Yhtä asiaa vain ihmettelen.

Anonyymi-ap

Mistä hyvästä kaikki tämä piina?

45

523

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kuule ihmettelen mäkin.

• Anonyymi

Mikä siinä ihmetyttää?

• Anonyymi

Älä ihmettele. Sairaita ihmisiä, jotka ei näe, kuin oman " hyvyytensä". / Sivusta koko jutuista, vaikka kirjaimia käytetään.

• Anonyymi

Elämä tuo kohdalle ns piinauksia kun valmistelee ihmistä suurempaa koitokseen. Ikävä kyllä kaikki ei ole pelkästään hyvää, jokaiselle meistä annetaan taisteluja osaksemme mitkä määrittelevät loppuelämän kulun, näin pysyy myös tasapaino universumissa. Pitää olla tietty määrä surua, onnea, epäoikeudenmukaisuutta, onnistumisia....

• Anonyymi

Hei et tiedä mistä puhut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei et tiedä mistä puhut

Tiedän tasan tarkkaan. Palstalla kekkuloiminen ja jonkun utopistisen rakkausshaiban eläminen ja trollaaminen voi olla hauskaa tietyn aikaa, sitten ei enää olekaan kun asiat konkretisoituu irl ja naama venähtää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän tasan tarkkaan. Palstalla kekkuloiminen ja jonkun utopistisen rakkausshaiban eläminen ja trollaaminen voi olla hauskaa tietyn aikaa, sitten ei enää olekaan kun asiat konkretisoituu irl ja naama venähtää..

Mutta eikö tämä tällainen esim palstasedän tarinoima rakkaushuuma ole kuitenkin monessakin mittakaavassa aika pieni asia? Ilmeisesti ei sinulle, jatka ihmeessä tätä syvällistä ja vähän omituista keskustelua palstaguben kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eikö tämä tällainen esim palstasedän tarinoima rakkaushuuma ole kuitenkin monessakin mittakaavassa aika pieni asia? Ilmeisesti ei sinulle, jatka ihmeessä tätä syvällistä ja vähän omituista keskustelua palstaguben kanssa

En puhu palstasedästä. Sinänsä harmiton hu*llu jonka liikkeiden seuraaminen ei ole minun vastuulla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puhu palstasedästä. Sinänsä harmiton hu*llu jonka liikkeiden seuraaminen ei ole minun vastuulla..

Taidat puhuu omasta sivupersåånastas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva sitte nähdä sun venähtänyt naamas. Missä sitä saa "ihailla"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tällaisen teorian turauttaminen olisi sinulle tärkeää, miten se tukisi omia stoorejasi? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No totta varmasti tämä. Mutta siis tarkoititko, että jonkun muun kuin palstasedän naama venähtää kun käy ilmi, että tämä ns rakkaus-shaiba on tätä palstasedän irrationaalista tarinointia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva sitte nähdä sun venähtänyt naamas. Missä sitä saa "ihailla"?

Ehkä Alibin sivuilla. Kova tilitys muurien takaa. Ätmi sitä tuskin pääsee lukemaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko olet palannut taas kierroksen takaisin päin ajatuksiesi suhteen ja intät jollekulle, että sinä olet tämä ätmi, eikö niin? Voimia tämän surrealistisen kaiken teorian irti päästämisen suhteen, se päivä tulee ennemmin tai myöhemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi tällaisen teorian turauttaminen olisi sinulle tärkeää, miten se tukisi omia stoorejasi? Sivusta

Miks sulle on tärkeetä analysoida ja diagnosoida ihmisiä, joita et millään lailla tunne. Jokaisen omat teot puhuu puolestaan, eiks jeh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska gubbe tykkää argumentoida näillä asioilla mitkä koskee itseään, kuulunee taudinkuvaan yrittää ulkoistaa omat häiriintyneet piirteensä, koska ei kestä niitä itsekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No totta varmasti tämä. Mutta siis tarkoititko, että jonkun muun kuin palstasedän naama venähtää kun käy ilmi, että tämä ns rakkaus-shaiba on tätä palstasedän irrationaalista tarinointia?

Naamat venähtää jokaisella torspoolla jota tämä korkokenkärunqqari on vuosien saatossa höynäyttänyt. Randomisti kun poukkoilee niin aitaa kaatuu, siinä toinen vihje kun nyt lypsätä haluat

🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks sulle on tärkeetä analysoida ja diagnosoida ihmisiä, joita et millään lailla tunne. Jokaisen omat teot puhuu puolestaan, eiks jeh?

No juu, ei siinä.. vastaahan sinäkin ihan itse teoistasi tai laita muita sotimaan ns sotiasi EVVK

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska gubbe tykkää argumentoida näillä asioilla mitkä koskee itseään, kuulunee taudinkuvaan yrittää ulkoistaa omat häiriintyneet piirteensä, koska ei kestä niitä itsekään.

Nope. Tuossa välissä oli eräs muu henkilö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juu, ei siinä.. vastaahan sinäkin ihan itse teoistasi tai laita muita sotimaan ns sotiasi EVVK

Mä oon aina vastannut omista teoistani. Sähän et siihen ikinä pystyisi, vaikka kuinka yrittäisit. Jos on k\spääks syntynyt ni vaikeetahan se toki oliskin.

• Anonyymi

Pakkomielle

• Anonyymi

Tämän palstan aiheuttamat itsemurhatapaukset ja -yritykset ovat jo menossa selvitykseen.

• Anonyymi

Mistä tiedät?

• Anonyymi

Ehkä kannattaa muistaa, että palstasedän väkivaltailakoinnit ja muiden kuoleman toivominen ei ulotu pelkästään palstalle. Joillain saiteilla käy melko yksityiskohtaista fantasiaansa läpi mitä tulee naisiin ja jopa lapsiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Se tieto ei kuulu tänne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kannattaa muistaa, että palstasedän väkivaltailakoinnit ja muiden kuoleman toivominen ei ulotu pelkästään palstalle. Joillain saiteilla käy melko yksityiskohtaista fantasiaansa läpi mitä tulee naisiin ja jopa lapsiin.

Jaahas, ei semmoista väkivaltailakointia saisi olla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, ei semmoista väkivaltailakointia saisi olla!

Mene itseesi tamburiini. Leikit tulella ja ihmisillä jotka ei käytännössä edes omaa niitä aivomekanismeja mikä suurinta osaa ihmisistä säätelee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene itseesi tamburiini. Leikit tulella ja ihmisillä jotka ei käytännössä edes omaa niitä aivomekanismeja mikä suurinta osaa ihmisistä säätelee..

Aliarvioit ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aliarvioit ihmisiä

Aliarvioin jokaista muiden elämään sotkeutuvaa joukahaista joka kuvittelee pienessä nutipäässään olevansa kovinkin älykäs touhoillessaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Koska palstasetä kirjoitti näin, täällä on kuule jatkuvaa viranomaisasiaa ja kansioita auki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nin eiköhän palstasedän repertuaariin kuulu kirjoitella tällaista ensimmäisessä kommentissa mainittua suureellista stooria?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aliarvioit ihmisiä

Joskus toiset antaa siihen ikäänkuin syytäkin. Tarkoitan esimerkiksi tapaa pyöritellä tai pöyristellä palstasedän narratiiveja, että ai jaa tällainenkin tilanne on menossa sun muuta palataan suhtautumista kuin uutissivustoon. Sivusta

• Anonyymi

✝️🤍🤍🤍🤍🤍✝️
        ✝️🤍🤍🤍🤍✝️
        ✝️🤍🤍🤍✝️
        ✝️🤍🤍✝️
        ✝️🤍✝️
        ✝️🤍✝️
        ✝️🤍🤍✝️
        ✝️🤍🤍🤍✝️
        ✝️🤍🤍🤍🤍✝️
        ✝️🤍🤍🤍🤍🤍✝️

• Anonyymi

Tämä palsta tunne/suhde pitäisi lakkauttaa. Vahvasti sitä mieltä. Järkevää keskustelua tänne ei oikein pysty rakentamaan. Palstaa on myös vaikea valvoa sen luonteen vuoksi. Jos on sairautta mielen alueella, rikkoo tämä ihmistä.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Sellaiset jotka elää tunteella kärsii näistä kirjoituksista. Rakastutaan, vihastutaan ja ne hajottaa.
        Jopa live-elämä kärsii tästä kaikesta mitä tämä palsta koukuttaa.vähitellen kannattaa irrottautua ja on sekin huomattu että ei täällä moni kirjoittele. Itselleen kirjoitetaan ja vastataan.

• Anonyymi

Tunteiden vellovaa aallokkoa. Mä repesin täällä palasiksi ja vaikea tästä on nousta. Ehkä aika parantaa😔Onneksi läheiset ja rakas ymmärtää mua ja ovat antaneet aikaa. Syytä ne ei saa koskaan selville mielialan vaihteluihin. Todellisuudessa se oli tämä palstalla notkuminen. Pakko on palata rikospaikalle joskus jos se auttaa näkemään lopullisesti kaikki tämä on ollut harhaa.

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Haluatko tarkentaa mikä tässä palstasedän kerronnassa olisi se valehtelu? Minusta tämä alentuva tenttaus ion oikeastaan aika kivaa, ei ihme että toisilla jää rooli päälle ns

• Anonyymi

Mielenhäiriö.

• Anonyymi

Luin Stephen Kingiä - ja siitä se kaikki sitten lähti. 🧐

• Anonyymi

Minä katselin true crimea ja minusta tuli heti täysiverinen kriminologi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä katselin true crimea ja minusta tuli heti täysiverinen kriminologi

Minä kuuntelin räppiä ja muutuin apinaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kuuntelin räppiä ja muutuin apinaksi.

Kuuntelin Princea ja minusta tuli kuin tulikin princessa… eiku sammakko. :(

• Anonyymi

En voi jakaa enää mitään, koska en halua, että sivulliset joutuu siitä kärsimään.

• Anonyymi

Silleen tyhmästi hiekkakaakun teit. Tuli paha mieli ja iso poru.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe