Kumpi pahempi suora torjunta vai epäselväksi jäänyt tilanne?

Anonyymi-ap

Minusta on paljon rauhoittavampaa saada suora torjunta kuin jäädä niin että tästä olisi hyvinkin voinut tulla jotain, jos ei oltaisi molemmat oltu niin ujoja ja sitten toinen vaikka muuttaa muualle niin että asia jäi ikuisiksi ajoiksi epäselväksi, olisiko meistä voinut tulla jotain. Jos toinen tekee selväksi että ei kiinnosta, niin omakin kiinnostukseni loppuu siihen. Siksi toivon että saan aina tilanteen selväksi. Toki joskus sen huomaa selvästi onko kiinnostusta vai ei, eikä silloin puhetta tarvita.

37

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän sut palstasekopåå ole bannattu satojen naisten toimesta ja jos sekään ei mene perille niin ehkä astalolla napautus toimii

• Anonyymi

Palstasekopää taitaa olla ruudun sillä puolella... mitä ihmeen syytä sinulla on puhua noin ventovieraalle ihmiselle... olen nainen ja ihan uusi tällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasekopää taitaa olla ruudun sillä puolella... mitä ihmeen syytä sinulla on puhua noin ventovieraalle ihmiselle... olen nainen ja ihan uusi tällä palstalla.

Sivusta on pakko kysäistä palstaäijä, että miten sinun olemisen kesto liittyisi mihinkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uusi. Hyvä kun kerroit. Täällä tulee yllätyksiä vastaan muista vaan ettet pienestä pelästy. Ikähaitarikin on suurehko täällä.
        Tervetuloa joukkoon :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uusi. Hyvä kun kerroit. Täällä tulee yllätyksiä vastaan muista vaan ettet pienestä pelästy. Ikähaitarikin on suurehko täällä.
        Tervetuloa joukkoon :)

Kiitos :) Kyllä minä kestän ja nämä foorumit tunnen..

• Anonyymi

Suora torjunta oli pahempi. Epäselvän tilanteen aikana sentään oli toivoa.

• Anonyymi

No mutta eikö se todellisuuden ymmärtäminen lopulta ole väistämätöntä? Sivust.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta eikö se todellisuuden ymmärtäminen lopulta ole väistämätöntä? Sivust.

Kysy sitä meiltä täältä, ollaan asiantuntijoita.

-alkost-

• Anonyymi

Palstasedän aamunavaus.

• Anonyymi

Sedällä aiheet toistaa itseään jossain itsekusetuksen ja ylpeyden keräämisen välimaastossa

• Anonyymi

Onko joku nyt torjuttu, vai mitä?
      Miksi täällä käydään tämmöinen keskustelu.

• Anonyymi

No harvemmin on ikävä jos ei mitenkään ole torjuttu vaan ollaan päädytty yhteen.

• Anonyymi

Palstasetä torjutaan joka areenalla. On tehnyt itsestään pellen.

• Anonyymi

Epäselvä tilanne pahempi. Ei se olisi tietenkään miellyttävä keskustelu, jos toinen kertoisi, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Tulisin siitä hyvin surulliselta, mutta tahdon mieluummin tietää karun totuuden, kuin haihatella haavemaassa. Toiveajattelu satuttaa minua enemmän. Kunpa hän sanoisi suoraan, ettei tykkää, jos ei tykkää. Minulla on sellainen kuvitelma tällä hetkellä, ettei hän tykkää. Ehkä minun pitäisi kysyä, kun tämä ajatus nakertaa minua sisältä.

• Anonyymi

Siinä puhumattomuudessa on juuri se ongelma että se ihastuksen kohde saattaa joskus hävitä elämästä. Siis muutenkin kuin kuolemalla. Ja se turhaa on ihan kauheata jos vain olisin sanonut jotain niin hän olisi nyt puolisoni. Siitä saa rauhan kun tietää että toista ei kiinnosta. Toki jos oma kiinnostus ei siihen lopu, niin sitten se ehkä ei auta. Mutta onpahan selvät sävelet ja tietää että täytyy ehkä itse satsata omaan itseensä enemmän että olisi kiinnostavampi paketti.

• Anonyymi

Siis se *turhauma

• Anonyymi

Oisko kultainen keskitie ja sellainen fiksu asioiden selvittäminen. Vaikka joka tapauksessa toiselle ehkä jää huonot fiilikset ja huono mieli. Nämä on vaikeita juttuja mutta kannattaa aina hoitaa mahdollisimman kunnolla ja hyvin. Jos vaan MAHDOLLISTA.

• Anonyymi

Ainahan nyt kaikki epäselväksi jäänyt jää vaivaamaan.

• Anonyymi

Totuus. Olkoon sitten karukin. Ei ole hyvä jäädä toiseen roikkumaan. Muutkin ihmissuhteet kärsisi siinä samalla muuten. Toisessa vaihtoehdossa voihan kyseessä olla vuosisadan rakkaustarinakin.

• Anonyymi

VAR selvittää epäselvät tilanteet.

• Anonyymi

Sitähän se vaan on, rakkautta, rakkautta vaan . Tunteet ei tottele järkeä. Ne menee omia polkujaan. 💓

• Anonyymi

Minä pidän epäselvistä tilanteista. Ne pitää elämän mielenkiintoisena.

• Anonyymi

se jälkimmäinen

• Anonyymi

mitä muuta turkuun kuuluu

• Anonyymi

Suora tilanne, selvät sävelet.

• Anonyymi

Kolmen kerran kuullut olevani rohkea.
      Epäsuoraa suoruutta 🤣

• Anonyymi

Epäselväksi jäänyt tilanne!

• Anonyymi

Tämä! Ei mitään löysään hirteen jäämistä.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat torjunnalla? Että on kysytty treffeille ja toinen on kieltäytynyt?
      Epäselvä tilanne: ei ole kysytty mitään, niin kukaan ei ole kieltäytynyt eikä suostunut?

• Anonyymi

Näin mä sen ainakin ymmärsin. Sivusta.

• Anonyymi

Kaikki epävarmuus ja selvyys on todella inhottavaa ja ei saa rauhaa 😟

• Anonyymi

Epäselvyys on pahempi. En ole häntä pystynyt unohtamaan vieläkään, vaikkei olla nähty kohta 10 vuoteen. Saankohan ikinä rauhaa, jos asia ei selviä. Yhteyttä ei ole tällä hetkellä, koska yhteystietoja ei löydy.

• Anonyymi

Ehkä jotain siltä väliltä mutta niin ettei asiat jää epäselviksi. 🤔

• Anonyymi

Tämä oli naiselta ainakin joka ei roikota kyllä ketään eikä arvosta miehiäkään jotka sellaista tekee mutta niitähän nykyään riittää. Parempi siksi pysyä erossa koko kaksilahkeisista. 👍🏻👍🏻

• Anonyymi

Suora torjunta on yksiselitteinen siinä ei luulisi olevan mitään epäselvää kenellekkään nämä mitkä jotain epämääräistä lässyttää jättää roikkumaan yleensä syystä jos ei onnistukkaan sen kanssa ketä yrittävät ni on joku joka lohduttaa (antaa pillua) kun on kyseessä mies joka roikottaa naiset roikottaa taas sen takia jos se ei olekkaan niin hyvä kuin luulivat josta olivat kiinnostuneita mä olen noita tilanteita koittan vältellä samoal suoraan et jos kerran luulet löytäväs paremman ni älä turhaan tuhlaa aikaas muhun

• Anonyymi

Itseppähän pilasit olisit ollu fiksusti ja nätisti niin ei olis tullu mitään torjuntaa

• Anonyymi

Kyllä pahempi vaihtoehto on epäselväksi jäänyt tilanne. Varsinkin jos toinen osapuoli ei tiedä yhtään missä mennään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3634
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3554
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2034
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      Yleistä rakentamisesta ja remontoinnista
      15
      1439
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      389
      1252
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1179
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe