Halusit jutella

Anonyymi-ap

Niin minäkin. Mutta ei ole ollut sopivaa hetkeä eikä paikkaa. Odotan työhön liittyvää yhteydenottoasi. Sen yhteydessä, sen jälkeen, tavalla tai toisella haluaisin keskustella asioista.

17

399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kun tää olis mulle. Ois toivoo, jos ois tiedossa et ees nähtäis/kuultais.

• Anonyymi

Tuletko työpäivän jälkeen luokseni? Pannaa asiat kuntoon! 😉

• Anonyymi

Tottakai!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai!

Laita viestiä, kun olet tulossa. Pistän odotellessa paikat minttiin.

• Anonyymi

En yhtään tiedä, mitä aion sanoa tai mikä on asiani, mutta jostain pitää vyyhdin keriminen auki aloittaa, eikö? Ja miehelle on siis aloitus.
      Ap.

• Anonyymi

Jos päästäisiin kahdestaan johonkin työpisteeseen missä voisimme työnlomassa puhua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos päästäisiin kahdestaan johonkin työpisteeseen missä voisimme työnlomassa puhua?

Jotain tällaista ajattelin. Tai joku julkinen paikka, siellä missä olet tehnyt töitä yksin?
        Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain tällaista ajattelin. Tai joku julkinen paikka, siellä missä olet tehnyt töitä yksin?
        Ap.

Niin kyllähän niitä tilaisuuksia varmasti tulee kun vain uskaltaisi sitten puhua meistäkin että missä mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kyllähän niitä tilaisuuksia varmasti tulee kun vain uskaltaisi sitten puhua meistäkin että missä mennään.

Joo, se oli ajatuksena kyllä nyt. Arvasin, että halusit viimeksi jutella kun nähtiin, mutta mulla ei ollut silloin mahdollista, kunhan yritin selviytyä tilanteesta. Fyysisesti ja henkisesti. Seuraavana aamuna oli myös sellaista ohjelmaa, johon en halunnut mennä ihan sekavana. Enkä myöskään halunnut jutella sun kanssa siinä fyysishenkisessä olotilassa.
        Ap.

• Anonyymi

Yllättävää että sinun aloitus on miehelle palstasetä. Ihan huvin vuoksi - kerro siitä työpaikasta jotain potaskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap.

Sovi ihmessä palstasetä miitti vaikka Hyvinkään apsille puolen palstan kanssa ns.

• Anonyymi

Toivottavasti kaivattuni ei kuvittele, että olen valmis sekoittamaan työtä ja ”hupia” tuolla tavalla. Eli ei ole minulta tämä aloitus, vaikka periaatteessa voisi olla.

Sivusta

• Anonyymi

Tota lukiessa lämmin aalto meni läpi kehon. Voi eikä. Toivottavasti ei ollu mulle. Nimittäin alkoi jännitys. Varmaan haukut mut pystyyn yms. 💓💓💓

• Anonyymi

En kirjoittele täällä tällä hetkellä muita aloituksia tai lueskele niitä, en kirjoita vastauksia aloituksiin. Muutenkaan en ole täällä ollut juurikaan eilen tai tänään. Pari juttua laittanut. Laita ihan normi tapaan ilmoitusta. Otan sähköpostitse yhteyttä.
      Ap.

• Anonyymi

Älä valehtele palstasetä!

• Anonyymi

Niin sinä olet naisena esiintyvä äijä lupaillut näille anonyymeille jo tovin että syssymmällä lähtee postia tekstaria😆

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3584
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      255
      3532
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      388
      1247
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe