Nainen? Mikä sua vaivaa?
Minua vaivaa se, että Mooses vai Jeesus...
Mikä sua oikein vaivaa?
24
371
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs se jälkimmäinen vaihtoehto olikaan?
- Anonyymi
Laki vai armo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laki vai armo...
Armo onko se siis sitä kun uskovaiset käskee kääntämään toisenkin posken, että tuossa ois sulle vielä pinta-alaa?
- Anonyymi
Taitaa olla Juudas
- Anonyymi
Jeesus valitsi Juudaksen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus valitsi Juudaksen...
Jeesus valitsi Maria Magdaleenan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus valitsi Maria Magdaleenan.
Jeesus kuoli ristille meidän kaikkien tähden. Täytti lain, mutta samalla vapautti meidät ja antoi meille armon..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kuoli ristille meidän kaikkien tähden. Täytti lain, mutta samalla vapautti meidät ja antoi meille armon..
Ei kuollut, vaan kyllästyi teihin. Sanoi vaan, että you are on your own, fuckers ja jatkoi elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuollut, vaan kyllästyi teihin. Sanoi vaan, että you are on your own, fuckers ja jatkoi elämäänsä.
Mitä Mooses sitten teki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Mooses sitten teki?
Mooses halusi Ramsekseksi Ramsesin paikalla ja kun ei onnistunut, sai aikaseksi historian suurimman eripuran, mikä ei ole vieläkään loppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mooses halusi Ramsekseksi Ramsesin paikalla ja kun ei onnistunut, sai aikaseksi historian suurimman eripuran, mikä ei ole vieläkään loppu.
Egyptin kirous ei ole kenellekään hyväksi. Siitä on Mooses ja Jeesus sentään samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä Mooses sitten teki?
Mooses pudotti huoneen taulut😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin 😂👍🏻
- Anonyymi
Moses oli sillanrakentaja, kun jeesus taas purki niitä.
- Anonyymi
Mutta Jeesus sanoi, ettei laista häviä yksikään piirto. Mutta eihän Jeesus nyt Moosesta poiskaan tehnyt. Miksi meillä on kaksi vaihtoehtoa...
- Anonyymi
Jii avasi padot ja Nooa oli ihmeissään 😂
- Anonyymi
Oo sä mun Yes us. Hän tulee, olen valmis!
- Anonyymi
Aina valmiina 🫡
Joko näkyy 👁️🗨️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina valmiina 🫡
Joko näkyy 👁️🗨️Jos olis laivanupotusta, nii kerro koordinaatit?
- Anonyymi
Ollut vähän kummallisia asioita, joihin kaipaisin selityksiä.
- Anonyymi
Vaivaa se, että olen Sulle samantekevä.
- Anonyymi
Jeesus minun mielestä. Ilman Jeesuksen, Jumalan pojan, ristin kuolemaa ei olisi syntien sovitusta. Jeesus on sentään tie, totuus ja elämä.
- Anonyymi
Ei ole "joko tai" kysymys. Mooses antoi Jumalan lain Israelille. Laki kasvattaa tuntemaan Jeesuksen, siis tarpeen hänelle. Koska Jumalan lain kautta jokainen ihminen näkee olevansa epäpyhä ja kelvoton omana itsenään.
Galatalaiskirje 3:24 FB38
[24] Niinmuodoin on laista tullut meille kasvattaja Kristukseen, että me uskosta vanhurskaiksi tulisimme.
Laki pakottaa jokaisen rehellisen ihmisen turvaamaan Jumalan armoon ristiinnaulitussa Jeesuksessa. Ihminen ei pysty olemaan tarpeeksi hyvä Jumalan valtakuntaan millään omilla teoilla.
Laki ei pysty parantamaan ihmisten tapoja, koska ihminen on liian itsekäs noudattamaan Jumalan lakia oikein. Siksi usko Jeesukseen on se, minkä kautta Jumala parantaa meidät kun uskomme.
Galatalaiskirje 2:15-16 FB38
[15] Me olemme luonnostamme juutalaisia, emmekä pakanasyntisiä; [16] mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
Roomalaiskirje 4:20-25 FB38
[20] mutta Jumalan lupausta hän ei epäuskossa epäillyt, vaan vahvistui uskossa, antaen kunnian Jumalalle, [21] ja oli täysin varma siitä, että minkä Jumala on luvannut, sen hän voi myös täyttää. [22] Sentähden se luettiinkin hänelle vanhurskaudeksi. [23] Mutta ei ainoastaan hänen tähtensä ole kirjoitettu, että se hänelle luettiin, [24] vaan myös meidän tähtemme, joille se on luettava, kun uskomme häneen, joka kuolleista herätti Jeesuksen, meidän Herramme, [25] joka on alttiiksi annettu meidän rikostemme tähden ja kuolleista herätetty meidän vanhurskauttamisemme tähden.
Usko > laki. - Anonyymi
Hei, hieno juttu oli lukea elämän sanoja täältä.
Leikkimielinen, mutta tosiasiassa hyvinkin kiperä valinta joskus.
Jos rakastaa opettajaansa, haluaa seurata häntä. Hän on lain täyttymys.
Se on täytetty, ei sentään Mooses 😄, mutta kaikki, mitä Mooses yritti itse. Hän ei päässyt luvattuun maahan.
Kuitenkin jos et opi käyttäytymään kuin Kuninkaan tytär tai poika, et kunnioita Kuningasta.
Siispä rakkaudesta Jeesukseen, ymmärtäen Mooseksen kasvatuksen Kristukseen voi ajatella, että kaikki on valmista.
Mitä tulee ihmissuhteisiin.
On vaikea ymmärtää omia tunteitaan, ja toimia oikein. Että on vaikea nöyrtyä. Siinä ollaan totta Mooses.
Kuitenkin suurempi voima. Kaikkein suurin voima on Hänessä, joka ratkaisi ongelmat ristillä.
Hänelle kiitos ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007