Nykyään kun puhutaan ufo havainnoista niin ne yleensä paljastuu ihan joksikin tavalliseksi ilmiöksi joka aiheuttajana on ihminen.
Nykyään ufot on sitä että ulkoavaruudesta saapuu tänne ihmisen kaltainen olento ja se sulautuu ihmisten joukkoon.
Tätä olentoa on vaikea erottaa ihmisistä. Kuitenkin tällä olen olla voi olla esim kaksi vasenta silmää eikä oikeaa silmää lainkaan muta kun silmät ovat oikeilla paikoilla niin ei sitä äkkiä erota.
Ufo-olennot kun ei tarvitse oikeaa silmää sillä ulkoavaruudessa ei ole liikenteessä risteyksiä ollenkaan.
Ufo-olennot eivät myöskään käy koskaan vessassa. Tosin voivat käydä tutkimassa mikä on tällainen huone missä ihmiset rava vähän väliä ja sieltä kuulu aina lorinaa tai pörähdyksiä.
Olkaas tarkkana sillä joukossa ne voi olla ulkoavaruuden olio.
Ufot täällä
31
195
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi myös oleellinen asia on että ufo oliot ei hikoile eli eivät haise heille. Hikoilevat vaan kielen kautta, pitävät helteellä tai saunassa kieltä ulkona.
- Anonyymi
Perussuomalaisissa on useita ufoja.
- Anonyymi
Purra on ilmiselvä UFO. Hän pystyy muuttamaan duunarin työttömäksi, itsensä elättäjän pummiksi ja sairaat itseparantajiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra on ilmiselvä UFO. Hän pystyy muuttamaan duunarin työttömäksi, itsensä elättäjän pummiksi ja sairaat itseparantajiksi!
Ihan hyvin voi olla että on tullut ulkoavaruudesta ja ottanut ihmisen muodon.
Näitä on paljon Suomessakin. Soluttautuvat kaikille aloille ja myös eduskuntaan.
Haluavat aiheuttaa kaaosta ja sekaannusta.
- Anonyymi
Katsokaapa Purran totista kasvokuvaa. Villin ulkopuolinen katse, demarintappajan välke silmissä ja köyhää halveksiva irvistys. Aivan selvä humanoidi!
- Anonyymi
Rapparit uskoo olevansa ufoja.
- Anonyymi
Elementtikaudella kuollut ammattikunta jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elementtikaudella kuollut ammattikunta jo.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Se meinas että jos saa märän raplingin pysymään pystysuoralla seinällä, täytyy olla ufo.
- Anonyymi
Jep jep ja lehmät lentää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep ja lehmät lentää
Tuokin on nykypäivänä mahdollista mutta jokseenkin tarpeetonta.
- Anonyymi
Onkohan sitä tutkittu onko lentävä lehmä onnellisempi rapatussa navetassa, vai kivinavetassa?
- Anonyymi
Rapattu kivinavetta on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rapattu kivinavetta on parempi.
Läpäiseekö sellainen riittävästi ilmaa, vai pitääkö laittaa ilmanvaihtokone?
- Anonyymi
Hyvä hengitysilma navetassa on lehmille, toisin kuin koululaisille koulussa, erittäin tärkeää. Hunon sisäilman väsyttämä lehmä on ärtyisä ja tuottaa huonosti maitoa. Se on myös levoton ja puokkoilee sinne tänne.
- Anonyymi
Tuo kuvaus sopii täydellisesti koululaisiin.
- Anonyymi
Taidanpa hankkia Valloxilta kauko-ohjattavan ilmanvaihtokoneen navettaan. Thaimaalainen navettapiika on alkanut nyrpistelemään nenäänsä lehmänpaskanhajussa ja työtahti ei saa kärsiä sen vuoksi. Uskon että talikko heiluu tehokkaammin raikkaammassa ilmassa.
- Anonyymi
Näin taulumäellä laskeutuneen ufon, sen kyljessä luki: suvimäen klubitalo.
- Anonyymi
Mistä aloittaja tietää että ufo olennot eivät käy vessassa? ONKO HYVÄÄKIN DOKUMATTIA saatavilla? MILLÄ NE ELÄÄ, syäkä ilmaa vai pakkasnestettä vai energiallako?
- Anonyymi
Kyllä ufot olennot syö mutta ufo olennot eivät tuota kakkaa eikä pissiä.
Käyttävät kaiken hyödykseen.
Tiedän tämän koska minut on nuorena kaapattu ufoalukseen, oli silloin 15 vuotias. Minua pidettiin aluksessa kaksi päivää.
- Anonyymi
Nehän toimivat sitten samoin kuin demarit. Eivät kaki lainkaan, vaan syytävät kaiken jätteen suustaan.
- Anonyymi
Minä näin eilen ufon! Mitäs siitä sanotte
- Anonyymi
Se on aivan sama mitä sanotaan, et kuule kumminkaan, hihihi.
- AnonyymiUUSI
Eli tunnistamaton lentävä esine.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on aivan sama mitä sanotaan, et kuule kumminkaan, hihihi.
Penis.
- AnonyymiUUSI
Ufojeesus näyttäytyi mulle viime yönä. Soitti mulle Crazy Train kitara riffin kananmunaleikkurilla.
- AnonyymiUUSI
Kerran olin lennolla Boeing 747 Jumbo Jet
siis monia vuosia sitten ja en muista kuinka se tapahtui mutta pääsin ohjaamoon lennon aikana
Tyynen Valtameren yllä (Nykyään ei kai mahdollista)
Olut kädessä ja muistan että kysyin lentäjiltä tuntimääristä kun monia vuosia lentoja,
ohjaamossa oli 3 joista yksi flight engineer 2 pilots,
ja sitten muistan kysyneeni UFO sightings koska olivat lennelleet monia vuosia mutta en muista enään mitä siihen sanoivat mutta olen ymmärtänyt myöhemmin että sellaisista näkymisistä ei puhuta paljoa koska voi muut
ajatella outoja kaverista?!
Ufo' han tarkoittaa Unidentified Flying Object,
joten mikä tahansa on jos sitä vaan ei ole tunnistettu!
Mutta kun ajattelet että on Solar System/ Aurinkokunta missä Aurinko joka on siis Tähti, ja on miljardeja Tähtiä joidenka ympärillä todennäköisesti vielä enemmän miljardeja Planeettoja kuten Earth/ Maa ja tämä kaikki
Galaxy Milky Way, ja arviolta jopa miljardeja muita Galaxeja, ja vain yksi Solar System tämä meidän missä on elämää ainakin Planet Earth...........NIIN miten tuolla missään muualla ei olisi elämää?? Kun vain yksi miljardeista tiedetään!! - AnonyymiUUSI
Hyvä ilmanvaihto on navetassa tärkeää jo siksi että lehmät pierevät aivan julmetusti. Siksi suodattimien kuntoon tulee kiinnittää huomiota ympäri vuoden. Vahvassa metaanipierun hajussa elävä lehmä tuottaa 10% vähemmän maitoa, kuin raikkaassa ilmassa ammuva.
- AnonyymiUUSI
Uudella audilla on mahdoton saada sakkoja. Niistä on tullut niin virheettömlä että kelpaa diktaattoreillekin.
- AnonyymiUUSI
Onko Stubbilla Audi?
- AnonyymiUUSI
Universe on waltava ja monet lentäjät ovat nähneet
Ufoja!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005