Olen hiukan mietteliäs ja surullinen kertyvien laskujen takia. Valmistun pian, mutta olemassaolevat laskut korkoineen eivät odota. Pohdin jopa seksityötä, mutta olen äiti, en haluaisi saattaa itseäni vaaraan. Seksityöhönkään en ehkä ulkonäköni puolesta kelpaisi. Ja haluaisin seksuaalisessa kanssakäymisessä tehdä, mitä mua huvittaa ja olla oma itseni enkä tehdä rahasta, mitä toinen käskee. Olen alistuva pikku myy eli menis varmaan vähän työmoti ku ihminen, joka maksas alistas mua. Ei oikein kuulu kuvioon. Olen selkeästi hiukan vajaa, ymmärrän sen kyllä. Aikuisen ihmisen pitäisi olla suunnitellut asiat paremmin. Nepsyys ja kaikenlaiset ihmissuhteet, stressi ja kiire eivät kyllä auta asiaani yhtään.
Montaa työtä (esim. myyjä/puhelinmyyjä/siivoja) mun ei kannata edes ajatella, koska kk palkka olisi alle mun asumistuen + muiden tukien ja sit en sais niitä yhtä paljon. Hädin tuskin on vuokraan rahaa näinkään.
Kandi mulla jo toki on mut harvoja paikkoja tähän hätään soveltuvan korkeakoulututkinto suorittaneelle.
Mitä tapahtuu, jos en keksi jostain kannattavia töitä, kuinka isoiksi satasten maksamattomat laskut voivat kasvaa esim. ensi syksyksi?
Mistä töitä, joilla elää (ilman pätevyyttä)
Anonyymi-ap
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kehon myynti nyt ei paljoa vaadi. Sekun kuulemma on ihan samanlaista työtä kuin muukin niin sinne vaan kadunreunaan heilumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133