Niin se on kyllä mukava. Mukavaa iltaa ja yötäkin jo tänne ❄️🐦❤️😊✨
Kevät on ihan kohta
53
261
Vastaukset
- Anonyymi
🩵❤️
Ikävä palsta näkyy kyllä olevan sellainen anonyymien luvattu maa.
- Anonyymi
Oletko nähnyt sitä kaksoisliekki ketjua ihan hirveää rähinää ja minkä asian takia. En tajua siellä on varmaan joku yksittäinen ihminen joka purkaa oloaan siellä ja tätä kaksoisliekki juttua ihan hysterian vallassa. Ja siis kohta neljättä päivää jaksaa vaan. Mut kaikki tosiaan anonyymina ja aloittaja myönsi tehneensä ihan piruuttaan ketjun humalassa ja naureskeli minkä sai aikaan. Voi voi aikuiset ihmiset. Ja sinuakin sinne vedetty moniin viesteihin mutta eipä ainakaan nimimerkillä ole siellä susta jälkeäkään. Joten et oo tainnut sinne osaa ottaa. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt sitä kaksoisliekki ketjua ihan hirveää rähinää ja minkä asian takia. En tajua siellä on varmaan joku yksittäinen ihminen joka purkaa oloaan siellä ja tätä kaksoisliekki juttua ihan hysterian vallassa. Ja siis kohta neljättä päivää jaksaa vaan. Mut kaikki tosiaan anonyymina ja aloittaja myönsi tehneensä ihan piruuttaan ketjun humalassa ja naureskeli minkä sai aikaan. Voi voi aikuiset ihmiset. Ja sinuakin sinne vedetty moniin viesteihin mutta eipä ainakaan nimimerkillä ole siellä susta jälkeäkään. Joten et oo tainnut sinne osaa ottaa. 😀
Epäuskottava itseanalyysi palstasetä.
- Anonyymi
Anona sinäkin täällä suureksi osaksi seikkailet ja kuvittelet olevasi vielä sangen ovelakin.
Anonyymi kirjoitti:
Ai minuakin sinne vedetty?! Mitähän nyt taas? Olen välillä katsonut että se ketju on suosittu, mutta nyt mielenkiinto heräsi, että mitä siellä minusta kirjoitetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäuskottava itseanalyysi palstasetä.
No ihan olin kyllä eri ihminen mutta mitenpä sen todistan. 🤦🏻♀️En jaksa edes yrittää mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anona sinäkin täällä suureksi osaksi seikkailet ja kuvittelet olevasi vielä sangen ovelakin.
Jaahas joku sitten hyökkäsi kimppuun ja mistähän minut tunnet että yritän joku ovela olla. Siis joo ihme maailma jossa ei saa kuin huonoa mieltä. Minä olen mikä olen ja niin on kaikki muutkin. Mutta ovelaksi en itseäni kyllä tunnista. Turhaa täällä tuollaisten kanssa edes yrittää. Toiv olosi helpottui ja on hyvä ilta nyt.
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kun en ole. Parempi on uskoa etten anona kirjoittele, etenkään mitään anonyymi aloituksia en tee. Joku saattaa pettyä, jos niin luuli?! En usko kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sinuakin vaivaa, kertoisit mieluummin kuin syyttelet ihan anonyymina itsekin toisia. Uskomatonta miten ihmiset käyttäytyvät.
Anonyymi kirjoitti:
No ihan olin kyllä eri ihminen mutta mitenpä sen todistan. 🤦🏻♀️En jaksa edes yrittää mitenkään.
Se tässä paikassa on kyllä, että mitään ei pysty todistamaan, ei suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
Mukavaa iltaa sinullekin 🐺
🐈- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. On vähän tuskainen ja tukkoinen olo.
Voi sinua Susi ♥️ Get well soon.
🐈 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. On vähän tuskainen ja tukkoinen olo.
Onko sun flunssa pahentunut siis päivän mittaan? Ei kuulosta että ainakaan helpottanut ois :(
Anonyymi kirjoitti:
Onko sun flunssa pahentunut siis päivän mittaan? Ei kuulosta että ainakaan helpottanut ois :(
Ei nyt ehkä, kun ei kuumetta ole. Lähinnä henkisiä nämä tuskat mulla. Liittyy työelämään nyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei nyt ehkä, kun ei kuumetta ole. Lähinnä henkisiä nämä tuskat mulla. Liittyy työelämään nyt.
Niin siis työmurheista se tuskainen olo ok. Ei kuulosta yhtään kivalta. Ahdistaa sitten varmaan mennä yli päänsä töihin. Jos siellä on jotain ikävää. Kovasti rohkeutta ja tsemppiä silti!!!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Susi, eikö riitä, että sä teet työpaikallas parhaasi oman osuutes suhteen?Entäpä työyhteisö, onko pomottajia sekoittamassa pakkaa? Onhan jokaisella työpaikalla oltava esimies jonka puoleen voi tarpeen vaatiessa kääntyä.
- Anonyymi
On mukavaa, nyt on jo ihan keväiset kelit. Hyvää loppuiltaa. 😊
- Anonyymi
Hyvää loppuiltaa ja yötä🥱🍒👩🌌✨️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvää iltaa ja yötä. Miten on päivä mennyt? 😊✨
Hyvin👩🍒♥️🥱
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin👩🍒♥️🥱
Mitäs olet touhuillut? Kiva että hyvin. Mä olen vaan ollut ihan pää sumussa täällä. ♥️😊✨
Harmittaa tuo töihin meno. Onneks vaan pari vuoroa...- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvää iltaa ja yötä. Miten on päivä mennyt? 😊✨
😊mukavasti Kiitos mites siellä🍒♥️👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen
Anonyymi kirjoitti:
Oliko joku feikki tossa aiemmin?! Noh kiva kuulla. Mitä oot touhunnut? Mä oon vaan chillannu. Ei oikein jaksa mitään. ♥️😊✨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs olet touhuillut? Kiva että hyvin. Mä olen vaan ollut ihan pää sumussa täällä. ♥️😊✨
Harmittaa tuo töihin meno. Onneks vaan pari vuoroa...Vähän flunssan kourissa täälläkin ollut🥱🍒♥️👩kovin väsyttää yrittänyt oloa parannella🌌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän flunssan kourissa täälläkin ollut🥱🍒♥️👩kovin väsyttää yrittänyt oloa parannella🌌
taas. Oot koko ajan kipeenä. Ei joka kuukausi voi olla sairaana
Anonyymi kirjoitti:
Vähän flunssan kourissa täälläkin ollut🥱🍒♥️👩kovin väsyttää yrittänyt oloa parannella🌌
Oijoi, että sinullakin sellaista. Voi harmia. Toivottavasti menee pian ohitse sullakin. ♥️😊✨
Ei ole oikein mikään kiinnostanatut edes musiikkia kuunnella...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa että eri feikit taas esittää kyseistä hahmoa kun jutut ei oo yhtään loogisia tän päivän kohdalla taas. Aamulla oli kunnossa ja opiskeli muka ja nyt sairaana. Ikävää tuo feikkien leikki. Siitä saa jotkut ilmeisesti niin paljon iloa. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa että eri feikit taas esittää kyseistä hahmoa kun jutut ei oo yhtään loogisia tän päivän kohdalla taas. Aamulla oli kunnossa ja opiskeli muka ja nyt sairaana. Ikävää tuo feikkien leikki. Siitä saa jotkut ilmeisesti niin paljon iloa. :/
Totta. Kait sitä voi sairaanakin opiskella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä ei ole antanu ruokaa välilehdelle ja sille tullu anemia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään feikkejä ole. Gubbe vaan vähän sekoili tarinoinnissaan ja kompastui omaan näppäryyteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äsken pääsit kehumasta miten hyvin on mennyt ja mukavaa ollut. Onks sulla sanakirja apuna?
- Anonyymi
Kevät lähestyy kohisten!!! 🌞🌞 Parempaa ei voi olla. Päivä lämpötilat kivat. Näin siis täällä rannikolla. 😊👍 Toivottavasti suden flunssa helpottaa, mulle neuvottiin että hunajaa ja raastettua (raakaa) inkivääriä lämpimään veteen. 👍
Hyvää yötä! 🌜😊Se tässä hyvä, ettei lämpöjä ole pitänyt, mutta väsyttää vaan. Lomakin lähestyy. Pitäis vaan koittaa unohtaa työmurheet nyt kokonaan. 😊
Hyvää yötä 🌜😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se tässä hyvä, ettei lämpöjä ole pitänyt, mutta väsyttää vaan. Lomakin lähestyy. Pitäis vaan koittaa unohtaa työmurheet nyt kokonaan. 😊
Hyvää yötä 🌜😊Hoidat itsesi kuntoon kunnes loma alkaa. 👍😊 Niin että saat ilot irti siitä. 😊👍
Hyvää yötä ja Nöpö kissa toivottaa myös hyvää yötä. 😺😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoidat itsesi kuntoon kunnes loma alkaa. 👍😊 Niin että saat ilot irti siitä. 😊👍
Hyvää yötä ja Nöpö kissa toivottaa myös hyvää yötä. 😺😊Niin töihin voi mennä sairaana
Anonyymi kirjoitti:
Hoidat itsesi kuntoon kunnes loma alkaa. 👍😊 Niin että saat ilot irti siitä. 😊👍
Hyvää yötä ja Nöpö kissa toivottaa myös hyvää yötä. 😺😊Juu, koitan hoitaa. 😊 Hyvää yötä sinulle ja kissallesi 😊🌙✨
Anonyymi kirjoitti:
Niin töihin voi mennä sairaana
Sitä kuule voi mennä, otetaan vaan buranaa ja ollaan töissä. Jos ei kuumetta ole. Näin kuuluu ohje usein.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sitä kuule voi mennä, otetaan vaan buranaa ja ollaan töissä. Jos ei kuumetta ole. Näin kuuluu ohje usein.
okay
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Juu, koitan hoitaa. 😊 Hyvää yötä sinulle ja kissallesi 😊🌙✨
Kiitos. 😊😺👍
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se tässä hyvä, ettei lämpöjä ole pitänyt, mutta väsyttää vaan. Lomakin lähestyy. Pitäis vaan koittaa unohtaa työmurheet nyt kokonaan. 😊
Hyvää yötä 🌜😊Mitä työmurheita kotona makaamisessakin voi muka olla?
Kivoja ihmisiä täällä. Kiitos teille kaikille. ❤️😊✨
- Anonyymi
Huomiseen🥱🍒♥️👩🌌
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nuku hyvin. Huomiseen ❤️😊✨🤗
Kiitos samoin♥️🍒🥱👩🌌
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
kiitos ❤️😊✨🤗
🤗🍒🥱👩♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🤗♥️😄
Ei työmurheet paina. Hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007