Vihreät ajavat itse taksilla ja käyttävät lentokonetta työtehtävissään. Edustajat lomailevat kaukomailla ym. turhia matkoja tehden.
Eli tee niin kuin sanon, äläkä niin kuin itse teen!
Vihreät haluaa rajoittaa yksityisautoilua Suomen kunnissa
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ketään normaalia ihmistä kiinnosta vihreiden mielipiteet. Eikä kukaan normaali ihminen Äänestä vihreitä.
- Anonyymi
Yksi asia on satavarma: YLE ei tule uutisoimaan tästä sanallakaan. Eivät halua heikentää vihreiden asemaa kunnallisvaalien alla.
- Anonyymi
Ei ole vihreillä tulevaisuutta! Ei ole jos mielestä muuta kuin yksityissutoilun kurittaminen?
- Anonyymi
Aloittaja tarkoittaa, että olisi parempi houkutella ihmiset luopumaan autoistaan ja siirtymään esimerkiksi pyöräilijöiksi. Juuri siksi hänelle ja meille on parannettu pyöräilyreittejä kunnissa ja kaupungeissa. Tätä vihreyttä me kaikki kannatamme!
- Anonyymi
Missähän maassa oikein asut!? Suomessa pyöräillään muutamana kesäkuukautena JOS EI SADA!!!
On aivan järkyttävää kansantaloudellista tuhlaamista rakentaa tuon takia jokapuolelle pyöräteitä. Hyvänä esimekkinä olkoon vaikka Tampere, jonka parkkitulot ovat pienentyneet muutamalla MILJOONALLA, kun keskustasta on kadunvarsipaikat autoilta muutettu kiitorajoiksi muutamalle pyöräilijälle!!!!
- AnonyymiUUSI
Tuossa vielä Iltalehden juttu aiheesta ja Sofia Virran vaatimuksista kieltää yksiautoilu Helsingin ulkopuolella.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e50dc803-b857-4d7d-bcc1-febea2fae0de
Kummallista tosiaan miten YLE uutiset on päättänyt olla uutisoimatta tästäkään vihreiden poliittisesta ulostulsota (vai pitäiskö sanoa aivopierusta?) näin vaalien alla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005