..ainakin mulla on epämukava olo, yritän toipua pienestä operaatiosta mutta olo on hankala, nyt kun puudutteiden teho hiipuu - on särkyä, on vihlontaa, ja tosi häiritsevää kutinaa.. Mistä löytyisi mulle ennakkoluuloton puoskari, kai sinäkin olet jotain placebojuttuja siellä töittesi sivussa oppinut?
https://youtu.be/W5R_jNLyPNw
Ärsyttävää yötä A
9
286
Vastaukset
- Anonyymi
Jollekin sairaanhoitajalle viesti?
- Anonyymi
Tohtori nickille olisi asiaa.
- Anonyymi
Voit sinä palstasedän proosaan näinkin suhtautua tai miettiä vaikka ensihoitajaa.
- Anonyymi
No minun työssäni ei kyllä oltu, mutta jos oli sama juttu kuin minulla niin pari kipulääkettä yöksi auttaa kummasti.
Huomenna jo helpottaa.
Jännä juttu mutta minulla oli yhden operaation jälkeen myös kova kutina, eikä auttanut mikään raapiminen kun oli kova puudutus päällä. Mutta se kutina oli jotain kamalaa!
Paranemista sinne 🙋🏼
1 A- Anonyymi
Kiitos, kipulääkekombo tuntuu helpottavan myös kutinaa, se on selvästi hermoperäistä. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kipulääkekombo tuntuu helpottavan myös kutinaa, se on selvästi hermoperäistä. 👍
Ei saakeli😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saakeli😆
Valitsetko sinä aivan sattumanvaraisesti jonkun kommentin palstasedän yksinpuhelusta intoHimoinen sorron tekijä?
- Anonyymi
Tsemppiä sinne ja parantumista eräältä A naiselta joka nukahtaa ihan just mutta ei mitään ärsyttävää yötä vaan ihan hyvää ja parantavaa yötä sulle :) ✨
- Anonyymi
Taitoopi se puudutusaina aihettaa monelle kutinata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995