Sinulle nainen. En siksi etten tykkäisi, en siksi etten jaksaisi, en siksi etten rakastaisi. Vaan siksi, koska en tahdo että olet surullinen yhtenäkään päivänä. En tiedä, mutta uskon vahvasti että sinunlainen, niin valtavan kaunis ja niin lämpimän mukavan hauska, energinen ja ystävällinen nainen viettäisi päivänsä mukavammin, ystävien, kavereiden, läheisten ja vaikka jonkun miehenkin kanssa. Sinä säteilet lämpöä ja iloa ympärillesi, ja se on osa syy miksi niin valtavasti sinua kaipaan.
Mutta ei tämä palsta ole vaihtoehto. Jotenkin olen huomannut että kirjoitukseni on kuin viiniä lasissa, jota ei voi juoda. Niin paljon lukijoita ja liian monta satunnaista tuttuakin löytänyt minut täältä ja kaikki sitä samaa vailla. Välittämistä, rakkautta, kosketusta ja läsnäoloa. Mutta sinä kirjoitit niin eri tavalla. Niin paljon sanattomaksi teit. Että sydäntä lämmitti jokainen sanasi.
Mutta surullinen olen. Siitä tiedän että niin olet sinäkin. Tiedän että tuskin täällä kävisit, jos en minä täällä jatkuvasti päivystäisi. Siksi lopetan, että löydät taas onnesi ja ilosi ympäristöstäsi. Ihmisistä jotka eivät ole sanoja nettisivulla, vaan aitoja ihmisiä arjessa ja lomassa.
Mutta tunteeni ei sinuun muutu. Kaipaan, rakastan ja ikävöin sua varmasti aina. Niinkuin sinäkin olet minua. Ollaan surullisia ja itsekään, mutta ei palstailla enää päivääkään.
Rakkaudellaan
T
Mä lopetan kirjoittamisen
13
496
Vastaukset
- Anonyymi
Kuljen parempia aikoja kohti.
Kiitos että olet kirjoittanut kauniisti kaipuutasi.
Ehkä vähän hakeastikin
Mut luulempa että myös sinun aika uudistua.
Ja sitä ei suomi 24 koskaan tapahdu
On keskityttävä toisenlasiin adiohin
Että ilo palaa kummallekkin
Kiitos ja hyvää jatkoa
Minne sitten ikinä kuljetkin ❤️
Naiselta- Anonyymi
Voi ei 😯 mulle tuli melkein itku silmään kun luin nämä mutta oonkin vähän herkkis mutta haikeaa ja kaunista yhtä aikaa. Rakkautta teille molemmille ♥️♥️
- Anonyymi
Et näe oikein. Miksi pidät toista ihmistä lapswnrasoisena
- Anonyymi
Rakastan sua🥺❤️ miten selviän ilman sua
- Anonyymi
Miten voit niin arvostaa jotain naista? Hän on varmaan hyvin onnellinen
- Anonyymi
Rakastan sua. ☯️🧩
- Anonyymi
Et selkeästi tiedä mitä kaipaan
- Anonyymi
Halusin joskus tutustua yhteen T:hen.
Palsta ei ole oikea paikka keskusteluun eikä kommunikointiin.
Oikea T on ilmaissut ettei halua olla tekemisissä.
Vaikka olisit se sama, kirjoituksesi olisi jollekin toiselle.
Täältä saa lähinnä vain pahaa mieltä vaikka ei lukisikaan toisten ihmisten kirjoituksia tai edes kommentteja.
Kuka oletkaan toivottavasti joskus löydät onnesi.
🐰- Anonyymi
Tarkoitatko miestä vai naista siis?
Hieman hämmentävää jos pupu halus aiemmin naisen ja nyt sitten miettii onko aloittaja joku
T mies, tai siis luultavasti aloittaja on mies.
Tai ei täällä mistään mitään tiedä kuka on ja mitä vai onko pelkkää keksittyä hahmoa vaikka jotain muuta väittää. Jos T naista "kaipasit"niin tiesitkö että "vähättelemäsi" orig joka taisi koittaa jutella sulle oli T?
- Anonyymi
Tuun aina rakastamaan sua ❤️
Ehkä joskus tavataan, ehkä se joskus on seuraavassa elämässä. Jatkan elämääni nyt miehen kanssa jota kaipasin lähes puoli vuotta palstalla ja nyt hän on rinnallani. Huusin häntä täällä ja purin tuntojani. Rakkauden sokaisemana kuvittelin hänet täälläkin. Tunteet vei vuoristorataa ylösalas. Lopetin palstailun nyt viimeisen kerran mutta tämän halusin sanoa. Olin onnellinen täällä, itken nyt surusta ja onnen kyynel vierii rakkaudesta Niksuun. Ilo ja onni, suru ja kaipaus❤️ - Anonyymi
Kyllä täällä menee syvälle sieluun asti monien kirjoitukset. Rakkaudella on hintansa. Joskus taistelu palkitaan joskus kaikella on ollut vain tarkoitus ja opetus. Alan aavistella että en saa kaivattuani. Suren jonkin aikaa. Sille en voi mitään vaikka suru veisi syviinkin vesiin. Olen niin ylpeä teistä kaikista jotka uskallatte laittaa itsenne likoon täällä ja kirjoittaa niin koskettavasti. Itselle tehnyt tosi hyvää kun olen saanut purkaa tuntojani. Kaikille teille kanssasisarille ihanaa päivänjatkoa! 💓💓💓
- Anonyymi
Älä lopeta, täällä moni haluaa kirjoitella kanssasi ja pitävät sinusta.
" kun hinta ja laatu on aina kohdillaan "
Mieti näin, ajatuksia herättäviä lukuhetkiä sinä ja muut. Nauttia toistenne parhaista ja huonoista puolista. Ennusmerkit, hassu juttu, hyvä elämä, kunnolla koukussa, sypressisokkelo, rakkaani, tyttö, poika, kuin vanhaa tuttua, jotain uutta, hyvä tyyppi, terrieri, 115 oivallusta elämästä, Shakiraa unohtamatta.
Täyttä elämää.
Shakira: Waka, Waka
https://youtu.be/pRpeEdMmmQ0?si=19v60XKCGVfbSuuT - Anonyymi
Jokohan sinä lopetit ja poistuit 😔😟
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007