Jos et edes pidä yhteyttä? Haluat vain etten löydä ketään muuta.
Miksi kirjoittelet
34
505
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luet, etkä löydä ketään muuta?
- Anonyymi
Taidat vain nauttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat vain nauttia?
Tuota minun täytyy miettiä.
- Anonyymi
Pitäisiköhän muuttaa niin et tule edes vastaan etkä voisi stalkata?
- Anonyymi
Johtuu omista tunteistasi jos et löydä ketään muuta.
- Anonyymi
Olet veemäinen nainen, toivottavasti löydät sopivan itsellesi. Minä etsin jotain parempaa, sisäisesti kauniimpaa.
- Anonyymi
No mitäs nimittelit minua? Olen mukava jos mua kohtaan on mukava. Sinä et ollut.
- Anonyymi
Sinä olet veemäinen vainoaja ja manipuloija sekä pettäjä. Älä kehtaa. Varaskin vielä. Ja pahempaa.
- Anonyymi
Mikä tahansa on parempaa kuin sinä. Olet sairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet veemäinen vainoaja ja manipuloija sekä pettäjä. Älä kehtaa. Varaskin vielä. Ja pahempaa.
Taisit luetella juuri omia ominaisuuksiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli terve olo, kun liityin sinun seuraasi. 🤣🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä liittyvät vain sinuun. Voin toki vaihtaa kaupunkia niin ei tarvitse naamaasi enää törmätä. Se olisi unelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä liittyvät vain sinuun. Voin toki vaihtaa kaupunkia niin ei tarvitse naamaasi enää törmätä. Se olisi unelmaa.
Lupaat vaan. Voin kustantaa junaliput Rovaniemelle. Mahdollisimman kaus. Sielläkin voisit mennä jonnekin susirajan taakse, ettei porot häiriinny. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaat vaan. Voin kustantaa junaliput Rovaniemelle. Mahdollisimman kaus. Sielläkin voisit mennä jonnekin susirajan taakse, ettei porot häiriinny. 🤣
Olet katkera kun et saanut pllua. Etkä tule saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annat mulle vaan mahollisuuden löytää jonkun muun jos lähden. Vainoaminen vaikeutuu ja sun elämälläs ei oo tarkotusta 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet katkera kun et saanut pllua. Etkä tule saamaan.
Minäkö katkera, jostain likaisen naisen hiivaisesta miesten eritteitä täynnä olevasta onkalosta? Hah! 🤣 vattaan sattuu, kun naurattaa niin paljon! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annat mulle vaan mahollisuuden löytää jonkun muun jos lähden. Vainoaminen vaikeutuu ja sun elämälläs ei oo tarkotusta 😆
Varoitin sua toivomasta samaa kuin minulla sillä tiesin siitä seuraavan katastrofaaliset seuraukset niin sinulle kuin minulle ja hänelle. Tiesin miten tämä manifestointi toimii sillä se mikä sopii minulle ei sovi sinulle, mutta ahneutesi ja piittaamattomuutesi on sinun jumalasi ja se tuo sinulle bumerangina kaiken sen kataluutesi minkä olet itse luoksesi kutsunut omilla teoillasi ja sisäisellä pahuudellasi. Nauti nyt kasvattamasi hedelmät ne ovat valmiit. Miltä ne maistuvatkaan? Matosilta? Mikään ei sinua suojele itseltäsi.
-Sivusta- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkö katkera, jostain likaisen naisen hiivaisesta miesten eritteitä täynnä olevasta onkalosta? Hah! 🤣 vattaan sattuu, kun naurattaa niin paljon! 😂
Luulet taas. Elämältäs tais pudota pohja. Putoaa vielä lisää, usko pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varoitin sua toivomasta samaa kuin minulla sillä tiesin siitä seuraavan katastrofaaliset seuraukset niin sinulle kuin minulle ja hänelle. Tiesin miten tämä manifestointi toimii sillä se mikä sopii minulle ei sovi sinulle, mutta ahneutesi ja piittaamattomuutesi on sinun jumalasi ja se tuo sinulle bumerangina kaiken sen kataluutesi minkä olet itse luoksesi kutsunut omilla teoillasi ja sisäisellä pahuudellasi. Nauti nyt kasvattamasi hedelmät ne ovat valmiit. Miltä ne maistuvatkaan? Matosilta? Mikään ei sinua suojele itseltäsi.
-Sivusta-Elämälläsi ei tule olemaan tarkoitusta 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otit autoni luvatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otit autoni luvatta?
Mistä vtusta sä puhut? En ole ottanut. Toivon että pysyt kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitähän mä olen yrittäny että kuka tahansa toinen on parempi kuin minä
https://youtu.be/BYTfONt63iM?si=po366nFbPT39ZXvO
Mä kuitenkin vain olen itseni enkä yritä edes olla mitään sen enempää kuin mihin pystyn - Anonyymi
Se, että osaan venäjää, ei tee minusta venäläistä. Mut joo, oma valintasi se on. Kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinun hyvinvointia vaan millään tapaa edistää tämä palstasedän monologien tyypittely, niin anna mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet palstasetä kokenut viimeksi naisen kosketuksen esim muuten kuin että sairaanhoitaja mittaa verenpaineen?
- Anonyymi
Muumimukeja mutta vanhoja alkuperäisiä Ruotsista
- Anonyymi
Kaunis päältä laho sisältä
- Anonyymi
Kenestä selvästi sinulle saavuttamattomasta täällä varoittelet ja mikset jaa vaikka flyereita mieluummin? Mau mau
- Anonyymi
Pidä tunkkis
- Anonyymi
Hyi mikä lanka, en ollut osallisena 🤯
- Anonyymi
En myöskään, vaikka sitä ehkä yritettiin./ Sivusta.
- Anonyymi
Kirjoitelen kun tuollainen itsekäs minä minä asenne sinulla ja jotain mielenhäiriöitäkin on aina sama peli joka kerta etkö osaa hillitä itseäsi että mitä sanot käy hoidosssa eka ja tule sitten jutteleen
- Anonyymi
Siksi kirjoittelen tänne, ettei meidän juttu etenisi ja kaikki kärsisi. Puran tänne sydäntäni, ettei hänelle tarvitse purkaa. Luulin, että tämä on harmitonta. Muttei ole sitten tämäkään, ilmeisesti.
- Anonyymi
Ketään ei voi väkisin pitää eikä se kannata, antakaa sellaisen ihmisen mennä joka niin haluaa. Se on vielä teille hyväksi. Ja samoin kaikissa muissa ihmissuhteissa, päästäkää myrkylliset ja pahat ihmiset pois niin oma vointi paranee. Tsemppiä 👍🏻, olen kokenut ja tiiän mistä puhun.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007