Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista.
(huom. monikossa)
Ei kai siinä sitten mitään,
voinhan mä myös tässä alkaa laittamaan täältä noita asioita esille.
Täytyykin jakaa noi kaikki keskustelut eteenpäin niin voi muutkin tänne niitä sitten ripotella.
Ja itseassa samalla muuallekin,
eikä todellakaan tänne pelkästään.
Ainakin saavat muutkin nähdä
kuinka petollinen oot....
Näinkö tehdään????
Oikeesti selvästi siis haluut hajottaa ja saada luovuttamaan lopullisesti,
kun pitää kerran noin tehdä,
heittää suolaa haavoihin ja kettuilla.
Onko sit hyvä?
Voisitkohan kuitenkin sen verran vaivautua et kertoisit edes sen että mikähän se syy on?
Keskusteluista julkisia.....
131
1124
Vastaukset
- Anonyymi
Miten täällä voi muuten keskustella yksityisesti, en tiennyt sellaisesta? :0
- Anonyymi
Tuo aloittaja on harhainen ja kuvittelee yksityiskeskustelunsa jostain muualta tänne palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo aloittaja on harhainen ja kuvittelee yksityiskeskustelunsa jostain muualta tänne palstalle.
Harhaiseksi syyllistää siinä varmaankin
just se petollinen joka niitä tänne tuo...
Vai kuinka???
Ei taida harhoja olla jos samat asiat on viesteissä... - Anonyymi
Ei täällä voikaan,
en mä sellasta ole väittänyt tietääkseni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhaiseksi syyllistää siinä varmaankin
just se petollinen joka niitä tänne tuo...
Vai kuinka???
Ei taida harhoja olla jos samat asiat on viesteissä...Linkkaa tänne ne kommentit, joissa sun viestin sisältöjä on. Vai eikö pysty linkata, koska niitä ei ole olemassakaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkkaa tänne ne kommentit, joissa sun viestin sisältöjä on. Vai eikö pysty linkata, koska niitä ei ole olemassakaan?
Kyllä asianomainen tietää mistä kyse....
Ei mun tarvii todistaa mitään jollekin josta en tiedä kuka se on edes... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla terävä pää kun sulta tipahtelee näitä analyyseja palstasedän teksteistä kuin tykin suusta, teet tätä sillä tarmolla kuin tekisit sitä elääksesi, siis saadaksesi leivän pöytään. Miten on palstalle juontamaan jäänyt onko sinulla irrationaalisia käsityksiä muista ihmisistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkkaa tänne ne kommentit, joissa sun viestin sisältöjä on. Vai eikö pysty linkata, koska niitä ei ole olemassakaan?
Miksi teitä tuntemattomia kiinnostaa tentata tämän trollaavan palstaäijän koetuista viesteistä- mistä tämä tarve tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teitä tuntemattomia kiinnostaa tentata tämän trollaavan palstaäijän koetuista viesteistä- mistä tämä tarve tulee?
Gubbepuppe ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla terävä pää kun sulta tipahtelee näitä analyyseja palstasedän teksteistä kuin tykin suusta, teet tätä sillä tarmolla kuin tekisit sitä elääksesi, siis saadaksesi leivän pöytään. Miten on palstalle juontamaan jäänyt onko sinulla irrationaalisia käsityksiä muista ihmisistä?
Lisäys ainakaan nämä puheenparret ei ole kovin selkeästi tuotettua tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin voisit joskus vttu miettiä tota sun ainaista sedättelyäs kun Sulle on tehty se monestikin selväksi että en oo mies,
enkä muutakaan mitä syytätte täällä.
Ja se on tehty selväksi että senku ottaa yhteyttä niin saa varmuuden asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin voisit joskus vttu miettiä tota sun ainaista sedättelyäs kun Sulle on tehty se monestikin selväksi että en oo mies,
Ja se on tehty selväksi että senku ottaa yhteyttä niin saa varmuuden asiasta.No minä taas olen tehnyt näille tuulihatuille selväksi, että sinun naisenaesiintymislarppaus on mitä on ja ilmaisun nainen ei tulisi olla synonyymi koskien yhtä tiettyä henkilöä, titityytä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä taas olen tehnyt näille tuulihatuille selväksi, että sinun naisenaesiintymislarppaus on mitä on ja ilmaisun nainen ei tulisi olla synonyymi koskien yhtä tiettyä henkilöä, titityytä on.
Titityy sulla on jossain en sano missä...
Mikä oikeus sulla on valehdella musta
ja mustamaalata mua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Titityy sulla on jossain en sano missä...
Mikä oikeus sulla on valehdella musta
ja mustamaalata mua?Taidat olla pikkuhiljaa ns tapetilla sinä naisina esiintyvä sekokäyttäjä. Vaikka vuosia olet huutanut netissä teineinäkin esiintyen niin mikään ei surullisessa elämässäs ole muuttunut. Äijänkäppänällä kovat ajat tiedossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys ainakaan nämä puheenparret ei ole kovin selkeästi tuotettua tekstiä
Tekoälykään ei ole täydellinen. Jenkeille suomen sijapäätteet tuottavat vaikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Minulla ainakin on. Useastakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on tehty selväksi että senku ottaa yhteyttä niin saa varmuuden asiasta.Tämä sedättelygubettaja kyllä heittelee palstasetägubbe viestejään ihan joka väliin vaikka asiayhteys puuttuis kokonaan. Veikkaan ettei ihan kaikki päässä kohillaan tällä ihmisellä.
- Anonyymi
Kyllä, sillä sellainen sinä olitkin.
Ei mitään hätää. Yhtään mitään
https://m.youtube.com/watch?v=aEY_adZAIzs- Anonyymi
Kerrotko vielä millainen olin?
Ja kuka olen sun mielestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko vielä millainen olin?
Ja kuka olen sun mielestä?Ja myös kuka vttu sä sitten olet?
- Anonyymi
Kerro nyt vaan rohkeasti millainen oli?
Ettet nyt vaan olisi vahingossa kuvitellut omiasi tai käsittänyt ihan itse väärin mistä syytät?
Tai jopa sen kenestä on kyse!
Tuliko mieleen edes selvittää asiaa?
Mutta jotain hyvää sanoit,
myönsit että jaat asioita yksityiskeskusteluista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt vaan rohkeasti millainen oli?
Ettet nyt vaan olisi vahingossa kuvitellut omiasi tai käsittänyt ihan itse väärin mistä syytät?
Tai jopa sen kenestä on kyse!
Tuliko mieleen edes selvittää asiaa?
Mutta jotain hyvää sanoit,
myönsit että jaat asioita yksityiskeskusteluista.Täältä sivusta kommentoin, että tuo kirjoittaja on luulottelija nro 1, luulee milloin ketäkin kirjoittajaa joksikin tietämäkseen (tuskin tuntemakseen) naiseksi. Se että nyt tähän kommentoi, ei tarkoita sinuun liittyen mitään siis.
Muuten en tiedä keskustelun aiheesta mitään, eli että mistä yksityiskeskusteluista kirjoitat.
- Anonyymi
Ihan yleinen linjaus vain.
- Anonyymi
Mitä sä selität oikein????
Mikä yleinen linjaus,
voisitko kertoa ihan kunnolla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä selität oikein????
Mikä yleinen linjaus,
voisitko kertoa ihan kunnolla?Sivusta sanon, että tuo yleinen linjaus näyttää olevan juurikin tuo, että ihmisten keskusteluista tuodaan osa tänne, olivat ne sitten missä tahansa kirjoitettuja eikä pelkästään palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta sanon, että tuo yleinen linjaus näyttää olevan juurikin tuo, että ihmisten keskusteluista tuodaan osa tänne, olivat ne sitten missä tahansa kirjoitettuja eikä pelkästään palstalla.
Jos sun mielestä on välttämätöntä lähteä tähän palstaäijän provoiluun messiin, niin kohta jo tunnistat niitä yksityisiä keskusteluja sun muuta sitä mukaa kun palstaäijä niitä kirjoittelee
- Anonyymi
Popkornit kehiin! Nyt meni mielenkiintoiseksi.
- Anonyymi
😎🍿
👕🤌
🩲
🧦 - Anonyymi
Minusta palstaäijän draama on melko keskinkertainen tänäänkin, mutta toki se voi tarjota eriasteisia elämyksiä ihmisille, joilla on pakkomielteisiä ajatuksia muista ihmisistä, esim että täällä voisi seurata jotain tutun henkilön tai tuttujen henkilöiden draamaa kuin norppaliveä. Sad
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta palstaäijän draama on melko keskinkertainen tänäänkin, mutta toki se voi tarjota eriasteisia elämyksiä ihmisille, joilla on pakkomielteisiä ajatuksia muista ihmisistä, esim että täällä voisi seurata jotain tutun henkilön tai tuttujen henkilöiden draamaa kuin norppaliveä. Sad
Tänäänkin?
Kerrohan millon mä olen viimeksi jotain aloituksia tehnyt mukamas!
Tai kommentoinut jotain omituista?
Ja mieluusti näytätkin ne mistä syytät.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänäänkin?
Kerrohan millon mä olen viimeksi jotain aloituksia tehnyt mukamas!
Tai kommentoinut jotain omituista?
Ja mieluusti näytätkin ne mistä syytät..Ehkä sinun kannattaisi palstasetä muodostaa näitä onnettomia vasta-argumentteja vähän taidokkaammin, eikä esim niin, että kolmetoistakesäinenkin osaa päätellä miten asia on. Epic fail taas.
- Anonyymi
No juu todellakin meni mielenkiintoiseksi. Siis jostain muualta tuodaan viestiketjuja tänne??😳 huh huh!
- Anonyymi
Ny on nii primitiivistä läppää että saisko selkokielellä, kiitos!
- Anonyymi
Mene koulun penkille tai selvitä pääs
niin ehkä ymmärrät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene koulun penkille tai selvitä pääs
niin ehkä ymmärrät.Takut tukassa ja sulla päästöspettari näköjään hukassa. Voi voi, mistähän sulle semmonen saatais. Kokeile lainaa vaikka jonkun Wilmasta.
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu, ettei sinun terminologia ole ihan kohdillaan, mutta päde toki ainoan harrastuksesi parissa, eli palstaäijän tekstien intoilun merkeissä ja harjoittele vaikka näitä kuulustelutaitojasi täällä kenttäkuntoon ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takut tukassa ja sulla päästöspettari näköjään hukassa. Voi voi, mistähän sulle semmonen saatais. Kokeile lainaa vaikka jonkun Wilmasta.
Voi voi, ikävä tuottaa sulle pettymys mutta
eipä oo kumpaakaan tollai kun väität. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, ikävä tuottaa sulle pettymys mutta
eipä oo kumpaakaan tollai kun väität.Eikä henkilö, jota alituiseen mustamaalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä henkilö, jota alituiseen mustamaalaa.
Ketä mä mustamaalaan?
Kyllä mä olen se kuka sanonkin olevani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takut tukassa ja sulla päästöspettari näköjään hukassa. Voi voi, mistähän sulle semmonen saatais. Kokeile lainaa vaikka jonkun Wilmasta.
Siis minkä ikäistä Petteriä täällä pyörii? Wilmasta?
- Anonyymi
Kyllä jotkut tekee tuota ikävä kyllä kokemusta on tuollaisista manipulaattoreista ja mustamaalaajista
- Anonyymi
Onko aloittajagubbe niin, että kaikki stoorisi mitä tänne tuotat joko alkaa keskustelupalstasta tai päättyy keskustelupalstaan? Esim yksityiset viestit päätyy palstalle tai vaikkapa niin, että ensin keskustellaan esim somessa ja sitten palstalla ym utopistista mitä tyrkytät näille elämän rattailta pudonneille, joille tällainen soopa menee läpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko aloittajagubbe niin, että kaikki stoorisi mitä tänne tuotat joko alkaa keskustelupalstasta tai päättyy keskustelupalstaan? Esim yksityiset viestit päätyy palstalle tai vaikkapa niin, että ensin keskustellaan esim somessa ja sitten palstalla ym utopistista mitä tyrkytät näille elämän rattailta pudonneille, joille tällainen soopa menee läpi
Sä voit tulla mun luokse kattoo noita mistä mä olen täällä kertonut niin ehkä sä tukkisit turpas.
Mutta eiiiii, sehän ois karmeaa jos sä joutuisit myöntymään ollees väärässä...
Hui kamala!
Toi muuten ei ollut mun kommentti....
Tv. Aloituksen kirjoittaja
(originalpieninainen)
Ps
tollain muuten just vänkäämällä vastaan väittääkin aina sellainen joka tietää
että nää on totta ja saattaa olla osallinen.
Kuten toi harhaiseksi syyttäväkin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit tulla mun luokse kattoo noita mistä mä olen täällä kertonut niin ehkä sä tukkisit turpas.
Hui kamala!
(originalpieninainen)
Ps
Kuten toi harhaiseksi syyttäväkin...Ehkä nämä draamat on sinulle palstasetä skitsoidina persoonana totta, mut sori en ota nyt tätä täyslaidallistas vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui kamala!
(originalpieninainen)
Ps
Kuten toi harhaiseksi syyttäväkin...” Tv. Aloituksen kirjoittaja
(originalpieninainen)” Mitämitä onko gubbe ylläpito alkanut bannaamaan näitä humpuukinikkejäsi? Onpa harmi, koita pärjäillä esim sillä susiäijähahmolla, sekin kerää tod outoa porukkaa. Terveisin tee näine - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nämä draamat on sinulle palstasetä skitsoidina persoonana totta, mut sori en ota nyt tätä täyslaidallistas vastaan
Tajuatko kuin nolo sä olet väittäessäs tollasta
ja valehdellessasi julkisesti toisista ihmisistä asioita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tv. Aloituksen kirjoittaja
(originalpieninainen)” Mitämitä onko gubbe ylläpito alkanut bannaamaan näitä humpuukinikkejäsi? Onpa harmi, koita pärjäillä esim sillä susiäijähahmolla, sekin kerää tod outoa porukkaa. Terveisin tee näineVttu sä oot säälittävä ja nolo!!!
Ei kuule nikkiä suljettu tai mitään ei vaan oo tarvetta enää sillä kirjoitella.
Kuten oon sanonut monesti senkin että
sille oli ihan syy miksi sillä täällä alusta asti kirjoitin.
Niin luit oikein, alusta asti, 2.8.2023 alkaen
kun tänne tulin, sillä yhdellä ainoalla nikillä.
Anteeks, melkein huijasin,
en ihan heti rekannut kun tulin,
olin mä kai viikon vai kaks anonyyminä ensin...
Sille ei oo nyt just tarvetta koska saan asiani
ja terveiseni toimitettua muutakin kautta sille ihmiselle.
Ja senkään takia ei tarvii sillä koska on jo ihan tarpeeks näyttöä noista "vääryyksistä"....
Terveisin T nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttu sä oot säälittävä ja nolo!!!
Ja senkään takia ei tarvii sillä koska on jo ihan tarpeeks näyttöä noista "vääryyksistä"....
Terveisin T nainenSähän olet se sairas pieni mies joka täällä ja muualla tykkää esiintyä äiteinä. Lässytät tätä pskaa internetin täyteen kun et huomiota muuten saa. Kannattaisi internetpedon pikkuhiljaa alkaa valmistautumaan julkisuuteen, eikös sun tyttöilykuvas leviä jo eräällä ry.ssäsivustolla kovaa vauhtia.
Kenties olisi kannattanut miettiä ennen kuin lähti rykimään naisten ja skidien kustannuksella.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja valehdellessasi julkisesti toisista ihmisistä asioita?Kenestä sinä yrität valehdella asioita kun tämä päivänselvä fakta tuntuu olevan jotenkin olennaisesti sinun tarinoiden tiellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän olet se sairas pieni mies joka täällä ja muualla tykkää esiintyä äiteinä. Lässytät tätä pskaa internetin täyteen kun et huomiota muuten saa. Kannattaisi internetpedon pikkuhiljaa alkaa valmistautumaan julkisuuteen, eikös sun tyttöilykuvas leviä jo eräällä ry.ssäsivustolla kovaa vauhtia.
Kenties olisi kannattanut miettiä ennen kuin lähti rykimään naisten ja skidien kustannuksella..Etkös sä ole vihjaillut olleesi KRP:llä duunissa joskus? Ainakin sellaisesta mulla on kuvakaappaus, ja kun viimeksi kysyin asiasta, poistatit keskustelun.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttu sä oot säälittävä ja nolo!!!
Terveisin T nainenKyllä se taitaa palstagubbe olla niin, että se sinun vihtiläistä perheenäitiä esittävä hahmo on bannattu, muutenhan olisit avautunut sen hahmon alla puuta heinää näille titityille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sä ole vihjaillut olleesi KRP:llä duunissa joskus? Ainakin sellaisesta mulla on kuvakaappaus, ja kun viimeksi kysyin asiasta, poistatit keskustelun.
SivustaJos se että jäljitän teitä roskia ja kampean ansaan sitä meinaa niin miksi ei! Lähetäs joku kiva tiedosto, eiku ei tarvitsekaan minullahan jo on, ja parilla muulla.. Bongiourno diabetes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se että jäljitän teitä roskia ja kampean ansaan sitä meinaa niin miksi ei! Lähetäs joku kiva tiedosto, eiku ei tarvitsekaan minullahan jo on, ja parilla muulla.. Bongiourno diabetes!
Sähän oot niin hakoteillä jäljityksiesi kanssa, että siksi vaikea uskoa että oikeasti sulla olis mitään tekemistä KRP:n kanssa, ei sielläkään kai ihan noin avutonta porukkaa ole töissä.
Ja joo, just on mulla todettu diabetes, kirjoitinkin siitä tuossa just viestissä. Mitäs sinä siitä tiedät? Miten kehtaat täällä syytellä ihmisiä, sinähän olet rikollinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän olet se sairas pieni mies joka täällä ja muualla tykkää esiintyä äiteinä. Lässytät tätä pskaa internetin täyteen kun et huomiota muuten saa. Kannattaisi internetpedon pikkuhiljaa alkaa valmistautumaan julkisuuteen, eikös sun tyttöilykuvas leviä jo eräällä ry.ssäsivustolla kovaa vauhtia.
Kenties olisi kannattanut miettiä ennen kuin lähti rykimään naisten ja skidien kustannuksella..Vihtiläinen perheenäiti🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihtiläinen perheenäiti🤣🤣🤣🤣
Mikä helvetin vihtiläinen perheenäiti? Taasko alat väittää minua tuoksi originalpieninainen-nimimerkiksi? Sun bravuuri alkaa esittää noita järjettömiä syytöksiä ja väitteitä. Olen eri kirjoittaja, mutta voithan sä alkaa siitä nyt vääntämään eläimen raivolla, hra/rva KRP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin vihtiläinen perheenäiti? Taasko alat väittää minua tuoksi originalpieninainen-nimimerkiksi? Sun bravuuri alkaa esittää noita järjettömiä syytöksiä ja väitteitä. Olen eri kirjoittaja, mutta voithan sä alkaa siitä nyt vääntämään eläimen raivolla, hra/rva KRP.
Ylläpidolle jälleen kerran kehotus, että jos ”vihtiläisen perheenäidin” viestejä tulee palstalle tästä samasta ip-numerosta ja samoin muin tiedoin, teidän velvollisuutenne on ilmoittaa siitä poliisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän oot niin hakoteillä jäljityksiesi kanssa, että siksi vaikea uskoa että oikeasti sulla olis mitään tekemistä KRP:n kanssa, ei sielläkään kai ihan noin avutonta porukkaa ole töissä.
Ja joo, just on mulla todettu diabetes, kirjoitinkin siitä tuossa just viestissä. Mitäs sinä siitä tiedät? Miten kehtaat täällä syytellä ihmisiä, sinähän olet rikollinen!Mene roskiin ätmi, siihen mitään rakettitiedettä tarvita että epätoivoinen ruuturunqqari saadaan selville. Itehän sinä ittes paljastit ja nyt voit vain odotella kun koko ura on syynissä 🥱
- Anonyymi
Kaikkea muuta, sekin saattaa vtuttaa 💅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpidolle jälleen kerran kehotus, että jos ”vihtiläisen perheenäidin” viestejä tulee palstalle tästä samasta ip-numerosta ja samoin muin tiedoin, teidän velvollisuutenne on ilmoittaa siitä poliisille.
Älä vaivaudu. Eiköhän se ole tarvittavien tahojen tiedossa kenen IP osoitteita kaalipää käyttää. Ei siitä sen enempää mutta ei kovin smart move..
- Anonyymi
Jatkan, että vaikea ymmärtää, miksi olet rakentanut tänne tällaisen sairaan jaagauskuvion, johon keksit kohteita milloin kenestäkin. Täältä katosi edellinen trolli juuri samoihin aikoihin kun sinä ilmestyit tänne, ihmeellistä että niin itsepintainen ja aggressiivinen tapaus luovuttikin niin helposti, ehheh. Mee ihan oikeasti itse suoraan kaatopaikalle jauhamaan tuota htinmoista paskaa ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaivaudu. Eiköhän se ole tarvittavien tahojen tiedossa kenen IP osoitteita kaalipää käyttää. Ei siitä sen enempää mutta ei kovin smart move..
Kyllä tulee mm näistä järjettömistä syytöksistä mieleen hyvinkin vahvasti, että on mahdollista, että samasta ip-osoitteesta kirjoittaa muutkin kuin liittymän haltija. Se taas on ymmärtääkseni aika vakava tietoturvarikos.
Sähän et tiedä ketkä kaikki mitäkin täällä tekevät, tiedät vain niistä joista tiedät tai luulet tietäväsi. Jos oikeasti tiedät, olet itse viranomainen, mitä sä täällä teet kirjoittelemassa? Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa mikä velvollisuus on ilmoittaa mun viestit johkin?
Tosin ois se hyvä kyllä kun joku muukin ilmoittas.......
😉😘🙃- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
😉😘🙃Täällä ainakin ilmoitellaan useaankin eri paikkaan. Asiat on "tulilla" olleet jo pitkään. Ihan niitäkin yksityisviestejä myöten. Tulikin taas uutta esille. Ikävää, ettei niistä voi hiiskua tänne eikä vielä muuallekaan. SBM
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee mm näistä järjettömistä syytöksistä mieleen hyvinkin vahvasti, että on mahdollista, että samasta ip-osoitteesta kirjoittaa muutkin kuin liittymän haltija. Se taas on ymmärtääkseni aika vakava tietoturvarikos.
Sähän et tiedä ketkä kaikki mitäkin täällä tekevät, tiedät vain niistä joista tiedät tai luulet tietäväsi. Jos oikeasti tiedät, olet itse viranomainen, mitä sä täällä teet kirjoittelemassa?Asiaa. Se on juurikin näin. Minkälaista porukkaa täällä pyörii jos ei tiedosta että touhu mitä tekee on rikollista ja siitä joutuu vastuuseen. Lopullinen rangaistus riippuu sitten mitä touhunnut ja kuinka kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nämä draamat on sinulle palstasetä skitsoidina persoonana totta, mut sori en ota nyt tätä täyslaidallistas vastaan
Jos nyt tuon palstasedän unohdat kun täällä jotain teinejä pyörii. Wilmasta kuulemma löytyy juttuja jostain keskusteluista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja valehdellessasi julkisesti toisista ihmisistä asioita?Minäkin haluaisin tietää kuka on tämä palstasetää joka ikisessä viestissä näkevä ihminen. Onko nainen vai mies?
Kirjoitti kuka tahansa mitä tahansa niin se on aina se palstasetä joka kirjoitti?? Palstasetä kyllä täällä kirjoittelee mutta ei hän kaikkia viestejä täällä ihan ehdi näpytellä olis melkoisesti kiirusta ja rankkaa vanhalle miehelle. Eli onko tällä ihmisellä kaikki nyt ihan ok? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sä ole vihjaillut olleesi KRP:llä duunissa joskus? Ainakin sellaisesta mulla on kuvakaappaus, ja kun viimeksi kysyin asiasta, poistatit keskustelun.
SivustaEiköhän se ole ollut palstasetä itse joka on näin väittänyt, ainakin hän ottaa näitäkin aiheita esiin draamoissaan, mutta jos asia sinua vaivaa, niin sinunhan täytyy toimittaa tämä kuvakaappauksesi sinne keskusrikospoliisiin. Ovat varmasti sanoinkuvaamattoman kiitollisia valppaudestasi. Sivusta tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joo, just on mulla todettu diabetes, kirjoitinkin siitä tuossa just viestissä. Mitäs sinä siitä tiedät? Miten kehtaat täällä syytellä ihmisiä, sinähän olet rikollinen!” Miten kehtaat täällä syytellä ihmisiä, sinähän olet rikollinen!” Oho jopa sinulla lähti swingaamaan ajatukset pitkälle. No joo, tässä kommentissa ainakin on aloittaja, eli palstasetä asialla, että en lähde tämän enempää souvaamaan diabeteksesta ym. Sitä en tiedä oliko ensimmäinen aiheen esiin ottanut gubbe vai ei what ever. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan aloittaja ja palstasetä aamulla nimesit olevasi tämä ns originalnainen, millä hahmolla vedätit tätä hölömöä porukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totta ihmeessä palstasetä, käytännössä homma on jo hoidossa spämmään vähintään seitsemänkymmentä kuvakaappausta, että kansalaisella on hätä netissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että palstasetä kehoitti muita ilmoittamaan ”tästä ip-numerosta”tulevat viestit poliisille? Mistähän halvatusta se pitäisi näkyä muille? Äijä vissiin kovassa stressissä tai jotain
- Anonyymi
😉😘🙃Miksi palstaäijä kirjauduit asiasta tehden vänkäämään itsesi kanssa tästä aiheesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ole ollut palstasetä itse joka on näin väittänyt, ainakin hän ottaa näitäkin aiheita esiin draamoissaan, mutta jos asia sinua vaivaa, niin sinunhan täytyy toimittaa tämä kuvakaappauksesi sinne keskusrikospoliisiin. Ovat varmasti sanoinkuvaamattoman kiitollisia valppaudestasi. Sivusta tee.
V*tut ollut mikään palstasetä, ellei tämä gubettaja sitten itse ole tämä palstasetä. Sama gubettaja oli kuin aina muulloinkin, tyylistä ei voinut erehtyä. Sanoin silloin että voin toistaa viestin sanasta sanaan siihen ketjuun, niin eiköhän ketju poistunut pikatahtia palstalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan aloittaja ja palstasetä aamulla nimesit olevasi tämä ns originalnainen, millä hahmolla vedätit tätä hölömöä porukkaa
Älä selitä. En ole originalpieninainen, aina sä tuota samaa yrität, maalittaa minua (ja ilmeisesti muitakin) joksikin toiseksi kirjoittajaksi. Sinä olet rikollinen, joka seuraat laittomasti toisten laitteita. Vai miten selität että paiskasit tänne uunituoreen diabetes-diagnoosini vastauksena viestiini? Ihan ”sattumaa” sekin? Aika monen mielestä ei voi mitenkään olla sattumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että palstasetä kehoitti muita ilmoittamaan ”tästä ip-numerosta”tulevat viestit poliisille? Mistähän halvatusta se pitäisi näkyä muille? Äijä vissiin kovassa stressissä tai jotain
Ylläpito näkee mistä ip-numeroista viestit tulevat. Etkö osaa lukea vai mitä vikaa on ymmärryksessä, kun et älynnyt että ko viesti oli osoitettu ylläpidolle. Ei luulisi olevan kova hommq ylläpidolle selvittää tulevatko tämän nimimerkki originalpieninainen-nimimerkin tai mikä ikinä onkaan ”vihtiläinem perheenäiti” samoilla tunnistetiedoilla palstalle kuin esimerkiksi tämä viesti. Jos tulevat, kyseessä on puhelimen kaappaus, ja siitä pitää ilmoittaa poliisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito näkee mistä ip-numeroista viestit tulevat. Etkö osaa lukea vai mitä vikaa on ymmärryksessä, kun et älynnyt että ko viesti oli osoitettu ylläpidolle. Ei luulisi olevan kova hommq ylläpidolle selvittää tulevatko tämän nimimerkki originalpieninainen-nimimerkin tai mikä ikinä onkaan ”vihtiläinem perheenäiti” samoilla tunnistetiedoilla palstalle kuin esimerkiksi tämä viesti. Jos tulevat, kyseessä on puhelimen kaappaus, ja siitä pitää ilmoittaa poliisille.
Ai niin, mutta täällähän on taannoisen info-osion tiedon mukaan jo hyvän aikaa ollut ”viralliset valvojat”. Kuka tietää tarkoittaako tämä viranomaisia? Sittenhän tämä juttu vasta onkin erikoista.
Ennen kuin gubettaja hyökkää tähän selittelemään isosta sivustosta niin työntekijöitä näkyi viimeisimmän näkemäni katsauksen mukaan olevan kaksi kappaletta. Loppu taitaa hoitua utopistisesti, jos ymmärrätte mitä tarkoitan ;) - Anonyymi
😉😘🙃Kertaan nyt sinullekin erikseen, että jos sun viestit sattuisivat ”syystä tai toisesta” tulemaan samasta ip- numerosta ja muutenkin niin, että niitä näyttäisikin kirjoittavan jonkin toisen liittymän haltija, niin totta kai siitä täytyy ilmoittaa poliisille.
Kai tämä gubettelija perustaa väitteensä ja typerän vihjailunsa todellisiin tietoihin, eli näkee jostain että tulevat (muka) samasta liittymästä? Jos näin on, kyseessä on liittymän kaappaus ja sehän on ilman muuta rikollista ja poliisiasia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai sitten oot itse luvatta origin netissä.
Joku ainakin sen ip oli käyttänyt aiemmin,
ja muutenkin sen perheen laitteet ja netit yms.
Oot joko itse se syyllinen ja koitat kääntää origin syyksi kaiken tai sitten oot vaan niin juntti ettet ymmärrä kuinka maalitat väärää ihmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertaan nyt sinullekin erikseen, että jos sun viestit sattuisivat ”syystä tai toisesta” tulemaan samasta ip- numerosta ja muutenkin niin, että niitä näyttäisikin kirjoittavan jonkin toisen liittymän haltija, niin totta kai siitä täytyy ilmoittaa poliisille.
Kai tämä gubettelija perustaa väitteensä ja typerän vihjailunsa todellisiin tietoihin, eli näkee jostain että tulevat (muka) samasta liittymästä? Jos näin on, kyseessä on liittymän kaappaus ja sehän on ilman muuta rikollista ja poliisiasia.Onhan se tiedetty jo kauan että origin liittymät ja muut on kaapattu. Eihän ne viestit ja muut henkilökohtaiset tiedot muuten olisi tänne jonkun toimesta ilmestynyt.
- Anonyymi
Olen kirjoitellut aloittajan kanssa yksityisesti ja keskusteluistamme on tullut foorumille jotain otteita sekä aloitusten muodossa, että yksittäisinä viesteinä joissain random ketjuissa. Nämä jutut on foorumille tuonut tämä gubbesta jauhaja.
Olen pistänyt merkille, että tämä gubbettaja on foorumilla aina paikalla, käytännössä 24/7. Täällä oli aikoinaan, yli 10 vuotta sitten trolli, jolla oli täysin samanlaiset jutut ja hän oli myös aina palstalla. Kyseinen tyyppi levitti myös useista mieskirjoittajista vuosien ajan nimellä ja kuvalla väitteitä, että foorumin naisnikit olisivat näiden miesten käytössä ja, että kyseiset miehet esiintyisivät foorumilla naisina.
Tämän trollin henkilöllisyys on minulla tiedossa. Hän asuu Turun Runosmäessä ja on syntynyt 1940-luvulla.
harmaasusi- Anonyymi
Lisään vielä piruuttani tähän, että kyseisen miehen naapurista katosi joulukuussa 2009 23-vuotias nainen, jonka ruumis löydettiin myöhemmin lähimaastosta. Tapausta tutkitaan henkirikoksena. Omasta mielestä tekijä tässä jutussa oli juuri tämä gubbettaja ja miehen osuutta tekoon on spekuloitu internetissä.
harmaasusi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä piruuttani tähän, että kyseisen miehen naapurista katosi joulukuussa 2009 23-vuotias nainen, jonka ruumis löydettiin myöhemmin lähimaastosta. Tapausta tutkitaan henkirikoksena. Omasta mielestä tekijä tässä jutussa oli juuri tämä gubbettaja ja miehen osuutta tekoon on spekuloitu internetissä.
harmaasusi💙 Kiitos 💙
Kohta nää väittää että mä kirjoitin tonkin
mut ei se mitään...
Kyllä jotkut fiksummat tajuaa miten asia on.
Tai siis ne vanhemmat palstavakkarit kaukaa vuosien takaa....
Onneks nää asiat pystyy näyttämään tosiksi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmaasusiSiis mikä harmaasusi sama kuin mustasusi vai ja miksi nimimerkkiä ei ollut??? Täällähän on salaperäistä juttua ja hui jotain henkirikos aiheita ei mielellään yötä vasten lukisi. Alkaa pelottaa kohta koko palsta. 😔😔Heikompia hirvittää kun ei oo tottunut näin vakaviin juttuihin. 😯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä harmaasusi sama kuin mustasusi vai ja miksi nimimerkkiä ei ollut??? Täällähän on salaperäistä juttua ja hui jotain henkirikos aiheita ei mielellään yötä vasten lukisi. Alkaa pelottaa kohta koko palsta. 😔😔Heikompia hirvittää kun ei oo tottunut näin vakaviin juttuihin. 😯
Gubbe ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mikä harmaasusi sama kuin mustasusi vai ja miksi nimimerkkiä ei ollut??? Täällähän on salaperäistä juttua ja hui jotain henkirikos aiheita ei mielellään yötä vasten lukisi. Alkaa pelottaa kohta koko palsta. 😔😔Heikompia hirvittää kun ei oo tottunut näin vakaviin juttuihin. 😯
Eivät ole sama henkilö!!!
Harmaa ja musta ovat ihan eri värejäkin!
Ja eipä kai sitä nikkiä tuossa ollut,
kun ei sitä ole.
Jos siis tarkoitit harmaasuden kohdalla kysymykses.
Ei täällä mitää salaperäistä oo ainakaa
mun taikka harmaasuden kirjoittamina...
Enempi sä oot siinä "salaperäisenä"
utelemassa eikä sua tunnista.
♑ T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun ei sitä ole.
♑ TNo minä en tunnista teitä yhtään että voit rauhoittua kyllä. Pelottavia ihmisiä täällä kun raivotaan ihan uusille ja no ei auta kuin laittaa jotain mikä saa paremman olon ja yrittää nukkua. Hyvää yötä! Eikä ollut tarkoitus udella, olen pahoillani. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä en tunnista teitä yhtään että voit rauhoittua kyllä. Pelottavia ihmisiä täällä kun raivotaan ihan uusille ja no ei auta kuin laittaa jotain mikä saa paremman olon ja yrittää nukkua. Hyvää yötä! Eikä ollut tarkoitus udella, olen pahoillani. :(
Ai uusille?
Lähes saman kirjoituksen oon
ennenkin täällä nähnyt.
Vai että pelottavakin vielä...
No ei kai sekään mikään ihme oo
kaiken jälkeen josko vaikka tarttiskin
tai olis ehkä ihan hyvä kohta jonkun pelätä...
Enkä uhkaile ketään millään fyysisellä.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai uusille?
Lähes saman kirjoituksen oon
ennenkin täällä nähnyt.
Vai että pelottavakin vielä...
No ei kai sekään mikään ihme oo
kaiken jälkeen josko vaikka tarttiskin
tai olis ehkä ihan hyvä kohta jonkun pelätä...
Enkä uhkaile ketään millään fyysisellä....No minä olen ainakin uusi mutta pelkään kyllä tällaisia juttuja että uhkaillaan, mitä minä olen tehnyt. En ymmärrä tämän piti olla joku ikävä ja kaipaus palsta. Parasta lähteä ja jättää tällaiset kyllä. Ei ollut hyvä valinta tulla tutustumaan ja katsomaan eron jälkeen. 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä olen ainakin uusi mutta pelkään kyllä tällaisia juttuja että uhkaillaan, mitä minä olen tehnyt. En ymmärrä tämän piti olla joku ikävä ja kaipaus palsta. Parasta lähteä ja jättää tällaiset kyllä. Ei ollut hyvä valinta tulla tutustumaan ja katsomaan eron jälkeen. 😟
No eiköhän aloituksesta jo nää
että en oo hyvän tuulinen tänään...
Ja syynkin...
Miten säkin käänsit tossa että uhkailin,
ja siis niiku vielä sua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä olen ainakin uusi mutta pelkään kyllä tällaisia juttuja että uhkaillaan, mitä minä olen tehnyt. En ymmärrä tämän piti olla joku ikävä ja kaipaus palsta. Parasta lähteä ja jättää tällaiset kyllä. Ei ollut hyvä valinta tulla tutustumaan ja katsomaan eron jälkeen. 😟
Olet taas kirjoitellut palstasetä yön aikana monta yksinkeskustelua, jotta nämä kuraketjusi vetäisi vähäjärkistä väkeä pätemään ja tiiraamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun ei sitä ole.
♑ TMutta jostain syystä sinä palstasetä tunnet nämä ”aivan erit henkilöt”, jotka kuitenkaan ei ole sinun luomiasi hahmoja? Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmaasusiSiis eikö tutkinta ole edennyt vaikka tapahtunut v. 2009? Kuka on muuten gubbettaja? Oletko varma että on tuollainen kun kerroit jos ei ole asiasta syytettynä?
Kerrotko vielä tuosta sun nikistäsi kun sotkee vähän mustasuden nikin kanssa koska hän ei kyllä ole sitten millään tavalla mikään kiusaajatyyppi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin 😂 ikävä ja kaipauspaikka jossa uhkaillaan ja haukutaan päivät päästään.
Kummallista touhua ja koko Suoli24 taitaa olla melkoisen sairas paikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah aivan joo. Ikävä palsta- piti olla mut ihan täynnä haukkumista ja uhkailua!! Aivan sekopäistä tämä meno täällä.
Pitänee siirtyä muualle keskustelemaan ikävöinneistä ym. rauhallisemmista ja normaaleista jutuista. Tää paikka sekoaa ihan täysin tuota pikaa 🙁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmaasusiVoisit palstasetä jättää nämä minfon sun muun sivuston aikaansaamat inspiraatiot pois tästä päämäärättömästä hölinästä, ties mitä nämä vinttivikaiset saavat siitä päähänsä, toiset kun ilmeisesti todella luulee, että täällä voi leikkiä jotain oman elämänsä selvittäjää tai että täällä ollaan tällaisten jännyyksien äärellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis eikö tutkinta ole edennyt vaikka tapahtunut v. 2009? Kuka on muuten gubbettaja? Oletko varma että on tuollainen kun kerroit jos ei ole asiasta syytettynä?
Kerrotko vielä tuosta sun nikistäsi kun sotkee vähän mustasuden nikin kanssa koska hän ei kyllä ole sitten millään tavalla mikään kiusaajatyyppi.Lopetahan nyt kuuppajumigubbe se itseltäsi kysely, kirjoittelet epätoivoisesti mitä tahansa skeidaa, että saisit pidettyä nämä ketjusi hengissä. Psykologinen merkitys on siis jotensakin mittaamaton sun muuta mihin minun kapasiteetti ei riitä vastaamaan. Se on itse Hannu Lauerman tai vastaavan homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan nyt kuuppajumigubbe se itseltäsi kysely, kirjoittelet epätoivoisesti mitä tahansa skeidaa, että saisit pidettyä nämä ketjusi hengissä. Psykologinen merkitys on siis jotensakin mittaamaton sun muuta mihin minun kapasiteetti ei riitä vastaamaan. Se on itse Hannu Lauerman tai vastaavan homma.
Jännä että sä mainitset tuon nimen tässä aloituksessa :D
- Anonyymi
Palstasedän horinoita tämäkin lässytysketju.
- Anonyymi
Lässytäppä ittes vaikkapa hoitoon
jos et osaa kun vähätellä
ja koitat mustamaalailla muita.
Siksikö teet noin ettei mua uskottaisi
kun paljastuu asioita pian?
Olisko jopa niitä mitä teet? - Anonyymi
Saman vanhan skitsoidin sekoiluja alusta loppuun. Kuolo korjannee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman vanhan skitsoidin sekoiluja alusta loppuun. Kuolo korjannee
Sä oot kyl yks hlvatun reppana maalaaja.
Kai sä muute sen tiesit et toi aihe tehä rikosilmoitus, ja se jopa menee läpi koska...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä muute sen tiesit et toi aihe tehä rikosilmoitus, ja se jopa menee läpi koska......Eipä kiinnosta sitten hevonhlvettiäkään. Isoja juttuja tulossa joten bring it little shit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kiinnosta sitten hevonhlvettiäkään. Isoja juttuja tulossa joten bring it little shit
Todellakin isoja juttuja pamahtaa kuten päivästä toiseen palstasedän ihanaa draamaa netissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sä muute sen tiesit et toi aihe tehä rikosilmoitus, ja se jopa menee läpi koska......No ei muuta kun tekemään rikosilmoituksia siltä pohjalta, että joku puhuu totta sen suhteen, että netissä kirjoittelee mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin isoja juttuja pamahtaa kuten päivästä toiseen palstasedän ihanaa draamaa netissä
No ehkäpä jotain muutakin, mutta se on se mitä nämä tallukat näkee tällä hetkellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkäpä jotain muutakin, mutta se on se mitä nämä tallukat näkee tällä hetkellä
No mitäs muuta on palstasetä puuhaillut yöaikaan? Milloin mahtaa tulla esiin sen muutkin touhut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs muuta on palstasetä puuhaillut yöaikaan? Milloin mahtaa tulla esiin sen muutkin touhut?
En tiedä mistä kirjoitat, mutta mikään ei yllättäis näin luulen
- Anonyymi
Onnekseni en ole tehnyt aloituksia mä kirjottelen tänne muiden joukkoon tänne mä en silti käymieni yksityiskeskustelujen sisältöjä kerro omia tietojani/onnekkaita arvauksia joistain henkilöistä toki ja joitain kokemuksia henkilökohtaisesta elämästäni nimillä mä harvemmin kirjoittelen jos ei ole jotain erityistä syytä miksi pitäisi tietää ketä henkilöitä tarkoitan ja mä olen tottunu että mua arvostellaan ole jaksanu välittää siitä mitenkään enää ala-asteiän jälkeen julkisuuden henkilöt on sitten taas itse tehneet omalla uravalinallaan itsestään vapaata riistaa sille arvostelulle jos ei sitä kestä siedä tai osaa käyttäytyä niin ettei arvostelu ole negatiivista olisi kannattanu valita joku toinen ura/ammatti mä en tykkää positiivisesta palautteesta työnantajaltakaan mä en saa positiivisesta palautteesta itselleni mitään minkä avulla kehittää itseäni joutuu itse keksimään mitä kehittää itsessään
- Anonyymi
Ja mihin hlvettiin ja miten
toi sun höpinäs liitty mun aloituksessa?
- Anonyymi
Ikävää ettei oo tietoakaan mitä joku ihana
olisi halunnut mun näkevän... - Anonyymi
Tnaispsykoosissa oleva juhaseppo taas kuilun partaalla..
- Anonyymi
Sebi tykkää mässäillä näillä aiheilla kun kokee että stalkkaamansa naiset ei reagoi kuten rotta haluais, ehkä syynä on se että kaikki tietää mitä tälle lapsiinsekaantujalle tulee käymään.
Jengi ei tykkää siitä että limanen skitso lähettelee ala-aste ikäisille skideille viestejä ym.. - Anonyymi
Joo hän kokee tosin olevansa varmaan pian esimerkiksi m- nainen tai s-nainen tai a-nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sebi tykkää mässäillä näillä aiheilla kun kokee että stalkkaamansa naiset ei reagoi kuten rotta haluais, ehkä syynä on se että kaikki tietää mitä tälle lapsiinsekaantujalle tulee käymään.
Jengi ei tykkää siitä että limanen skitso lähettelee ala-aste ikäisille skideille viestejä ym..Niin, erakkoreppana on tunnettu kivojen kuvatiedostojen lähettelijä..
Pe.dofiilit ovat valmiita melko mittaviin suorituksiin kun kyseessä on harrastuksensa, olennaisena osana äitien mustamaalaus. Ei olisi kannattanut herätä tänäänkään ätmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hän kokee tosin olevansa varmaan pian esimerkiksi m- nainen tai s-nainen tai a-nainen
Pääasia että joku nainen esiintyy näissä hänen skitsoketjuissa aina pitää löytyä nääs se vtun nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että joku nainen esiintyy näissä hänen skitsoketjuissa aina pitää löytyä nääs se vtun nainen
Ja "se mies", yleensä joko se itse tai nämä miehet joille on myös kateellinen. Vttu mikä elämä ätmillä 😂
Täysin Alibi kamaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja "se mies", yleensä joko se itse tai nämä miehet joille on myös kateellinen. Vttu mikä elämä ätmillä 😂
Täysin Alibi kamaaÄlä muuta sano. No mutta palstapäivä alkoi alusta tatti otsassa ainakin varmuudella hänellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jengi ei tykkää siitä että limanen skitso lähettelee ala-aste ikäisille skideille viestejä ym..Älä nyt vaan sekoile lääkkeittes kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt vaan sekoile lääkkeittes kanssa.
Koetko seinä sieltä ulkopuolelta liittyväsi jollain tavalla tähän tarinallisuuteen, koska olet itse valehdellut niin paljon, että et tiedä mikä on totta ja pelkäät hysteerisesti, että nyt sinusta kirjoitellaan täällä? Sivusta kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko seinä sieltä ulkopuolelta liittyväsi jollain tavalla tähän tarinallisuuteen, koska olet itse valehdellut niin paljon, että et tiedä mikä on totta ja pelkäät hysteerisesti, että nyt sinusta kirjoitellaan täällä? Sivusta kysymys
Vai resonoiko yksinkertaisesti sana naisten stalkkaus tms. No mistä se johtuis sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pian? Eiköhän hän ole jo pitkään jokaisen kanssa käynyt vuoroviestittelyä itsekseen aina aamuyöstä alkaen itse vastaten itselleen milloin milläkin noista kirjaimista. Hauska harrastus 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jengi ei tykkää siitä että limanen skitso lähettelee ala-aste ikäisille skideille viestejä ym..Häh! Mikä juttu tää on? Voisko pikkasen aukasta. Siis lähettelee ala-asteikäisille viestejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pian? Eiköhän hän ole jo pitkään jokaisen kanssa käynyt vuoroviestittelyä itsekseen aina aamuyöstä alkaen itse vastaten itselleen milloin milläkin noista kirjaimista. Hauska harrastus 🤣
Joo ja sivullisia kyrsii kun eivät ikinä saa ns otetta tästä potaskasta
- Anonyymi
Sivusta kommentoin, että pitäisikö teidän hakea ammattiapua?
- Anonyymi
Eikö tämä palstasedän starttaama keskustelu edennyt toivotulla tavalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä palstasedän starttaama keskustelu edennyt toivotulla tavalla?
Tarkoitin sinuakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin sinuakin.
Eli kiertoilmaisuin kyllä. Ei mennyt kuin strömsöös tämäkään keppihevostelu. Juku
- Anonyymi
Gubbe 🙈
- Anonyymi
Huolestuttavaa kyllä eli kyllä heidän kannattais apua hakea.
- Anonyymi
Välillä nyt vaan tuntuu että keskustelumme jauhavat yhtä ja samaa rataa. Ja että sivullisten näkökannat voisivat tuoda uutta kulmaa tähän välillämme käytävään. Mitä se nyt sitten loppujen lopuksi onkaan. Tarkoitus on siis tavallaan mitä parhain. Olet aika vaikeaselkoinen ihminen.
- Anonyymi
Mitä sä sekoilet oikein?
Mitkä meidän keskustelut ja missä?
Tarkenna nyt vielä sekin että keiden meidän 🤔
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995