Kaupunginjohtaja

Anonyymi-ap

No ei kauaa viihdy Petra kaupunginjohtajana kun nyt jo on Lohjalle lähdössä. Onko loistavassa kaupungissamme joku vialla??? 🤔

29

1108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitähän voi jokainen kohdallaan miettiä et haluaisko itse ajaa joka päivä 160km eestaas työmatkaa

• Anonyymi

Tokihan tätä asiaa olisi voinut miettiä paikkaa hakiessaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokihan tätä asiaa olisi voinut miettiä paikkaa hakiessaan...

Todellakin työmatkaa olis ehkä kannattanut miettiä ennen kuin edes haki kyseiseen pestiin.

• Anonyymi

Kaupungista puuttuu uimahalli.

• Anonyymi

Juu, ja lisäksi kohta puuttuu kaupunginjohtaja.

• Anonyymi

Niin, Lohjan virkistysuimalassa on kauhea imu- ja vetovoima!

• Anonyymi

Kyllä uskottavuus ainakin meni , tosin ei sitä juuri ollutkaan.

• Anonyymi

Todellakin meni uskottavuus. Vaikka ei pääsisikään Lohjalle, kuka tuollaiseen takin kääntäjään enää luottaa.

• Anonyymi

Nyt on enää kaksi loppusuoralla ja Petra on toinen niistä. Taitaa mennä kaupunginjohtajan paikka jälleen hakuun. Jos seuraava olis edes sen aikaa, että oppii kaupungin tavoille.

• Anonyymi

Kaupunginjohtajan palkoilla luulisi Hangosta saavan jonkinlaisen kämpän. Toki sitten kun lähtee pois niin sen kämpän myyminen saattaa olla toinen juttu

• Anonyymi

Oho eli ihana Hanko selffiet facebookissa oli puhdasta showta mutta entä jos Lohjan paikka ei aukeakkaan niin miten hommat sen jälkeen luonnistuu kun väki tietää hänen olevan tuuliviiri?? Mikä on muuten hänen puoluetausta yleensähän demarit ja rkp on vuorotelleet näiden poliittisten nimitysten kesken

• Anonyymi

Toi on niin totta mitä sanoit, eli jos paikka ei aukeakaan, niin mitä sitten ? Tuohon emäntään ei kukaan enää luota.

• Anonyymi

Ei kukaan enään ota tuota tuuliviiriä tosissaan.

• Anonyymi

Toivottavasti sitä kenkää saanutta demari juoppoa ei yritetä kammeta kaupunginjohtajaksi jos Petra lähtee

• Anonyymi

Alkaa olla niin, että Peetran on vähän pakko lähteä, aukesi Lohjan paikka taikka ei, koska luotto on mennyt täysin.

• Anonyymi

Joo ei takinkääntäjää kyllä hyvällä katsota.

• Anonyymi

Ay-jyrä oli saanut taas potkut onko hangon demarit hankkimassa häntä kaupunginjohtajaksi kyselkää vaaliteltoilla mitä siellä asiasta kuiskitaan

• Anonyymi

Eikös se demareiden järjestämä ollut tämäkin. Toivottavasti seuraava sitoutuu virkaansa pidemmäksi aikaa kun vain vuodeksi.

• Anonyymi

No niin, nyt on sitten varmaa, että Peetra kääntää peräpäänsä Hangolle. Adjö vaan, mitäs alunperin edes läksit!

• Anonyymi

Älkää haukkuko Petraa. Jokainen olisi tehnyt samoin, jos olisi tarjottu työtä omalta kotipaikkakunnalta. Ei hän Hankoa ole pettänyt vaan toimii kuten itselleen ja perheelleen on parasta.

• Anonyymi

Hän itse haki Hankoon, ei pakotettu tulemaan. Ja totta, hän toimii itsekkäästi eikä sen kaupungin puolesta jota tuli johtamaan. Saas kattoo pysyykö vuoden vai kaks Lohjan johdossa...

• Anonyymi

Eli toisin sanoen: olen pankissa duunissa ja toimin itseni ja perheeni parhaaksi ja pöllin satatonnia sieltä. Näinhän se menee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän itse haki Hankoon, ei pakotettu tulemaan. Ja totta, hän toimii itsekkäästi eikä sen kaupungin puolesta jota tuli johtamaan. Saas kattoo pysyykö vuoden vai kaks Lohjan johdossa...

Hän haki itselleen paremman työn Hangosta. Nyt sai paremman kotipaikaltaan.
        Siellä pysyy, jos ei tee virkavirhettä. Parempaa hommaa tuskin on enää tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli toisin sanoen: olen pankissa duunissa ja toimin itseni ja perheeni parhaaksi ja pöllin satatonnia sieltä. Näinhän se menee...

Tuo on rikos. Toinen ei

• Anonyymi

Kaupungin johtaja lähtee, johtoryhmä vaihtunut ja valtuusto isosti uusiutunut. Ja pirusti velkaa. Katastrofin ainekset hyvin koossa?

• Anonyymi

Petra the Perävalo, poista nyt edes facesta ne Hanko kuvat ja kehut. Onnea Lohjan reissuun, puolen vuoden päästä oot jo jossain Kälviällä.

• Anonyymi

joko on kaupunginjohtajan työpöydänlaatikot täytetty koskenkorvalla ay-jyrän saapumista silmällä pitäen

• Anonyymi

Suostumuksen antaminen- yleensä tarkoittaa puhelinrumbaa, että pyytäkää nyt mua antamaan suostumus. :)

• Anonyymi

Fiksu nainen. Eikä ainoa lähtijä. Hanko on vielä upea paikka vapaa-ajan viettoon kesällä mutta se ei ole sitä vakinaiseen asumiseen tai työpaikkana. Palvelut sekä asukkaat vähenee ja velkaa on paljon. Pakkoliitos on edessä ennemmin tai myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4274
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      19
      3300
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      399
      2302
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1981
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1949
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1924
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1649
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1558
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1271
    10. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1270
    Aihe