Ihan tiedoksi tämä. 14 vuotta sitten.
Olen ollut oikeissa töissä
37
318
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sovi kaikille
- Anonyymi
Kyllä. Ei ole kaikkien vahvuusalue.
AP
- Anonyymi
Surkeaa elämää ei voi vaihtaa muuttaa toiseksi
- Anonyymi
Kyllähän surkeeseen elämään voi ite vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän surkeeseen elämään voi ite vaikuttaa.
Piristääkö tämä vihjaileva neuvoskelu sinun mieltäsi? Abbedissa kyselee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä luostarissa oot hommissa?
Mitä kaikkea toimenkuvaasi kuuluu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkea toimenkuvaasi kuuluu?Munkin paisto. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääsee nunnaksi?olen harkinnut vakavasti Valamon lähtemistä.kiitos jo etukäteen neuvoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkea toimenkuvaasi kuuluu?Kaikkien siunaaminen tasapuolisesti ketään säästelemättä tietysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pääsee nunnaksi?olen harkinnut vakavasti Valamon lähtemistä.kiitos jo etukäteen neuvoista.
Valamossa ei oo nunnia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valamossa ei oo nunnia.
Ahaa...missähän olis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa...missähän olis?
Heinävedellä.
Miks aikaisempi vastaus poistettiin, häh? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinävedellä.
Miks aikaisempi vastaus poistettiin, häh?OOO..joo.kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Kontextin ulkopuolinen kommentti. En nyt näe että miten työttömyys liittyy elämään.
AP
- Anonyymi
Ja sitte sä aloit Papa razziks?
- Anonyymi
Aloin vaikuttajaksi kyllä, koska olen keskusteleva eurooppalainen, moderni, mies. Aina löytyy jotain viisasta sanottavaa ja joku terävä näppärä näkökulma.
AP
- Anonyymi
Komeita miehiä ja kauniita naisia katsellaan paljon nykyäänkin.
- sivusta- Anonyymi
On totta että se on tärkeää.
AP
- Anonyymi
Höpö höpö. Et ole ollut koskaan 😄
- Anonyymi
Olen ollut. 14 vuotta sitten viimeksi.
AP
- Anonyymi
Joo, en mäkään ja se nähtävästi harmittaa muita, jotka joutuu raataa duunis rahan eteen.... :D Kantsisko säästää siitä palkasta, niin ei tartte käydä töis? :D
- Anonyymi
Niinpä....jotkut ne osaa ton säästäväisen rahankäytön, eli minä. ;D
Mitäs sul on?
Ajokiellos oleva paku? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä....jotkut ne osaa ton säästäväisen rahankäytön, eli minä. ;D
Mitäs sul on?
Ajokiellos oleva paku?Muijakamu,joka menetti just rakin...no,pitääx niit rakkei sit ottaa? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muijakamu,joka menetti just rakin...no,pitääx niit rakkei sit ottaa? :D
Are you in to snuffing pets or something?
- Anonyymi
On se kyllä orjuutta jos joutuu töissä käymään muiden ehdoilla.
AP
- Anonyymi
No mulle se on aivan sama, vaikket olis ollut ikinä töissä.
- Anonyymi
Kiitos tästä, ihana.
AP
- Anonyymi
Mä oon täl hetkel töissä,eikä mul oo asuntoo,omakotitalon jouduin myymään rahanpuutteen takia,paku piti myydä käytönpuutteen takia(Hei isi ja äiti,saanko lainata pakuu?),muijat ottaa hatkoja,rakit niiltä vaan jää riesaksi.... :D
- Anonyymi
Hyvänen aika!
AP
- Anonyymi
Eihän tuo nyt mitään ole...minä taas olen läski koko elämäni!
En pääse ikinä KESÄKUNTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!! :D- Anonyymi
Eikö siel petäjävedel oo jotain kunto-ohjaajaa, joka pistää läskin liikkumaan???? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siel petäjävedel oo jotain kunto-ohjaajaa, joka pistää läskin liikkumaan???? :D
Eix siel oo sumokerho, liity sinne! :D
- Anonyymi
Voi johtua työstressistä.
AP
- Anonyymi
Minä lopetin työt 3-4 vuotta sitten, niin on kyllä kunto romahtanut.
- Anonyymi
No niin siinä voi käydä jos ei liiku.
AP
- Anonyymi
Nyky armeijassa lihoo xxxxxxxlmmmm kokoon kun ei oo kunnon lenkkejä HK jne
- Anonyymi
Okei... Niinkö se on...
AP
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007