Jännämiesporukoissa pyörinyt Miss Helsinki tappoi miehen yksityisasunnossa.
Mitä luulette monta vuotta tulee? Vai pääseekö kaunis nainen suomenmaassa samantien vapaaksi, koska on nainen ja vielä kaiken kukkuraksi kaunis?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a1f2536a-d2ee-4a27-bb4f-c3d766b882b2
Miss Helsinki syytteessä taposta
66
345
Vastaukset
- Anonyymi
En yhtään ihmettele vaikka vapautettaisiin oikeusvaltiossa.
- Anonyymi
Ehkä se oli joku toinen ruskea hiuksinen ja silmäinen miss helsinki
- Anonyymi
Painetaan villaisella.
- Anonyymi
Kyllä hän vankilaa saa. Siinä hyvä esimerkki päihteiden käytön lieveilmiöistä. Lyödään ja tapetaan äkkipikaistuksissaan. Selvinpäin voisi hermo pitää paremmin. Järki luistaa edes, ettei kannata.
Jasu- Anonyymi
Päihteet saa ihmisen hölmöilemään ja käyttäytymään kun mikäkin tollo tolvana. Harkintakyky kusee...
Jasu - Anonyymi
Ja sama meno jatkuu, kun vapaaksi pääsee. Eka vapauskänni ja taas on joku kylmänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama meno jatkuu, kun vapaaksi pääsee. Eka vapauskänni ja taas on joku kylmänä.
Niin se helposti menee, kun on impulsiivinen ja läträä. Huono yhdistelmä.
Jasu
- Anonyymi
Pari vuotta ensikertalaisena. Jos kyseessä ollut ahdistelija niin sen siitä saa
- Anonyymi
"En se minä ollut, se oli Pirkka".
Noissa, oli sitten huume- ja tai ryypoyporukat, niin kaikki arvaa lopputuleman. 9-10v linnaa, siitä puolet pois ja "käyttäytyy hyvin", niin vielä puolet pois. Näin Suomessa.
Hienoa, että nuori nainen hoiti loppuelämänsä hyvin. Eikö? Kyseinen psychobitch ei olisi ansainnut olla missään missikisoissa.
- Anonyymi
Etkä sinä palstapuppeli naisten tai lasten vaikutuspiirissä, valitse pienempi paha.
- Anonyymi
Eikö noi karjamarkkinat ole muutenkin jo vähän menneen talven lumia. Kun ajattelee miten suppeaa naiskauneutta missikisoissakin markkinoidaan ja edustetaan. Tietyllä muotilla tyrkätään valitse näistä. Vaan entäs jos minusta onkin se leveämpi perseinen ja lyhyempi nainen paljon kauniimpi, niin eihän sitä mieleustä noista koljatin kokoisista ja yhden tyypin mittanauhoilla löydy.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö noi karjamarkkinat ole muutenkin jo vähän menneen talven lumia. Kun ajattelee miten suppeaa naiskauneutta missikisoissakin markkinoidaan ja edustetaan. Tietyllä muotilla tyrkätään valitse näistä. Vaan entäs jos minusta onkin se leveämpi perseinen ja lyhyempi nainen paljon kauniimpi, niin eihän sitä mieleustä noista koljatin kokoisista ja yhden tyypin mittanauhoilla löydy.
JasuEnsinnäkin missit ei edusta kuin vähemmistöä naisista Suomessakaan. Ja nykyään kun eivät ole edes luonnostaan kauniita, vaan sorvattu ja liimattu vaikka mitä pintaan luomaan illuusion jostain ah, muka kauniista.
Menisvät nyt edes suoraan suihkusta sitten lavalle, niin kisa olis totuudenmukaisempi. Nähtäs kuka se oikee kaunotar on ilman parannussarjaa.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin missit ei edusta kuin vähemmistöä naisista Suomessakaan. Ja nykyään kun eivät ole edes luonnostaan kauniita, vaan sorvattu ja liimattu vaikka mitä pintaan luomaan illuusion jostain ah, muka kauniista.
Menisvät nyt edes suoraan suihkusta sitten lavalle, niin kisa olis totuudenmukaisempi. Nähtäs kuka se oikee kaunotar on ilman parannussarjaa.
JasuSe olisi hyvä idea tosiaan. Kannatan 😊
Anonyymi kirjoitti:
JasuNiin makuja on monia tosiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin missit ei edusta kuin vähemmistöä naisista Suomessakaan. Ja nykyään kun eivät ole edes luonnostaan kauniita, vaan sorvattu ja liimattu vaikka mitä pintaan luomaan illuusion jostain ah, muka kauniista.
JasuMitä järkeä on palstasetä kirjoitella itsensä kanssa vihapuhetta saavuttamattomia naisia kohtaan? Tuleeko siitä onnistuneempi olo ihmisenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuNo sitten asia on naisena esiintyvä setä kokonaisuudessaan niin, että olet mies internetissä, jolla on mielipide
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuTämä on kyllä hauskan katkera hahmo
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se olisi hyvä idea tosiaan. Kannatan 😊
Se olis reilumpaa. Nythän erilaiset kehot jää näkemättä ja lähinnä meikkaajasta kiinni kuka meikkaa nätimmin jonkun naisen ja pääsee jatkoon. Aika moni katsoo kuitenkin naamaakin, eikä vain kehoa kun päättää kuka on kaunis.
Nyt näät meikatun ja kampaajan käsialan, et itse naista real. Minua se harmittaa, eikä ole reilua kilpailua. Kuten olisi jos olisi erilaisia kehoja ja meikittömät kasvot.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä hauskan katkera hahmo
Äitis on katkera hahmo kun sinut sai.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitis on katkera hahmo kun sinut sai.
JasuVtuttaako? Aivan varmasti vtuttaa, purkaahan olosi naisiin joille olet katkera niin elämä paranee😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä järkeä on palstasetä kirjoitella itsensä kanssa vihapuhetta saavuttamattomia naisia kohtaan? Tuleeko siitä onnistuneempi olo ihmisenä?
Mä en näe yhtäkään missiksi hinkuvaa naista kauniina, se pinnallisuus jo tekee naisesta ruman. Nättejä naisia näkee katukuvassa useammin kun missikisoissa vuosikymmeniin.
Minun naismakuni ei ole missimäinen. Ei isokokoinen eli raamikas ja pitkä, ei meikkipytty, ei teennäinen. Ja juu tykkään lanteistakin. Olen itse H mallin mallivartaloinen hoikkana. Tasapaksu siis.
Kuten perus mallit on että voidaan pukea mitä vaan kaapua päälle kun keho muustuttaa dominopalikkaa. Mä kai siksi pidän enemmän itsestäni poiketen muodoista.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en näe yhtäkään missiksi hinkuvaa naista kauniina, se pinnallisuus jo tekee naisesta ruman. Nättejä naisia näkee katukuvassa useammin kun missikisoissa vuosikymmeniin.
Minun naismakuni ei ole missimäinen. Ei isokokoinen eli raamikas ja pitkä, ei meikkipytty, ei teennäinen. Ja juu tykkään lanteistakin. Olen itse H mallin mallivartaloinen hoikkana. Tasapaksu siis.
Kuten perus mallit on että voidaan pukea mitä vaan kaapua päälle kun keho muustuttaa dominopalikkaa. Mä kai siksi pidän enemmän itsestäni poiketen muodoista.
JasuMä tykkään enemmän tuommosesta naiskehosta, hiukan runsaammastakin lantiosta.
https://images.sanoma-sndp.fi/5c88b9e1772000a948cb5355fb49ddca.jpg/normal/468.jpg
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään enemmän tuommosesta naiskehosta, hiukan runsaammastakin lantiosta.
https://images.sanoma-sndp.fi/5c88b9e1772000a948cb5355fb49ddca.jpg/normal/468.jpg
JasuMinusta kaunis naiskeho. Kaikilla on makunsa muotoilun suhteen.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLbPFJVQSIXTBk4NK2rP4cdmuZnR5tilGJ4g&s
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä hauskan katkera hahmo
Ai tämä naisena esiintyvä mies, jota sinä katkerana yrität maalata tietyksi henkilöksi ja pöyristyspopulisoida ulkonäöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtuttaako? Aivan varmasti vtuttaa, purkaahan olosi naisiin joille olet katkera niin elämä paranee😊
Minkä sinä nyt haluaisit minua niin vituttavan? Mistä pitäisi olla katkera? Oletatko aina että jos jokin tyyli tätissä ei viehätä on katkera? 😂
Melko suppea on älysi sitten..
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä sinä nyt haluaisit minua niin vituttavan? Mistä pitäisi olla katkera? Oletatko aina että jos jokin tyyli tätissä ei viehätä on katkera? 😂
JasuKannattaa muistaa, että kun minä katson naista, katson häntä biseksuaalina en kilpa siskona itseni kanssa. En kilpaile yhdenkään naisen kanssa missään ulkonäkö sarjoissa, ulkoistin siitä itseni jo lapsena noin 4 vanhana.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että kun minä katson naista, katson häntä biseksuaalina en kilpa siskona itseni kanssa. En kilpaile yhdenkään naisen kanssa missään ulkonäkö sarjoissa, ulkoistin siitä itseni jo lapsena noin 4 vanhana.
JasuSuhtaudun siinä kohtaa naiseen aivan, kuten hetero ja bi miehetkin. Arvioin häntä potentiaalisena kumppanina, en sukupuolen määreissä kilpailijina.
Se on teidän heteroitten hommaa kilpailla ämmät keskenään kuka on kaunein ja iskevin jne. Hölynpölyä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten asia on naisena esiintyvä setä kokonaisuudessaan niin, että olet mies internetissä, jolla on mielipide
Ihan naisena esiintyvä nainen olen, jolla tosiaan on mielipiteitä ja en haluaisi herätä yhdenkään neiti korjaussarjan vierestä.
Sitä varten käy Barbiekin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että kun minä katson naista, katson häntä biseksuaalina en kilpa siskona itseni kanssa. En kilpaile yhdenkään naisen kanssa missään ulkonäkö sarjoissa, ulkoistin siitä itseni jo lapsena noin 4 vanhana.
JasuNo mutta tämähän on hyvä pitää mielessä palstasetä, että sun skaala on laaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhtaudun siinä kohtaa naiseen aivan, kuten hetero ja bi miehetkin. Arvioin häntä potentiaalisena kumppanina, en sukupuolen määreissä kilpailijina.
Se on teidän heteroitten hommaa kilpailla ämmät keskenään kuka on kaunein ja iskevin jne. Hölynpölyä.
Jasu” Se on teidän heteroitten hommaa kilpailla ämmät keskenään kuka on kaunein ja iskevin jne. Hölynpölyä.” Olisikohan gubbe tällainen naisten keskinäinen ns kilpailu tai mikä ikinä esim keskustelupalstan kautta maalittamista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Se on teidän heteroitten hommaa kilpailla ämmät keskenään kuka on kaunein ja iskevin jne. Hölynpölyä.” Olisikohan gubbe tällainen naisten keskinäinen ns kilpailu tai mikä ikinä esim keskustelupalstan kautta maalittamista?
No näin on käyny aina, irl että kun tytöt tai naiset käy keulimaan toisilleen omista avuistaan. Lähinnä siis ulkoisesta vetovoimastaan, niin minä otan ne kolme isoa askelta taaksepäin poikien ja miesten riviin ja hymähtelen mukana vierestä huvittuneena seutaten. Se on minusta varsin kanamaista.
Toisin kun kertoa suoraan, ettei mun silmääni viehätä joku missityyppinen nainen. Miljoona kertaa nätimpi on vaikka joku Lillis joka täällä joskus vaikutti, kun yksikään missi tamineissaan. Mä en voi maulleni mitään vaikka miten harmittaisi.
Voi voi..
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin on käyny aina, irl että kun tytöt tai naiset käy keulimaan toisilleen omista avuistaan. Lähinnä siis ulkoisesta vetovoimastaan, niin minä otan ne kolme isoa askelta taaksepäin poikien ja miesten riviin ja hymähtelen mukana vierestä huvittuneena seutaten. Se on minusta varsin kanamaista.
Toisin kun kertoa suoraan, ettei mun silmääni viehätä joku missityyppinen nainen. Miljoona kertaa nätimpi on vaikka joku Lillis joka täällä joskus vaikutti, kun yksikään missi tamineissaan. Mä en voi maulleni mitään vaikka miten harmittaisi.
Voi voi..
JasuEnkä mä tykkää Erika tyyppisistäkään julki perseet naisista. Jos mä tykkäisin, niin kai mä häntä kuolaisin. Sori, liian tyrkky makuuni.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi..
JasuItse katsoisin aika alaspäin esimerkiksi suht aikuisia ihmisiä jotka käy kiristymässä hampaita naisena esiintyvän äijän merkityksettömistä jutuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä tykkää Erika tyyppisistäkään julki perseet naisista. Jos mä tykkäisin, niin kai mä häntä kuolaisin. Sori, liian tyrkky makuuni.
JasuJa sitten unohdutaan me poikatytöt. Jotka ei olla missejä eikä Erikoita eikä haluta ollakaan objekteina.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tämä naisena esiintyvä mies, jota sinä katkerana yrität maalata tietyksi henkilöksi ja pöyristyspopulisoida ulkonäöstä?
Ei vaan juurikin tunnistaa heti gubeksi jonka kateus paistaa ihan kaikesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuEli olet kuin oletkin katkera netissä mouhoava pudokas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et siis käsitä miten minä maailmaa katselen olematta edes mies. Tämä selvä. Ei sitä moni muukaan tajua, että katselen maailmaa osin miesmäiseksi totutun kaavan kautta, mutta semmoset mun aivoni ovat. Ne käsittelee osan asioista naisellisemmin ja osan miehekkäämmin, enkä minä sille ole ikinä itse voinut mitään vaikka kuinka kuulijoita asia vituttaisi.
Jasu
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa sinä pidät mua miehenä, moni muukin pitää jos esiinnyn aitona itsenäni. Mistä luulet että mun sopeutumisvaikeudet on joskus muksuna naismuottiin ollu niin helvetin hankalat, että olisin päässyt helpommalla syntyen pojaksi. Eikä kukaan olis aukonu turpaansa mitenkään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse katsoisin aika alaspäin esimerkiksi suht aikuisia ihmisiä jotka käy kiristymässä hampaita naisena esiintyvän äijän merkityksettömistä jutuista.
Ja minä jotka tyrkyttää persepuntteja hienoina ihmiselle joka tykkää housuista persuksen kanssa. Työnnä nyt väkisin toiselle juustia suuhun, jos se ei voi sietää juuston makua ja sano sitä kateelliseksi, kun se yökkii sun juustolautasesi vieressä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet kuin oletkin katkera netissä mouhoava pudokas
Ettet vaan itse olis ihan pihalle pudonnut hönökäs?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinun menestys elämässä- edistääkö sinun uraa ja muuta se, että räyhäät naisena esiintyvälle äijälle mielipuolisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita siitä vaikka kolumni, mikäli se sopii ulkokultaiseen ”armollisuutta ja kaikkea kivaa kaikille” hyvesignalointiin oikeistotermejä lainatakseni, mutta ns menestyksen kovien arvojen teologi oletkin. Sivusta tiedät kyllä kuka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinun menestys elämässä- edistääkö sinun uraa ja muuta se, että räyhäät naisena esiintyvälle äijälle mielipuolisesti?
Koen sen hyvinkin menestyneeksi virstanpylvääksi että yksi tämän maan iljettävimmistä nettirikollisista saa mitä ansaitsee. Voisi melkein jo kutsua nautinnoksi tässä kohtaa, eikä mikään sitä tule estämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookke, sekoitin toiseen, joka on de facto roikkunut spinnaamassa naisena esiintyvän miehen jutuissa ns ”joka jasua” erityisesti näihin pinnallisiin aiheisiin liittyen oli kyse sitten naisten loimista, ulkonäöstä tai Erika Wikmanin esityksestä
- Anonyymi
Ensinnäkään hän ei ole mitenkään kaunis. Linnaa tulee,.mutta aika vähän.
- Anonyymi
pakko tehdä aina välillä aivojen REBOOT-RELOAD-RESTART-REFRESH.
varsinkin kun tytttöjutut mielessä nekin että mitä tekisin pää pyörällä kuin Headspinnner jokankin legendaarinen vaarallinen hahmo 3d-peleistäni
Headspinner. - Anonyymi
Mä laitan joskus tehokkaamman tietokoneen laskemaan juttuja, joissaq voi kestää tunteja jossain laskutoimitukssessa minkähän vastauksen saa sitten..
hitaub hyrryha buub sukkiub eu jtstntjseeb nujööb tegitib ighekniubtujueku jyub otrgib se ib vaub batuve 64.buttustö assenvkt.jiidua orissakke ge - Anonyymi
ahatt3kub 3trtö jyb ib vaoaa gyibe ha buub tu3tijibejub ha ib jaaoekukka CAT-5E opuitkä johto joku tyttönen weli nainen voisi olla oma työpiste jaq omaq huonew tavallaan, nyt on niin että vierekkäin koneet.... minulla olisdi alivuokralainen niin... silloin.. niin oma tietokone ja huonekin..
- Anonyymi
mutta niin silloin jos ei ole täysin itsenäinen vaan nettiyhteyskin tulee PÄÄkoneen kautta (ttieturvasyistä emme käytä kuin langastonta balokuitu on niin epäluotettavsa)... sitten jos hidastuu oma työasema ovi avautuu mitä laitoit tämän koneen ty tekemään heh.. hidastaa minua..
..niin hoh... - Anonyymi
vaöplioti eöo ,ol' yahansa kaapeli on tieturvariski, huomio Suomenlahdenkin kaaperikot aqnkkurit tuhoaa heh
- Anonyymi
Taitaa olla puolalainen tuon yhden sukunimen perusteella. En ole ikinä pitänyt puolalaisista. Voi se olla valkoryssäkin. Joka tapauksessa kohonnut aggressiivisuus on tuossa mukana ja se on saatu äidinmaidosta itäblokin maan genetiikan myötä. Tottakai se saa lievemmän tuomion kuin rivikansalainen. Tämähän on sisäänrakennettu ominaisuus ns. "oikeusvaltio"mallissa.
- Anonyymi
hirviömäisiä suunnitelmia tietokoneiden kanssa miten järjestellään sitten joku uusi kone varmaankin ja, tietystikään ei käy mitenkään käyttöjärjeslmänä mikään Home-versio hjelmoijalle, pitää ollapakostikin Professional Edition... niin siirrellä huonekaluja jne....
Hauska juttu tuli Microsoftilta että saat kyllä päivittää järjestelmän Windows 11 Professionaliin, mutta ei välttämättä toimi niin nopeasti se kuin haluaisit eli suositus päivitys hardwareen eli uusi tietokone.. - Anonyymi
On kauneus rapissut viimeaikoina aika pahasti. Tulee kolme vuotta koppia.
- Anonyymi
Aika surrealistinen melko kafkamainen banaali kommetti huomioiden myöskin metafyysiset kielikuvat ja elementit.
t. äidin kieli ja isän suu. - Anonyymi
hmm..niin rokki-tuoli on keinutuoli - Rocing Chair, jokaisen rokkarin unelmaistuin.
- Anonyymi
Salaqisuuksien kuiskaaminen toise3lle korevaan on kuin kovaan ääneen niitä huutaisi kaikille koska silloin se salaisuus alkaa entistäkin enemmän toisia kiinnostamaan :D
- Anonyymi
jotain ihmeellisiä juttuja mielikuvituksen metafyysisiä tyntemattomia objektejakin jokun tyttöjen kanssa höpötyksiä;
kun kerran piti huono hiiri, piti lähteä vesisateessa pikaisesti kaupasya hakemaan uusi hiiri tietokoneeseen, kävin kaupassa samalla niin näytin: tässä on hiiri piti uusi, niin kassa sanoi että rei tykkää hiiristäm utta rotista tykkää - Anonyymi
Kissa on rotta, vähän suurempi vain sama rotu heh...jooh well so.. hmh... niinpä niin jooh nuorten naisten mielikuvituskkin jyllä kuin niin SUPERTIETOKONE.
Oikeasti ainakin minua kohtaan hyvää parantavat hötyksillään, ei tartte oluttakaan ajanvietteeksi... - Anonyymi
On ollut eeittäinkin vihainen nuori nainen jopa murhanhimoinenkin.
böubjlgöb ybra hiraub vuunetlbö jyb uhmekolinaa... NATO:n kenttäyksiköilläkin on kyllä harjoituksia en muista oliko tälle alueelle... kuulosti omituiselle toimintaa rappukäytävässä :) - Anonyymi
Mutta niin jos on unessa siis kuin puoliunessa ja näkee jotain jännirrävää unta niin ne jotkin voi sekoittua helposti johonkin jännittävään unen mitä on näkemässä kuin elokuvamaisestikin :D
- Anonyymi
naine ei tahtonut että mies vie tittelin
- Anonyymi
tappaminen muodissa
- Anonyymi
ehkä mies koski naista sormella
- Anonyymi
julmat ja pelottavatkin sanat musiikkikappale Judas Priest - The Ripper, voin laittaa youtube-linkin, tämä on huonompi live-versio, wn katso koneelt youtuubia ollenkaan vaan kun mulla on levyllä tuo
https://www.google.com/search?q=youtube+judas+priest+the+ripper&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&sei=Vz7AZ47POt3JwPAPhfm8iA4
kibriib jtköb suvyjyhat,,,, - Anonyymi
Mä oon aina sanonut, että shakin pelaaminen on vaarallista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995