Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi enemmän kuin mitään muuta. Olet sieluni valo ja ilo. n-n
Rakas nainen
29
1239
Vastaukset
- Anonyymi
Auttaisko ne lääkkeet löytään balanssin?
- Anonyymi
Mihin mielestäsi tarvitsen lääkkeet? Balanssin mihin? Ihastuminen ei ole sairaus.
- Anonyymi
Sinulla on ollut eilen kiire hölkätä kaikki palstaäijän ketjut läpi mutisemassa näihin kuun teinityttö, no onko nyt elämässä onnistunut olo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ollut eilen kiire hölkätä kaikki palstaäijän ketjut läpi mutisemassa näihin kuun teinityttö, no onko nyt elämässä onnistunut olo?
Tämä ketju ei ole palstaäijän. Sinä sen sijaan olet kiusaava trolli.
- Anonyymi
Mukava kuulla vaikka en tykkääkkään tytöistä romanttisesti
- Anonyymi
Minäpä tykkään!
🧢
😜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä tykkään!
🧢
😜Noniin.Vaikutat mieheltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä tykkään!
🧢
😜Saa tykätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä tykkään!
🧢
😜Okei ❤️❤️❤️😏
- Anonyymi
Ihana olet
- Anonyymi
❤️ Kiitos.
- Anonyymi
Tiriset omissa kuvitelmissasi eli onanoit tuntemuksiasi. Sitä on tuollaisesta oikea toinen ihminen kaukana ja jos mies on noin taipuvainen kilahtaan kopastaan kopastaan, niin sen naaraan kannattaa juosta nyt eikä vasta sitten kun kilahti taas ja petti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiriset omissa kuvitelmissasi eli onanoit tuntemuksiasi. Sitä on tuollaisesta oikea toinen ihminen kaukana ja jos mies on noin taipuvainen kilahtaan kopastaan kopastaan, niin sen naaraan kannattaa juosta nyt eikä vasta sitten kun kilahti taas ja petti.
Mitä yrität selittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yrität selittää?
Palstaäijä analysoi omaa tekstiään, ei oo sulla kaikki kunnossa yläkerrassa jos nämä liirumlaarumit ahdistaa tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaäijä analysoi omaa tekstiään, ei oo sulla kaikki kunnossa yläkerrassa jos nämä liirumlaarumit ahdistaa tms
Missä sanoin että jokin ahdistaa? Pidä huoli omasta mielenterveydestäsi.
- Anonyymi
samoin 😍🤗
- Anonyymi
Millainen sinun hän on? Minun on älykäs, empaattinen ja saavuttamaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen sinun hän on? Minun on älykäs, empaattinen ja saavuttamaton.
Sydämellinen, hauska, tempperamenttinen ja musikaalinen... Nämä nyt äkkiseltään tässä päällimmäisenä tuli mieleeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämellinen, hauska, tempperamenttinen ja musikaalinen... Nämä nyt äkkiseltään tässä päällimmäisenä tuli mieleeni
Ja älyttömän kaunis myös tietysti ulkoisestikin mutta ennenkaikkea sisäisesti ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku julkkisko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku julkkisko?
ei oo julkkis vaikka voisi aivan hyvin ollakin kun omaa sellaisia taitoja mutta ei tarvetta olla ja ehkä ihan hyvä ettei olekaan 😊🤭
- Anonyymi
Niin minäkin, äkkiä ja aika yllättäen. Tiesin kyllä jo että vähän saatan sillä silmällä naisia katella, mutta että tällä tavoin roihahtaa niin en olisi ennalta arvannut... Olen siis tämmöinen myöhäisherännyt ja jollain tavoin se olit sinä joka herätit minut lopullisesti. ❤️😉🌈Ja jollain tavoin läheisyytesi tuntuu kodilta, turvalliselta ja lämpöiseltä vaikka toki hieman jännittävältäkin 🤗
- Anonyymi
Ihanaa💖
Mieheltä - Anonyymi
Minut hän herätti lopullisesti. En odottanut ihastuvani juuri häneen, mutta niin vain kävi. Nyt hän on mielessäni ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. Suren sitä että hän on saavuttamaton; miksi elämä johdatti tielleni ihmisen jota olen etsinyt koko elämäni, kun voin vain salaa ihailla. En olisi minäkään arvannut että näin käy. Uneksin hänen koskettamisestaan. Se onkin se uni josta en herännyt. Mikä hänen läheisyydessään saa sinut tuntemaan noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut hän herätti lopullisesti. En odottanut ihastuvani juuri häneen, mutta niin vain kävi. Nyt hän on mielessäni ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. Suren sitä että hän on saavuttamaton; miksi elämä johdatti tielleni ihmisen jota olen etsinyt koko elämäni, kun voin vain salaa ihailla. En olisi minäkään arvannut että näin käy. Uneksin hänen koskettamisestaan. Se onkin se uni josta en herännyt. Mikä hänen läheisyydessään saa sinut tuntemaan noin?
Hänestä tuli heti tunne kun olisin tuntenut hänet jo pidempään, se yhteys ja kemia oli sanoin kuvaamatonta. Kosketuksesta se minäkin haaveilen lähes taukoamatta ja monesti nukahdankin siihen haavekuvaan ja aamulla haluaisin herätä hänen viereltään ❤️🤗 miksi sinun hän on saavuttamaton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä tuli heti tunne kun olisin tuntenut hänet jo pidempään, se yhteys ja kemia oli sanoin kuvaamatonta. Kosketuksesta se minäkin haaveilen lähes taukoamatta ja monesti nukahdankin siihen haavekuvaan ja aamulla haluaisin herätä hänen viereltään ❤️🤗 miksi sinun hän on saavuttamaton?
Hän on monesta syystä saavuttamaton. Esimerkiksi siksi että oletan hänen olevan hetero, vaikka en asiaa tiedäkään. Haluaisin hänen lähelleen. Silloin kun näemme, olen sen jälkeen jossain ekstaasissa pitkän aikaa. Ensimmäisenä ihastuin hänen sieluunsa.
- Anonyymi
Miksei olisi saanut ihastua? Ei paljon ilot eikä valot auta ellette toisianne edes näe.
- Anonyymi
Kyllä me välillä näemme.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me välillä näemme.
Aijaa okei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005