Joutuuko kepun Veli-Matti Karppinen pienentämään omaa toiminnanjohtajan palkkaansa?
Nyt on syytä käyttää voimavarat oikeiden töiden etsimiseen näille tempputyöllistetyille ja lopettaa tämmöinen nyhvääminen tempputöillä.
Nyt loppui Entringin bisneksen teko tempputyöllistetyillä
35
553
Vastaukset
- Anonyymi
Entrinki on vienyt toimintaedellytyksiä kirpputoriyrittäjiltä.
- Anonyymi
Öötota. Sehän on kirpputori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öötota. Sehän on kirpputori.
Jep ja karppinen ei ole toiminnanjohtaja https://www.entrinki.fi/?p=139&c=yhteystiedot
- Anonyymi
No, kunhan vihervassarit tulee valtaan (2027), asiat palaa entiseen hyvään kuosiin; Otetaan reilusti velkaa ja elätetään joutilaat kortiinsa.
- Anonyymi
Voi Luoja, että ihminen voi olla tietämätön; perusliemessä keitetty, arvaan!
- Anonyymi
Yleisräkyttäjät eivät edes tiedä montako miljoonaa vuodessa Kajaanin kaupunki maksaa "Entringille" pakollisesta kierrätystoiminnasta.
Orjatyövoiman käyttö asia erikseen. Pahempaa kuitenkin kuin marjanpoimittamisissa.- Anonyymi
Tuo kierrätys pitää jonkun hoitaa. Hyvinhän tuo nykyinen toimii. Pakkohan tuonne ei ole töihin mennä, joten orjia tuolla ei ole, vaan ihan vapaaehtoisia, mukavaa porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kierrätys pitää jonkun hoitaa. Hyvinhän tuo nykyinen toimii. Pakkohan tuonne ei ole töihin mennä, joten orjia tuolla ei ole, vaan ihan vapaaehtoisia, mukavaa porukkaa.
Disinformaatiota entringin johtohenkilöltä.
- Anonyymi
Sulla varmaan on tähän joku lähde?
- Anonyymi
Nämä kierrätyshommat hoitaa halvemmalla joku paikallinen yrittäjä tai yrittäjät. Saatta jopa palkata muutamia henkilöitä lisää tätä toimintaa varten ihan oikeilla työehdoilla.
Muutenkin omituista kun joku kyläyhdistys pyörittää tämmöistä bisnestä verorahojen pönkkäämänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä kierrätyshommat hoitaa halvemmalla joku paikallinen yrittäjä tai yrittäjät. Saatta jopa palkata muutamia henkilöitä lisää tätä toimintaa varten ihan oikeilla työehdoilla.
Muutenkin omituista kun joku kyläyhdistys pyörittää tämmöistä bisnestä verorahojen pönkkäämänä.Kun kierrätyskeskus muuttuu yksityisen hommaksi, sieltä ei osta kukaan mitään. Nimittäin hinnat pomppaa sellaisiksi.
- Anonyymi
Entrinki oli heti purnaamassa leikkauksista kun se suoraan heidän raha virtaan kolahtaa..Hyvä että eivät voi suoraan käyttää ilmaista työvoimaa omiin voittoihinsa sekä bisneksen pyörittämiseen ja on erikoista että ei ole normi palkallisia työntekijöitä yhtä ainokaista koko paikassa.
- Anonyymi
On siellä palkallinen vakioporukka tietenkin.
- Anonyymi
Ei siellä ole mitään kunnon tuotetta,kaikki joutaa kyllä sulatuksen .Ihan jätettä suuri osa,ja vielä peritään kova maksu.
- Anonyymi
Lajitellaan huolella kontteihin rahdattavaksi mm. venäjälle (mikropiirejä sisältävää elektroniikkaa jonka loppusijoitusmaa on Länsi-Ukraina).
- Anonyymi
Oikeassa olet. Olisin vienyt 120 cm leveän huonon runkopatjan jätteisiin ja hinta olisi ollut 25 e. Paikallisessa jätefirmassa (Patrosentie) hinta oli 20 e.
- Anonyymi
Kyllä näkee että rahaa piisaa kun noin isossa rakennuksessa puljua pyöritetään..
Hartaasti toivon että asetetaan rajoituksia toiminnalle sekä etenkin tuolle työttömien hyväksi käyttämiselle..Ei riitä että on kiva paikka hengailla sekä olla kun sitä rahaakin pitäisi ihmisten saada tekemisestään muutakin kuin kelan luukulta kuitattuna.! - Anonyymi
Onhan se kieltämättä hölmöä että vuodesta toiseen samat ihmiset käy palkkatuella töissä samassa kierrätyskeskuksessa. On hyvä että tällaiselle laitetaan stoppi. Entringin taustavoimien kannattaa pohtia toiminnan supistamista.
Olisiko Heinisuon jäteyhtiöllä mahdollisuus ottaa toimintoja itselleen.- Anonyymi
Ainoa kaupunki suomessa missä jätefirma asuinalueen keskellä ja vieläpä saa laajentaa toimintaansa. Koitappa vasite myydä taloa tuosta joskus kun takapihalla on… :S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa kaupunki suomessa missä jätefirma asuinalueen keskellä ja vieläpä saa laajentaa toimintaansa. Koitappa vasite myydä taloa tuosta joskus kun takapihalla on… :S
Kajaani on kepulaisten valtakunta ja ko. jätepuljun omistaja on kepulainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmastonmuutoksen takia tällaista kiertotaloutta tarvitaan.
- Anonyymi
No eihän niitä juoppoja varmaan muualle edes otettaisi, niin siksi ne siellä pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulainen kyläyhdistys ? Ahaa 😎
- Anonyymi
Persuilla on sama linja, ollaan sen heikoimman ihmisryhmän kimpussa, ja kadehditaan niitä. Ei huomata että itse kuulutaan myös siihen samaan ryhmään.
Katsotaan mallia mallia Amerikan EmäPersusta joka on riistämässä köyhempiä maita. Ukrainaa on moukaroitu kolmevuotta, ja kansa on köyhtynyt kuirenkin EmäPersun pitää riistää sieltä satoja miljarseja, muuten Mosk katkaisee tietoverkon jota sodassa käytetään.- Anonyymi
Parempi on kun näille ihmisille järjestetään oikeita töitä. Tyytyminen nyhräämään jonkun entringin kaltaisen toiminnan kanssa on juuri sitä vasureiden pöljyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi on kun näille ihmisille järjestetään oikeita töitä. Tyytyminen nyhräämään jonkun entringin kaltaisen toiminnan kanssa on juuri sitä vasureiden pöljyyttä.
"Järjestetään oikeita töitä", on se kumma, että Entiringin tyyppistä toimintaa ei pidetä kunnon töinä, erityisesti kaikki sellaiset jotka eivät siellä ole olleet.
Toki on työntekijöitä sielläkin, jotka turhautuvat mutta niin taitaa olla muissakin töissä.
Mitä ne oikeat työt ovat? Muurari ja kirvesmieskö? Sairaanhoitaja ja kaupan kassa? Vai insinööri ja kehityspäällikkö?
Jokainen voi sen oikean työn ITSELLEEN määritellä itse, ei kukaan muu!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Järjestetään oikeita töitä", on se kumma, että Entiringin tyyppistä toimintaa ei pidetä kunnon töinä, erityisesti kaikki sellaiset jotka eivät siellä ole olleet.
Toki on työntekijöitä sielläkin, jotka turhautuvat mutta niin taitaa olla muissakin töissä.
Mitä ne oikeat työt ovat? Muurari ja kirvesmieskö? Sairaanhoitaja ja kaupan kassa? Vai insinööri ja kehityspäällikkö?
Jokainen voi sen oikean työn ITSELLEEN määritellä itse, ei kukaan muu!!Eiköhän kaikki Entringin työntekijät ajaudu takaisin työttömiksi. Ei ole siis mikään meriitti ihmiselle työskentely Entringissä. Juuri tämmöinen polku joka ei johda jatkossa mihinkään parempaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Järjestetään töitä?
Kyllä se on ihmisen itse järjestettävä semmoinen koulutus ja työ kuin itse haluaa.
Se vaatii pitkäjänteistä opiskelua ja sinnikästä työnhakua.
Jos tähän ei itse kykene, niin työkkäri auttaa, mutta ei se järjestä töitä kuin raasuPettereille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Järjestetään töitä?
Kyllä se on ihmisen itse järjestettävä semmoinen koulutus ja työ kuin itse haluaa.
Jos tähän ei itse kykene, niin työkkäri auttaa, mutta ei se järjestä töitä kuin raasuPettereille.Näin se on. Osa odottelee kotona, että tökäri soittaa jonakin päivänä, että nyt sulle olis töitä.
Jos soittoa ei kuulu, niin kirjoitetaan someen että tökärin touhu on paskaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Järjestetään töitä?
Jos tähän ei itse kykene, niin työkkäri auttaa, mutta ei se järjestä töitä kuin raasuPettereille.Kannattaa muuttaa pois Kainuusta. Niin on tehneet kymmenettuhannet kainuulaiset.
- Anonyymi
Luulisi että yhteiskunnan tuen tarkoitus pitäisi olla että tuen ansiosta työtön työllistyy pysyvämmin.
- Anonyymi
Kannattaisi ottaa edes vähän asioista selvää.
Ankarat sakkomaksut kiristävät kuntia....
https://yle.fi/a/74-20138031 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi ottaa edes vähän asioista selvää.
Ankarat sakkomaksut kiristävät kuntia....
https://yle.fi/a/74-20138031Ja toisella kädellä antaa sitten valtio lisää valtionosuuksia kunnille jos heillä on suuren työttömyyden takia hankalaa. Lieneekö sama summa jopa saatavissa takaisin kunnille tätä kautta?
- AnonyymiUUSI
Herra Folio on huijari koijari.
- AnonyymiUUSI
Folio mut koijari vielä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995