Kenenkään sairauksille ja niiden tuomille kuvitelmille ei saisi nauraa, mutta muIkut eivät kuulu tämän kirjoittamattoman säännön suojeluksen piiriin.
Possonderi on saavuttanut geenipoolin korkeimman tason oikaisemalla ruodon joka aamu ja sitten hän hyötyliikkuu kaupassa, eikun kävelee kauppaa, eikun menee Skodalla, eikun menee bussilla.
Mirko Filipović, Mirko "Cro Cop" on kroatialainen entinen poliisi. Thainekkari, potkunyrkkeilijä ja nuorena taekwondoa.
https://www.youtube.com/shorts/n7pZfOA4gWE
Mirko oli suosikkini aikoinaan K1- matseissa ja vapaaottelukehissä. Otteli parhaita vastaan liki 20 vuotta ja useimmiten voitokkaasti.
Ammatiltaan Mirko kuului Euroopan poliisin kansainväliseen terrorisminvastaiseen erikoisjoukkoon, joiden tehtävänä oli purkaa panttivankitilanteet maalla, merellä ja ilmassa.
Hänet sait perääsi, jos esimerkiksi kaappasit lentokoneen. Maailman kovimpia jätkiä.
Viiskymppisenä vielä voitti puolta nuoremman ammattilaisen.
Possonderi hauskuutti taas yleisöä kehuskelemalla kovalla kunnollaan ja mahtavalla geenipoolillaan. Jälleen kerran kuntonsa on paljon parempi kuin minulla ja paljon paremmat geenitkin on hänelle siunautuneet.
Onnea vaan matkaan matkalla menestykseen, sillä tähän mennessä sinulla ei ole siitä minkäänlaista todistetta, saavutusta, titteliä, palkintoa tai historiaa osoittaa.
Kaverini on vanha nekkailukaveri ja tutustuttiin yhdessä paikallisiin saleihin ja hieman veresteltiin muistoja sen verran että luomet vähän tummui.
Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä tekee hyvää pallomahalle pikku jumppa!
Sofit Fitness Center (ฟิตเนสเซ็นเตอร์) Nangrongissa on yksi parhaista siihen tarkoitukseen https://ibb.co/HpncGqHR
Siellä ruodot oikenee!
Kovaa kuntoa Simonkylässä sekä Kroatiassa
78
452
Vastaukset
- Anonyymi
Peukku ylös tälle
- Anonyymi
Ja myös persiisiin.
- Anonyymi
Numball osaa hyvin keskittyä olennaiseen.
- Anonyymi
Silmämääräisesti arvioituna kuvan henkilöt ovat jonkin verran paremmassa kunnossa fyysisesti, kuin tämän kuvan henkilö https://ibb.co/9mzC0m1j
En ole kuitenkaan asiantuntija, joten pyytäisin numeromiehen omaa arviota siitä kuka on
kovimmassa kunnossa ja mitkä ovat perusteet?- Anonyymi
Ilmailupallolta on muija ollut hukassa jo pidempään. Se joka ei osaa suomea eikä ymmärrä mitä numerot tarkoittaa, vaikka on pankkineiti ammatiltaan. Olisi mukavaa nähdä vaimon ilme kun Sotalentäjä Kalpea Paroni kertoo lääkärin kehuneen hänen kovaa kuntoaan. Saattaa vaimolle tulla epäuskoinen ilme ja mieleen se mikä ei ainakaan ole aviomiehellä kovaa.
Häntä hieman samalla epäillyttää se, onko aviomies nyt ymmärtänyt lääkärin sanat ihan oikein. - Anonyymi
Pasanen ei kykene keskustelemaan tosiasioista, vaan elelee omissa hallusinaatioissaan ja mikämikämaassaan, jossa velat muuttuu saataviksi. Pasasen tarinoista saisi koostettua sivuston nimeltä "antiwikipedia", jossa kaikki on päinvastoin kuin todellisuudessa. Pasanen on ainoa ihminen maailmassa joka kykenee ulkoistamaan jopa vyötärölihavuutensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen ei kykene keskustelemaan tosiasioista, vaan elelee omissa hallusinaatioissaan ja mikämikämaassaan, jossa velat muuttuu saataviksi. Pasasen tarinoista saisi koostettua sivuston nimeltä "antiwikipedia", jossa kaikki on päinvastoin kuin todellisuudessa. Pasanen on ainoa ihminen maailmassa joka kykenee ulkoistamaan jopa vyötärölihavuutensa.
Kuten totesit, Pasanen ei kykene keskustelemaan tosiasioista vaan elelee omissa hallusinaatioissaan ja mikämikämaassaan, jossa velat muuttuu saataviksi ja rakentaa uuden itkupotkuvalitusivirren uuteen aloitukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten totesit, Pasanen ei kykene keskustelemaan tosiasioista vaan elelee omissa hallusinaatioissaan ja mikämikämaassaan, jossa velat muuttuu saataviksi ja rakentaa uuden itkupotkuvalitusivirren uuteen aloitukseen.
Joo olen samaa mieltä teidän ..... kahden ..... kanssa, ei kykene ei ja aivan itkupotkuraivaria harrastaa ja muistuikin mieleeni että tuota raivaria on toistanut TyttöNeitinenkin, joten todellakin olen samaa mieltä.
Itkupotkuraivaria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen samaa mieltä teidän ..... kahden ..... kanssa, ei kykene ei ja aivan itkupotkuraivaria harrastaa ja muistuikin mieleeni että tuota raivaria on toistanut TyttöNeitinenkin, joten todellakin olen samaa mieltä.
Itkupotkuraivaria.Silmämääräisesti arvioituna kuvan henkilöt ovat jonkin verran paremmassa kunnossa fyysisesti, kuin tämän kuvan henkilö https://ibb.co/9mzC0m1j
En ole kuitenkaan asiantuntija, joten pyytäisin numeromiehen omaa arviota siitä kuka on
kovimmassa kunnossa ja mitkä ovat perusteet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmämääräisesti arvioituna kuvan henkilöt ovat jonkin verran paremmassa kunnossa fyysisesti, kuin tämän kuvan henkilö https://ibb.co/9mzC0m1j
kovimmassa kunnossa ja mitkä ovat perusteet?Laitappa itsestäsi kuva niin saat arvion itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitappa itsestäsi kuva niin saat arvion itsestäsi.
Tässä on se ero että minä en ole kehuskellut täällä olevani hyvässä kunnossa, enkä ole sanonut olevani huomattavasti ketään paremmassa kunnossa henkisesti enkä fyysisesti.
En ole väittänyt olevani lähes rasvaton enkä tuuheatukkainen. Rasvaprosenttini on jotakin 24% vaikka painan vain jonkin verran päälle 70 kiloa. En myöskään ole kehuskellut pituudellani, jota ei ole paljoa. Kuntoani ei ole mitattu sairaalan rappusissa. Työantaja on tarjonnut ilmaisen terveystarkastuksen ja kuntotestin, mutta ei siitä sen enempää.
En ole nauresekellut kenenkään lapsuudelle, isälle tai kaljulle enkä koulukiusaamisille.
En ole koskaan nimitellyt ketään juntiksi sillä perusteella että tämä olisi maalta.
En ole saanut lääkäriltä lausuntoa, jossa kerrottaisiin minun olevan hyvässä kunnossa.
Toisaalta en ole saanut siitäkään lausuntoa että olisin sairas. Siksi minun ei tarvi todistella mitään, koska en ole osallistunut mihinkään missikisoihin.
Sinä olet osallistunut ja kertonut olevasi suorastaan ylivoimaisesti paras, komein, kovakuntoisin, älykkäin, nokkelin, tuuheatukkaisin ja varakkain. Olet ruokatietäjä, autotietäjä, yritystietäjä, verotustietäjä, ihmistietäjä, naistietäjä, parisuhdexpertti, possotietäjä, terveystietäjä, sydänspesialisti, matkailutietäjä, ilmailutietäjä, kultatietäjä, lahjakas kokki, huipputason data-analyytikko, taitava shoppailija, biologian tuntija, fyysikko ja matemaatikko.
Minä en ole. Siksi minun ei tarvitse todistella mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on se ero että minä en ole kehuskellut täällä olevani hyvässä kunnossa, enkä ole sanonut olevani huomattavasti ketään paremmassa kunnossa henkisesti enkä fyysisesti.
En ole väittänyt olevani lähes rasvaton enkä tuuheatukkainen. Rasvaprosenttini on jotakin 24% vaikka painan vain jonkin verran päälle 70 kiloa. En myöskään ole kehuskellut pituudellani, jota ei ole paljoa. Kuntoani ei ole mitattu sairaalan rappusissa. Työantaja on tarjonnut ilmaisen terveystarkastuksen ja kuntotestin, mutta ei siitä sen enempää.
En ole nauresekellut kenenkään lapsuudelle, isälle tai kaljulle enkä koulukiusaamisille.
En ole koskaan nimitellyt ketään juntiksi sillä perusteella että tämä olisi maalta.
En ole saanut lääkäriltä lausuntoa, jossa kerrottaisiin minun olevan hyvässä kunnossa.
Toisaalta en ole saanut siitäkään lausuntoa että olisin sairas. Siksi minun ei tarvi todistella mitään, koska en ole osallistunut mihinkään missikisoihin.
Sinä olet osallistunut ja kertonut olevasi suorastaan ylivoimaisesti paras, komein, kovakuntoisin, älykkäin, nokkelin, tuuheatukkaisin ja varakkain. Olet ruokatietäjä, autotietäjä, yritystietäjä, verotustietäjä, ihmistietäjä, naistietäjä, parisuhdexpertti, possotietäjä, terveystietäjä, sydänspesialisti, matkailutietäjä, ilmailutietäjä, kultatietäjä, lahjakas kokki, huipputason data-analyytikko, taitava shoppailija, biologian tuntija, fyysikko ja matemaatikko.
Minä en ole. Siksi minun ei tarvitse todistella mitään.Junttius on luonnevika, eikä sitä manttelia saa synnyinpaikan perusteella.
Juntti ei ymmärrä toisia. Sen mitä juntti ymmärtää, hän ymmärtää väärin ja käyttäytyy huonosti. Nauraa väärässä kohtaa ja puhuu päälle ja väärässä kohtaa. Juntti virnuilee silloin kun normaalin ihmisen naama on peruslukemilla. Juntti ei ymmärrä sarkasmia ja juntilla on vakavia ongelmia oppimisessa. Puutteet hän korvaa törkeyksillä ja ylimielisyydellä, joilla juntti suojelee todellisuudessa herkkää hipiäänsä.
Juntin mielestä on hauskaa pieraista ja röyhtäillä seurassa. Juntti ei syö ravintoloissa joissa menussa ei ole kuvia annoksista. Juntin viinilista on punaviini ja valkoviini.
Juntti haastaa usein riitaa ja on varma voitostaan, vaikka saa yleensä aina turpiinsa. Silloin juntti toteaa voittajan olevan hullu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Junttius on luonnevika, eikä sitä manttelia saa synnyinpaikan perusteella.
Juntti ei ymmärrä toisia. Sen mitä juntti ymmärtää, hän ymmärtää väärin ja käyttäytyy huonosti. Nauraa väärässä kohtaa ja puhuu päälle ja väärässä kohtaa. Juntti virnuilee silloin kun normaalin ihmisen naama on peruslukemilla. Juntti ei ymmärrä sarkasmia ja juntilla on vakavia ongelmia oppimisessa. Puutteet hän korvaa törkeyksillä ja ylimielisyydellä, joilla juntti suojelee todellisuudessa herkkää hipiäänsä.
Juntin mielestä on hauskaa pieraista ja röyhtäillä seurassa. Juntti ei syö ravintoloissa joissa menussa ei ole kuvia annoksista. Juntin viinilista on punaviini ja valkoviini.
Juntti haastaa usein riitaa ja on varma voitostaan, vaikka saa yleensä aina turpiinsa. Silloin juntti toteaa voittajan olevan hullu.Ihan lyhyesti sanottuna juntilla ei ole sosiaalisia taitoja. Siksi junteista tulee erakkoja.
Tuleeko Pasaselle mieleen ketään junttia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole. Siksi minun ei tarvitse todistella mitään.Ei sinulla ole mitään mitään perustetta keikuloida, ei edes 2010 meillä jokaisella on omat ristimme, jota joudumme kantamaan, minussa on nyt se hyvä puoli että kaikki perustoiminnot on testattu, ja todettu että olen hyvä kuntoinen siitä on fysiatrin ja fysioterapeutin, joka viimeinen kerta osastolla fyssari sanoin että ei tarvitse edes tehdä tuota porrasrasituskoetta kun olit puolivuotta sitten täällä viimeeksi se meni varsin hyvin.
Junteista en tiedä mitään, mutta sen tiedän laiffila että sinä et ole terve on rasha kerroksesi suuri tai pieni sillä ei ole mitään väliä, kun aijalet ja modifioit valokuvia tuntemattomista, se on jo täysin selvä todennäköisesti sekakäytön ja vakavien mielenterveys ongelmien kanssa elämisestä, terve ihminen ei tee niin koskaan...
Mistä sinä kuvittelet että olen kiinnostunut sinun rasvaprosenteistasi ja yleensäkään sinun tekemisistäsi, muuta kuin siitä että maksavat vedonlyönnissä häviämäsi vedon, itse ehdotit, ja pelkäät kostoa, olet siis aiheuttanut itse tilanteen mistä pelkäät saavasi koston, luuletko ihan oikeasti että jos tiedän kuka olet alan laittamaan kattiloita päähäsi, tämä jo todistaa että mielenterveytesi on hyvin hatara... Miksi edes kuvittelet että kirjoitukseni on tarkoitettu sinulle, ei ole keskustelen 2010 kanssa, jolla on vielä toivoa sinulla ei varmasti ole.
Minulla on todistetusti erittäin kova tasoinen yleistieto, olen lukenut paljon, ja olen oikeasti käynyt kouluni, sinä taas selvästi olet jotain ihan muuta,
By NumBall 64v Vantaalla kotona vaimon kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulla ole mitään mitään perustetta keikuloida, ei edes 2010 meillä jokaisella on omat ristimme, jota joudumme kantamaan, minussa on nyt se hyvä puoli että kaikki perustoiminnot on testattu, ja todettu että olen hyvä kuntoinen siitä on fysiatrin ja fysioterapeutin, joka viimeinen kerta osastolla fyssari sanoin että ei tarvitse edes tehdä tuota porrasrasituskoetta kun olit puolivuotta sitten täällä viimeeksi se meni varsin hyvin.
Junteista en tiedä mitään, mutta sen tiedän laiffila että sinä et ole terve on rasha kerroksesi suuri tai pieni sillä ei ole mitään väliä, kun aijalet ja modifioit valokuvia tuntemattomista, se on jo täysin selvä todennäköisesti sekakäytön ja vakavien mielenterveys ongelmien kanssa elämisestä, terve ihminen ei tee niin koskaan...
Mistä sinä kuvittelet että olen kiinnostunut sinun rasvaprosenteistasi ja yleensäkään sinun tekemisistäsi, muuta kuin siitä että maksavat vedonlyönnissä häviämäsi vedon, itse ehdotit, ja pelkäät kostoa, olet siis aiheuttanut itse tilanteen mistä pelkäät saavasi koston, luuletko ihan oikeasti että jos tiedän kuka olet alan laittamaan kattiloita päähäsi, tämä jo todistaa että mielenterveytesi on hyvin hatara... Miksi edes kuvittelet että kirjoitukseni on tarkoitettu sinulle, ei ole keskustelen 2010 kanssa, jolla on vielä toivoa sinulla ei varmasti ole.
Minulla on todistetusti erittäin kova tasoinen yleistieto, olen lukenut paljon, ja olen oikeasti käynyt kouluni, sinä taas selvästi olet jotain ihan muuta,
By NumBall 64v Vantaalla kotona vaimon kanssa.Olin seitsemän kahdeksan vuotta jyo työssä tuntiopettajana, siitä olen tänne laittanut kuvan, henkilökunta saa ilmaiseksi käydä jokaisella luennolla joka vain kiinnostaa, minua on aina kiinnostanut, monet asiat, siksi minun kanssa on vaikea pärjätä väittelyssä, koska tiedä vähän joka asiasta jotain, mutta yleensä vain pinnallisesti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulla ole mitään mitään perustetta keikuloida, ei edes 2010 meillä jokaisella on omat ristimme, jota joudumme kantamaan, minussa on nyt se hyvä puoli että kaikki perustoiminnot on testattu, ja todettu että olen hyvä kuntoinen siitä on fysiatrin ja fysioterapeutin, joka viimeinen kerta osastolla fyssari sanoin että ei tarvitse edes tehdä tuota porrasrasituskoetta kun olit puolivuotta sitten täällä viimeeksi se meni varsin hyvin.
By NumBall 64v Vantaalla kotona vaimon kanssa.Kuvia tuntemattomista? Kaikkihan aasin tuntee, mutta aasi ei ketään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall 64v Vantaalla kotona vaimon kanssa.Hienoa että kerrot taas sairauksistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin seitsemän kahdeksan vuotta jyo työssä tuntiopettajana, siitä olen tänne laittanut kuvan, henkilökunta saa ilmaiseksi käydä jokaisella luennolla joka vain kiinnostaa, minua on aina kiinnostanut, monet asiat, siksi minun kanssa on vaikea pärjätä väittelyssä, koska tiedä vähän joka asiasta jotain, mutta yleensä vain pinnallisesti...
Sarjavalehtelija vauhdissa.
"fyssari sanoin että ei tarvitse edes tehdä tuota porrasrasituskoetta"
-Vai sellaista se fyssari tällä kertaa kertoi. Juuri hetki sitten kerroit ettei kyse ollut rasituskokeesta vaan kotiutuskunnosta.
Fyssarit eivät tee rasituskokeita sairaaloissa eikä fyssarit määrää eikä päätä rasituskokeista vaan sen tekee siihen erikoistunut lääkäri.
Se että lippis uskoo kuntotestisi, ei tarkoita sitä että kukaan tervejärkinen noita satuja uskoisi. Aivan luokatonta hevonpaskaa.
Et ole ollut minkään valtakunnan opettajana sen enempää kuin ilmavoimissakaan. Aivan luokatonta hevonpaskaa ja työkkärin aikuiskurssilta otetussa näkyi lauma läskejä luusereita.
Kovatasoinen on yhdyssana ja sinulla on kovatasoista ainoastaan erittäin lapsellinen mielikuvitus. Tuohon päähän ei tartu tikkakaan, paitsi tikka- lintua se saattaa kiinnostaa sillä pääsi on laho sisältä.
Se on ihan se ja sama mitä sinä reppana luet, sillä mikään ei mene jakeluun ja arvot sanoja päästäsi kuin lottopalloja ja nekin kirjoitat väärin.
Tämä ei ollut vittuilua, vaan täysin rehellinen palaute.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Vai sellaista se fyssari tällä kertaa kertoi. Juuri hetki sitten kerroit ettei kyse ollut rasituskokeesta vaan kotiutuskunnosta.
Fyssarit eivät tee rasituskokeita sairaaloissa eikä fyssarit määrää eikä päätä rasituskokeista vaan sen tekee siihen erikoistunut lääkäri.
Se että lippis uskoo kuntotestisi, ei tarkoita sitä että kukaan tervejärkinen noita satuja uskoisi. Aivan luokatonta hevonpaskaa.
Et ole ollut minkään valtakunnan opettajana sen enempää kuin ilmavoimissakaan. Aivan luokatonta hevonpaskaa ja työkkärin aikuiskurssilta otetussa näkyi lauma läskejä luusereita.
Kovatasoinen on yhdyssana ja sinulla on kovatasoista ainoastaan erittäin lapsellinen mielikuvitus. Tuohon päähän ei tartu tikkakaan, paitsi tikka- lintua se saattaa kiinnostaa sillä pääsi on laho sisältä.
Se on ihan se ja sama mitä sinä reppana luet, sillä mikään ei mene jakeluun ja arvot sanoja päästäsi kuin lottopalloja ja nekin kirjoitat väärin.
2010Kaikki tämän rasvapallon kertomat työpaikat kun lasketaan yhteen niin työuraa on kertynyt n. 130 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall 64v Vantaalla kotona vaimon kanssa."kaikki perustoiminnot on testattu, ja todettu että olen hyvä kuntoinen siitä on fysiatrin ja fysioterapeutin, joka viimeinen kerta osastolla fyssari sanoin että ei tarvitse edes tehdä tuota porrasrasituskoetta kun olit puolivuotta sitten täällä viimeeksi se meni varsin hyvin."
Olit sairaalassa sydänvaivojen vuoksi, mihin tarvitsit fysiatria?
Porraskokeessa yleensä riittää kahdesta kolmeen kerroksen kiipeäminen. Sinä leuhkit kiivenneesi viisi kerrosta, tämä ei kerro hyvä kuntoisuudesta, päinvastoin. Miksi jouduit kiipeämään viisi kerrosta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kaikki perustoiminnot on testattu, ja todettu että olen hyvä kuntoinen siitä on fysiatrin ja fysioterapeutin, joka viimeinen kerta osastolla fyssari sanoin että ei tarvitse edes tehdä tuota porrasrasituskoetta kun olit puolivuotta sitten täällä viimeeksi se meni varsin hyvin."
Olit sairaalassa sydänvaivojen vuoksi, mihin tarvitsit fysiatria?
Porraskokeessa yleensä riittää kahdesta kolmeen kerroksen kiipeäminen. Sinä leuhkit kiivenneesi viisi kerrosta, tämä ei kerro hyvä kuntoisuudesta, päinvastoin. Miksi jouduit kiipeämään viisi kerrosta?Porraskokeissa riittää yksi kerros että olet kotiutuskunnossa, en joutunut juoksin kolme ekaa kerrota, kaksi viimeistä löntystelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Tilaahan sinulle se varjoainekuvaus, sinulla on niin suuri riski äkkikuolemaan, kun veljesi ja isäsi niihin kuolivat, olet liikkuva pommi, huomaa että kaljusi olen jättänyt rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin seitsemän kahdeksan vuotta jyo työssä tuntiopettajana, siitä olen tänne laittanut kuvan, henkilökunta saa ilmaiseksi käydä jokaisella luennolla joka vain kiinnostaa, minua on aina kiinnostanut, monet asiat, siksi minun kanssa on vaikea pärjätä väittelyssä, koska tiedä vähän joka asiasta jotain, mutta yleensä vain pinnallisesti...
Paskapuhetta, et ole ollut, etkä ole siitä tänne kuvaa laittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskapuhetta, et ole ollut, etkä ole siitä tänne kuvaa laittanut.
Anteeksi, pasaspuhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaahan sinulle se varjoainekuvaus, sinulla on niin suuri riski äkkikuolemaan, kun veljesi ja isäsi niihin kuolivat, olet liikkuva pommi, huomaa että kaljusi olen jättänyt rauhaan.
Kenen veli ja isä on nyt kuollut sydänvaivoihin? Ei ainakaan minun.
Veljeni elää ja voi hyvin, isäni kuoli kännireissullaan kuivumisen aiheittamaan aivoinfarktiin, eikä hänellä ollut mitään perussairautta diagnosoitu.
Minulla on vakuutukseni puolesta kahden vuoden välein täydellinen terveystarkastus. Sydän ja verenkierto täysin kunnossa eikä minkäänlaista lääkitystä. 60- kun 2,5 vuoden päästä täytän, sitten on kerran vuodessa tarkistus.
Älä ole minusta huolissasi porraskiipijä vaan katso peiliin. Kuten sanoin niin arkuissa makoilee terveemmän näköisiä ja värisiä miehiä kuin sinä.
Fyssarit ei edelleenkään päätä rasituskokeista eikä myöskään tee niitä, eikä ole niitä valvomassa. Ne tekee siihen koulutettu lääkäri.
Tänä aamuna hölkkäilin 11km siihen aikaan kun sinä heräsit vinossa olevaan uniapneamaskiin ja huomasit että taas on patja ripulissa ja kieli kuivunut kitalakeen kiinni.
Onneksi sinulla ei ole hampaita, koska muuten sinulla olisi krooninen ientulehdus. Hampattomuus helpottaa myös hapensaantia nukkuessasi suu auki kuin vainaja.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen veli ja isä on nyt kuollut sydänvaivoihin? Ei ainakaan minun.
Veljeni elää ja voi hyvin, isäni kuoli kännireissullaan kuivumisen aiheittamaan aivoinfarktiin, eikä hänellä ollut mitään perussairautta diagnosoitu.
Minulla on vakuutukseni puolesta kahden vuoden välein täydellinen terveystarkastus. Sydän ja verenkierto täysin kunnossa eikä minkäänlaista lääkitystä. 60- kun 2,5 vuoden päästä täytän, sitten on kerran vuodessa tarkistus.
Älä ole minusta huolissasi porraskiipijä vaan katso peiliin. Kuten sanoin niin arkuissa makoilee terveemmän näköisiä ja värisiä miehiä kuin sinä.
Fyssarit ei edelleenkään päätä rasituskokeista eikä myöskään tee niitä, eikä ole niitä valvomassa. Ne tekee siihen koulutettu lääkäri.
Tänä aamuna hölkkäilin 11km siihen aikaan kun sinä heräsit vinossa olevaan uniapneamaskiin ja huomasit että taas on patja ripulissa ja kieli kuivunut kitalakeen kiinni.
Onneksi sinulla ei ole hampaita, koska muuten sinulla olisi krooninen ientulehdus. Hampattomuus helpottaa myös hapensaantia nukkuessasi suu auki kuin vainaja.
2010Sinulla on niin huonot geenit että olet jo käytännössä kuollut, isä ja veli alkomaholisteja, sinä myös veljellä diabetes, ja sisarellasi mt-ongelmia, mikä sinun on vaikea ymmärtää rasituskokeista, aivan sama mistä se rasitus hommataan, kannettava online ekg laite ja so2 hapetus lähetetään valvomoon, täysin turvallista... valvomossa on useita lääkäreitä... siitä vakuutuksesta ole mitään hyötyä, kun sydän tilttaa se tilttaa, ja sinä olet liikkuva terveyspommi joka voi possahtaa milloin vaan, infarktissa on aikaa muutama minuutti, et kerkeä edes lanssia tilata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on niin huonot geenit että olet jo käytännössä kuollut, isä ja veli alkomaholisteja, sinä myös veljellä diabetes, ja sisarellasi mt-ongelmia, mikä sinun on vaikea ymmärtää rasituskokeista, aivan sama mistä se rasitus hommataan, kannettava online ekg laite ja so2 hapetus lähetetään valvomoon, täysin turvallista... valvomossa on useita lääkäreitä... siitä vakuutuksesta ole mitään hyötyä, kun sydän tilttaa se tilttaa, ja sinä olet liikkuva terveyspommi joka voi possahtaa milloin vaan, infarktissa on aikaa muutama minuutti, et kerkeä edes lanssia tilata.
Tosin sillä ole mitään väliä tuleeko lanssi vai ei, niitä erikoisvarusteltuja ei juurikaan avustusjärjestöitä löydy, isoilla sairaaloilla on sydänlansseja mutta ei niitä pellonreunalle lähetetä, oletko koskaan miettinyt miten riskialtista elämäsi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin sillä ole mitään väliä tuleeko lanssi vai ei, niitä erikoisvarusteltuja ei juurikaan avustusjärjestöitä löydy, isoilla sairaaloilla on sydänlansseja mutta ei niitä pellonreunalle lähetetä, oletko koskaan miettinyt miten riskialtista elämäsi on.
Tuohan tuossa juuri on pelottavaa että sinulla ei ole havaittu mitään tarvetta lääkkeille, kun geenit on tuolla tasolla, sinua ei vaan ole tutkittu tarpeeksi, tuossa iässä jokaiselta löytyy jotain, ilman paska geenejäkin, paineet koholla, samoin kolesterolit, suomessa ole montaakaan hieman alle 60 vuotaista, tuolla geeniboolilla, ilman lääkkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan tuossa juuri on pelottavaa että sinulla ei ole havaittu mitään tarvetta lääkkeille, kun geenit on tuolla tasolla, sinua ei vaan ole tutkittu tarpeeksi, tuossa iässä jokaiselta löytyy jotain, ilman paska geenejäkin, paineet koholla, samoin kolesterolit, suomessa ole montaakaan hieman alle 60 vuotaista, tuolla geeniboolilla, ilman lääkkeitä.
On Pasasella taas vauhdikkaat olleet nämä terveystarinat. Kaikilla suomalaisilla on siis sydänvika ja verenpaineet koholla ja jos ei ole niin ei ole vaan tutkittu ja huippu-urheilijan näköisellä Kympillä on siis terveystarkastuksista huolimatta geenit "tuolla tasolla" että ambulanssi pitää tilata ihan justiinsa ja kotiin on hommattava kannettava ekg-laite....
Katso nyt hyvä mies mitä eroa teissä on! Tässä sinä https://ibb.co/9mzC0m1j
ja tässä Kymppi https://ibb.co/HpncGqHR
Missä ihmeen maailmassa sinä elät? Ei ole hullummasta miehestä koskaan kuultu, ei koskaan! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On Pasasella taas vauhdikkaat olleet nämä terveystarinat. Kaikilla suomalaisilla on siis sydänvika ja verenpaineet koholla ja jos ei ole niin ei ole vaan tutkittu ja huippu-urheilijan näköisellä Kympillä on siis terveystarkastuksista huolimatta geenit "tuolla tasolla" että ambulanssi pitää tilata ihan justiinsa ja kotiin on hommattava kannettava ekg-laite....
Missä ihmeen maailmassa sinä elät? Ei ole hullummasta miehestä koskaan kuultu, ei koskaan!Katselin juuri dokumentin joka kertoi germaaneista ja Hitlerin pakkomielteestä rotuoppeihin ja ihmisten laittamiseen arvokkaisiin ja arvottomiin kansoihin. Tietenkin
Aatun kansa eli arjalaiset, olivat aivan ylivertaisia. Hitler katsoi heidän olevan suoraan jonkinlainen yliluonnollisen mahtava jumalten lähettämä kansa, joka on kaikessa parempi kuin muut.
Natsit metsästivät muinaista kirjaa germaaneista, joiden oletti olevan puhdasveristen arjalaisten esi-isiä. Kirjan piti todistaa germaanien olleen ylivoimainen ja puhdasverinen soturikansa. Tähän arjalaisen ylivertaisuuden todistamiseen käytettiin valtavia resursseja ja väärennettiin historiaa tilaajan mieliksi.
Natsit katsoivat olevansa ylivertaisia älyssä, tieteissä, urheilussa ja tietenkin perimässä, aivan kuten Pasanenkin katsoo. Siksi he kohtelivat muita kuin tautisia koiria, koska he olivat omasta mielestään ainoa jalo ja puhdasrotuinen valtiaskansa.
Tällä itsepetoksella saatiin myös nuoret sotilaat, naiset ja lapset uskomaan että kyseessä on pyhä sota joka johtaa tuhatvuotiseen valtakuntaan. Ensimmäinen kolaus Hitlerin kuvitelmalle ylivertaisuudesta tuli Berliinin Olympialaisissa, kun musta mies Jesse Owens otti neljä olympiakultaa saksalaisten nenän edestä.
Natsisaksan alamäki sodassa alkoi kahden voitokkaan vuoden ja yllätyshyökkäysten jälkeen, kun muut saivat sotakoneensa kuntoon vastarintaan.
Hitlerin ylimielisyys ja harhaluulot johtivat Saksan murskatappioon, aivan kuten Pasasen kuvitelmat omasta erinomaisuudestaan ja mahtavasta geeniperimästään johtivat hänet sairaseläkkeelle jo 46 vuotiaana ja sittemmin köyhyyteen minieläkkeelle.
Pasasen kuvitelma siitä että hänen ei tarvitse ylivertaisuutensa vuoksi edes liikkua, eikä tehdä mitään, niin hän saavuttaa silti luontaisten lahjojensa vuoksi korkeimman tason ja nousee ylimmälle jakkaralle suoraan Jumalan viereen ja on sieltä jakava neuvojaan ja diagnooseja alempirotuisten heikosta perimästä, pallomahoista, sukurasitteista ja mielenterveysongelmista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katselin juuri dokumentin joka kertoi germaaneista ja Hitlerin pakkomielteestä rotuoppeihin ja ihmisten laittamiseen arvokkaisiin ja arvottomiin kansoihin. Tietenkin
Aatun kansa eli arjalaiset, olivat aivan ylivertaisia. Hitler katsoi heidän olevan suoraan jonkinlainen yliluonnollisen mahtava jumalten lähettämä kansa, joka on kaikessa parempi kuin muut.
Natsit metsästivät muinaista kirjaa germaaneista, joiden oletti olevan puhdasveristen arjalaisten esi-isiä. Kirjan piti todistaa germaanien olleen ylivoimainen ja puhdasverinen soturikansa. Tähän arjalaisen ylivertaisuuden todistamiseen käytettiin valtavia resursseja ja väärennettiin historiaa tilaajan mieliksi.
Natsit katsoivat olevansa ylivertaisia älyssä, tieteissä, urheilussa ja tietenkin perimässä, aivan kuten Pasanenkin katsoo. Siksi he kohtelivat muita kuin tautisia koiria, koska he olivat omasta mielestään ainoa jalo ja puhdasrotuinen valtiaskansa.
Tällä itsepetoksella saatiin myös nuoret sotilaat, naiset ja lapset uskomaan että kyseessä on pyhä sota joka johtaa tuhatvuotiseen valtakuntaan. Ensimmäinen kolaus Hitlerin kuvitelmalle ylivertaisuudesta tuli Berliinin Olympialaisissa, kun musta mies Jesse Owens otti neljä olympiakultaa saksalaisten nenän edestä.
Natsisaksan alamäki sodassa alkoi kahden voitokkaan vuoden ja yllätyshyökkäysten jälkeen, kun muut saivat sotakoneensa kuntoon vastarintaan.
Hitlerin ylimielisyys ja harhaluulot johtivat Saksan murskatappioon, aivan kuten Pasasen kuvitelmat omasta erinomaisuudestaan ja mahtavasta geeniperimästään johtivat hänet sairaseläkkeelle jo 46 vuotiaana ja sittemmin köyhyyteen minieläkkeelle.
Pasasen kuvitelma siitä että hänen ei tarvitse ylivertaisuutensa vuoksi edes liikkua, eikä tehdä mitään, niin hän saavuttaa silti luontaisten lahjojensa vuoksi korkeimman tason ja nousee ylimmälle jakkaralle suoraan Jumalan viereen ja on sieltä jakava neuvojaan ja diagnooseja alempirotuisten heikosta perimästä, pallomahoista, sukurasitteista ja mielenterveysongelmista.Hitler oli myös lääkkeiden väärinkäyttäjä niinkuin Sir Simonkyläkin. Lopussa hänen lääkekoktailinsa arvioitiin sisältävän 26 eri lääkettä. Valvoi myöhään yöhön ja nukkui aamupäivän. Häntä ei uskallettu herättää ja sen takia Normandiaan ei saatu ajoissa paikalle riittävää puolustusta, siinä kävi liittoutuneilla tuuri, vaikka useita tuhansia kuolikin maihinnousun ensimmäisenä päivänä, olisi voinut käydä huonomminkin.
Saksan tappion jälkeen liittoutuneet olivat sitä mieltä että Hitler oli heidän paras liittolaisensa, sillä hän teki niin valtavia virheitä suuruudenhulluudessaan että ne auttoivat liittoutuneet voittoon. Jos Saksan kenraalit olisivat saaneet johtaa sotaa, niin tulos olisi ollut toinen ja koskaan ei olisi alkanut kahden rintaman sota. Jos Saksa olisi tyytynyt Ranskaan, Puolaan ja Itävaltaan sekä tiettyihin Afrikan maihin, niin ne olisivat heidän vielä tänäkin päivänä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010Kymppi, toisin kuin tämä Pasanen, kirjoittaa asiaa.
Fysioterapeutit voivat tehdä tiettyjä rasituskokeita, mutta yleensä rasituskokeet, kuten kliininen rasituskoe (rasitus-EKG) ja spiroergometria, tehdään lääkärin valvonnassa ja lääkärin määräyksestä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kymppi, toisin kuin tämä Pasanen, kirjoittaa asiaa.
Fysioterapeutit voivat tehdä tiettyjä rasituskokeita, mutta yleensä rasituskokeet, kuten kliininen rasituskoe (rasitus-EKG) ja spiroergometria, tehdään lääkärin valvonnassa ja lääkärin määräyksestä.No missä on mainittu että ei olisi lääkärin määräystä?
Miten lääkäri valvoo holteria? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No missä on mainittu että ei olisi lääkärin määräystä?
Miten lääkäri valvoo holteria?Miksi kyselet tyhmiä sen jälkeen, kun olet kirjoitellut tyhmiä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No missä on mainittu että ei olisi lääkärin määräystä?
Miten lääkäri valvoo holteria?Kerro miten lääkäri valvoo holteria?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kymppi, toisin kuin tämä Pasanen, kirjoittaa asiaa.
Fysioterapeutit voivat tehdä tiettyjä rasituskokeita, mutta yleensä rasituskokeet, kuten kliininen rasituskoe (rasitus-EKG) ja spiroergometria, tehdään lääkärin valvonnassa ja lääkärin määräyksestä.Luulenpa kuitenkin että sairaalan henkilökunta tietää miten mikäkin asia sairaalassa tehdään, he ovat asiantuntijoita, kyllä Meikussa ja monissa muissakin sairaaloissa tiedään porrasrasituskoe ennen kuin päästetään kotiin, jos kävelet vaivatta yhden kerrosvälin pärjäät kotona, ja olet vaikkapa lentokuntoinen, holter laitteita on monenlaisia, yksi kirjoittaa ekg ja so2 suoraan sd kortille, toinen luetaan bluetooth liitännästä, kolmas malli on online yhteydessä valvomoon, näitä ainakin meikussa on jokaiselle potilaalle erikseen, se laitetaan päälle sairaalaan tulleessa ja poistetaan hieman ennenkuin lähdet kotiin.
Enpä usko että tuohon mitään erillistä lääkäriä tarvitaan, onhan siellä valvomossa osaavaa henkilökuntaa, kun valvottavia on kymmeniä sekin hoitaa pääosin tietokone, joka hälyttää jos ekg:ssä on poikkeavaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa kuitenkin että sairaalan henkilökunta tietää miten mikäkin asia sairaalassa tehdään, he ovat asiantuntijoita, kyllä Meikussa ja monissa muissakin sairaaloissa tiedään porrasrasituskoe ennen kuin päästetään kotiin, jos kävelet vaivatta yhden kerrosvälin pärjäät kotona, ja olet vaikkapa lentokuntoinen, holter laitteita on monenlaisia, yksi kirjoittaa ekg ja so2 suoraan sd kortille, toinen luetaan bluetooth liitännästä, kolmas malli on online yhteydessä valvomoon, näitä ainakin meikussa on jokaiselle potilaalle erikseen, se laitetaan päälle sairaalaan tulleessa ja poistetaan hieman ennenkuin lähdet kotiin.
Enpä usko että tuohon mitään erillistä lääkäriä tarvitaan, onhan siellä valvomossa osaavaa henkilökuntaa, kun valvottavia on kymmeniä sekin hoitaa pääosin tietokone, joka hälyttää jos ekg:ssä on poikkeavaa.Kuten sanoin kävelin viisi kerrosta, kolme lähdes juosten, kaksi sitten maleksien, viimeisessä hieman hengästytti, siinä kaikki ekg kunnossa ja hapetus ok, Hitleriin en lähde itseäni vertaamaan, mutta lääkkeitä käytän niin kuin lääkäri on määrännyt, minulla on dosetti, sitä varten että syön mitä pitää, nyt sydänoperaation jälkeen lääkkeitä on muutama tavanomaista enemmän, jolla estetään että pallolaajennuksessa voi suoneen tulla haavoja, näillä estetään arpikudoksen muodostuminen niihin, ensimmäinen lääke poistui kuukauden aspiriina 100mg kuluttua toinen lääke kesäkuussa Brilique, sitten jää vielä tuo erittäin kallislääke ja flimmerilääke... siinähän ne sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeen maailmassa sinä elät? Ei ole hullummasta miehestä koskaan kuultu, ei koskaan!Kannattaa kuitenkin miettiä mitä kirjoittaa, tai ainakin perehtyä asiaan, miksi sepelvaltimotaudit on suurin tappaja suomessa ja yleensäkin länsimaissa, siksi että niitä oireita ei tunnisteta, ja oireet on helppo sotkea vaarattomiin oireisiin, ja jonain päivänä huippu-urheilijan näköisellä närästää hieman, ja olo pahenee... suomalainen mies menee lääkäriin kun on pakko, tulee st-nousu infarkti ja äkkikuolema... kaikki olisi voitu välttää etukäteen kun olisi huomioitu surkea geeniperimä, joka 2010 on surkea, paljon huonompi kuin minulla, ja kaikki vielä ns. elintasosairauksia, alkoholismia ja diabetesta, tottakai on hyvä että pitää huolta terveydestään, tosin thainyrkkeily on sen verran vaarallinen laji. suorastaan idioottimainen, polvella päähän aiheuttaa varmasti aivotärähdyksen, ja vaurioittaa mikrosuonia aivoista, edessä on vaskulaarinen dementia, kuten tällä yhdellä ammattinyrkkeilijällä ja esiintyi yhdessä kamala krapula leffassa, kyllä se terveydestä huolehtiminen on kokonaisvaltaista, ja jos sovinnolla antaa potkia itseään päähän, ilman suojuksia, ollaan erittäin heikolla tiellä, ja kun siihen vielä liitetään 400 maksullista kaatoa, ollaan lähellä itsetuhoisuutta, ja nyt tälläinen "mies" dokaa riisipellon laidassa,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä mitä kirjoittaa, tai ainakin perehtyä asiaan, miksi sepelvaltimotaudit on suurin tappaja suomessa ja yleensäkin länsimaissa, siksi että niitä oireita ei tunnisteta, ja oireet on helppo sotkea vaarattomiin oireisiin, ja jonain päivänä huippu-urheilijan näköisellä närästää hieman, ja olo pahenee... suomalainen mies menee lääkäriin kun on pakko, tulee st-nousu infarkti ja äkkikuolema... kaikki olisi voitu välttää etukäteen kun olisi huomioitu surkea geeniperimä, joka 2010 on surkea, paljon huonompi kuin minulla, ja kaikki vielä ns. elintasosairauksia, alkoholismia ja diabetesta, tottakai on hyvä että pitää huolta terveydestään, tosin thainyrkkeily on sen verran vaarallinen laji. suorastaan idioottimainen, polvella päähän aiheuttaa varmasti aivotärähdyksen, ja vaurioittaa mikrosuonia aivoista, edessä on vaskulaarinen dementia, kuten tällä yhdellä ammattinyrkkeilijällä ja esiintyi yhdessä kamala krapula leffassa, kyllä se terveydestä huolehtiminen on kokonaisvaltaista, ja jos sovinnolla antaa potkia itseään päähän, ilman suojuksia, ollaan erittäin heikolla tiellä, ja kun siihen vielä liitetään 400 maksullista kaatoa, ollaan lähellä itsetuhoisuutta, ja nyt tälläinen "mies" dokaa riisipellon laidassa,
Hyvin sanottu, todellakin huippu-urheilijan näköinen klani pellenaama on saanu polvella päähän, se ilmenee siitä, että on kuin amislainen häiriintynyt hunsvotti.
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin miettiä mitä kirjoittaa, tai ainakin perehtyä asiaan, miksi sepelvaltimotaudit on suurin tappaja suomessa ja yleensäkin länsimaissa, siksi että niitä oireita ei tunnisteta, ja oireet on helppo sotkea vaarattomiin oireisiin, ja jonain päivänä huippu-urheilijan näköisellä närästää hieman, ja olo pahenee... suomalainen mies menee lääkäriin kun on pakko, tulee st-nousu infarkti ja äkkikuolema... kaikki olisi voitu välttää etukäteen kun olisi huomioitu surkea geeniperimä, joka 2010 on surkea, paljon huonompi kuin minulla, ja kaikki vielä ns. elintasosairauksia, alkoholismia ja diabetesta, tottakai on hyvä että pitää huolta terveydestään, tosin thainyrkkeily on sen verran vaarallinen laji. suorastaan idioottimainen, polvella päähän aiheuttaa varmasti aivotärähdyksen, ja vaurioittaa mikrosuonia aivoista, edessä on vaskulaarinen dementia, kuten tällä yhdellä ammattinyrkkeilijällä ja esiintyi yhdessä kamala krapula leffassa, kyllä se terveydestä huolehtiminen on kokonaisvaltaista, ja jos sovinnolla antaa potkia itseään päähän, ilman suojuksia, ollaan erittäin heikolla tiellä, ja kun siihen vielä liitetään 400 maksullista kaatoa, ollaan lähellä itsetuhoisuutta, ja nyt tälläinen "mies" dokaa riisipellon laidassa,
Olisiko herra Huhtasaaren syytä hakea apua henkiselle puolelle jos elämässä ei ole enää muuta kuin sairaudet, lääkkeet, kuolema ja sairaalan rappuset.
Miten nuo aiheet kuuluu matkailusivustolle päivästä toiseen, sanasta sanaan samaa tekstiä.
Hae ihmeessä itsellesi apua.Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu tuo hyvin sanottu! Se oli kans hyvä tuo hunsotti! 55555!
Kuolon kankeus tulee nimen omaan salilla ja kun salilla dokaa niin varmasti mokaa kun geenit on kaljuja. Lääkärimestari sanoi minulle että kaljuilla karvat kasvaa sisälle päin ja tukkii suonet ja sitten ei pääse valtimot bumppaamaan raikasta viinaa veren kiertoon.
Meidän aimo on jo testattu ja kunto paljastettu. Paikalla oli yli lääkäri ja vanha kaveri rannikko jääkäri, joka kertoi aimon saavutuksista sodassa, rauhassa ja rakkaudessa.
Ensin aimo voitti vietnamin sodan ja sitten hurmasi pankki neidin hymyllään eikä lombakolla, niinkuin resu petterit. Aimo teki uuden ennätyksen meilahdessa ja nousi K2 kerrokseen alamäkeen uhmaten paino voimaa niin että nilkat ne vaan naksui.
Aimo kuunteli samalla DC soittimesta poppia, lempi kappalettaan järjen veit ja minusta orvon teit.
Lääkärin haastattelu saatiin nauhalle https://youtu.be/Rqs8hmpdBk4?t=3SenssuChlangMai kirjoitti:
Hyvin sanottu tuo hyvin sanottu! Se oli kans hyvä tuo hunsotti! 55555!
Kuolon kankeus tulee nimen omaan salilla ja kun salilla dokaa niin varmasti mokaa kun geenit on kaljuja. Lääkärimestari sanoi minulle että kaljuilla karvat kasvaa sisälle päin ja tukkii suonet ja sitten ei pääse valtimot bumppaamaan raikasta viinaa veren kiertoon.
Meidän aimo on jo testattu ja kunto paljastettu. Paikalla oli yli lääkäri ja vanha kaveri rannikko jääkäri, joka kertoi aimon saavutuksista sodassa, rauhassa ja rakkaudessa.
Ensin aimo voitti vietnamin sodan ja sitten hurmasi pankki neidin hymyllään eikä lombakolla, niinkuin resu petterit. Aimo teki uuden ennätyksen meilahdessa ja nousi K2 kerrokseen alamäkeen uhmaten paino voimaa niin että nilkat ne vaan naksui.
Aimo kuunteli samalla DC soittimesta poppia, lempi kappalettaan järjen veit ja minusta orvon teit.
Lääkärin haastattelu saatiin nauhalle https://youtu.be/Rqs8hmpdBk4?t=3Lavantauti on
Keuhkotauti on
Tuberkkeli on
Hinkuyskä on
Keltatauti on
Syyhyä on
Struuma on
Sokeria on
Unettomuutta on
Masennusta on
Sydänvika on
Kouristusta on
Karsastusta on
Värisokeus on
Piilokives on
- Voi mahoton
Kuulovika on
Kuulolaite on
Nivelreuma on
Sydänvika on
Rintakipu on
Huimausta on
Heinänuha on
Verta on
Keuhkokuume on
Tekohampaat on
Tyrä on
Maitorupi on
Munuaiset on
Bakteereita on
Umpisuoli on
Maitorupi on
Luumätä on
Nivelreuma on
Nivelvika on
Piilokives on
Kallo on
Aivoruhje on
Palovamma on
Sydänvika on
Aivotäräys on
Närästystä on
Ilmarinta on
Struuma on
Anemia on
Tulirokko on
Lääkäri sanoi että voi mahoton....- AnonyymiUUSI
asiantravel kirjoitti:
Olisiko herra Huhtasaaren syytä hakea apua henkiselle puolelle jos elämässä ei ole enää muuta kuin sairaudet, lääkkeet, kuolema ja sairaalan rappuset.
Miten nuo aiheet kuuluu matkailusivustolle päivästä toiseen, sanasta sanaan samaa tekstiä.
Hae ihmeessä itsellesi apua.Voi voi, kiitos vinkistä aasi, mutta olen ollut terveyden huoltopalveluissa edellisen puolenvuoden aina enemmän kuin sitä ennen 15 vuodessa, joten kiitos ei kiitos.,
Pidä sinä tasoa yllä siitä hernekeitosta, en ole sitä koskaan tavannut thaimaassa, itse keittelin sitä 20 vuotta sitten vaimolleni, herneet yöksi veteen, päivällä keittäminen, aluksi vaimoni ei pitänyt väristä vaikka thamaassa on saman värisiä ruokia, on thaimaassa, on jotain vastaa sitä kutsutaan tuolantau en tiedä miten kirjoitetaan, mutta uskon että kyseessä on jokin paputyyppi, mikä suomessa ei kasva. Herneet. sipuli, pippuri, savukinkku ja tietysti sinappia reilusti, jos aikasi ei riitä tekemiseen, suomesta löytyy muutama syötävä keitto purkissa, mutta en ole vuosiin ostanut, se pitää kuitenkin jatkaa kinkulla ja sinapilla. paras oli ainakin jokin pieni helsinkiläisfirma, olisiko ollut joku wil alkuinen en muista enään... SenssuChlangMai kirjoitti:
Lavantauti on
Keuhkotauti on
Tuberkkeli on
Hinkuyskä on
Keltatauti on
Syyhyä on
Struuma on
Sokeria on
Unettomuutta on
Masennusta on
Sydänvika on
Kouristusta on
Karsastusta on
Värisokeus on
Piilokives on
- Voi mahoton
Kuulovika on
Kuulolaite on
Nivelreuma on
Sydänvika on
Rintakipu on
Huimausta on
Heinänuha on
Verta on
Keuhkokuume on
Tekohampaat on
Tyrä on
Maitorupi on
Munuaiset on
Bakteereita on
Umpisuoli on
Maitorupi on
Luumätä on
Nivelreuma on
Nivelvika on
Piilokives on
Kallo on
Aivoruhje on
Palovamma on
Sydänvika on
Aivotäräys on
Närästystä on
Ilmarinta on
Struuma on
Anemia on
Tulirokko on
Lääkäri sanoi että voi mahoton....Kakkavika on
Sappikivet on
Nivelreuma on
Migreeni on
Vatsahaava on
Aivoruhje on
Piilokives on
Masennusta on
Keltatauti on
Maitorupi on
Ja herra lääkäri
Vielä on sokerina pohjalla
Korttelin suurimmat peräpukamat
- Voi mahoton...- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, kiitos vinkistä aasi, mutta olen ollut terveyden huoltopalveluissa edellisen puolenvuoden aina enemmän kuin sitä ennen 15 vuodessa, joten kiitos ei kiitos.,
Pidä sinä tasoa yllä siitä hernekeitosta, en ole sitä koskaan tavannut thaimaassa, itse keittelin sitä 20 vuotta sitten vaimolleni, herneet yöksi veteen, päivällä keittäminen, aluksi vaimoni ei pitänyt väristä vaikka thamaassa on saman värisiä ruokia, on thaimaassa, on jotain vastaa sitä kutsutaan tuolantau en tiedä miten kirjoitetaan, mutta uskon että kyseessä on jokin paputyyppi, mikä suomessa ei kasva. Herneet. sipuli, pippuri, savukinkku ja tietysti sinappia reilusti, jos aikasi ei riitä tekemiseen, suomesta löytyy muutama syötävä keitto purkissa, mutta en ole vuosiin ostanut, se pitää kuitenkin jatkaa kinkulla ja sinapilla. paras oli ainakin jokin pieni helsinkiläisfirma, olisiko ollut joku wil alkuinen en muista enään...ainin tärkein reseptistä meinasi unohtua, savuluut, jos niitä jostain saat, siitä saa parhaan mahdollisen maun keittoon kun keität luita alhaisessa lämpötilassa niin kauan kun kaikki liha on irronnut luista, yleensäkin keiton maun ratkaisee pitkä hautumisaika, jos käytössä on leivinuuni siitä tulee parasta, samoin uunipuuro... samoilla lämmöillä.
- AnonyymiUUSI
SenssuChlangMai kirjoitti:
Kakkavika on
Sappikivet on
Nivelreuma on
Migreeni on
Vatsahaava on
Aivoruhje on
Piilokives on
Masennusta on
Keltatauti on
Maitorupi on
Ja herra lääkäri
Vielä on sokerina pohjalla
Korttelin suurimmat peräpukamat
- Voi mahoton...laiffila maksa velkasi, heikoin lenkki olet voin vakuuttaa..,
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, kiitos vinkistä aasi, mutta olen ollut terveyden huoltopalveluissa edellisen puolenvuoden aina enemmän kuin sitä ennen 15 vuodessa, joten kiitos ei kiitos.,
Pidä sinä tasoa yllä siitä hernekeitosta, en ole sitä koskaan tavannut thaimaassa, itse keittelin sitä 20 vuotta sitten vaimolleni, herneet yöksi veteen, päivällä keittäminen, aluksi vaimoni ei pitänyt väristä vaikka thamaassa on saman värisiä ruokia, on thaimaassa, on jotain vastaa sitä kutsutaan tuolantau en tiedä miten kirjoitetaan, mutta uskon että kyseessä on jokin paputyyppi, mikä suomessa ei kasva. Herneet. sipuli, pippuri, savukinkku ja tietysti sinappia reilusti, jos aikasi ei riitä tekemiseen, suomesta löytyy muutama syötävä keitto purkissa, mutta en ole vuosiin ostanut, se pitää kuitenkin jatkaa kinkulla ja sinapilla. paras oli ainakin jokin pieni helsinkiläisfirma, olisiko ollut joku wil alkuinen en muista enään..."vaikka thamaassa on saman värisiä ruokia, on thaimaassa, on jotain vastaa sitä kutsutaan tuolantau en tiedä miten kirjoitetaan, mutta uskon että kyseessä on jokin paputyyppi, mikä suomessa ei kasva"
Uskon myös tuohon papu tyyppiin. Niitä ei kasva suomessa vaan somessa.
On tärkeetä että aviomis kokki vaimolle liottaa herneet yöllä ja 40 vuotta myöhemmin sanoo ettei koskaan kokannut koska vaimo oli suurtaloukeittiön kokkimestari.
Nyt sitten kuitenkin on herneet lioteltu ja itse valittu maailman paras hesalainen Wil hernekeitto. Savua ei pidä unohtaa. Savu on tärkeä osa myös Senssun ruoanlaittoa ja savuun ja tupakkaan ei ole kukaan koskaan kuollut, totesi Pasanen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"vaikka thamaassa on saman värisiä ruokia, on thaimaassa, on jotain vastaa sitä kutsutaan tuolantau en tiedä miten kirjoitetaan, mutta uskon että kyseessä on jokin paputyyppi, mikä suomessa ei kasva"
Uskon myös tuohon papu tyyppiin. Niitä ei kasva suomessa vaan somessa.
On tärkeetä että aviomis kokki vaimolle liottaa herneet yöllä ja 40 vuotta myöhemmin sanoo ettei koskaan kokannut koska vaimo oli suurtaloukeittiön kokkimestari.
Nyt sitten kuitenkin on herneet lioteltu ja itse valittu maailman paras hesalainen Wil hernekeitto. Savua ei pidä unohtaa. Savu on tärkeä osa myös Senssun ruoanlaittoa ja savuun ja tupakkaan ei ole kukaan koskaan kuollut, totesi Pasanen.Laiffila maksa velkasi, vaikutat melkoiselle akalle, pelkoko sen maksamisen estää, voi olla että pelkoon on syytäkin, olet melkoinen ölliäinen... en ole koskaan ollut kauhean kiinnostunut ruuanlaitosta, eikä oikeasti ole ollut aikaakaan, no koska maksat velkasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin kävelin viisi kerrosta, kolme lähdes juosten, kaksi sitten maleksien, viimeisessä hieman hengästytti, siinä kaikki ekg kunnossa ja hapetus ok, Hitleriin en lähde itseäni vertaamaan, mutta lääkkeitä käytän niin kuin lääkäri on määrännyt, minulla on dosetti, sitä varten että syön mitä pitää, nyt sydänoperaation jälkeen lääkkeitä on muutama tavanomaista enemmän, jolla estetään että pallolaajennuksessa voi suoneen tulla haavoja, näillä estetään arpikudoksen muodostuminen niihin, ensimmäinen lääke poistui kuukauden aspiriina 100mg kuluttua toinen lääke kesäkuussa Brilique, sitten jää vielä tuo erittäin kallislääke ja flimmerilääke... siinähän ne sitten.
Lääkkeet dosetista, kuka ne muistaa siihen laittaa, kodinhoito? Muistatko iltasella katsoa, mitä nappeja piti päivän aikana syödä, muistatko edes mikä päivä on? Olet kuin edesmennyt anoppi kasikymppisenä, ainut ero kahdenkymmenen vuoden ikäero ja kaksikymmentä vuotta vähemmän työelämässä. Anoppi on jo haudassa, niin varmaan kohta sinäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet dosetista, kuka ne muistaa siihen laittaa, kodinhoito? Muistatko iltasella katsoa, mitä nappeja piti päivän aikana syödä, muistatko edes mikä päivä on? Olet kuin edesmennyt anoppi kasikymppisenä, ainut ero kahdenkymmenen vuoden ikäero ja kaksikymmentä vuotta vähemmän työelämässä. Anoppi on jo haudassa, niin varmaan kohta sinäkin.
Voi rakas lapsi maksa se velkasi, vai aiotko olla tytteli lopun ikäsi, dosetti kannattaa täyttää joka sunnuntai, silloin on aina lääkkeet ajantasalla, sairaalasta saat listan mikä lääke otetaan milloinkin, silloin ei tarvitse katsella lainkaan nappeja, kun huomioi että aamulääkkeet otetaan aamulla ja iltalääkkeet illalla, laiffila palstan heikoin lenkki ja huono kuntoisin,
- AnonyymiUUSI
Jaa palstalle on saapunut toinenkin idiootti laiffilan lisäksi..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas lapsi maksa se velkasi, vai aiotko olla tytteli lopun ikäsi, dosetti kannattaa täyttää joka sunnuntai, silloin on aina lääkkeet ajantasalla, sairaalasta saat listan mikä lääke otetaan milloinkin, silloin ei tarvitse katsella lainkaan nappeja, kun huomioi että aamulääkkeet otetaan aamulla ja iltalääkkeet illalla, laiffila palstan heikoin lenkki ja huono kuntoisin,
Niinhän toi kannattaisi täyttää sunnuntaisin, mutta muistatko, että on sunnuntai? Varmaan, kun viikonlopun odotat Amican aukeamista vesi kielellä, niin sunnuntaina tiedät, että huomenna aukeaa. Kun on pari päivää jäänyt lääkkeet väliin, niin syötkö kerralla, vai kippaatko dosetin tyhjäksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän toi kannattaisi täyttää sunnuntaisin, mutta muistatko, että on sunnuntai? Varmaan, kun viikonlopun odotat Amican aukeamista vesi kielellä, niin sunnuntaina tiedät, että huomenna aukeaa. Kun on pari päivää jäänyt lääkkeet väliin, niin syötkö kerralla, vai kippaatko dosetin tyhjäksi?
Lääkkeet on niin kalliita että pitää syödä ohjeiden mukaan, oletko nyt tämä kakkos idiootti vai perinteinen palstan heikoin lenkki. eli laiffila eiks nyt oo perjantai...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeet on niin kalliita että pitää syödä ohjeiden mukaan, oletko nyt tämä kakkos idiootti vai perinteinen palstan heikoin lenkki. eli laiffila eiks nyt oo perjantai...
Kalliita? Etkö kehuskellut tuolla seitsemän tonnin tulonsiirrolla, kun Kela antaa sulle kalliit lääkkeet ilmaiseksi, toisin kuin Thaimaassa?
Pitääkö jo viikonpäivää kysellä suolikaksnelosella, tietty nyt on perjantai, viikon viiminen Amica-päivä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeiden hintako määrää sinulle annostuksen? Huhhuh! Entisen tyttöystävän isä puolitti omatoimisesti lääkkeensä koska ne oli niin kalliita. Se ei mennyt sitten hyvin...
- AnonyymiUUSI
asiantravel kirjoitti:
Hae ihmeessä itsellesi apua.Aasiantravel on ihan oikeassa, ketä sinun sairautesi ja lääkkeet kiinnostaa lukea joka päivä. Mene keskustelemaan sairauksistasi niille osoitetuille sivustoille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita? Etkö kehuskellut tuolla seitsemän tonnin tulonsiirrolla, kun Kela antaa sulle kalliit lääkkeet ilmaiseksi, toisin kuin Thaimaassa?
Pitääkö jo viikonpäivää kysellä suolikaksnelosella, tietty nyt on perjantai, viikon viiminen Amica-päivä!Noin on tarkalleen ottaen tapahtunut, kela maksaa tonnien lääkkeet kuukausittain.. ei ne tule ilmaiseksi omavastuu on 700 euroa vuodessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aasiantravel on ihan oikeassa, ketä sinun sairautesi ja lääkkeet kiinnostaa lukea joka päivä. Mene keskustelemaan sairauksistasi niille osoitetuille sivustoille.
Näyttäähän tuo kiinnostavan aivan kuten hernekeittokin jolla ei ole mitään tekemistä thaimaan kanssa, tosin ei sinulla ole mitään tekemistä thaimaan kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin on tarkalleen ottaen tapahtunut, kela maksaa tonnien lääkkeet kuukausittain.. ei ne tule ilmaiseksi omavastuu on 700 euroa vuodessa.
Eikös toi 700€ vuodessa ole suurituloiselle eläkeläiselle kuin pieru saharassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikös toi 700€ vuodessa ole suurituloiselle eläkeläiselle kuin pieru saharassa?
Juu on se, hyvin pieni osa eläkkeestäni, mutta rahaa kuitenkin... oletko laiffila taas työttömänä olet taas kirjoittanut täällä tänäämn jo tunteja, minun pitää kohta lähteä amicaan syömään, missäs se fazer tarkalleen ottaen on, siellä on amican ruokala, valiolla kävin yhtenä päivänä, kun käytiin rouvan kanssa ikealla, oli siinä lähellä, juustolassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu on se, hyvin pieni osa eläkkeestäni, mutta rahaa kuitenkin... oletko laiffila taas työttömänä olet taas kirjoittanut täällä tänäämn jo tunteja, minun pitää kohta lähteä amicaan syömään, missäs se fazer tarkalleen ottaen on, siellä on amican ruokala, valiolla kävin yhtenä päivänä, kun käytiin rouvan kanssa ikealla, oli siinä lähellä, juustolassa.
Vaimoko on aamupäivän yrittänyt kaunistautua Amica-ravintolan päivälliselle ja sinä olet päivystänyt herkeämättä Pattaya-palstaa sairauksinesi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoko on aamupäivän yrittänyt kaunistautua Amica-ravintolan päivälliselle ja sinä olet päivystänyt herkeämättä Pattaya-palstaa sairauksinesi?
EI siihen tarvitse mitenkään kaunistua, vaimoni on ainakin kertomansa mukaan kaunis joka päivä, minä olen täällä vaikuttanut mutta kohta lähdemme syömään, miten se fazer missä päin se on, kun sielläkin on amican järjestämä ruokailu, mutta varmaan vaimosi tekee sinulle eväät mukaan koska amican ruokailun joudut maksamaan itse, eikä sinulla ole siihen varoja, kun ei ole velkojen maksuunkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäähän tuo kiinnostavan aivan kuten hernekeittokin jolla ei ole mitään tekemistä thaimaan kanssa, tosin ei sinulla ole mitään tekemistä thaimaan kanssa.
Eikö thaimaassa tehdyllä hernekeitolla ole mitään tekemistä thaimaan kanssa??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EI siihen tarvitse mitenkään kaunistua, vaimoni on ainakin kertomansa mukaan kaunis joka päivä, minä olen täällä vaikuttanut mutta kohta lähdemme syömään, miten se fazer missä päin se on, kun sielläkin on amican järjestämä ruokailu, mutta varmaan vaimosi tekee sinulle eväät mukaan koska amican ruokailun joudut maksamaan itse, eikä sinulla ole siihen varoja, kun ei ole velkojen maksuunkaan.
Ei kannata vaimon kaunistautua, miehet tai miehen näköiset kun ei meikkaa? Skodallako menette, vai sossun maksamilla dösäkorteilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata vaimon kaunistautua, miehet tai miehen näköiset kun ei meikkaa? Skodallako menette, vai sossun maksamilla dösäkorteilla?
Riippuu minne mennään jos Helsinkiin niin dösällä, jos muualle niin autolla....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatan tulla kahvikupposelle kanssasi fazer amicaan, miten tunnistan sinut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saatan tulla kahvikupposelle kanssasi fazer amicaan, miten tunnistan sinut?
150+ kiloa, vierellä lippalakkipäinen miehen näköinen "vaimo".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin kävelin viisi kerrosta, kolme lähdes juosten, kaksi sitten maleksien, viimeisessä hieman hengästytti, siinä kaikki ekg kunnossa ja hapetus ok, Hitleriin en lähde itseäni vertaamaan, mutta lääkkeitä käytän niin kuin lääkäri on määrännyt, minulla on dosetti, sitä varten että syön mitä pitää, nyt sydänoperaation jälkeen lääkkeitä on muutama tavanomaista enemmän, jolla estetään että pallolaajennuksessa voi suoneen tulla haavoja, näillä estetään arpikudoksen muodostuminen niihin, ensimmäinen lääke poistui kuukauden aspiriina 100mg kuluttua toinen lääke kesäkuussa Brilique, sitten jää vielä tuo erittäin kallislääke ja flimmerilääke... siinähän ne sitten.
Et sanonut, sanoit näin:
"Porraskokeissa riittää yksi kerros että olet kotiutuskunnossa, en joutunut juoksin kolme ekaa kerrota, kaksi viimeistä löntystelin." - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sanonut, sanoit näin:
"Porraskokeissa riittää yksi kerros että olet kotiutuskunnossa, en joutunut juoksin kolme ekaa kerrota, kaksi viimeistä löntystelin."Hönö Pasakasa valehtelee silmät päästään. Ei ole mitään Amican kausikorttia eikä ole mitään porrasjuoksua tapahtunut. Sydänoperaation jälkeen ei rasiteta ketään potilasta, vaan liikkeet on hyvin rauhallisia seuraavat viikot.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sanonut, sanoit näin:
"Porraskokeissa riittää yksi kerros että olet kotiutuskunnossa, en joutunut juoksin kolme ekaa kerrota, kaksi viimeistä löntystelin."Juuri noin sanoin, aivan oikein, asian voi tarkastaa lukemalla mitä kirjoitin.
- AnonyymiUUSI
asiantravel kirjoitti:
Hae ihmeessä itsellesi apua.Olisi, mutta ei osaa, ja ehkä lääkärit eivät ole huomanneet, kuinka sekaisin päästään on. Luulisin että M1-lähetteen kriteerit kohdallaan täyttyisivät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä tasoa yllä siitä hernekeitosta, en ole sitä koskaan tavannut thaimaassa, itse keittelin sitä 20 vuotta sitten vaimolleni, herneet yöksi veteen, päivällä keittäminen, aluksi vaimoni ei pitänyt väristä vaikka thamaassa on saman värisiä ruokia, on thaimaassa, on jotain vastaa sitä kutsutaan tuolantau en tiedä miten kirjoitetaan, mutta uskon että kyseessä on jokin paputyyppi, mikä suomessa ei kasva. Herneet. sipuli, pippuri, savukinkku ja tietysti sinappia reilusti, jos aikasi ei riitä tekemiseen, suomesta löytyy muutama syötävä keitto purkissa, mutta en ole vuosiin ostanut, se pitää kuitenkin jatkaa kinkulla ja sinapilla. paras oli ainakin jokin pieni helsinkiläisfirma, olisiko ollut joku wil alkuinen en muista enään..."Voi voi, kiitos vinkistä aasi, mutta olen ollut terveyden huoltopalveluissa edellisen puolenvuoden aina enemmän kuin sitä ennen 15 vuodessa, joten kiitos ei kiitos.,"
Sinunhan piti olla terve, hyvä geeninen ja kovakuntoinen.
Asiantravel vaikuttaisi olevan kirjoittamasi mukaan kaikkea sitä mitä sinä reppana et ole.
Sulla viiraa päässä tosi pahasti, päätäsi ei ehkä ole tutkittu, eli olevat kävelevä pommi, hae tutkimuksiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
laiffila maksa velkasi, heikoin lenkki olet voin vakuuttaa..,
Aika vakuuttava olet:
"Voi voi, kiitos vinkistä aasi, mutta olen ollut terveyden huoltopalveluissa edellisen puolenvuoden aina enemmän kuin sitä ennen 15 vuodessa, joten kiitos ei kiitos.,"
Sinulla on päässä vikaa, aivan varmasti, hae apua itsellesi.
Ps. Missä viipyy kuva skodan ratista ja vaimosi kädestä sormuksineen? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi juuri sunnuntaina, miksi ei jonain muuna viikonpäivänä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aasiantravel on ihan oikeassa, ketä sinun sairautesi ja lääkkeet kiinnostaa lukea joka päivä. Mene keskustelemaan sairauksistasi niille osoitetuille sivustoille.
Minua kiinnostaa.
Maksa velkasi Numballe ja räps niin pääset tapaamaan minua tänne Chinag Maihin.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin on tarkalleen ottaen tapahtunut, kela maksaa tonnien lääkkeet kuukausittain.. ei ne tule ilmaiseksi omavastuu on 700 euroa vuodessa.
Fyysikon, matemaatikon ja yliopiston opettajan 700 euroa vuodessa on aika omalla tasollaan.
Yleensä alkuomavastuu on 70 euroa vuodessa. Tämä tarkoittaa, että ennen kuin saat lääkekorvauksia, sinun on maksettava itse 70 euron edestä korvattavia lääkkeitä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Voi voi, kiitos vinkistä aasi, mutta olen ollut terveyden huoltopalveluissa edellisen puolenvuoden aina enemmän kuin sitä ennen 15 vuodessa, joten kiitos ei kiitos.,"
Sinunhan piti olla terve, hyvä geeninen ja kovakuntoinen.
Asiantravel vaikuttaisi olevan kirjoittamasi mukaan kaikkea sitä mitä sinä reppana et ole.
Sulla viiraa päässä tosi pahasti, päätäsi ei ehkä ole tutkittu, eli olevat kävelevä pommi, hae tutkimuksiin.Luulenpa että Numballa ollen hypokondria.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fyysikon, matemaatikon ja yliopiston opettajan 700 euroa vuodessa on aika omalla tasollaan.
Yleensä alkuomavastuu on 70 euroa vuodessa. Tämä tarkoittaa, että ennen kuin saat lääkekorvauksia, sinun on maksettava itse 70 euron edestä korvattavia lääkkeitä.Köyhälle eläkeläiselle tuo 700 euroa tekee kipeää.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007