri sopivat. Kuten aina, mistä lie tiedätkään.
- Anonyymi
Tunnen sinut. Olet jotenkin läheinen, kuin sukulaissielu.
- Anonyymi
Olipa nätisti sanottu. Mut nillittäjä minussa haluaa sanoa luonnonpuistot yleensä suljettuja yleisöltä muita kuin tieteellistä tutkimusta varten. 😆
- Anonyymi
Milloin minun on mahdollista saada sinut? ❤️ naiselta
- Anonyymi
Muuten ihan kiva ajatuksena,
mutta en haluisi olla luonnonpuisto...
Ei tää mulle kyllä olekaan,
joten en nyt tän enempää tähän kommentoi...
Anteeks aloittajalle tästä....
Ei ole tarkoitettu pahalla henkilökohtaisesti... - Anonyymi
Miksi et kerro noin kauniita tunteita hänelle? Kannattaisi.
- Anonyymi
Eipä 🤣 oon jo kanttura
- Anonyymi
Ihanaiset naiset rannalla
- Anonyymi
Olen ajatellut myös sinua. Hitto, kun mua pierettää kaalikeitto.
- Anonyymi
Itsekin seikkailijaluonne. Tähän asti lähinnä aatehistorian ja sen semmoisen tasolla. Nyt on varmaan reaalin vuoro vaihteeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007