Aika kiukkuista ja mustasukkaista meininkiä täällä.
Yhdelle miehelle:
Mä en ole mustasukkainen. En ainakaan sellaisesta, joka ei ole mun edes. Enkä mä ole vihainen sulle. Ei tää ole helppoa, mut ei mulle oo kukaan niin luvannutkaan. Voisihan sitä itsekin vaikka suoraan laittaa sulle viestin tai kävellä sun luokse puhumaan. Mä myös uskaltaisin sen tehdä, koska mä luotan suhun. En ole sitä toistaiseksi tehnyt, kun haluaisin olla varma, että se on sulle ok. En halua pilata meidän välejä, arvostan sua liikaa. Mä tykkään susta. ❤️
Miehelle viesti
15
307
Vastaukset
- Anonyymi
Tää se on varmaan monella ongelma, ei ole täysin varma toisesta.
- Anonyymi
Käytkö sinä sitten esim ns kiukuttelemassa näihin naisena esiintyvän äijän avauksiin? Retorinen kysymys melkeinpä
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle: Se on täysin okei. Ja olisit silloin niin paljon rohkeampi kuin minä tähän asti, vaikka yrittänyt olenkin viime aikoina. Mutta ymmärrän että ei ole naisen tehtävä se lähestyminen.
- Anonyymi
Mun mielestä ei ole naisten ja miesten tehtäviä. ❤️ Tai joitain juttuja mä en osaa tai halua tehdä, mutta en ajattele sen johtuvan sukupuolesta. Toista voi lähestyä kumpi vaan sukupuolesta riippumatta.
- Anonyymi
Miksi naisesta pitäisi olla mustasukkainen?
- Anonyymi
No ei naisesta pidäkkään. Eikä miehestä. Jotkut on.
- Anonyymi
Ihanuus M nainen ota minua kädestä kiinni ja suudellaan !
- Anonyymi
Ap. En enää usko että tekisit hiljaisuuden jälkeen näin.
- Anonyymi
Tää meni ohi.
- Anonyymi
Minkä hiljaisuuden
- Anonyymi
On se palstasetä hyvä, ettet ole itsellesi vihainen, voimia
- Anonyymi
Setä ei tänään taas oikein tiedä, esiintyäkö naisena vai miehenä.
Käsikirjoittais nyt edes sen mielikuvituskirsin pamahtamaan paksuks, et olis saagassa edes jotain uutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsikirjoittais nyt edes sen mielikuvituskirsin pamahtamaan paksuks, et olis saagassa edes jotain uutta.Justiina, kirjoitakko monella persoonalla tänään? Amurin paikallisesta lääkkeet finito ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsikirjoittais nyt edes sen mielikuvituskirsin pamahtamaan paksuks, et olis saagassa edes jotain uutta.Sepä mutta tämä yleisö ei välttämättä niin ymmärrä näiden ontuvasti vaihtuvien vuorosanojen päälle
- Anonyymi
Ei pitkä matka ole tulla samalla hihnalla ollaan? 🪛🪛⚙️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007