kamalia paratiisi lautasia, taika lautasia tai muumimukeja.
Hyvää Yötä. Nuku hyvin. (miehelle)
Eikä sit mitään
36
414
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä.
Toivottaa anomuumi - Anonyymi
Hyvää yötä!
Terv. muumimuki. - Anonyymi
Huutaa sulle nokkamukin. Kuulema.
- Anonyymi
Akille🤔
- Anonyymi
Aloitus on vokaalinaiselta konsonanttimiehelle. Vokaaleja ovat a,e,i,o, u ä ja ö sekä å. Muut ovat konsonantteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on vokaalinaiselta konsonanttimiehelle. Vokaaleja ovat a,e,i,o, u ä ja ö sekä å. Muut ovat konsonantteja.
Ok. Kiitos tiedosta. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ilmeisesti se hapankaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
y puuttui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
y puuttui
Kiitos lisäyksestä. Hyvää illanjatkoa ja yötä.
- Anonyymi
Oletko harrastanut tätä nimien ja nimikirjainten arvailua jo kauankin palstaäijän tekstien suhteen? Kerro kun teet ns lopullisen päätöksen henkilöllisyydestä, niin voimme keskustella aiheesta lisää sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tänään tai siis eilen koit itsesi vokaalinaiseksi, palstasetä?
- Anonyymi
Nuo on kyllä kaikki aika hirveitä. Samoin kaikki Marimekko.
- Anonyymi
se jäi listasta. Ei Marimekkoa.
- Anonyymi
Ei niin. Öitä, möitä.
https://m.youtube.com/watch?v=dx7vNdAb5e4 - Anonyymi
Sinulla on niin hyvä maku, että luotan valintaasi.
❤️❤️❤️❤️- Anonyymi
Kaikki maut ovat hyviä. Ne vain ovat erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki maut ovat hyviä. Ne vain ovat erilaisia.
Ja jokaisella omansa.
Mä tykkään taikasarjasta, must ne on kauniita. Syön ite kuitenki mieluummin vaaleilta astioilta. Tanskalainen tai englantilainen posliini on mun mieleen. -sivusta
Älkää ostako Thaimaassa tehtyjä suomalaisia muumimukeja toisillenne. Olkaa mieluummin aitoja ihmisiä. Siitä se rakkaus alkaa.
- Anonyymi
Ihanasti sanoit ❤️Aito ihminen ja eläminen hetkessä. Läsnä toiselle ja varsinkin silloin kun sitä läheisyyttä eniten tarvii. Ollappa yhtä järkevä kuin sinä.
Oot hyvä ihminen.
- Anonyymi
Kilin mii softli.
- Anonyymi
Todellakin hankitaan punaiset Taika-lautaset
- Anonyymi
Jos hänellä sellaisia olisi saattaisi niitä mennä usein rikki tiskatessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hänellä sellaisia olisi saattaisi niitä mennä usein rikki tiskatessa
Lyyli vaihtoon, jos ei pysy astiat käsissä.
- Anonyymi
Ei. Lämpimät lusikat vain.
- Anonyymi
Tä? Venäläisiäkö haluat?
- Anonyymi
Mulla on nyt valkoista teemaa. Arabian ja Röstrandin laatu on parasta.
- Anonyymi
Voidaanko sopia joku oikeasti uniikki tyyli, eikä mitään sellaista jota kaikki keräilee. Tykkään paratiisi astiastosta, mutta on se vähän nähty. Mieluummin vaikka iittalaa ja aallon lasimaljakoita.
Tai jotain tavallista, värikästä. Joku setti mustaa ja siitä sarja herkutteluun.- Anonyymi
Iittalassa ja Aallon lasimaljakoissa ei todellakaan ole mitään uniikkia. Niitä löytyy joka hemmetin talosta Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iittalassa ja Aallon lasimaljakoissa ei todellakaan ole mitään uniikkia. Niitä löytyy joka hemmetin talosta Suomessa.
Harvoilla on näitä alkuperäisenä
- Anonyymi
Ruoka mustalla astialla on ikävän näköinen. Paratiisiastioissa kuvio peittää ruoan kauniin asettelun. Mistään Iittalasta en pidä, enkä Aallon maljakosta. Mariskoolista en myöskään pidä. Paras maljakko on mun oliivi, joka on arabialta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoilla on näitä alkuperäisenä
Me ollaan sitten varmaan eri sukupolvea, koska meillä 40-50-ikäluokan ihmisillä todellakin kaikilla on nimenomaan alkuperäisenä.
- Anonyymi
Juu ei mun puolesta ainakaan moisia tarvi, ihan menee lautaset mustana ja valkoisena, ilman mitään kuvia.
- Anonyymi
Tykkään yksvärisistä ☺️
- Anonyymi
Valkoisella lautasella korostuu ruoan herkulliset värit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkoisella lautasella korostuu ruoan herkulliset värit.
Rauhotu nytten rakas ,sivusta
- Anonyymi
No Pentik on ainakin kaunista ja laadukasta 🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007