Mies. Sitten voin elää.
Rukoilen että pääsen sinusta eroon
32
479
Vastaukset
- Anonyymi
🙏🙏🙏
- Anonyymi
Tiedän niin tuon tunteen ja toivon sulle kovasti voimia ja tsemppiä tilanteeseen ja kyllä sinäkin vielä voit elää. Sen aika tulee. 🙏🏻
- Anonyymi
Tai siis muistan niin hyvin tuon tunteen vielä joten jos minäkin selvisin sinäkin selviät. Eloon taas :) 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis muistan niin hyvin tuon tunteen vielä joten jos minäkin selvisin sinäkin selviät. Eloon taas :) 👍🏻
Täällä samanlaisia tuntemuksia. En tiedä kuinka kauan tätä kestää ja kuinka jaksan kantaa tätä taakkaa. Oon luhistumispisteessä. Auttakoon Jumala meitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä samanlaisia tuntemuksia. En tiedä kuinka kauan tätä kestää ja kuinka jaksan kantaa tätä taakkaa. Oon luhistumispisteessä. Auttakoon Jumala meitä!
Näinkö naisena esiintyvä setä tämä freessi aloituksesi tulisi tulkita tai tähänkö se päätyy ikäänku- rukoukseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö naisena esiintyvä setä tämä freessi aloituksesi tulisi tulkita tai tähänkö se päätyy ikäänku- rukoukseen?
Hah hah! Ei voinu enempi pieleen mennä. Oot ala-arvoinen. Säälin sua. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah! Ei voinu enempi pieleen mennä. Oot ala-arvoinen. Säälin sua. 🤣
Eiköhän se mennyt kokolailla oikein. Se kalikka älähtää johon kolahtaa eiku miten se meni
- Anonyymi
Minä vapautan sinut, olet vapaa menemään. Ansaitsen vapauden ja paremman miehen. En ymmärrä miten kiinnityit minuun.
- Anonyymi
Sinä h*rop*rse olet jo hakenut niitä elämyksiä ja kokemuksia, joten mitä vielä länkytät siinä.
- Anonyymi
Kenelle sinä mielestäsi kirjoittelet ja millaisista kokemuksista? Onko kaukaa haettua arvioida, että kun vastailet tälle naisena esiintyjälle sinulla on mielessäsi tietty yksilö jonka ihmisten välisistä suhteista näet kovasti vaivaa? Ehkäpä jopa kuvittelet niihin liittyvän sinulle tuttuja henkilöitä ja tämä raastaa sielua
- Anonyymi
se mies pitää sit aisoissa ettet tuu pilaamaan, hakkaamaan ja viemään muilta. tai yrittämään niitä mt juttuja ja hakkaa töitä ja kuuntele ja tee kiusaa, estä muiden suhteita. saat ihmisarvon kuitenkin, töitä ja pysyt omassa elämässäsi. miehen ja rakkautta, mutta teidät pidetään aisoissa ketkä ovatkaan vuosia tuota kaikkeen tehneet ja halunneet uhrata ja hyötyä muista. pilata niiden elämää ja "syödä ihmisiä".
- Anonyymi
saat elää, mutta omana itsenä ja niiden kanssa jotka haluaa, etkä oo tuhoamassa, muita tai tekemässä joukkohakkauksia. sama muille, et oo ainut.
- Anonyymi
On erilaisia vaiheita. Vähän kuin keppihevosia. Hän edustaa jotain sellaista, mitä kaipaat elämääsi kenties. Itse kaipaan ehkä omaa elämää. Hän edusti sellaista omaan itseen satsaamista minulle. En häntä elämääni tarvitse oikeasti, mutta hänellä oli tärkeä viesti minulle.
- Anonyymi
Ihanat sanat. Olet oikeassa. Anteeksi, imin sanasi itseeni, kiitos kun neuvoit. Olet ihana💓💓💓
- Anonyymi
Ainoa asia mikä voi täyttää kolon sielussa on rakkaus. Ei kokemukset tai tavara.
- Anonyymi
Veikkaan että tälle pahaa oloaan levittävälle naiswannabetrollille hengelliset lausahdukset ei ihan maaliin asti mene. Jos sielunsa saa hetkellisesti iloa aiheuttaen muissa ihmisissä negatiivisia tunteita, on käytännössä kyseessä ihminen joka on niin pahasti traumatisoitunut oikeassa elämässä, että siihen auttaa vain ameebaksi tekevät lääkkeet ja oikeuspsykiatrian (mikä on astetta intensiivisempää) väliintulo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että tälle pahaa oloaan levittävälle naiswannabetrollille hengelliset lausahdukset ei ihan maaliin asti mene. Jos sielunsa saa hetkellisesti iloa aiheuttaen muissa ihmisissä negatiivisia tunteita, on käytännössä kyseessä ihminen joka on niin pahasti traumatisoitunut oikeassa elämässä, että siihen auttaa vain ameebaksi tekevät lääkkeet ja oikeuspsykiatrian (mikä on astetta intensiivisempää) väliintulo.
Naiswannabetrolli? 😄
Sellainen tosiaan sopisi hyvin mieheksiluulijalle 🤨🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiswannabetrolli? 😄
Sellainen tosiaan sopisi hyvin mieheksiluulijalle 🤨🤓Minua ei henkkoht kiinnosta nämä eri hahmojen tuputtamiset, samaa pskaa eri paketissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee paha olo, niin tiedät sen olevan totta. Tee parannus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee paha olo, niin tiedät sen olevan totta. Tee parannus.
Ätmin oksennukset, eli sinun, on yhtä tyhjän kanssa ja säästän ruutini irliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi olkoon sua sun pirullista sanoistasi. Hei haloo, oletkohan ite täysin järjissäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi olkoon sua sun pirullista sanoistasi. Hei haloo, oletkohan ite täysin järjissäsi?
Ole hyvä ja tule ottamaan selvää, vaikka oletettavasti oma kognitiivinen tasosi on sitä luokkaa että viemärirottakin loistaa sen rinnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei henkkoht kiinnosta nämä eri hahmojen tuputtamiset, samaa pskaa eri paketissa.
Oletko nyt siis sitä mieltä, että tämä guben lanseeraama mieheksiluulija olisi hänen luomansa hahmo, jonka kanssa keskustella kiivaasti? Näin ollen objektiivisuus on ehkä vähän hakusessa, ymmärrän kyllä, että tätä horinaa tulee typistetty omassa mielessään kun palstasetä kirjoittaa lähes kaiken tekstin täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt siis sitä mieltä, että tämä guben lanseeraama mieheksiluulija olisi hänen luomansa hahmo, jonka kanssa keskustella kiivaasti? Näin ollen objektiivisuus on ehkä vähän hakusessa, ymmärrän kyllä, että tätä horinaa tulee typistetty omassa mielessään kun palstasetä kirjoittaa lähes kaiken tekstin täällä
Pahoittelen jos osui nahkaasi. Tarkoitan että mikään täällä ei ole sitä miltä näyttää, ei sillä että se olisi sitä missään muuallakaan kuin irlissä. Joillekin se on siunaus, joillekin kirous. Riippuen ketä lähtee omien tarkoitusperiensä kanssa arvioimaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja tule ottamaan selvää, vaikka oletettavasti oma kognitiivinen tasosi on sitä luokkaa että viemärirottakin loistaa sen rinnalle.
Hah hah ! Sun sanomiset ei tunnu miltään. Ihan turhaan kirjoittelet! Jonninjoutavaa päivää sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah ! Sun sanomiset ei tunnu miltään. Ihan turhaan kirjoittelet! Jonninjoutavaa päivää sulle!
Kuten sanoin gubbe, olen parhaimmillani irl. Kaikin tavoin, hyvässä ja pahassa. Ta taa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen jos osui nahkaasi. Tarkoitan että mikään täällä ei ole sitä miltä näyttää, ei sillä että se olisi sitä missään muuallakaan kuin irlissä. Joillekin se on siunaus, joillekin kirous. Riippuen ketä lähtee omien tarkoitusperiensä kanssa arvioimaan..
Ei sinun kommenttiraitaa olisi tarvittu tähän väliin, aloittajagubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiswannabetrolli? 😄
Sellainen tosiaan sopisi hyvin mieheksiluulijalle 🤨🤓Kyllä te trollit olette molemmat ns miehiä!Sano sille toiselle,että se tuo takas tänne naapurille ne varastamansa esineet ja melko pian tai otetaan ne rahana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te trollit olette molemmat ns miehiä!Sano sille toiselle,että se tuo takas tänne naapurille ne varastamansa esineet ja melko pian tai otetaan ne rahana!
Minusta sinun analyysi ns mieheksiluulijasta eli kenestä tahansa vastaan argumentoivasta oli parhaimmillaan palstagubbe kun kerroit ”hänen” olevan forssalainen sekakäyttäjämummo. Hyvää nimeämistä ja henkilöintiä vaan sinulle
- Anonyymi
Teki hyvää päästä eroon toksisesta ihmisestä. Sen jälkeen sä putoat jonnekin syvälle. Lopulta alat uskomaan. Lopulta alat näkemään. Nyt sen tiedän. Mä haluan hänet. Oltaisiin pysäyttämättömiä.
- Anonyymi
Ei taas tappelua tänne ei älkää 😔😔Koittakaa rauhoittua ja tehdä jotain muuta jos kiukuttaa ja tympii. Ei se täällä parane tappelemalla ja loukkaamalla muita.
- Anonyymi
Saisit paljon parempaakin 😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533402
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253344No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281984Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141386Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501139Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995