Ollaan ajauduttu liian kauas toisista. Ainakin yritin. Nyt on aika clousata meidän tarina. Sä teit niin jo kauan sitten. Huono maku jäi siitä miten kaikki päättyi. Olisi ollut aikuisempia ja kunnioittavampia tapojakin.
Ei tätä saa enää ratkaistua
35
548
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Olen eri mieltä.
- Anonyymi
En oo mitään mieltä.
- Anonyymi
Gubbe ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Onneksi tällainen kuvio ei koske minua millään tavalla.
- Anonyymi
Plööö plö plö plö plöööö päläpäläpälä pläääää se mies pläöö se nainen plöplöplö yhyyyy yh plö plööööpölöpölö, siinä guben aloitusten sisältö
- Anonyymi
Juuri tätä monotoniaa todellisuudesta irtautuneille inttäjille.
- Anonyymi
Minulla on perhe ja oma elämä
- Anonyymi
No sehän on kiva kuulla, varmasti myös tämä aloittajasetä saa siitä jotain uusia ajatuksia ja ideoita esim seuraavaan aloitukseensa jos ei muuta. Vai oletko se tärähtänyt täti, joka esiintyy perheellisen miehen puolesta omista pakkoajatuksista johtuen? Aika sekundaarisen skuupin olet keksinyt
- Anonyymi
Ei koskenut sua
- Anonyymi
Clousata eli sulkee mut pitikö tohonkin sönköttää enkkua suomen sekaan kuulostaa tyhmältä
- Anonyymi
Et nimimerkittömänä kuulostakaan enää niin ystävälliseltä.
- Anonyymi
Palstasetä luuleekin olevansa jotenkin moderni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et nimimerkittömänä kuulostakaan enää niin ystävälliseltä.
Ai oletko kenties tasas retuseeraamassa tarinaa, jonka mukaan susiguben hahmon takana onkin joku muu henkilö joka kirjoitti myös edellisen kommentin. Hyvää pakerrusta sinne sinun studioos👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä oli palstasedän itse kirjoittama kommentti, sillä sehän monesti tyrmää itse omat kirjoituksensa etenkin jos esiintyy naisena. Jo sillä on erikoinen vihahuone täällä. Saattoi toki olla joku muukin sivusta inisijä
- Anonyymi
Sä teit samoin 😆
- Anonyymi
Urbaania kieltä. Olet selvästi maalta 🚜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielestä
- Anonyymi
Clousaaminen voi etäisesti kuulostaa myös lähentymistoiveelta ala kammklous tuuu miii 🪗🎶
- Anonyymi
Tykkään vaan siit
- Anonyymi
HomoHessu
- Anonyymi
Tuhkaluukun Ritari
- Anonyymi
Oliko se aikuismaista käydä bylsimässä muita miehiä ja kuvitella, että se rohkaisee minua lähestymään sinua?
- Anonyymi
Psykoosit tulille 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykoosit tulille 🔥
Autot tulille 😆
- Anonyymi
Kenelle sinä mielestäsi avaudut täällä ja mistäköhän bylsimisistä kun vastailet tälle palstasedälle katkeruuden korventamana? Menee muuten vähän synkassa sen kanssa kun näitä sinun luulojasi joka suuntaan debunkataan. Koita nyt sanoa se viimeinen sana tjsp
- Anonyymi
Olisikohan sinulla jo aika tulla siihen lopputulokseen, että tämä nainen josta tarinoit saastaisia ja jolle omasta mielestäsi käyt avautumassa näissä aloituksissa ei halua rohkaista sinua yhtään mihinkään? Kannattaisi kyllä.
- Anonyymi
Jos olisi noin en ikinä odottaisi lähestymistä. Kukaan ole puhunut bylsimisestä aloituksessa mitään.
- Anonyymi
Ihmiset ei osaa nykyään oikein käyttäytyä missään tilanteissa kovin aikuismaisesti ja etotilanteet niissähän sitä isketään vyön alle tietenkin mielellään. Vaikeaa se on sitten vuosien päästä yrittää enää jos ei asioista puhuttu vaan kenties uusi odotti ja entinen haluttiin vaan tieltä pois äkkiä. Niinhän ne usein menee. Surullista tämä nykypäivän elämä. 😟😟
- Anonyymi
Ei odottanut uusi.😟
- Anonyymi
*erotilanteet siis ei millään ennakoiva halua sitä hyväksyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei odottanut uusi.😟
No hyvä jos ei ollut uutta mutta muuten ei onnistunut puhuminen ja asioiden selvittäminen vai kun yleensä se jolla uusi ei ole enää halukas kuin lähtemään mahdollisimman nopeasti. Ei jutut enää kiinnosta. Mutta siellä on ollut toinen tilanne :(
- Anonyymi
No on se erotilanne monesti myös aika etova tilanne ennakoiva siinä oikeassa 😀
- Anonyymi
Käännätkö tämän tosissasi minun syyksi?! Häpeä! Sinä rikoit minun sydämeni.
Mn - Anonyymi
Ap sä ghostasit jo silloin. Miksi vieläkin vingut perääni?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995