Rauhallinen ja mukava ja ihana ja ymmärtäväinen ja ja ja kaikkea.
Minun rakas on ihana ja lempeä ja
24
420
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vattua sitten vielä täällä pyörit, jos sellaisen olet saanut itsellesi?
- Anonyymi
En vastaa ilkeille. 😇
- Anonyymi
Se riepottelee mua jostain syystä mitä en itsekkään tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riepottelee mua jostain syystä mitä en itsekkään tiedä.
Et ole ap ja minä muuten tarkoitin aloituksessa kaivattuani. Ap
- Anonyymi
Voi kulta pupuliini, miksi sitten vielä täällä pyörit, jos olet sellaisen ihanuuden saanut itsellesi?
- Anonyymi
En vastaa kivoille. 🖕
- Anonyymi
Missä luki, että olen saanut itselleni? En ole saanut. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä luki, että olen saanut itselleni? En ole saanut. Ap
Siinähän se heti otsikossa lukee. Minun rakas! Mutta selvensitkin tuolla kommentissa, että tarkoitit kaivattua.
- Anonyymi
Minun myös❤️
- Anonyymi
Sulla on käyny kenties tuuri jos hän on omaitsensä seurassasi muuten tuli pitkä näyttelijän suoritus jos haluaa suhteen pitää kasassa ja toimivana edes
- Anonyymi
Eihän tämäkään ole omaitsensä ollut.
Vaan valepersooniakin jopa on.
- Anonyymi
Uups! se sielujen side, jos puhuu ihan omaa kieltään..mut nyt unille. Good night my love! 💓💓💓 Vierestä
- Anonyymi
Tässä kaivattusi on lempeä ja kaikkea ihanaa, jokin aika sitten kirjoitit jotain muuta.
Mielenkiintoista etten sanoisi. - Anonyymi
Me ollaan kaikki niin rakkauden pauloissa, että tulee sanottua yhtä sun toista.. ei vakavaa
eikä väärin ole tehnyt kukaan. Me vaan avaamme itsemme ja toisemme rakkaudelle ymmärtämään rakkauden pituuden ja syvyyden. Rakkautta janoaa meistä jokainen. Nyt hellurei ja hellät tunteet. Kiitos kauniista runoista. Vierestä 💓💓💓- Anonyymi
Mitä sä valehtelet tässä??
- Anonyymi
Mun on itsepäinen, lempeä, hauska, vähän ajattelematon välillä, unohtelee asioita, ärsyttävä välillä, huolehtivainen, äärettömän rakas. Ihan kelpo niin ihanaksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Tommonen ihminen kelpaa ja riittää eikö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommonen ihminen kelpaa ja riittää eikö
Mihin kelpaa ja riittää. Tietenkin ihminen on sellainen kuin on se riittää.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Sorry do sleepy . Need to go to have some rest. I miss you alla! 💋
- Anonyymi
Ups all
- Anonyymi
Kaivattuni (n) on ihana ja huolehtivainen mami. Pääsispä sen omaksi mieheksi.
- Anonyymi
Awww kenestä mamista kirjoitat
😘 - Anonyymi
Rakas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005