Jokikunnas

Anonyymi-ap

Miksi tuota Ellen Jokikinnasta tungetaan otsikoihin?
Italiassa rempataan ja on adoptiota jne. On realityä ja taas otsikoita.

21

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Julkisuus on hänelle bisnestä.

• Anonyymi

Toki on.

Mutta ei ajattele sitä kauan odottamaansa/haluamaansa adoptiolasta. Tuskin pojalle on ymmärrettävästi selitetty, että uusi äippä on puhunut, ja puhuu, susta, että äippä pääsee paistattelemasn lehtien sivuille ja kertomasn asioita, jotka on kerrottu jo monta kertaa. Pitäisi olla lapsen lupa siihen, että hänen henkilökohtaisia asioitaan äippä jauhaa julkisuudessa vain omaa kuvaansa kiilloittaakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki on.

Mutta ei ajattele sitä kauan odottamaansa/haluamaansa adoptiolasta. Tuskin pojalle on ymmärrettävästi selitetty, että uusi äippä on puhunut, ja puhuu, susta, että äippä pääsee paistattelemasn lehtien sivuille ja kertomasn asioita, jotka on kerrottu jo monta kertaa. Pitäisi olla lapsen lupa siihen, että hänen henkilökohtaisia asioitaan äippä jauhaa julkisuudessa vain omaa kuvaansa kiilloittaakseen.

Tuota, olipa aika erikoinen juttu sulla nyt.
        Olisit ennemmin huolissasi näistä, jotka tyrkkää tenavansa someen heti, kun päälaki näkyy reiästä.
        Tuo poika on jo niin iso, että kunhan oppii kielen hyvin ja lapsethan oppii nopeasti ja hänellä on jo muistikuvat elämästään entisestä kotimaastaan, niin uskon, että saa kaiken tiedon itsestään ja näistä harvoista kuvista, joita itse olen nähnyt, enkä ole muuten nähnyt yhtään naamakuvaa. Hän (poika) itse ja me kaikki näemme erilaisuuden. Asiat varmasti kerrotaan hänelle. Senverran vaikuttavat nämä vanhemmat selväpäisiltä, joten älä sinä ota taakkaa tästä itsellesi.
        Varmasti elävät ihan normaalia lapsiperheen arkea, uhmaikineen, teini-ikineen ja muine "taisteluineen", joita riittää. Tietäisit tämän, jos sinulla lapsi/lapsia olisi.

• Anonyymi

Liika on liikaa.

• Anonyymi

Liika on liika Pelkosen tyrkyttämisessä. Saatanan sössöä tungetaan suyt ja korvat täyteen. Menis edes puhekouluun!

• Anonyymi

Ihana nainen. Mukava mies ja kaunis Italia.

• Anonyymi

Ellenin nähtävästi ikuisesti kestävät TV-sarjat eivät kiinnosta ketään ja vastatoimenpiteeksi täytyy tyrkyttää Elleniä medioihin joka käänteessä. Maksaneet liikaa ohjelmasarjasta, joka ei kiinnosta katselijoita.

• Anonyymi

Miten niin ei kiinnosta ?

• Anonyymi

Jos si ua ei kiinnosta, niin oletat, ettei muitakaan?
        Mä taas inhoon rääkyvää Pimiää, on niin kuvottava ja ruma ämmä, ettei kertakaikkiaan voi katsoa niitä ohjelmia, missä toi kuvotus on.

• Anonyymi

Onneton tyrkky

• Anonyymi

Kyllä minua ja sukulaisiani kiinnostaa. Eikö just saanut jonkun palkinnonkin. Ihanan positiivinen sarja. Ei murhaamista ja ilkeilyä.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa myös, todella hyvä sarja.

• Anonyymi

Eihän ole pakko katsoa jos ei kiinnosta.
      Oudon pakkomielteinen ihminen jos noin kovasti ärsyttää jonkin julkisuuden ihmisen elämä.
      Ei ole sinulta pois, hanki ihan oma niin ei tarvitse uikuttaa muiden.
      Kyllä telkkarissa kanavia piisaa nykyään, ei tarvitse kitua jos ei katsominen kiinnostaa, sinun elämäsi tuskin on läheskään yhtä tapahtumarikasta joten siitä ei olisi aineksia vaikka olisit kuinka julkkis.

• Anonyymi

Hyvä on sarja ja ihana pariskunta, ei kaikkien sarjojen tarvitse olla rikollisista kertovia vastenmkelisiä tarinoita.

• Anonyymi

Yksi niitä miellyttävämpiä julkkiksia, jota viitsii katsoa. Useimmat tyrkkymuijatoksettaa, Ellen ei. On sellainen normaali ihmisen oloinen.

• Anonyymi

Älä lue, eläkä katso hänen ohjelmiaan, jos et tykkää hänestä.
      Minä pidän hänestä.

• Anonyymi

Se on someadoptio,siitä saa monta jaksoo tehtyä someen ennen kun kakru ite tajuaa mistä on kyse.

• Anonyymi

Tarinaa pukkaa.

• Anonyymi

Dallasin suelleni oli kiinnostava.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvä ohjelma ja tehty kunnolisista henkilöistä. Eikö kiinnosta, koska ei ole rikolliset henkilöt tällä kertaa huutamassa ja kiroilemassa ohjelmassa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ohjelma ja tehty kunnolisista henkilöistä. Eikö kiinnosta, koska ei ole rikolliset henkilöt tällä kertaa huutamassa ja kiroilemassa ohjelmassa?

On se totta ja rikollisista tehdään ohjelmia ja mitä hyvää esimerkkiä saa siitä seuraava sukupolvi elämäänsä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe