Kaivattusi puolelta?
Oletko koskaan torjunut Kaivattusi?
Oletko tullut koskaan torjutuksi
41
685
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ja olen. Häntä ymmärrän paremmin kuin itseäni.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat torjunnalla? Tämä aihe kiinnostaa minua. En ihan ymmärrä torjunnan käsitettä. Kysyitkö treffeille? Vai ekoilla treffeillä seuraaville treffeillä? Ja tuli pakit?
- Anonyymi
En ole torjunut häntä, mutta hän torjui minut.
- Anonyymi
Sama kysymys kuin edellä. Miten sinut torjuttiin? Mikä oli torjunnan aihe? Treffit? Oliko suusanallinen ja kirjallinen pyyntö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kysymys kuin edellä. Miten sinut torjuttiin? Mikä oli torjunnan aihe? Treffit? Oliko suusanallinen ja kirjallinen pyyntö?
Ei kai torjuntaa muuten saa aikaiseksi kuin ehdottamalla jollekin, että nähdään ja jutellaan ja se toinen osapuoli sanoo ei.
- Anonyymi
En ole torjunut häntä, mutta hän minut. Tai ainakin kuvittelin niin. Jäin osittain ilman vastausta.
- Anonyymi
Minä jäin osittain ilman kysymystä.
- Anonyymi
Edelleen kysyn sultakin. Miten sinut torjuttiin? Ja mistä? Treffeiltä? Vai jatkosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jäin osittain ilman kysymystä.
Mitä kysymystä?
On niitä pakkeja tullut. Enää ei jaksa stressata kyseisellä asialla.
- Anonyymi
Sinulta kysyn myös samaa kuin edellä? Kysyitkö treffeille? Vai mistä sait pakit?
Anonyymi kirjoitti:
Sinulta kysyn myös samaa kuin edellä? Kysyitkö treffeille? Vai mistä sait pakit?
No ei sillä tavalla suoraan, vaan epäsuorasti tullut ilmi, ettei ollut kiinnostusta tutustua.
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole koskaan ketään uskaltanu pyytää treffeille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sulla on ollut sitten aina aloitteellisia naisia vaikka monet odottaa että mies tekee sen avauksen. Paitsi nykypäivänä kai naiset on hyvinkin aktiivisia. :)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäpä jos kuitenkin uskaltaisit pyytää. Terveisiä yhdeltä usein ohi menneeltä opettajalta.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ollut sitten aina aloitteellisia naisia vaikka monet odottaa että mies tekee sen avauksen. Paitsi nykypäivänä kai naiset on hyvinkin aktiivisia. :)
Eipä niitä ole näkynyt 15 vuoteen.
- Anonyymi
Peruskoulussa ei tullut vastakaikua muusta en tiedä.
- Anonyymi
Uskoakseni kukaan vähänkään ajatteleva ja tunteva ihminen ei torju kaivattuaan. Kummallinen kysymys kaikkinensa on.
- Anonyymi
Varmaan molemmat torjunneet. Kyseessä on pelkoja ja traumoja. En tiedä, voitaisiinko toisistamme niitä sitten parantaa. Pelkään niin paljon että satuttaa, niin en voi tehdä mitään. Pääsisipä irti, mutta ei. En tiennyt että näinkin voi käydä, ennen kuin kävi.
- Anonyymi
Ihmissuhteissa syntyneet traumat paranevat vain ihmissuhteissa. Paraneminen on mahdollista jos kumpikin tiedostaa heikot kohtansa, ja tekee aktiivisesti töitä niiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuhteissa syntyneet traumat paranevat vain ihmissuhteissa. Paraneminen on mahdollista jos kumpikin tiedostaa heikot kohtansa, ja tekee aktiivisesti töitä niiden kanssa.
Tiedostan traumat ja ne on aika pahat. Siksi vaikeaa kuvitella että kelpaisin itsenäni. Sellaisena pienenä riepuna. Sellaiseksi juuri nyt tunnen itseni. Joka päivä pelkään että hajoan pienen pieniksi sirpaleiksi, kovassa paineessa. En uskalla haaveilla romanttisesti. En ole oikein koskaan uskaltanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on fiksujakin kommentteja seassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on fiksujakin kommentteja seassa.
Huomautus tuohon. Ei ole aina mitään "kumpikin". Tai voihan niitä virheitään yksinkin työstää. Olen miettinytkin tuota, että tietyt asiat pitää olla kunnossa, että voisi sitten tulla lähemmäs. Pitäisi nukkua pari tuntia vielä. Mutta huomenta vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomautus tuohon. Ei ole aina mitään "kumpikin". Tai voihan niitä virheitään yksinkin työstää. Olen miettinytkin tuota, että tietyt asiat pitää olla kunnossa, että voisi sitten tulla lähemmäs. Pitäisi nukkua pari tuntia vielä. Mutta huomenta vaan.
Jatka unias, ei täällä ole enää mihinkään kiire.
- Anonyymi
Aloittajan mielenterveys on sitä tasoa, että häntä tuskin kukaan kaipaa.
- Anonyymi
Mukavaa että tiedät yksisarvinen vuodesta toiseen kertoa tästä aloittaajasta asioita. Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä päättää päivä ja asettaa pää tyynyyn. Mitä t-nainen jota vuodesta toiseen maalitat on sinulle tehnyt että sait tämän tuhoamismoden? Onko hänellä niitä ominaisuuksia mitä itse haluaisit? Ikäänkuin sinulla olisi jäänyt peruskoulusta se suositun ja ihaillun mimmin vaihe käymättä jota projisoit n viisikymppisenä hänen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa että tiedät yksisarvinen vuodesta toiseen kertoa tästä aloittaajasta asioita. Näihin kuviin ja tunnelmiin on hyvä päättää päivä ja asettaa pää tyynyyn. Mitä t-nainen jota vuodesta toiseen maalitat on sinulle tehnyt että sait tämän tuhoamismoden? Onko hänellä niitä ominaisuuksia mitä itse haluaisit? Ikäänkuin sinulla olisi jäänyt peruskoulusta se suositun ja ihaillun mimmin vaihe käymättä jota projisoit n viisikymppisenä hänen kautta.
Tarkoitan siis tätä psyk oottista ja lapsellista narsistin raivoa, jossa toista pyritään eliminoimaan/eristämään koko yhteiskunnasta, sillä se on ilmeisesti ratkaisu omiin itsetunto-ongelmiin.
- Anonyymi
En mielestäni. En tiedä käsittäkö hän yhden vastauksen joskus torjunnaksi.
- Anonyymi
en oikein tiedä miten sen olisin käsittänyt... 🤔T. Teini 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en oikein tiedä miten sen olisin käsittänyt... 🤔T. Teini 😂
Ei tullut mieleen varmistaa mitä tarkoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut mieleen varmistaa mitä tarkoitti.
Ei, alkoi vaan hävettää ja tuli tunne että haluan kadota kokonaan hänen läheltään ja reagoin vähän typerästi 🫣 Anteeksi siitä. 🥺 Mä oon välillä vähän impulsiivinen johtuen kai adhd.sta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, alkoi vaan hävettää ja tuli tunne että haluan kadota kokonaan hänen läheltään ja reagoin vähän typerästi 🫣 Anteeksi siitä. 🥺 Mä oon välillä vähän impulsiivinen johtuen kai adhd.sta
Ehkäpä sulla on palstasetä vähän muutakin taustaa tai selittävää tekijää. Hohhoijakkaa
- Anonyymi
Tavallaan kyllä, vaikka ottaisin hänet kyllä avosylin vastaan vaikka se saattaisi olla hämmentävää ja hieman vaarallista, hän on jolie femme.
https://www.youtube.com/watch?v=Bl1FOKpFY2Q- Anonyymi
Keitähän te mahdattekaan olla ?
Voitko jotain kertoa vai onko jotain pelleilyä tää?
- Anonyymi
Olen tavallaan,en tajunnut silloin että hän olisi ollut kiinnostunut. Liian hyvää ollakseen totta tyyppisesti. >S
- Anonyymi
Palstasetä on taas kuolannut teinien perään näemmä ja vielä opettajankin.
- Anonyymi
Näköjään ja kirjoitellut ylläpitämiinsä ketjuihin itse jotain tajunnanvirtasoopaa
- Anonyymi
Kieltäytyi kahvittelusta
- Anonyymi
Hän "torjui" eikä palannut asiaan.
- Anonyymi
Anteeksi. En halunnut vaikuttaa liian innokkaalta. En halunnut olettaa mitään. En tajunnut että odotat minun palaavan asiaan luulin että palaat siihen itse jos haluat. 😔 Et palannut.
- Anonyymi
Kyllä olen ihan koko elämäni ajan.
Koskaan en ole saanut haluamiani miehiä.
Syynä ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005