Ajattele nainen

Anonyymi-ap

Kukaan ei ole koskaan aidosti rakastanut minua saati arvostanut tai pitänyt minua yhtään minään ja olen tuntenut koko elämäni että minua ei pitäisi olla edes olemassa enkä ansaitse mitään hyvää

33

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuolla asenteella varustettua ihmistä ei kukaan voi arvostaa.
      Hanki itsetunto, opit arvostamaan itseäsi, sen jälkeen sinua voi muutkin arvostaa.

• Anonyymi

Itsetuntoni on poljettu maahan ja yksinäisyys on ainut aito ystäväni.

• Anonyymi

Samalla tavalla kuin sinäkin? Mietin vaan, että miten se käytännössä tapahtuu. 🤔 helppo se on naisena jakaa p*rsettä. Miehenä se on ihan eri projekti se.

• Anonyymi

Et ymmärtänyt aloittajaa lainkaan, etkä ilmeisesti haluakaan. Oletko keskustellut koulukiusatun kanssa, jonka omanarvontunto on tuhottu? Oletko kuullut kiusatuista, jotka ovat tehneet itsemurhan?

Olet siis sitä mieltä, että nämä ihmiset ovat itse syyllisiä kun eivät ole kyenneet hankkimaan hyvää itsetuntoa. Ja sitten sen seurauksena päätyivät itsemurhaan, ja kevyin perustein. Nuoria on mennyt näin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla tavalla kuin sinäkin? Mietin vaan, että miten se käytännössä tapahtuu. 🤔 helppo se on naisena jakaa p*rsettä. Miehenä se on ihan eri projekti se.

En ole jakanut persettäni miehille. Miksi sinä trolli yrität taas provota ja mustamaalata täällä toisia? Ymmärrän että oma elämäsi on surkeaa ja olet henkisesti rampa niin tahdot rampauttaa muutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärtänyt aloittajaa lainkaan, etkä ilmeisesti haluakaan. Oletko keskustellut koulukiusatun kanssa, jonka omanarvontunto on tuhottu? Oletko kuullut kiusatuista, jotka ovat tehneet itsemurhan?

Olet siis sitä mieltä, että nämä ihmiset ovat itse syyllisiä kun eivät ole kyenneet hankkimaan hyvää itsetuntoa. Ja sitten sen seurauksena päätyivät itsemurhaan, ja kevyin perustein. Nuoria on mennyt näin paljon.

Täällä on paljon kylmiä itsekkäitä naisia.
        Kuvittelee olevansa jotain psykologeja vaikka taitaa olla enemmänkin näitä ylijäämä tytteleitä, asenteesta päätellen.
        Ei ne muuten täällä päivystäisi jos olisi se oma mies ja suhteessa.
        Tai sitten tosi kuiva suhde asenteestaan johtuen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsetuntoni on poljettu maahan ja yksinäisyys on ainut aito ystäväni.

Jotkut ei ymmärrä että ei ihmisillä ole samanlaisia elämänkokemuksia. Jotkut syntyy rikkaaseen sukuun ja kaikki on saatavilla kuin tarjottimella ja rahalla selviää kaikesta. Voi vapaasti muuttaa muualle jos on tarve ja aloittaa alusta. Toiset syntyy tyhjyyteen jossa vielä lisäksi lyödään traumaattisia kokemuksia toinen toisen perään josta ei voi poistua mihinkään kun ei ole varaa. Rikkaat voi muuttaa vaikka toiseen maahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei tosiaankaan saa leikkiä kenenkään tunteilla. Älkää hyvät ihmiset lyökö lyötyä. Te vaan syyllistätte lisää, kun ainoa asia, jota kiusatut tarvitsevat on rakkaus. Rukoilen sinulle viisautta ja rohkeutta hakea apua. Älä luovuta. On yksi joka on nähnyt tuskasi, joka on itkenyt vierelläsi ja se on Jeesus. Jeesus rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudellaan nytkin. Vaikket sitä nyt ehkä tuntisi, niin tulee päivä, jolloin koet olevasi hänen sylissään myös tunnetasolla. Sinunkin elämälläsi on tarkoitus ja olet ainutlaatuinen. Älä luovuta koskaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei tosiaankaan saa leikkiä kenenkään tunteilla. Älkää hyvät ihmiset lyökö lyötyä. Te vaan syyllistätte lisää, kun ainoa asia, jota kiusatut tarvitsevat on rakkaus. Rukoilen sinulle viisautta ja rohkeutta hakea apua. Älä luovuta. On yksi joka on nähnyt tuskasi, joka on itkenyt vierelläsi ja se on Jeesus. Jeesus rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudellaan nytkin. Vaikket sitä nyt ehkä tuntisi, niin tulee päivä, jolloin koet olevasi hänen sylissään myös tunnetasolla. Sinunkin elämälläsi on tarkoitus ja olet ainutlaatuinen. Älä luovuta koskaan!

Tämä oli tarkoitettu kaikille niille jotka ovat kokeneet jääneensä rakkautta vaille, kiusatuksi tulleille ja masentuneille. Itse kuuluin niihin pitkään. Hakekaa apua ajoissa. Itsemurha on turhaa. Omassa lähipiirissä eräs rakas luovutti. Antoi periksi. Ja voi sitä määrää tuskaa minkä tämä teko aiheutti meille, joiden elämä jatkui täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut ei ymmärrä että ei ihmisillä ole samanlaisia elämänkokemuksia. Jotkut syntyy rikkaaseen sukuun ja kaikki on saatavilla kuin tarjottimella ja rahalla selviää kaikesta. Voi vapaasti muuttaa muualle jos on tarve ja aloittaa alusta. Toiset syntyy tyhjyyteen jossa vielä lisäksi lyödään traumaattisia kokemuksia toinen toisen perään josta ei voi poistua mihinkään kun ei ole varaa. Rikkaat voi muuttaa vaikka toiseen maahan.

Kaikkein pahin on kulissiperhe. Olet ihan aineellisesti hyvintoimeentulevaan perheeseen syntynyt. Mutta olemassaolosi syy on jäänyt epäselväksi ja syntymäsi kesken. Ei ole ollut kukaan siloittamassa tietäsi. Syliä, kannustusta, tunnustusta olisi kaivannut, mutta lapsuus loppui lyhyeen. Älkää puhuko mitään, kun ette tiedä toistenne elämistä mitään. - sivusta

• Anonyymi

Mulla on vähän sama. 👍

• Anonyymi

Tuohon on kyllä vaikea uskoa. Tuskin olet hän.

• Anonyymi

Vain muutama nainen on ajansaatossa väittänyt "rakastavansa" mutta teot puhuivat aivan toista ja lopulta itse olin muutaman kohdalla "paha tyyppi". En luota naisiin pätkääkään kun nähnyt miten niin moni pettää kumppaneitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain muutama nainen on ajansaatossa väittänyt "rakastavansa" mutta teot puhuivat aivan toista ja lopulta itse olin muutaman kohdalla "paha tyyppi". En luota naisiin pätkääkään kun nähnyt miten niin moni pettää kumppaneitaan.

Vie kaikki ne toisen ihmisen omaisuudet takaisin sille ihmiselle! Pitää varmaan oikeasti tehhäilmoitus tuosta viron miehestä/naisesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha se on toista sukupuolta syyttää, jos olet itse ollut osallisena petokseen. On aivan kamalia naisia, mutta myös aivan kamalia miehiä, ihan tasapainon vuoksi.

• Anonyymi

Pask a tunne tiedän tarkalleen tuon. Lohduttavaa että meitä on varmasti ihan muutama. Kai sitä vain jotkut on liian outoja tänne maailmaan. Outolinnusta häkkilinnuksi tai jotakin sinnepäin. Siihen se menee kun tarpeeksi kauan ottaa lokaa niskaansa. Koitetaan pärjätä

• Anonyymi

Ei minulta nainen. En jaksa valittaa oloistani. Olen täysin tietoinen että on olemassa ihmisiä joilla menee paljon huonommin.

• Anonyymi

Mulla on ihan riittävästi ongelmia omassakin elämässäni. En mä voi alkaa kenenkään muun pelastusrenkaaksi.

• Anonyymi

Ei ollut minulta, enkä sinua haluaisikaan. Sinun mukana saisin läjän ongelmia. Todellakaan halua sinusta riesaa itselleni. Siinä ja tässä kelpaisitko edes yhden yön huviksi. Ehkä 3 promillen humalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta, enkä sinua haluaisikaan. Sinun mukana saisin läjän ongelmia. Todellakaan halua sinusta riesaa itselleni. Siinä ja tässä kelpaisitko edes yhden yön huviksi. Ehkä 3 promillen humalassa.

Sä kyllä louskutat ,sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun mukanani tule kenellekään yhtään ainoaa ongelmaa. Hoidan omani aina itse.

Minulle ei kelpaa kukaan yhden illan rasitteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika rajua tekstiä kyllä, ikäväpalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Outoa ikävöidä ihmistä, josta ajattelee noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä palstaäijän hurmoksellinen yksinkeskustelu? No joo, jos näitä haluaa pitää minään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Outoa ikävöidä ihmistä, josta ajattelee noin.

Onko kuitenkin mahdollista, että nämä tekstit ei liity välttämättä tähän ikävöintiin millään tavalla? Vähän latautunutta tekstiä sinulla

• Anonyymi

Surullista. Kuitenkaan et voi toisten tunteita tietää. Minäkin rakastanut yhtä melkein 19 vuotta .

• Anonyymi

Mä en nyt usko tuota.
      Mut iha kuin vaa.

• Anonyymi

Olet masentunut.

• Anonyymi

Ehkä olen ehkä en tai sitten olen vain realisti.

• Anonyymi

❤️ tsempit ❤️

• Anonyymi

Onpa surullista lukea tällaista kirjoitusta. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan sellaista elämää, mitä sinä olet joutunut kokemaan. Juuri siksi olit niin syvästi haavoittuneen näköinen nähtyäni sinut ohimennen.

• Anonyymi

Itse olen myös kamppaillut samanlaisten ongelmien kanssa aika kauan. On vaikuttanut jo niin, ettei sitä oikeaa elämänhalua tai -iloa ole enää suonut itselleen. Niin valtava syyllisyyden tunne on välillä koko olemassaolostani. Melkein jaksan tätä katsella, kunnes tulee taas jotain, mikä peittää kaiken alleen. Välillä näyttäisi siltä, että kun elämä alkaa mennä tiettyyn suuntaan, niin mikään ei voi sitä kehitystä estää. En halua kuitenkaan uskoa niin, että en voi itse vaikuttaa mihinkään, sillä silloinhan jäisin matriisin vangiksi. Ehkä toiset vaan on niin kovapäisiä, että heitä koetellaan vähän enemmän. Tai sitten aito elämäntehtävä edellyttää toteutuakseen tietyn määrän kipua. Tiedä häntä. Mutta ap, älä anna periksi, en minäkään anna. Ei näitä kamppailuja käydä siksi, että luovuttaisi elämän edessä. Kaikille tapahtumille löytyy syvempi merkitys.

• Anonyymi

Oletko sinä osannut koskaan aidosti rakastaa naista ennen kuin toista syytät siitä ettei tämä rakastanut sinua aidosti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe