Mies, muistatko viel mun koko nimen?
Etkä varmaan arvaa miks kysyn 🙂♥️
Kolmen pisteen vihje
37
658
Vastaukset
- Anonyymi
En ole edes kuullutkaan toista nimeäsi. Kerro miksi kysyit?
- Anonyymi
Avm on hänen😂 eipä tuo unohdu!
- Anonyymi
En tiedä koko nimeäsi. Olen arvaillut.
- Anonyymi
Totta kai muistan! 😉
- Anonyymi
Tää on paras (vastaus)! ♥️
- Anonyymi
Instasta sen näkee
- Anonyymi
Mitä sillä on merkitystä muistaako kokonimen harva muistaa seurustelukumppaninsa kokonkmeä
- Anonyymi
Harva? Ei pidä paikkaansa.
Kertoo jotain, jos et muista seurustelukumppaneittesi koko nimeä. Ettet sen vertaa halunnut edes oppia heistä. Olen kohta viiskymppinen ja muistan jopa 13-vuotiaan ensirakkauteni koko nimen vuosikymmenten takaa!
- Anonyymi
Ja toiset ei muista edes lapsiensa nimiä
- Anonyymi
Tämä on jo aika paha
- Anonyymi
Aloittajasedällä toden totta tulee välillä tenkkapoo kun älykkäät ihmiset kyselee lisää😏
- Anonyymi
Jotkut ei tiedä edes, montako lasta on siittänyt maailmalle?
- Anonyymi
Mitä väliä? Ethän sä ap muista edes koko miestä?
- Anonyymi
Mistä miehestä sinä tarinoit tälle naisena esiintyvälle äijälle esim aamuöisin?
- Anonyymi
En ole koskaan tiennytkään.
- Anonyymi
"Kolmen pisteen vihje"?
Ei tuossa edes ollut vihjettä. 🫤- Anonyymi
Ne 3 pistettä kai sitten oli 🤭
- Anonyymi
Muistan kyllä.
A M . . - Anonyymi
En muista, jos käytät etunimeä, joka alkaa eellä mutta ei ole virallisesti eka etunimesi. Olen kuullut sen vaan kerran, ja silloin huomioni oli kiinnittynyt toiseen asiaan.
- Anonyymi
Kukahan siellä mahtaa olla
- Anonyymi
sigma 32
- Anonyymi
Uuu mmmm okei
- Anonyymi
analogia
- Anonyymi
En ole nähnyt kelakorttia 😄
- Anonyymi
Tietysti muistan. Ja yksi asia muistuttaa joka ikinen päivä.
- Anonyymi
Olisko siksi et yksi kirjain lisää kirjainleikkeihin esim. M, ai sehän onkin vanha käytetty kirjain jo, kulunut, v mutka muuttuu u ksi tai muuksi.
- Anonyymi
En muista kenenkään koko nimeä. Irrelevant.
- Anonyymi
Tuskinpa moni tietää minunkaan.
- Anonyymi
Xkala 🙄
- Anonyymi
Kirsiliini Mielikuvitusmuikki Sedänhimo❤️
Sellainen se hoito tais olla. - Anonyymi
Ei ole toista nimeä 😊
- Anonyymi
Aina Inkeri Ankeinen ?
- Anonyymi
Mäen anna ?
- Anonyymi
Kylmäse Usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäse Usko.
Täällä🙋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäse Usko.
Aa se tyyppi meän kylältä joka juoksee pää kolmantena jalkana ottamassa kunnian siitä, että kuka tyhjän toimittaja se tietää eniten tai ensin. Niitä on käytetty valeiden kylvöön ku kuhnureita shakkilaudalla. Sivusta eräs tod ingognito
- Anonyymi
Juhani Varastomies.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995