Onkohan nuo jatkuvasti toistuvat samat hokemat ja lähes joka keskusteluissa saman pipipään/kylähullun tuotoksia, vai onko heitä peräti useampi?
Jämsän kylähullut?
23
451
Vastaukset
- Anonyymi
on useampi
- Anonyymi
jämsä on kaupunki,eli kaupunkihullu.
- Anonyymi
Kylä- taikka kaupunkihullu, mutta eikö Jämsän kannattaisi jo maineensa vuoksi tilata ja kustantaa näille aasin, munkin ja kikkelinhokijoille yms. bussi Niuvanniemen hoitolaan?
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun hoet
- Anonyymi
kustanna sinä taksi kyyti jos et kestä viatonta huumoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kustanna sinä taksi kyyti jos et kestä viatonta huumoria.
Ja sinä kun et tiedä aidosta huumorista yhtikäs mitään! Ei se oikea huumori ole sitä saman asian jankkaamista joka keskustelussa kuukaudesta toiseen ja vuodesta vuoteen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä kun et tiedä aidosta huumorista yhtikäs mitään! Ei se oikea huumori ole sitä saman asian jankkaamista joka keskustelussa kuukaudesta toiseen ja vuodesta vuoteen...
vaihdat sivustoa jos et kestä viattomia tosiasioita,putousko on sitten hyvää huumoria,minusta ei ole...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaihdat sivustoa jos et kestä viattomia tosiasioita,putousko on sitten hyvää huumoria,minusta ei ole...
Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan
- Anonyymi
Monta niitä on.
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äidiltäs aasi
Tässäkö yksi Niuvanniemen bussiin lähtijöistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkö yksi Niuvanniemen bussiin lähtijöistä?
Kyllä....nimittäin sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä....nimittäin sinä
Tottakai! Mutta minä olen siinä bussissa vain kuljettaja, enkä jää hoitolaan, kuten sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai! Mutta minä olen siinä bussissa vain kuljettaja, enkä jää hoitolaan, kuten sinä!
Oohh munkin purijalla meni tunteisiin kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuollainen bussikuljetus Niuvanniemeen oikeasti olisi, niin mielelläni osallistuisin jopa kustannuksiin. Niin ottaa päähän nuo tyhjän jankkaajat, joilla ei ole mitään muuta ajatusta, kun häiriköidä jokaisessa, asiallisessa keskusteluketjussa.
Tässä jokunen aika sitten ilmiannoin ylläpidolle useiden päivien ajan kaikki spämmit ja niitä poistettiinkin sitten ketjuista useita kymmeniä.
Mutta eihän ne näyttäneet siihen loppuvan, kun ylläpito ei laittanut heille estoa.
Sama jankkaus näkyy jatkuvan.
Typeryys oikein loistaa, kun muuhun eivät näytä pystyvän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuollainen bussikuljetus Niuvanniemeen oikeasti olisi, niin mielelläni osallistuisin jopa kustannuksiin. Niin ottaa päähän nuo tyhjän jankkaajat, joilla ei ole mitään muuta ajatusta, kun häiriköidä jokaisessa, asiallisessa keskusteluketjussa.
Tässä jokunen aika sitten ilmiannoin ylläpidolle useiden päivien ajan kaikki spämmit ja niitä poistettiinkin sitten ketjuista useita kymmeniä.
Mutta eihän ne näyttäneet siihen loppuvan, kun ylläpito ei laittanut heille estoa.
Sama jankkaus näkyy jatkuvan.
Typeryys oikein loistaa, kun muuhun eivät näytä pystyvän.harmittaahan se jos tunnistaa itsensä niistä hokemista.eikö niin..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
harmittaahan se jos tunnistaa itsensä niistä hokemista.eikö niin..
Kertoo paljon kommentin antajan sieluntilasta, kun ei hallitse edes äidinkielen perus-sääntöjä. Lause aloitetaan aina isolla kirjaimella, kuten myös pisteen jälkeen.
Menkää nyt peräkammarin hokija-pojat edes jonkinlaiseen koulutukseen, taikka oikeisiin töihin, jäisi vähemmän aikaa hokemisille ja näille pask*njauhamisille! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo paljon kommentin antajan sieluntilasta, kun ei hallitse edes äidinkielen perus-sääntöjä. Lause aloitetaan aina isolla kirjaimella, kuten myös pisteen jälkeen.
Menkää nyt peräkammarin hokija-pojat edes jonkinlaiseen koulutukseen, taikka oikeisiin töihin, jäisi vähemmän aikaa hokemisille ja näille pask*njauhamisille!minnesodasta karannu motorenki taas pätemässä,ime sä vaan sitä pietikäsen kikkeliä,toki vain lauteen alta ja hieman.eikö niin.
- AnonyymiUUSI
et näköjään ymmärrä lukemaasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
et näköjään ymmärrä lukemaasi.
No ymmärrätkö edes itse kirjoittamaasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Menkää nyt peräkammarin hokija-pojat edes jonkinlaiseen koulutukseen, taikka oikeisiin töihin, jäisi vähemmän aikaa hokemisille ja näille pask*njauhamisille!mee ite aasi
- AnonyymiUUSI
mukille mars mars
- AnonyymiUUSI
vai potalle
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007