Saattoiko kohtalo meidät jo tapaamaan?
"Kun se mitä olet etsinyt koko elämäsi, olisi tässä edessäsi"?
Muistatko sen mitä itse sanoit ja tiedätkö miksi sanoit sen?
kuin edessäsi olisi ollut hän, jolla oli myös unelmia kuten sinulla ja joka voisi auttaa sinua toteuttamaan omasi.
Unelmanne sopivat kuin yhteen ja kummallakin olisi kaveri mukana niitä toteuttamassa.
Ajattelin sitä, että toteutuivatko ne runot, ne sanat joita sanoin ja siinä olisi kaveri mukaan unelmia toteuttamaan?
Siinä tilanteessa oli voimia läsnä ja ne puhuttelivat meitä voimakkaasti.
Olit tukenani ja olin tukenasi.
Meillä oli erimielisyydet, mutta me ymmärsimme toisiamme ja kerroimme itsestämme.
Kerroit paljon itsestäsi ja näytit myös tunteitasi, mutta meidän oli silti helppo keskustella kaikista asioista.
Et salannut minulta mitään, annoit minun kuulla sinua koskevia asioita.
Olit todella avoin minulle.
Ymmärtäisikö kukaan muu kuin sinä mistä tässä on kyse?
Nainen, toteutuivatko runot?
27
536
Vastaukset
- Anonyymi
Joku on kohdannut toisen ihmisen kiireettömästi. Onhan se nykyaikana vaikeaa ymmärtää ja hieman erikoistakin.
- Anonyymi
Minulla oli tunne kanssasi että voin luottaa sinuun. Nyt ja huomenna. Olet ihana"tomsi" merimaailmasta.
- Anonyymi
Olen luottanut sinuun hyvin paljon. En tiedä miksi vaikka puuun epäluottamuksesta
- Anonyymi
Löytäisikö sanani sinulle läpi kosmoksen?
Kun löydät ne, tietäisit että ne ovat sinulle ja meillä on yhteys.
Missäpä muualla voisit olla juuri silloin, kuin siellä missä ne tavoittaisit.
Tulevaisuuden suunnitelmiakin suunniteltiin ja niistä puhuttiin.
Olimmeko sokeita toisillemme, mitä me ajattelimme sisimmässämme?
Emme sanoneet kaikkea sitä jota me ajattelimme.
Olimme kai kumpikin liian ujoja siihen.
Se tunne kuitenkin oli ja se ajatus oli myös mielessä.
Vihjailimmeko toisillemme piiloviestein?
Entä jos maalaisin tauluun kasvosi, siihen tauluun jonka aloitit?
Ajattelen sinua, ja toivon sinulle kaikkea hyvää.- Anonyymi
Voi jestas,kun kosketti. Taas. Me kaikki olemme vain rakkauden kerjäläisiä. Hän joka on Rakkaus, Taivaan isä, antaa minullekin rakkautta, mitä jakaa eteenpäin . Itseämme ei ole kehuminen. Reaaliteetit pitää pitää mielessä. Arki ja se miten se alkaa sujua ja persoonien yhteensopivuus ja yhteiset arvot, minulle tärkein usko Jumalaan jne. Se että elämä tyydyttäisi molempia koostuu niin monesta pienestä asiasta. Vasta kun on elänyt saman katon alla totuus paljastuu toisen luonteesta. Ei pidä nuolaista, ennenkuin tipahtaa. Mutta ainahan on kiva saada lukea rakkausrunoja💓💓💓
- Anonyymi
OHI!!
- Anonyymi
Voisitko sanoa mitä tarkoitat tuolla,
muistanko mitä sanoin?
Sanoin aika paljonkin,
niin en tiedä mistä niistä tarkalleen nyt on kyse.
Miten mikään runo olis jo toteutunut,
et oo täällä vierellä? - Anonyymi
Keskustelumme olivat pitkiä ja syviä ja aikaa ei tuntunut olevan riittävästi sanoa kaikkea mitä tahdoimme sanoa ja mitä sanottavaa olisi vielä ollut.
Tarvitsimme jopa puheenvuorot keskustellessamme.
Oli mukava juttu elämässäni, että sain tavata sinut.
Tämä on vain sinulle ja yksin sinulle.- Anonyymi
No kerro nyt kenelle
- Anonyymi
Siis kuka sä olet? Anna vinkkejä💓💓💓
- Anonyymi
Vaikka kuitenkin vierestä viedään taas
- Anonyymi
Ei sitten, ehkä joskus toikin selviää
- Anonyymi
Ihan hirveetä shaibaa
- Anonyymi
Kauniita sanoja jollekin ♥️
- Anonyymi
Näkivätkö muut jotain, jota me emme nähneet, vaikka sitäkin asiaa hieman käsittelimme?
Me viihdyimme samassa huoneessa keskenämme, tulin usein katsomaan sinua.
Illalla olimme keskenämme yöhön asti, aika riensi nopeasti seurassasi.
Avasimme toisillemme mielenmaisemaamme ja ymmärsimme toisiamme.
Siinä sinä istuit tuolissasi ja maalasit minulle itsesi, mutta jätit viimeistelyn minun käsiini.
Se kokemus oli yhtä taidetta ja niin syvällistä.
Sinä maalasit ja minä piirsin.
Ajattelin sitä hetkeä jossa me kumpikin rauhoituimme, meillä oli keskenämme rauha ympärillämme.
Maalasitko minulle jotain tavoitettavaa?
Se oli kuin maaginen hetki joka ohjasti kumpaakin.
Oliko sillä tarkoitus ja muuttiko se kohtaaminen jotain elämässämme?
Kummallakin meistä olisi jotain tavoiteltavaa, jonka voisimme yhdessä tavoittaa.
Jos me tahdomme, me voimme toteuttaa sen kaiken.
Olisiko sinä hetkenä juuri edessäsi ollut se henkilö, jota olet elämääsi etsinyt, kun sen sanoit?
Minä ymmärsin sinua, kuulin ne sanat ja miettisin niiden tarkoitusta sinä hetkenä.
Keitit minulle kahvia, olit paljon seurassani ja luotit minuun.
Hieman riitelimmekin asioista ja väittelimme, mutta me pystyimme sen tekemään sopuisasti vaikka tunteet nousivatkin pintaan.
Meillä oli kummallakin omat näkemyksemme asioista, jotka eivät täysin kohdanneet kaikessa, mutta oliko niillä asioilla edes merkitystä siinä tilanteessa?
Luin kirjan siihen asti kuin sinäkin, kuin kumpikin elämässään olisi saapunut siihen samaan kohtaan.
Siinä kohdassa elämääni tapahtui todellista taidetta kaikessa kauneudessaan, jonka nyt ymmärrän.
Vaikka emme itse pitäisikään itseämme taiteellisina, niin se kaikki tapahtumien yhtälö teki siitä hetkestä todellista taidetta oikeassa elämässä.
Se oli kuin korkeimman taidonnäyttötyö todellisesta taiteesta, jossa kaikki asiat kokoontuvat täydellisesti paikoilleen tietyssä pisteessä elämää.
Minä piirsin sen kaaoksen järjestykseen, palasia paikoilleen ja sovitin ne kaikki yhteen kuvaan.- Anonyymi
Jo kirjoitus tästä hetkestä saisi aikaan todellista kaunokirjallisuutta.
Ote kohtaamisesta todellisessa elämässä .
Siitä voisi kirjoittaa kirjan ja laittaa sen sivuille ne kuvat jotka ikuistimme sinä hetkenä.
Olisitko siinä kohtauksessa vain vierailemassa vai jäädäksesi mukaan?
Kuin palanen palapelissä voisin sen mukaan sovittaa ja saada jotain väriä elämään mukaan.
Kun piirsin ääriviivat ja tarkat rajat, sinä teit sisältöä väreillä.
Se sopii täydellisesti kuvaan, taidetta korkeammasta perspektiivistä. - Anonyymi
Viimeistelisinkö taiteen myöhemmin määränpäässä ja jättäisin sinnekin jälkeni vanhoihin raunioihin niitä ehostelemalla.
Jättäisin siitä kuin jäljet hiekkaan elämän matkasta ja ikuistaisin sen mikä käännekohta elämässäni sai minut siihen määränpäähän, jossa sielu viimein saa levon ja rauhan.
Maailma oli toiminut kuin tarinastamme maailmalle kertoen ja tallettanut sen laulujen sanoihin.
Kanssasi minulla on yhteys elämän taiteeseen. - Anonyymi
Siinä hetkessä oli alastomuutta ja romantiikkaa sielujen tasolla.
Kuinka sielu tapaa sielun ja he olivat alasti ja tutkivat toisiaan.
Tukeutuivat heti alussa toisiinsa ja jakoivat huolia ja murheita ja samalla pitivät hauskaa.
Opastit minua lepäämään ja ymmärtämään sen tärkeyden, vaikka itse et sitä noudattanutkaan.
Niistä hetkistä voisi kirjoittaa paljon enemmän kuin niissä hetkissä itse sanottiin.
- Anonyymi
Kerroin liikaakin itsestäni ja olin avoin. Toisaalta voisin kuvitella kertovani ne viimeisetkin häpeäpisteeni hänelle. Kannustin häntä ja hänkin auttoi minua sen ajan, kun menimme samaa matkaa.
En tiedä, mistä siinä kaikessa oli kyse. En muista kaikkea, mitä olen sanonut. - Anonyymi
Tykkään tästä aloituksesta. Rauhallinen tempo sopii mulle, ehtii miettiä sanojen välillä ja tuntea.
Sitäpaitsi pahin valittajamääkijäporukka pysyy poissa näistä, jatkavat inflaatiosydänketjuissaan toisilleen vittuilua.- Anonyymi
Samoin, tykkäsin 👍❤️
*sivusta
- Anonyymi
No ilmiselvästi kyse on aidosta sydämmen rakkaudesta
- Anonyymi
Et vaivaudu taaskaan vastaamaan mihinkään.
- Anonyymi
Eikö sinulle tuo kaunis puhutteleva teksti riitä? Siellä on kaikki kerrottu, mikä tänne palstalle kuuluu. Muu ei kuulu.
- Anonyymi
Kun kerroit haaveistasi tai juttelimme niistä, elin sen hetken kuin kanssasi siellä kahvilassa, jossa me ajatuksissamme jo olimme.
Meillä oli rentoa jutella siinä kaikesta ja hengailla siinä kanssasi unelmiesi kahvilassa.
Sinulla oli ideoita, mutta tarvitsisit apua niiden toteuttamiseen.
Olisi hienoa kokoontua siinä kahvilassa taiteilijoiden olohuoneeseen, jossa he ovat kokoontuneet yhteen ja hengaavat ja taiteilevat kaikessa rauhassa tuoden omaa maailmaansa esiin.
Silloin jo sanoin, että voin viedä sinut määränpäähäsi.
Se olisi mukava yhteinen matka ystävän kanssa toinen toisiaan tukien ja auttaen.
Saisin tutustua tuohon taiteelliseen sieluun, joka kaipaa seikkailua elämäänsä ja aiheita maalauksilleen ja taiteelleen.
Hän saisi sovittaa taiteensa elämäänsä ja kaikkeen suunnitelmiinsa.
Onkohan hänelle koskaan ennen tapahtunut näin elämässään, että se oikea on siinä edessä ja hän on se jota on kaivannut elämäänsä?
Se olisi todellinen ystävä.
Voisin puhua vain omista ajatuksistani ja tunteistani, mutta olisiko se tunne molemmin puolista ja ajatukset yhteisiä?
Olisiko se todella sitä elämää, jota hän on halunnut ja nyt hänellä olisi siihen tilaisuus se toteuttaa?
Auttaisin häntä ja hän auttaisi minua.
Olen jo ajatellut elämää, mitä se olisi hänen kanssaan.
Kivaa se olisi, sillä me emme rajoittaisi toisiamme vaan olisimme toistemme apuna silloin kun toista tarvitsemme ja meillä olisi paljon yhteistä tekemistä suunnitelmia ja niiden toteuttamista yhdessä.
Rajoittaisiko mikään asia meitä tai pääsisi väliin meidät toisistamme eroon pitämään?
Mitä me todella haluamme ja mitä me todella etsimme elämässämme? - Anonyymi
Jos sinä ikävöisit minua, niin voisit olla täällä näitä lukemassa.
Mutta tiedän kyllä mistä voin sinut löytää tai sinuun törmätä ja tulla moikkaamaan.
Olen kyllä tulossakin näillä näkymin.
Olisiko hän siellä silloin minua varten?
Jos hän lukisi, niin totta kai hän sinne tulisi.
Voitaisiin käydä kahvilla ja jutella kaikessa rauhassa kaikesta.
Ehkä hän saa uusia ideoita sen myötä, joista tahtoisi myös sanoa.
Meillä olisi paljon keskusteltavaa eikä meille tulisi hiljaisia hetkiä liikaa.
Sinun kanssasi oli jotenkin helppoa ja rentoa vain olla.
Olet hyvää seuraa minulle ja tykkään paljon ajatuksistasi.
Näytit minulle kovuutesi ja myös herkkyytesi. - Anonyymi
Voisin antaa tai tarjota sinulle sen mitä sinulla ei ole ollut.
Siinä olisi hyvä elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005