Jokainen ihminen on tärkeääää 😃
Jokainen ihminen on laulun arvoinen
20
264
Vastaukset
- Anonyymi
Toki jotkut on sinfonioita ja jotkut juomalauluja.
- Anonyymi
Hauskasti sanottu🤣
- Anonyymi
💄👄
- Anonyymi
💋💋💋
- Anonyymi
Jokainen ihminen on oikeasti tärkeä jollekin ja monille, muistakaa se kaikki tänäkin iltana 🤎
- Anonyymi
Ei me ihmiset olla tärkeitä kuin Jumalalle ja hänkin hylkää jokaisen joka torjuu Jeesuksen luotaan. Jeesuksen kautta määräytyy jokaisen ihmisen merkitys. Ne jotka käyttävät elämänsä pahuuteen epäuskossa, menevät kadotukseen ja ne jotka laittavat uskonsa Jeesukseen, menevät taivaaseen.
Ja Jeesus on lopulta ainoa laulujen arvoinen. Ihmiset on loppujenlopuksi todella kylmiä, itsekkäitä ja välinpitämättömiä. Ihmisen on mahdotonta olla aidosti nöyrä ilman että antaa Jumalan olla Jumala ja astuu syrjään oman elämänsä keskiöstä.- Anonyymi
No mutta kyllähän Raamatussa kehoitetaan rakastamaan lähimmäisiään niin kuin Isä rakastaa meitä. Ei ne sulje todellakaan pois toisiaan että jos uskoo niin ettei maan päällä myös tarvisi toisia ihmisiä. 🙏🏻😳😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kyllähän Raamatussa kehoitetaan rakastamaan lähimmäisiään niin kuin Isä rakastaa meitä. Ei ne sulje todellakaan pois toisiaan että jos uskoo niin ettei maan päällä myös tarvisi toisia ihmisiä. 🙏🏻😳😇
Ja Raamatun mukaan ei ole hyvä olla yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus lähimmäisiin on sitä että haluaa nähdä heidät taivaassa syntinsä Jeesuksen veren kautta anteeksisaaneina.
Roomalaiskirje 3:21-26 FB38
[21] Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, [22] se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. [23] Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla [24] ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, [25] jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit [26] jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
1. Korinttilaiskirje 1:18 FB38
[18] Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Rakkaus ilman Jumalaa ei riitä mihinkään. Sanovathan sateenkaariaatetta kannattavat ihmisetkin edustavansa rakkautta. Todellisuudessa he edustavat irstautta ja haureutta, joista Jumala tulee ihmisiä tuomitsemaan lukemattoman määrän kadotukseen. Että sellaista "rakkautta". Ja minulle ainakin on turha tässä asiassa lässyttää vastaan kun olen itse kääntynyt uskon kautta pois niin paljosta pahasta elämässäni. Mutta en tietenkään tahdo pahaa kenellekään, vaan että ymmärtäisivät oman tilansa ja tekisivät parannuksen, Jeesuksessa olevan uskon kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus lähimmäisiin on sitä että haluaa nähdä heidät taivaassa syntinsä Jeesuksen veren kautta anteeksisaaneina.
[21] Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, [22] se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. [23] Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla [24] ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, [25] jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit [26] jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
[18] Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Rakkaus ilman Jumalaa ei riitä mihinkään. Sanovathan sateenkaariaatetta kannattavat ihmisetkin edustavansa rakkautta. Todellisuudessa he edustavat irstautta ja haureutta, joista Jumala tulee ihmisiä tuomitsemaan lukemattoman määrän kadotukseen. Että sellaista "rakkautta". Ja minulle ainakin on turha tässä asiassa lässyttää vastaan kun olen itse kääntynyt uskon kautta pois niin paljosta pahasta elämässäni. Mutta en tietenkään tahdo pahaa kenellekään, vaan että ymmärtäisivät oman tilansa ja tekisivät parannuksen, Jeesuksessa olevan uskon kautta.No mutta tarviihan uskovakin ystäviä seurakunnasta ja uskon tovereita ihan selvä asia. En nyt ymmärrä tuota ajattelua. Nimenomaan seurakunnassa jaettu yhteinen usko kantaa. Meillä on vissiin ihan eri näkemykset uskosta tai joku nyt mättää, en ymmärrä. 😳🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta tarviihan uskovakin ystäviä seurakunnasta ja uskon tovereita ihan selvä asia. En nyt ymmärrä tuota ajattelua. Nimenomaan seurakunnassa jaettu yhteinen usko kantaa. Meillä on vissiin ihan eri näkemykset uskosta tai joku nyt mättää, en ymmärrä. 😳🤔
Mutta uskon asioista en täällä ala kyllä tämän enempää koska uskon ja tiedän itse oman uskoni ja totuuden ja Raamatun. Jokainen saa uskoa omalla tavallaan ja hyvä niin. Siunausta ja rauhaa sulle jatkoon ja yöhön! 🙏🏻🙏🏻😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus ilman Jumalaa ei riitä mihinkään. Sanovathan sateenkaariaatetta kannattavat ihmisetkin edustavansa rakkautta. Todellisuudessa he edustavat irstautta ja haureutta, joista Jumala tulee ihmisiä tuomitsemaan lukemattoman määrän kadotukseen. Että sellaista "rakkautta". Ja minulle ainakin on turha tässä asiassa lässyttää vastaan kun olen itse kääntynyt uskon kautta pois niin paljosta pahasta elämässäni. Mutta en tietenkään tahdo pahaa kenellekään, vaan että ymmärtäisivät oman tilansa ja tekisivät parannuksen, Jeesuksessa olevan uskon kautta.No en ole kyllä sateenkaariväkeä sitten yhtään että ikävää kuinka minua ojensit mutta ehkä vaan sit otin sen niin. Kannatan konservatiivista uskoa täysin ja hyvinkin vanhanaikainen uskon suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Raamatun mukaan ei ole hyvä olla yksin.
Juuri noin se on.
- Anonyymi
Joo joo.
- Anonyymi
Laulaminen kannattaa lopulta ennen kun muuttuu suolapatsaaksi, sitähän se minäkin
- Anonyymi
So listen to Loot champ
- Anonyymi
Meinaatko. Minä en ole kenellekään yhtään mitään. En ole koskaan ollut.
- Anonyymi
Luota siihen että olet ja tulet olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luota siihen että olet ja tulet olemaan.
Teillä kahdella äijällä täällä palstalla näyttää tämä bromanssi etenevän. Aivan aaw. -Tee
- Anonyymi
Nimenomaan myös sinä.
https://m.youtube.com/watch?v=m_tjxz4yS_U&pp=ygUMYWxsYWh1IGFsbGFo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005