Otan sinut ja mennään naimisiin
Tule takaisin sinne huomenna
29
338
Vastaukset
- Anonyymi
Sopiiko näin?
- Anonyymi
😘😘😘
- Anonyymi
Samalla tutustutaan ennen alttarille menoa
- Anonyymi
Pitäiskö meidän vähän ensin tutustua? 🤣
- Anonyymi
Eiköhän tässä ole tutustuttu jo ihan tarpeeksi. Sivusta
- Anonyymi
Ehtii kun on naimisissa
- Anonyymi
Pöljiä 😂
- Anonyymi
Siinä kohti tuskin enää tutustumista tapahtuu jos ei ole tutustunut edes ennen naimisiin menoa
- Anonyymi
Huomenna sitten tutustutaan kunnolla.
- Anonyymi
Minne sinne?🤭
- Anonyymi
Sydämeeni rakas sydämeeni, tule takas 😘
- Anonyymi
Otan sinua siellä viitostiellä autossa metsässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan sinua siellä viitostiellä autossa metsässä
Olisko rekkaria laittaa että tuun oikeeseen autoon.
- Anonyymi
Tää on vähän outo ja pelottavaakin. Tiedätkö sen?
- Anonyymi
Tule vaan☺️
- Anonyymi
Mistä tiedät kenen kanssa juttelet?
- Anonyymi
Kyllä hän tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän tietää
Mistä minä tiedän kenen kanssa juttelen🤣?
- Anonyymi
Sinun päätäsi taitaa vaivata kovasti nämä palstasedän fantasiat näkemisestä
- Anonyymi
Liikaa "sattumia" ei jatkoon!
- Anonyymi
Ei liity itseen muuta kuin vertaistuellisesti voin sanoa että ihan järkyttävän karmivia juttuja on alkanut aina paljastumaan heistä joidenka kanssa on niitä erikoisia ”sattumia” paljon tapahtunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity itseen muuta kuin vertaistuellisesti voin sanoa että ihan järkyttävän karmivia juttuja on alkanut aina paljastumaan heistä joidenka kanssa on niitä erikoisia ”sattumia” paljon tapahtunut.
Uskon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon.
Minä itse en koe palstasedän jutuista tällaisia hengellisiä herätyksiä. Seuraava kappale menee varmasti hyvin syvään päähän
- Anonyymi
Mitä sen jälkeen haluat? Lukita kellariin?
- Anonyymi
- Anonyymi
Eli 26.2 vai milloin?
- Anonyymi
Lopeta se kiusaaminen!!! En ole hu... a! En tiedä kuka kirjoittaa, mutta saat pysyä kaukana !! Ja piste!!!
- Anonyymi
rakas kaivattuni 😔 oikein paljon kiitoksia todella kauniista, sydäntä lämminttävästä, ystävällisestä viestistä 💌 oon hyvin pahoillani mutta valitettavasti ei uskalla mennä kanssasi naimisiin 😥 anteeksi, voinko mitenkään korvata sulle tän ikävän, surun, kaipauksen 🙏 rakastan sua eniten maailmassa, haluun antaa koko elämäni sulle rakas ystävä 💝 oot todella ystävällisen oloinen, lämmin, lempeä nainen ja sinulla on suuri sydän 💖 on todella uskomatonta mitä jumala kauttasi heijastaa ✨... oot maagisen upea 🤍 kiitos että oot ystäväni 🫶 ikävä sua rakas 💔🥀🎗
- Anonyymi
Kuka minne jotta muut epätoivoiset välttyvät sekaannuksilta itse en epätoivoon suhtaudu kaksisesti mu joillekin jopa epätoivosta voi kehkeytyä jotain hienoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007