Valikoivaa kohteliaisuutta lähikirjastoissa

Anonyymi-ap

Kumma että joissain lähikirjastoissa osaa asiakkaista tervehditään reippaasti jo asiakkaan tullessa ovesta sisään ja joitain ei noteerata kuin korkeintaan nyrpeällä vilkaisulla vaikka asiakas itse tervehtisi henkilökuntaa. Onkohan osa henkiklökunnasta sisäistänyt olevansa asiakaspalveluammatissa ja pitäisikö ko. taitoja päivittää?

9

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Miksi - ? - Mustilaiset ei käy kirjastoissa - ?

- Johtuuko se siitä, - että Mustilaiset Ei Osaa Lukea - ?

~ ~Vastauksia ~ ~ Mustilaisilta ~ ?

• Anonyymi

Eihän ne osaakaan. Monta kertaa olen huomannut, kun mustilaisukko kysyy akaltaan että mitä siinä lukee.
      Toisaalta.
      Ei minua haittaa ollenkaan, ettei minua tervehditä. En luule olevani niiin tärkeä, että aina pitäisi pokkuroida minulle.
      Jos olet itse asiakaspalvelutehtävissä, niin joka-ainoalleko tervehryksen, huomion ja pokkuroinnin suot?
      Tylsää tuollainen!

• Anonyymi

Tervehtiminen tulisi tehdä aina riittävän selkeästi, kuuluvalla äänellä ja katsoa silmiin. On hyvä jos huomioidaan ihmisenä. Siitähän tulee niitä jotain hyvänolon hormoneja.

• Anonyymi

Siinä sinulle hormooneja, kun 190 cm/120 kg arpinaama kunnolla kajauttaa tervehdyksen!
        Ettei vain tulisi housupyykkiä...

• Anonyymi

Suomalainen kansanluonne. Se on meillä jännä. Kun kaatosataa vettä , ollaan pysäkillä niin katoksen alla pidetään satikkaa ja ulkopulkella olevat seisovat kaatosateessa ja väliä pidetään 5m. Korona aikana oli turvaväli, 2m, mutta hyvö ottaa etäisyyttä enemmän, ainakin kaatosateella:D

• Anonyymi

Sitten oli metron loika:D minutkin kiersi loikaten eräs vanhus korona aikana ja meinasi kaatua. Oli jännä aika. Eräs mies kysyi minulta teekoossa että kauanko korona kestää. Virnuili maskin takaa. Samoin että kyllä varmaan kestää, että kovaa hommaa noille vanhuksille, jos ovat 2 vuotta sisällä. Naurettiin:D

• Anonyymi

Ja ihmeteltiin että kuinka koulutettu akateeminen väärin vie ruokakassin oven taa

• Anonyymi

Väki ei väärin, syöttö. Mutta oli akateemikkoja myös jotka kävivät viikkokassin viemässä.

• Anonyymi

Jospa siinä koronakassossa oli päivävoidetta mukana, vanhememisen kun se estää kuulemma. Ryppyvoidetta unohtamatta. Pitäisi itselläkin ostaa joskus..ei vaan tullut ostettua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49