Minä tiedän kulta minä tiedän

Anonyymi-ap

Järkyttävä ikävä painaa sydäntä. Niinkuin koko talven paino romahtaisi niskaan juuri nyt, vaikka kevät tekee tuloaan joka päivä lähemmäksi ja lähemmäksi. Niin ikävä tunne, kun on paljon jo jaksanut ja vielä pitää hetki jaksaa. Mutta en minä haluaisi että joudut kärvistelemään kuten minäkään, mutta olemme jo niin lähellä, että nyt ei periksi anneta...

Tarvitset hellyyttä, lämpöä ja huolenpitoa. Arvostusta ja lohdutusta. Otan sinut syliini ja silitän hiuksiasi mielessäni ja toivon, että ajatukseni kantavat sinulle seesteistestä, rauhoittavaa ja luottavaista lämpöä. Niin tahdon oikeasti sinut syliini saada, mutta me tiedettiin mihin olemme ryhtyneet. Luottamus tulevaan on nyt avain jaksamiseen ja läheisempään elämään.

Oot mulle mahdottoman rakas. Tiedä se! 💚

15

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä hiukset? 😂

• Anonyymi

Saan tästä hyviä ajatuksia ja parempaa mieltä. Periksi ei anneta koskaan.
      Kiitos sinulle, kuka oletkaan. 💚

• Anonyymi

Älä satuta enää

• Anonyymi

Kauniisti kirjoitettu, olipa se sitten kenelle tahansa. Lämmittää omaakin mieltäni suuresti. Kiitos ihanista sanoista ja mukavaa viikkoa sinullekin <3

• Anonyymi

Voi Rakas, saan sinusta niin paljon voimaa ettet uskokkaan🤗 Jaksan sinun ja meidän takia. Olen niin onnellinen sinusta ja meidän ihmeellisestä yhteydestä. En luovu sinusta koskaan olet minulle juuri se oikea.❤️‍🔥 Valtavan älykäs, empaattinen, komea ja niin täydellinen.
      Sinun tekstisi koskettaa minua.

• Anonyymi

Satutat vaan. Pysy kaukana.

• Anonyymi

Sanot vaan suoraan ettei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanot vaan suoraan ettei kiinnosta.

Sä et osaa ketään kohdella oikein. Nimittelet muakin koko ajan.

• Anonyymi

Ihana olet. Ikävä sua!<3

• Anonyymi

Ihana ♥️ viesti, taas. Vain Sinä osaat ♥️🙂

• Anonyymi

Kiitos viestistäsi

• Anonyymi

Et taida tietää, jos täällä sitä kirjoitat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihana oot💕 Jos oot hän ketä kaipaan, ni vastaan tähän, että jaksan kyllä. Ei siis hätää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe