Onko mitään päälle pantavaa

Anonyymi-ap

Onko tämä naisen ongelma, niin kun kurkkaa vaatehuoneeseen, niin johonkin tilaisuuteen ei löydy vaatteita.
Ois kiva, kun muotiin tulisi tooga. Voisi kääräistä itsensä kevät- tai viininlehtikäöryleeksi.
Kesällä olkihame ja lei?
Vilma
Onko miehillä ongelmia vai menevätkö Pukumieheen tai S:lle?

35

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina löytyy vaatteet, se onkin eri asia kelpaako ne muille mitkä mulle kelpaa. 😅

Jasu

• Anonyymi

Yleensä kyllä jokin kooste löytyy.
        Se on tämä ķevät ja silloin vaatekaupoissa käynti ja niiden isot peilit kertovat, että koko paketti pitäisi uusia. Sellainen tunne.
        Vilma

• Kun tutut tulevat kylään, emäntävaimoni kokee, että nyt on kyse tärkeästä tilaisuudesta.

Saan ihan itse pukeutua siihen, mutta jos valintani on väärä, tilaisuuden alkaessa emäntä murisee pahasti.

Jos en reagoi murinaan, hän haukahtaa niin purevasti, että vieraat hämmentyvät ja minä lähden vaihtamaan vaatteita.

• Anonyymi

Ehkä murina ja haukahtelu jäisivät vähemmälle, jos kysyisit etukäteen, että onks tää hyvä vai tää.
        Vilma
        Olisi mielenkiintoista tietää, mikä ei mene katsastuksesta lävitse.
        Toisaalta sitten, miten paljon kehtaamme puuttua muiden pukeutumiseen, kun se on jokaisen omaa persoonallisuutta

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä murina ja haukahtelu jäisivät vähemmälle, jos kysyisit etukäteen, että onks tää hyvä vai tää.
        Vilma
        Olisi mielenkiintoista tietää, mikä ei mene katsastuksesta lävitse.
        Toisaalta sitten, miten paljon kehtaamme puuttua muiden pukeutumiseen, kun se on jokaisen omaa persoonallisuutta

Aina ei ehdi etukäteen sopia miten pukeudun.

Pahin virhe pukeutumisessa on värien keskinäinen riitely. Rypyt ja mytyt kankaassa ovat myös kauhistus.
        Osaan toki pukeutua tyylikkäästi, mutta en haluaisi vieraiden tähden koreilla.

Jos onnistun pukeutumaan niin, että harmooniset värini sopivat puolison värien kanssa, saan kiitosta ja ihastelua.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Aina ei ehdi etukäteen sopia miten pukeudun.

Pahin virhe pukeutumisessa on värien keskinäinen riitely. Rypyt ja mytyt kankaassa ovat myös kauhistus.
        Osaan toki pukeutua tyylikkäästi, mutta en haluaisi vieraiden tähden koreilla.

Jos onnistun pukeutumaan niin, että harmooniset värini sopivat puolison värien kanssa, saan kiitosta ja ihastelua.

Värien riitely voi käydä silmiin. Ja jos on jotain ruutua ja raitaa, voi se aiheuttaa migreenin.
        Tämä on vähän kuin epäpuhdas musisointi. Sattuu korviin.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Värien riitely voi käydä silmiin. Ja jos on jotain ruutua ja raitaa, voi se aiheuttaa migreenin.
        Tämä on vähän kuin epäpuhdas musisointi. Sattuu korviin.
        Vilma

Päässäni on yksi vika. Olen järjettömän säästäväinen.

Kaapissani on tyylikkäitä vaatteita, joita en halua kuluttaa, ellei kyseessä ole joku hienompi ravintolakeikka, jossa voin patsastella turhamaisesti.

Kolmekymppisenä olin koketti ja olisin sitä vieläkin, jos jaksaisi ravintoloissa käydä.

• Gattino kirjoitti:

Päässäni on yksi vika. Olen järjettömän säästäväinen.

Kaapissani on tyylikkäitä vaatteita, joita en halua kuluttaa, ellei kyseessä ole joku hienompi ravintolakeikka, jossa voin patsastella turhamaisesti.

Kolmekymppisenä olin koketti ja olisin sitä vieläkin, jos jaksaisi ravintoloissa käydä.

Surullista on se, että nämä tyylikkäät vaatteet ovat valtaosin vaimon ostamia lahjoja.
        Kauppoja kierrellessä olen ollut hänelle paperinukkepoika, jonka päälle sovitellaan kaikkea kivaa.

Vähän hävettää tämä nuukuuteni. Seuraavalla kerralla pukeudun paremmin, en vieraille, vaan vaimolle.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Surullista on se, että nämä tyylikkäät vaatteet ovat valtaosin vaimon ostamia lahjoja.
        Kauppoja kierrellessä olen ollut hänelle paperinukkepoika, jonka päälle sovitellaan kaikkea kivaa.

Vähän hävettää tämä nuukuuteni. Seuraavalla kerralla pukeudun paremmin, en vieraille, vaan vaimolle.

Mielenkiintoista luettavaa.
        Oikeastaan hyvin harvoin saa lukea, mitä mieltä miehet ovat vaatteistaan ja miten hankkivat.
        No. Vaimon miellyttäminen on kaksipiippuinen juttu. Puolin toisin voi tämän lukea.
        Olen joihinkin ostoihin itsekin aikoinaan 'syyllistynyt'.
        Makuni oli aivan eri kuin miehen.
        Erään Stockalta ostetun kauniin täysvillaisen neuleen hän pesi 'vahingossa' 2-vuotiaalle sopivaksi.
        No. Naurettiinhan me kippurassa. Ehkä sillä olisi voinut lattioita kiillottaa.
        Huom. Miehet käyttävät myös pesukoneita!
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista luettavaa.
        Oikeastaan hyvin harvoin saa lukea, mitä mieltä miehet ovat vaatteistaan ja miten hankkivat.
        No. Vaimon miellyttäminen on kaksipiippuinen juttu. Puolin toisin voi tämän lukea.
        Olen joihinkin ostoihin itsekin aikoinaan 'syyllistynyt'.
        Makuni oli aivan eri kuin miehen.
        Erään Stockalta ostetun kauniin täysvillaisen neuleen hän pesi 'vahingossa' 2-vuotiaalle sopivaksi.
        No. Naurettiinhan me kippurassa. Ehkä sillä olisi voinut lattioita kiillottaa.
        Huom. Miehet käyttävät myös pesukoneita!
        Vilma

"Vaimon miellyttäminen on kaksipiippuinen juttu."

Viikonloppuisin, kotioloissa, päälläni on kauluksesta rispaantunut poolopaita, joka on ostettu Seppälästä 80-luvulla. Se on lämmin, eikä kiristä kainalosta, sillä sen saumat ovat ratkenneet aikoja sitten.

Tätä nuukuuden tuottamaa mielihyvää on ollut riittävästi, joten voi sitä vähän vaimoakin hemmotella.

Ps.
        En anna puolison pestä vaatteitani. Näin varmistan sen, että nuhruiset vaatteet ovat kierrossa myös tulevaisuudessa. 🙂

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

"Vaimon miellyttäminen on kaksipiippuinen juttu."

Viikonloppuisin, kotioloissa, päälläni on kauluksesta rispaantunut poolopaita, joka on ostettu Seppälästä 80-luvulla. Se on lämmin, eikä kiristä kainalosta, sillä sen saumat ovat ratkenneet aikoja sitten.

Tätä nuukuuden tuottamaa mielihyvää on ollut riittävästi, joten voi sitä vähän vaimoakin hemmotella.

Ps.
        En anna puolison pestä vaatteitani. Näin varmistan sen, että nuhruiset vaatteet ovat kierrossa myös tulevaisuudessa. 🙂

En tiedä, mikä siinä on, että omissa oloissa poissa muiden silmistä, voi viihtyä hyvin kummallisissa vaatteissa. En sanoisi, että homssuisissa, ei, pikemminkin ylimukavissa.
        Mulla on nytkin pitkä pehmeä hame, mikä on mukavampi kuin leggingsit. Yksi lahje!?
        Aikoinaan piti melkein riistää jokin ylimukavan näköinen vaate ja tehdä poisto. Mieheltä.
        Vilma

• Anonyymi

Smart casual.
      Kaksirivinen pystykauluksinen puku a'la Rudolph Valentino ja kiiltonahkakengät matalilla koroilla. Shellin lippis ja päähineen väreihin sointuva solmio. Jos on menossa hevospoolo-otteluun niin Exxonin trucker -lippis on jämerämpi. Solmio tietty sävyihin.
      Illaksi lisänä Burberryn sininen ulsteri (vintage, ilman olkatoppauksia) model Churchill ja päähän vaikka Stetson Open Road. Solmio ajankohdan mukaan.

Kaapista.

Mies 65

• Anonyymi

No voi älä.
        Mitä sä haluat aveccisi laittavan päälleen, että natsaa noihin sun releisiin?
        Voitko kuvailla.
        Oranssi on ihan ok väri. Antaa energiaa, kuten lippiksesi ja kragasi.
        Hevospooloa katsoakseen on lähdettävä aika kauas.
        Stetson....hmhmhm...
        Vilma
        Pyrsk

• Anonyymi

Avaan ensin omaa tyylitajuani.
        Työpaikassani numero 3 kahdeksankymmentäluvulla tapahtui tällaista.
        Johtaja ja hänen puolisonsa, ei todelliset nimet vaikka Akseli ja Edith, tietenkin osallistuivat saamiensa kutsukirjeiden mukaan kaikenlaisiin kekkereihin. Jos osallistuminen osui iltaan tai vaati yöpymistä hotellissa, niin iltajuhlavarustus tietenkin. Ja siinä miehellä tumma puku. Ja Akselilla se lippis. Öljy-yhtiön ollessa kutsun lähettäjä hän valitsi aina kutsunlähettäjän ilmaislippahatun päähineeksi. Rouvalla myös aina tyylin sopiva naisten päähine.
        Sitten Mersuun ja kaupungille.
        Siitä tämä lippisjuttu.

Oma pukeutuminen.
        Olen aina arvostanut harmoniaa ja yhteensopivuutta. Lapsena kotona, jos ei sunnuntaina menty kirkkoon, niin kuunneltiin koko perhe jumalanpalvelus radiosta. Salissa. Ja tietenkin kaikilla pyhävaatteet yllä. Ne sai vaihtaa sitten klo 12.
        Kotona arvostettiin muutenkin siistiä ja mielestäni tyylikästäkin pukeutumista, vaikka vaateparret saattoivat olla jo iäkkäitäkin ja jopa itse tehtyjä.
        Itse taas olen aina pitänyt vanhoista elokuvista. Ehkä koulun harrastepiirin ja sen vetäjän ansiota. Ja tietenkin saan vaikutteita leffoista. Ja koska harrastus on kymmeniä vuosia kestänyt, niin vaatekaapistakin löytyy aika vaikutteellisiakin asuja. Eilen kävin kaupassa Camel Sioux vm -88 vuorillisilla talvikengillä! Tietenkin laatu on kallista, yksilöllisyys vielä arvokkaampaa. Nuo kamelit sattuisivat nyt lompakkoon ehkä kahdellasadalla eurolla (luultavasti intialaiset!), mutta hinta jaettuna kolmellakymmenelläseitsemällä käyttövuonna tekeekin reilun femman vuodessa! Takit, bleiserit, baseball -puserot ja puvut sama asia. Eikä niitä tarvitse olla kuin pari kappaletta kutakin.

Avecin pukeutuminen.
        Vältän oloa olla kenenkään pukeutumisarvioija.
        Kaikki naisystäväni olen tavannut vaatteet päällä ensimmäisen kerran.
        Vakka kantensa valitsee. Harrastuksista, työpaikalta, sieltä Elokuva-arkistosta tai vaikka entisen työpaikan retrospektive -tapaamisesta. Ehkä tyylillä on ratkaisuissa jokin painoarvo.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaan ensin omaa tyylitajuani.
        Työpaikassani numero 3 kahdeksankymmentäluvulla tapahtui tällaista.
        Johtaja ja hänen puolisonsa, ei todelliset nimet vaikka Akseli ja Edith, tietenkin osallistuivat saamiensa kutsukirjeiden mukaan kaikenlaisiin kekkereihin. Jos osallistuminen osui iltaan tai vaati yöpymistä hotellissa, niin iltajuhlavarustus tietenkin. Ja siinä miehellä tumma puku. Ja Akselilla se lippis. Öljy-yhtiön ollessa kutsun lähettäjä hän valitsi aina kutsunlähettäjän ilmaislippahatun päähineeksi. Rouvalla myös aina tyylin sopiva naisten päähine.
        Sitten Mersuun ja kaupungille.
        Siitä tämä lippisjuttu.

Oma pukeutuminen.
        Olen aina arvostanut harmoniaa ja yhteensopivuutta. Lapsena kotona, jos ei sunnuntaina menty kirkkoon, niin kuunneltiin koko perhe jumalanpalvelus radiosta. Salissa. Ja tietenkin kaikilla pyhävaatteet yllä. Ne sai vaihtaa sitten klo 12.
        Kotona arvostettiin muutenkin siistiä ja mielestäni tyylikästäkin pukeutumista, vaikka vaateparret saattoivat olla jo iäkkäitäkin ja jopa itse tehtyjä.
        Itse taas olen aina pitänyt vanhoista elokuvista. Ehkä koulun harrastepiirin ja sen vetäjän ansiota. Ja tietenkin saan vaikutteita leffoista. Ja koska harrastus on kymmeniä vuosia kestänyt, niin vaatekaapistakin löytyy aika vaikutteellisiakin asuja. Eilen kävin kaupassa Camel Sioux vm -88 vuorillisilla talvikengillä! Tietenkin laatu on kallista, yksilöllisyys vielä arvokkaampaa. Nuo kamelit sattuisivat nyt lompakkoon ehkä kahdellasadalla eurolla (luultavasti intialaiset!), mutta hinta jaettuna kolmellakymmenelläseitsemällä käyttövuonna tekeekin reilun femman vuodessa! Takit, bleiserit, baseball -puserot ja puvut sama asia. Eikä niitä tarvitse olla kuin pari kappaletta kutakin.

Avecin pukeutuminen.
        Vältän oloa olla kenenkään pukeutumisarvioija.
        Kaikki naisystäväni olen tavannut vaatteet päällä ensimmäisen kerran.
        Vakka kantensa valitsee. Harrastuksista, työpaikalta, sieltä Elokuva-arkistosta tai vaikka entisen työpaikan retrospektive -tapaamisesta. Ehkä tyylillä on ratkaisuissa jokin painoarvo.

Mies 65

Täydellinen vastaus. 12 bojoa.
        Minusta käytät oivallisesti naisellistakin logiikkaa, miten halpuutan ostoksen.
        Hankintahinta 336 € ja käyttövuodet 4 vuotta, niin se tekee 70 € per vuosi ja 6 € per kuukausi.
        Eli ei maksa juuri mitään.
        Mitä yksi pieni olut maksaa? En juo, en tiedä.
        Vilma
        Tuo pyhäpukeutuminen tuli minullekin mieleen. Ensin tietenkin pyhäkouluun. Käytiin sunnuntaikävelyllä. Ilalla vastapainoksi jännityskuunnelma radiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täydellinen vastaus. 12 bojoa.
        Minusta käytät oivallisesti naisellistakin logiikkaa, miten halpuutan ostoksen.
        Hankintahinta 336 € ja käyttövuodet 4 vuotta, niin se tekee 70 € per vuosi ja 6 € per kuukausi.
        Eli ei maksa juuri mitään.
        Mitä yksi pieni olut maksaa? En juo, en tiedä.
        Vilma
        Tuo pyhäpukeutuminen tuli minullekin mieleen. Ensin tietenkin pyhäkouluun. Käytiin sunnuntaikävelyllä. Ilalla vastapainoksi jännityskuunnelma radiosta.

Niin. Kiitos.
        Oluen hinnalla käytät esimerkkivaatehankintaasi kuukauden tai kaksi.
        Vaateinvestoinnin hankinta-arvon pilkkominen hamaan tulevaisuuteen antaa mielestäni vahvat perusteet ostopäätöksen tekemiseen. Halutusta kohteesta.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kiitos.
        Oluen hinnalla käytät esimerkkivaatehankintaasi kuukauden tai kaksi.
        Vaateinvestoinnin hankinta-arvon pilkkominen hamaan tulevaisuuteen antaa mielestäni vahvat perusteet ostopäätöksen tekemiseen. Halutusta kohteesta.

Mies 65

Tietenkin.
        Naisena voin harrastaa 'naisen logiikkaa'.
        Verbi on tahdon.
        Vilma
        Mitenkäs. Hankinta ei ole kaluste tai kone välttämättä, mutta voin myös harkita tasapoistoa
        talouteni kirjanpidossa. Kirpparit ovat täynnä jäännösarvokamaa.
        Vaate on pahimmillaan trash.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin.
        Naisena voin harrastaa 'naisen logiikkaa'.
        Verbi on tahdon.
        Vilma
        Mitenkäs. Hankinta ei ole kaluste tai kone välttämättä, mutta voin myös harkita tasapoistoa
        talouteni kirjanpidossa. Kirpparit ovat täynnä jäännösarvokamaa.
        Vaate on pahimmillaan trash.

Kyllä jäännösarvon hyödyntäminen kierrättää varastoa. Ja varaston arvo pysyy kurissa. En tunne kirpparitaloutta, olen kädetön arvioimaan jäännösarvon todellista taloushyötyä.
        Mutta hyödykkeellä on myös käyttöarvo. Joka voi olla huomattavasti suurempi kuin oletettu jäännösarvo.
        Esimerkki.
        Myyt kirpputorilla viimeisetkin vaatekappaleesi. Joudut lähtemään kotiin alasti! Sait myynnistä 30 euroa. Marssit paljain jaloin lumisella kadulla tokmanniin. Saatko sieltä kaiken tarvitsemasi vaatetuksen kirpparilta saamillasi tuloilla?

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jäännösarvon hyödyntäminen kierrättää varastoa. Ja varaston arvo pysyy kurissa. En tunne kirpparitaloutta, olen kädetön arvioimaan jäännösarvon todellista taloushyötyä.
        Mutta hyödykkeellä on myös käyttöarvo. Joka voi olla huomattavasti suurempi kuin oletettu jäännösarvo.
        Esimerkki.
        Myyt kirpputorilla viimeisetkin vaatekappaleesi. Joudut lähtemään kotiin alasti! Sait myynnistä 30 euroa. Marssit paljain jaloin lumisella kadulla tokmanniin. Saatko sieltä kaiken tarvitsemasi vaatetuksen kirpparilta saamillasi tuloilla?

Mies 65

Ei meillä harrasteta Bianca Censorointia, joten ex-omistaja Kakkosen kauppaan ei kandee yrittä vähissä riemuissaan.
        Kirpputorikokemukseni on todella rajallinen.
        Mutta käyttöarvollahan voi perustella ostoksen kuin ostoksen.
        Varmaan voisin myydä > 30 € suoraan koko vaatevarastoni.
        Ja jokin riepu jäisi päälle.
        Sen kruunaisi tietty jokin lippis tai kannatuspipo.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei meillä harrasteta Bianca Censorointia, joten ex-omistaja Kakkosen kauppaan ei kandee yrittä vähissä riemuissaan.
        Kirpputorikokemukseni on todella rajallinen.
        Mutta käyttöarvollahan voi perustella ostoksen kuin ostoksen.
        Varmaan voisin myydä > 30 € suoraan koko vaatevarastoni.
        Ja jokin riepu jäisi päälle.
        Sen kruunaisi tietty jokin lippis tai kannatuspipo.
        Vilma

Tuo voisi olla kirpparin slogan.
        "Muuta tuotteesi jäännösarvo käyttöarvoksi ostajalle."
        "Anna käyttöarvo, saat jäännösarvon!"
        Ymmärtäisivätköhän kaikki miljoona kärpästä lukemansa?

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo voisi olla kirpparin slogan.
        "Muuta tuotteesi jäännösarvo käyttöarvoksi ostajalle."
        "Anna käyttöarvo, saat jäännösarvon!"
        Ymmärtäisivätköhän kaikki miljoona kärpästä lukemansa?

Mies 65

Tuskin 3 miljoonaakaan.
        Liisaamalla jotain joo. Jospa traktorin omistaja vois.
        Vilma

• No eipä ole, kun on vaan yks puku. Hautajaisiin laitetaan musta kravatti, muihin juhliin kirjava. Sitten taas jos lähden vaikka kaupungille, että vaikka näkis vastakkaista sukupuolta, niin sitten miettii jo pitempään. Joo tiedän ei ne vaatteet välttämättä vaikuta. mutta tuohan se varmuutta kun tietää että on näyttävät vaatteet ja sopivat yhteen.

• Anonyymi

Erivärisiä loimia on mistä valita miten palstasetä sulla?

• Anonyymi

Millainen on mieheksiluulijan virka-asu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1:34
        Se on varmasti Parkkipirkon asu Korkeakoskella, saumat vinossa.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parkkipirkon univormu

• Anonyymi

Minusta täällä oli hauska ketju 'tulevaisuuden' vaatteista.
      Sellainen vaatehan on 'jokin kiva', mutta sitä ei välttämättä valita tiettyyn tarkoitukseen.
      Se on impulssiostos ( mitä ei pitäisi oikeastaan tehdä) ilman erityisempää käyttötarkoitusta.
      Uskaltaisin väittää, että osa jätteistämme on sukua tälle.
      Vilma

• Anonyymi

On. Vaatevalikoiman puutteellisuus on naisten tauti.

• Anonyymi

Kyllä omalta osaltani, aina, vaikka hillitsen mieleni ja hallitsen ostohaluni.
        Kun on.
        Vilma

• Anonyymi

Hanki päällesi alaston mies eli hankit oman tai yhteishyvän

• Anonyymi

14:12
        Vähän viekastelin. Arvasin, että joku lankeaa ansaan.
        Vilma

• Anonyymi

Olen komeimmillani alasti, harmi kun kaikki tämä komeus tulee peitellä vaatteilla:)

AV

• Anonyymi

Minusta ihminen on jostain kumman syystä eroottisempi hyvin istuvissa vaatteissa.
        Arvoituksellisempi.
        Vilma

• Anonyymi

Vaatteita löytyy kyllä, liiaksi asti. Jopa sellaisia, joita en vielä ole missään käyttänyt. Sen sijaan etätyövaatteet ovat aika kuluneita..pitäisi ostaa uusia, etenkin legginssejä, joita on nykyisin mahdoton löytää mistään.

- Sheena

• Anonyymi

Idea. Voit tehdä paksuista sukkiksia helposti leggingsit. Fiskarsin sakset on keksitty. Niks ja naks. Ne ovat siinä.
        Teen joskus itse näin, jos on kenkut sukkikset eikä ne skulaa.
        Thermoleggingsejä jossain tarjoillaan, mutta liekkö liian lämpöiset.
        Vilma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      Yleistä rakentamisesta ja remontoinnista
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe