Kävi niin onnettomasti että rikastuin pörssikaupoilla. Laitoin viisi vuotta sitten NVIDIAn kymppitonnin, ja nyt tilillä on satoja tuhansia,.vaikka olen sieltä kahmalokaupallajo kotiuttanut rahoja.
Voisi kuvitella, että elämäni on onnellista, huippumuijien ja etelänmatkojen värittämään seikkailua...
Tosiasiassa ainoa hyötyjä rahoista on jonkin kurakaljan myyjä nurkka baarissa. Kännissä ollaan useamman kerran viikossa. Töitä ei tarvitse tehdä kun tajuan, että en elinikänäni tienaa yhtä paljon rahaa kuin mitä olen saanut osakkeiden kautta tekemättä muuta kuin painamalla "osta"- nappia
Tiedän että kaikki tämä on säkää vain, pelasin ja voitin- vai voitinko?
Kaipaan välillä työelämää, jossa oli säännöllisyyttä, jopa niukkuuttakin. Nyt tietää että ei mitään väliä vaikka häviän seuraavaksi viikoksi notkumaan baareissa.
Välillä kaipaa sitä että pomo soittaisi ja sanoisi että taasko sitä saikutetaan krapulassa, kannattaisi miettiä sitä työpaikan pysyvyyttä. Nykyään jos joku soittaa niin kerätäkseen rahaa lakki kourassa.
Raha tuhoaa
7
121
Vastaukset
- Anonyymi
Delirium tremensin vaikutusten hävittyä elämä tuntuu karmealta. Toivon, että et herää sieltä vaan pääset nauttimaan luksuselämästä terveyskeskuksen vuodeosastolle liinavaatevarastoineen ja vaippahousuineen.
- Anonyymi
Tietty nostan ansiosidonnaista ja sen jälkeen peruspäivärahaa, miksi kieltäytyä ilmaisesta rahasta?
Saan jopa asumistukea.
Ap - Anonyymi
Aikasi riekut täällä, kunnes peilistä tuijottaa keltainen apina
- Anonyymi
Use your brain, hanki digipaljastin ja parempaa tuoksuvettä https://www.is.fi/autot/art-2000011059471.html
- Anonyymi
Saat onnea auttamalla muita.
Suomalaisia auttaessani tosin on ollut kiittämättömyyttä - kuin pitäisi koko ajan antaa heille jättisummia. Sen vuoksi siirryin tukemaan Aasian nälkää näkeviä.
Aloita vaikkapa Hgin kodittomien yhdistyksestä. Minulla on myös kummilapsi Lionsien kautta (lions.fi) Sri Lankassa. Siellä saa paljon aikaan pienellä rahalla ja itselle hyvää mieltä. - Anonyymi
Myös asd harjoittaa hyväntekeväisyyttä kaiken muun puuhastelun ohessa. Asd pitää yhden taksvärkkipäivän kuukaudessa.
Silloin saa jokainen sontaseppo upottaa värkkinsä asdn kannikkaan maksutta. - Anonyymi
Pitäisi järjestää koko kuukauden kestävä hyväntekeväisyysgaalailtama.
Siitä riittäisi asd:lläkin juttua tälle palstalle taa pitkäksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007