No joo sain sen puhelun maanantaina

Anonyymi-ap

Sanotaan sain puhelun maanantaina syystä olettaen ,että hoitaa jotain asiaa. Jos kiinnostaa kuulin sen mitä.arvasin jo êtukäyeen esitin myös muutaman kysymyksen johon ei oikein vastattu tai haluttu. Toimi niin kuin odododin ei ottanut kantaa mihinkään vastasi miten kykeni ja valehteli kykyjensä jopa ehdotti voisivat varata psykiatrille ajan ihan kaksi kertaa. Sanoin etten edes aio harkita niin hienoa mahdollisuutta. Joo voin kertoa miksi tuntui tärkeältä. Luulen tapaavani jonkun titteli pellen joka kutsuu itseään psykiatrisi. Miksi olen jotain kertonut moraalista ja joo etiikasta siis vitsi jos tajuatte. Tapaisin jonkun joka ei varmasti voi kertoa minun kohdalla näiden mukaan jos joutuisi puhumaan ihan oikeasti totta kirjaisi paskan tekisisi jotain joka on tämän mielen ammattilaiselle mahdollista puhuisi olisi se ajatus kirjattu johonkin tieto kantaan paska mihin lahjat riittää asia varmasti uskotaan, kun pistää tittelin jonka mukaan saa olla ammatissa ja nimensä. Kyllä kelpaa. Uskotaan. Toivottavasti sain jotsai.aikaiseksi sosku maksaa tilille jos saan kela kyydin sairaalasta novan päivystykseen käytän sitä jos tuntuu ,että teen kuolemaa. Sotekeskus jota käytän viimeisenä mahdollisuutena. Niin tästä maanantain satu näistä uskotteli kykyjesi mukaan ja vastasit ihan vahingossa jonka tajusin sanotaan illalla vaikket itse tajunnut tajususim. Joku oikeasti älykäs sen mukaan voisi kysyä muuta. Niin voin tarkistaa omakannasta mitä halutaan kertoa. Jos välttämättä tietää 14. Päivä kerrottu satu on muuttunut ja päätelty voin kertoa luultavasti joku tietoni nörtti voisi todistaa asian. Nörteistä puhuen jos outo LÖYTYY SE MIKÄ ON VARMASTI TOTTA KAI SENNIN VOITTE ERINOMAILLA PUHELAHJOLLILA VÄÄNTÄÄ MITÄ HALUATTE ON SELVINNYT. ASIa toivon etten löydä itseäni pipollataatamoltalta olen kertonut tarpeeksi monelle. Lopuksi Eero Rantasila hyvä jatkoa toivoyyavasti olet omatuntosi kansa sinut ja kiitos, että tuhosit elämäni. E.R

4

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Eero on tehnyt paljon pahaa uransa aikana.

• Anonyymi
      UUSI

Viimeinen kommentti toivottavasti Joutasotekeskuksesta ja lääkäri Eero Rantasilasta. En viitsi enää jatkaa sotaa tuulimyllyjä vastaan. Kiitos osan otosta ,että olitte mukana jossain roolissa valehtelitte kaiken mitä mahdollista. Voin lopuksi kertoa kaikille mukana olleille. Kyllä varmaan kaikki tajuaa mikä totuus on vaikkei kukaan sitä kerro eikä tunnista varma asia. En aio olla mitään mieltä asiasta ainakaan lähiaikoina. Olen ihan tyytyväinen jos en joudu hullujen huoneelle jollakin vähän syyllä joka kelpaa kaikille mutta moni tietää syyn. No jos jäi tuosta maanantain soitosta mieleen jonka sain neito parka valehteli luullakseni kaikesta mitä voi no olet ammatissa jossa siitä saa jopa palkkaa. Muuten kysyin muutaman kysymyksen joihin et vastannut mitään et kommentoinut. Niin hyvä suoritus sinänsä. Yhteen vastasit kesti monta tuntia tajuta asia. Vastasit siten voisi sen takia vähän kysyä muuta perustellusti jos haluat jotain selittää kerro vaikka syyllistyn pilkun nussimiseen. Joo olet tosiaan niin hölmö mitä pelkään. Toivottavasti en tapaa teikäläisiä rimputtamasta ovikelloani tai ihan kolkuttelemassa Oseania jopa varmuudeksi . Näin tässä vastattaisiin ammattikunnan edustajia ihan livenä ei tuntunut asiaa olevan minulle. En täsmennä henkilöä jos jotain oikeaa haluatte tehdä älkää myrkyttäkö tätä ihmistä paikalla sanotaan lääkeillä. Oikea mitä voitte tehdä etsikää tälle ihmiselle muutama oikea ystävä johon voi luottaa avata suunsa ilman pelkoa joutua pilkan typerän naurun kohteeksi.

• Anonyymi
      UUSI

Pieni korjaus ettei jää epäselväksi kirjoitus virheen takia. Älkää myrkyttäkö tätä ihmistä paskalla jota kutsutte lääkkeiksi. Etsikää tälle muutama oikea ystävä. Kiitos

• Anonyymi
      UUSI

Niin vielä, että tiedätte varmasti. Olen huomannut yhden asian näyttää tuo kantapalvelun tiedot vähän muuttuvan vähän erilaiseen muotoon melko selvästi ensimmäinen 14.päivä sisälsi minusta paskaa taisi olla merkintä muokkaukseen liittyen punaisella kirjoitettu oli varmasti 25. Päivä seuraavan kerran ,kun luin selitettiin vähän jotain hyväksyttävää joo punaisen merkitty oli 23.päivä muisti myös kertoa haisttelun jonka muistaakseni viimmeiseksi en voi haastattelua kiistää pitää paikkansa. Joo seuraava merkintä punainen 23.påivä niin ei löytynyt enää mainintaa haistattelusta onko siellä joku sensori ettei kerrota ihmisen käyttäneen vähän arveluttavaa kieltä. Joo voin kertoa jos vähän arveluttavat sanat kiinnostava. Sanoin minun puolesta saat(tai saatte) haittaa vitun.se siintä. En nyt halua erityisemmin mitään yhteyden ottoa sotekeskuksesta tai päihde ja mielenterveys palveluista. Enkä etenkään tavata sitä edustavia ihmisiä. Noin ohimennen pyrin mahdollisimman kaukana lääkäri pelleistä turvallisuus syistä itseni vuoksi esim. Ettei minulle poikkeuksellinen asia kävisi kiusallisen houkuttavaksi näet vetää ihan oikeasti turpiin tätä pelleä iällä koolla ei edes.sukupuolella ole erityisemmin väliä tiedän kyllä jatkon minne 100 varmasti joudun. Joten toivottavasti PERKELE LÄÄKÄRI PELLELLÄKIN ON VÄHÄN TERVETTÄ JÄRKEÄ EIKÄ TULE TARPEEKSI LÄHELLE ETTEI JOUDU ITSE POTILAAN ROOLIIN. SANON LOPUKSI MINUSTA EN TEKISI OIKEIN MITÄÄN OIKEIN TUOMITTAVAA. SAISITTE MITÄ ANSAITSETTE. TOIVottavasti ei tavata ihan lähiaikoina. Pysykää terveenä.E.R

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe