Ei stressiä

Hyvää huomenta tänne. ❤️😊 Kevät on vallaton. 🐺❄️🐦

40

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstasetä pisti nikin taas näkyviin ja monologi alkamassa.

• Anonyymi

Moi trolligubbe😇

• Anonyymi

Gubbe ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi

Joko herätät pian mielikuvituskirsin välilehdeltä? Sillä on varmaan jo pissahätä.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Päässäs on vallatonta.

• Anonyymi

Uskotko tämän palstasedän muuntuvan haluamaksesi henkilöksi palstalla russuttamalla? Ei sinulla ainakaan uskoa itseesi puutu

• Anonyymi

Palstasetä vauhdissa 🙈

• Anonyymi
      • Enpä ollut kuullut ennen. 😄

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Enpä ollut kuullut ennen. 😄

Sanoitusten ehkä paras osa:

Life is like spaghetti
        It's hard until you make it

Tästä täytyy tehdä huoneentaulu tjtn. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoitusten ehkä paras osa:

Life is like spaghetti
        It's hard until you make it

Tästä täytyy tehdä huoneentaulu tjtn. :)

😊👍🏼

• Anonyymi

Kaipaan sinua ja ikuisesti kaipaan sinua, sillä olet kaikkein kaunein itsensä klonkun rujoissa kasvoissa ja silmissä, kuin hopea, reunuksinen pilven reunus keskellä taivasta ja itsensä paratiisia, kuin kulta, kasvoinen enkeli voimakkaine hartioineen ja käsineen jotka kantavat klonkun paratiisiin taivaan portista, vältellen painajaisten riivattuka ja piinattuka demoneja, kohti utopiaa ja sitä kautta kohti paratiisia ja unelmaa rakkauden tähden, unelmaa yhteisestä utopiasta, 😍😍 ja, kaikki runon tuotot Suomen rakkaille poliisivoimille 99999999999999 % N

• Anonyymi

Hyvät huomenet🥱☕️🍒👩

• Kiitos hyvää huomenta. 😊❄️❤️✨

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos hyvää huomenta. 😊❄️❤️✨

Kiitos🥱☕️🍒👩

• Anonyymi

Ihanista ihanin herätettiin alapalkista.

• 🤧🥴

• Anonyymi

Sinä taidat itkeä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat itkeä?

En itkenyt. Minulla on nuha.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En itkenyt. Minulla on nuha.

Hivin ensioireita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hivin ensioireita.

Oletko oppinut uuden termin huoltsults tai vastaavalta mitä viljelet palstaäijän aloituksiin niin katkeran oloisena, että voisit jo kualla tähän hajotukseen? Jes pliis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko oppinut uuden termin huoltsults tai vastaavalta mitä viljelet palstaäijän aloituksiin niin katkeran oloisena, että voisit jo kualla tähän hajotukseen? Jes pliis

Sun olis ollu parasta jäädä kokonaan syntymättä.

• Anonyymi

Kivaa päivää😊☕️🍒👩♥️

• Kiitos ja mukavaa alkanutta päivää sinulle ✨❤️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos ja mukavaa alkanutta päivää sinulle ✨❤️😊

Kiitosta👍😊☕️🍒👩♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitosta👍😊☕️🍒👩♥️

🤗❤️✨

• Anonyymi

Hyvää huomenpäivää 🌝
      Mitenkä flunssapotilas jakselee? Oletko jo duunivuorossa? Tsemppiä 👍

• Kiitos. Hyvää päivää. Juu olen ollut aamusta saakka ja kieltämättä, olisin voinut kyllä olla nukkumassa mieluummin. Kyllä tää tästä. ❄️

• Anonyymi

Tsemppiä sudelle työpäivään! 👍 Ei oo kivaa olla puolikuntoisena töissä. 😔
      Täällä rannikolla sataa lunta ja välillä tihuttaa vettä. 🌧️🌨️

• Hei. Täällä myös sataa räntää ja on märkää loskaista. Työpäivä on mulla takana. Voi loppu päivän maata peiton alla. ❄️✌🏼

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hei. Täällä myös sataa räntää ja on märkää loskaista. Työpäivä on mulla takana. Voi loppu päivän maata peiton alla. ❄️✌🏼

Sitten vaan lämmintä juotavaa paljon ja peiton alle lepäämään. 😊👍 Toivottavasti tauti hellittää pian.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hei. Täällä myös sataa räntää ja on märkää loskaista. Työpäivä on mulla takana. Voi loppu päivän maata peiton alla. ❄️✌🏼

Työpäivä siis takana ja kotona, hieno homma. Salitreenit heittäen lähitulevaisuuteen, sillä nyt on levon ja palutumisen aika. Toivottavasti olet saanut helpotusta ja ratkaisua työpaineisiisi.
        Varsin ajankohtaista on kysyä, minkälaiseksi osottautui tilaamasi lampaanvillapeitto? Onko lämmin , onko puuvillapäällinen muokkautunut pehmeämmäksi?😊🐑😊

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten vaan lämmintä juotavaa paljon ja peiton alle lepäämään. 😊👍 Toivottavasti tauti hellittää pian.

Todellakin näin. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Työpäivä siis takana ja kotona, hieno homma. Salitreenit heittäen lähitulevaisuuteen, sillä nyt on levon ja palutumisen aika. Toivottavasti olet saanut helpotusta ja ratkaisua työpaineisiisi.
        Varsin ajankohtaista on kysyä, minkälaiseksi osottautui tilaamasi lampaanvillapeitto? Onko lämmin , onko puuvillapäällinen muokkautunut pehmeämmäksi?😊🐑😊

Se peitto on kyllä mukava ja lämmin. Olen nukkunut sen avulla hyvin. Tuntuu kyllä nyt paljon joustavammalta ja pehmeämmältä nyt, kun sitä on käyttänyt. Kiitos vielä, kun suosittelit sitä. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se peitto on kyllä mukava ja lämmin. Olen nukkunut sen avulla hyvin. Tuntuu kyllä nyt paljon joustavammalta ja pehmeämmältä nyt, kun sitä on käyttänyt. Kiitos vielä, kun suosittelit sitä. 😊

Olipa mukava kuulla. Meitä ei ainaskaan palele 🐑😴😴🐑. Oikein kotoisaa oloa ja paranemista. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa mukava kuulla. Meitä ei ainaskaan palele 🐑😴😴🐑. Oikein kotoisaa oloa ja paranemista. ☺️

Pitääkö tänne ilmoittaa ettei muakaan palella vaikka ei ole lampaanvillapeittoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö tänne ilmoittaa ettei muakaan palella vaikka ei ole lampaanvillapeittoa

Tottakai pitää. Mullakaan ei oo nyt just vessahätä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Peitto ei ole myöskään liian kuuma koskaan, se on kyllä sen erikoisuus.☺️

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe