Sinun puolestasi en voi puhua

Anonyymi-ap

Siitä mitä sinä meistä saat.
Jos kysyisin kasvotusten, voisin helposti kuvitella ilmeesi, äänensävysi ja sen mitä ympäripyöreästi vastaisit.
Jos sinä kysyisit minulta samaa, ei minullakaan olisi siihen antaa edes omasta puolestanikaan vastausta, vastaisin kyllä, tosin sanoja jäisi paljon puuttumaan.
Kaikkea ei kai voikaan sanoittaa, eikä aina tarvitsekaan.
Minulle merkitsee tunne enemmän kuin sanat.
Tunne siitä että olet lähellä, sinä jonka puuttumisen tiedostin aiemmin.
Tunne siitä että välität, myös se tunne että tiedän myös kulkevani sinun mukanasi.
Olitpahan koskaan miten hankalassa tilanteessa hyvänsä, toivon että voisit tuntea sinäkin sen että olen tukenasi, tapahtui mitä tahansa.
Ja että koskaan et ole yksin, jos et tahdo niin.

27

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhumattomat sanat, rajoitetut tunteet.

Millon huomasit puuttumisen?

• Anonyymi

Riittääkö tää sulle? Siis tieto siitä, että toinen välittää ja on tukena tarvittaessa? Jos sä tahdot, niin mennään sillä.

• Anonyymi

Omasta puolesta voin sanoa että se riittää minulle. Tarvitsen omaa aikaa yksin olemiseen, en halua jatkuvaa yhdessä oloa kenenkään kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omasta puolesta voin sanoa että se riittää minulle. Tarvitsen omaa aikaa yksin olemiseen, en halua jatkuvaa yhdessä oloa kenenkään kanssa.

Sulle riittää se että kirjoitat palstalla liibalaabaa?
        Täälläkö oot tukena? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tuntee näitä sankaritunteita vaan tyydyttääkseen narsistisesti itseään ja huonoa omaatuntoa. Niin nähty. Ei mene läpi huuhaalupaukset ainakaan minulle. Oon ehkä hullu, mutten tyhmä.

https://youtu.be/1VgVp0VX-zs?si=72DhrOGHcMwFiQCe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset tarvitsee yksinoloa. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Ei kukaan ihminen jaksa olla koko ajan jonku toisen kanssa paitsi ehkä läheisriippuvaiset ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se noin ole. Kyllä ajattelin voivani tukea myös palstan ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se noin ole. Kyllä ajattelin voivani tukea myös palstan ulkopuolella.

Mitä sä oikeesti haluut siitä toisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset tarvitsee yksinoloa. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Ei kukaan ihminen jaksa olla koko ajan jonku toisen kanssa paitsi ehkä läheisriippuvaiset ihmiset.

No hän varmaan tarkoittaakin yksinoloa noin niinkun sitoutumismielessä. Et kukin vastaa omista tunteistaan, tarpeistaan eikä tarvi selitellä-yksinoloa.

"You didnt see the red flags, dearest?"
        "I thought it was a carnival.."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sinä tulkkaat tätä palstaäijän litaniaa jq kenelle? Kerro siitä alkuun vaikka

• Anonyymi

Ei vtussa riitä. Haluan sen miehen!

• Anonyymi

Taas oli kuin musiikkia korvilleni voi hitsi! Tiedän että ei ollu tarkoitettu minulle mutta sain itsekin lohtua kauniista sanoistasi. Noin kun kaikki omalle rakkaalleen kirjoittaisi, niin auts kun maailma olisi paratiisi.💓💓, 💓

• Anonyymi

Minulle merkitsee eniten yhdessäolo, ei jonkun asian saaminen. Ymmärrätköhän koskaan, mitä tarkoitan? Ehkä jossain määrin, koska puhut sanattomasta tunteesta. Se tila olikin meidän yhteisen paratiisimme portti, vähän raollaan. Viestit, että haluat minun luottavan. Ihan kiva, mutta miksi tuntuu, että lähdit elämään elämääsi ja jätit minut yksin pärjäilemään ja irvailit vielä vahingoniloisena. Kyllä. Näin ilmeesi sattumalta, millä tunteella vastasit yritykseeni tavoittaa sydäntäsi, sinä viimeisenä kertana kun silloin näimme. Nytkö haluat, että luotan sinuun ja tukeesi kuin mitään ei olisi tapahtunut?

• Anonyymi

En ole osallistunut ketjuun, enkä aiemmin edes lukenut, en ole siis ap., jolle vastaat mutta minua jäi häiritsemään viestin äänen tuttuus. En kyllä ymmärrä mitä tarkoitat ilmeellä. En muista mitään sydämen tavoittamis tilannettakaan. Olit sitten kaivattuni tai joku muu, niin välttäisin ylitulkitsemasta ihmisten ilmeitä. Itse en ainakaan helposti tajuaisi, että joku jollain hetkellä sanattomasti yrittäisi tavoittaa sydäntäni. Olen sen verran proosallinen tapaus. Ilme voisi tarkoittaa jotain ihan muuta: vaikka että selvisinpä pyörtymättä tästäkin.

• Anonyymi

Puhumattomuus on kaikista pahinta. Molemmat kärsii siitä, kun kumpikaan ei puhu. Minä haluaisin puhua hänen kanssaan väleistämme, mut hän ei pysty/ole valmis tai jotain.
      En minä tiiä syytä hänen puhumattomuuteen. Mitä sellaisessa tilanteessa voi tehdä?

• Anonyymi

Minä voin puhua jos ensin sovitaan paikka missä voidaan tavata!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voin puhua jos ensin sovitaan paikka missä voidaan tavata!

Kyllä sinä tiedät, miten ottaa yhteyttä. Ihminen se olet sinäkin.

• Anonyymi

Oletko itse yrittänyt ottaa yhteyttä? Minä ainakin haluaisin puhua, sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse yrittänyt ottaa yhteyttä? Minä ainakin haluaisin puhua, sivusta.

Minä ainakin olen yrittänyt, mutta hän ei kerkeä ikinä jutella, vaikka sanoo että voidaan jutella. Outoa. En ymmärrä hänen käytöstään.

• Anonyymi

Mulle kelpaa kyllä puhua tietyn(m) kanssa, sillä tää puhumattomuus vaivaa mua, pari yritystä ollut, muttei oikea hetki ollut, moikattiin vain.
        Viesteissä jäi epäselviksi muutama seikka. Ootko ilmaissut viestissä tai jossain että voisitte puhua yhdessä ?

• Anonyymi

Paljon hukattuja kauniita sanoja jotka ei merkitse yhtään mitään.

• Anonyymi

Olet mies? Aika ympäripyöreää juttua.

• Anonyymi

Taas niin kauniit sanat. Totta tunteet puhukoot puolestaan. ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Totta sanoilla ilmaistaan tunteita. Aina sanat ei riitä kertomaan, mitä tunnen. Mutta myös jos tunteet ailahtelee niin sanat merkkaavat silloin. Ne sanat ne tahdon sanat. Mä ehkä painoitan tunnetta, mutta ilman sanoja, rakkaus jää puolitiehen.💓💓💓

• Anonyymi

Saat vai saisit? Aloitus on ihan kuin tapailisitte. - Sivu

• Anonyymi

Palstaäijällä eli aloittajalla on erotomanian oireita, antisosiaaleilla esiintyy tätä haittaa

• Anonyymi

Joo niin tehdään 😉

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3402
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3344
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1984
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1686
    5. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1389
    6. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1386
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1139
    9. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      73
      995
    Aihe