Etsinyt viimeaikoina kesämökin myynti-ilmoituksia ostoaikeissa ja todennut

Anonyymi-ap

Että talvimökkini erämaajärvellä on paremmissa maisemissa.

23

220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kesä -ja talvimökki samassa paikassa on ihan parasta.

• Anonyymi

Kumma ettet ole tyytyväinen, vaan ruoho on vihreämpää jossain muualla?

• Anonyymi

Ihan tyhmää ostaa mökki jos talo on paremmalla paikalla. Sitä ihminen vain kaipaa aina jotakin. Tulisit sieltä kuitenkin kotiin aika pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan tyhmää ostaa mökki jos talo on paremmalla paikalla. Sitä ihminen vain kaipaa aina jotakin. Tulisit sieltä kuitenkin kotiin aika pian.

Usein jo yksinäinen viikonloppu riittää korvessa. Rauhoittuu ja kaipaa taas pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein jo yksinäinen viikonloppu riittää korvessa. Rauhoittuu ja kaipaa taas pois.

Minulla olisi korvessa molemmat paikat enkä kaipaa pois. Paremminkin kiire on kotiin aina tuolta ihmisten ilmoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, täällä olen ja tänne jään. Yksin elän ja yksin kuolen mikä sen seesteisempää.

• Anonyymi

Uijjui, sen miehen kanssa kaksin mökillä. Pimeässä, kynttilan valossa. Pelättäisi yhdessä hirsien narinaa tuulessa. Myrskylyhty heiluisi vallattomana pimeydessä. Mutta jaskahuussi pitäisi olla sisällä ja kaikki muut mukavuudet. Ulkosaunassa voisi kiukaan alle raapia yhdessä tulitikkuja.

• Anonyymi

Meinaat polttaa saunan? Kannattaa ne tikut raapia siinä tulipesässä.

• Anonyymi

Kiukaan sisälle me tikkuja raavittaisiin. Myrskylyhty löytyy, Tilley ja Hasakki, eli valoa riittämiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiukaan sisälle me tikkuja raavittaisiin. Myrskylyhty löytyy, Tilley ja Hasakki, eli valoa riittämiin.

Onks teillä sellasia petromakseja koskaan ollu? Valaisee tosi kirkkaasti. Voi vaikka töitä tehdä sen valossa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Onks teillä sellasia petromakseja koskaan ollu? Valaisee tosi kirkkaasti. Voi vaikka töitä tehdä sen valossa.

On ollut ja löytyy. Hasakki on tosikirkas, kirkkaampi kuin Tilley.

• Anonyymi

Jos asuu maaseudulla, ei ole mitään tarvetta hommata kesämökkiä.

• Anonyymi

Vaihtelu virkistää. On kiva välillä vaihtaa maisemaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtelu virkistää. On kiva välillä vaihtaa maisemaa?

Ja hoitaa kaksi taloa ja pihaa? Ei kuulosta lomalta. Meidän perhe kävi ulkomailla lomalla. Sai kunnolla vaihtaa maisemaa eikä tarvinnut tehdä lomallakin töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hoitaa kaksi taloa ja pihaa? Ei kuulosta lomalta. Meidän perhe kävi ulkomailla lomalla. Sai kunnolla vaihtaa maisemaa eikä tarvinnut tehdä lomallakin töitä.

Ulkomaat on täynnä matuja. Sinne en halua mennä. Pikku mökissä luonnonpihalla ei ole paljon hoitamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomaat on täynnä matuja. Sinne en halua mennä. Pikku mökissä luonnonpihalla ei ole paljon hoitamista.

Samoin ajattelen. Parempi pysytellä ihmisten ilmoilla. Ei siinä kangasmaalla mökillä pihatöitä juurikaan ole, muuta touhua ja rahanmenoja kylläkin. Kotitalossa nurmikonajoa riittää ja naapurin mielestä muistuttaa jo golfkenttää. Kummasti alue laajenee ja laajenee. Siinähän se kesä mukavasti menee kuunnellessa leikkurin iloista pörinää.

• Anonyymi

Menetkö aina sinne mököttämään ja ajattelemaan pahaa minusta??

• Anonyymi

Ihan vain sen takiahan minä sitä tarvitsen, ei muuta käyttöä kuin pakopirtti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi sitä toinenkin käyttää samaan tai johonkin muuhun tarpeeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi sitä toinenkin käyttää samaan tai johonkin muuhun tarpeeseen?

Totta kai, sitten se olisi ruotimuorin mökki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä sinut saa houkuteltua pois sieltä? Olen lukenut, että kun mies linnoittautuu miesluolaansa, niin häntä ei saisi väkisin yrittää vetää pois tai peräti itse tunkeutua tuolle pyhälle yksityisalueelle. Auttaako yhteisen kortin luottorajan ylittäminen yllätysreissulla Tukholmaan tai tissipostaukset instagramiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä sinut saa houkuteltua pois sieltä? Olen lukenut, että kun mies linnoittautuu miesluolaansa, niin häntä ei saisi väkisin yrittää vetää pois tai peräti itse tunkeutua tuolle pyhälle yksityisalueelle. Auttaako yhteisen kortin luottorajan ylittäminen yllätysreissulla Tukholmaan tai tissipostaukset instagramiin?

Nuo postaukset voisi kyllä sekoittaa pääni lopullisesti. Oikeassa olet, en kyllä vierasta ihmistä mielelläni kotiini ottaisi kotirauhaani rikkomaan. Tuota luottorajaa ei voisi ylittää kun käytän yleensä käteiskorttia.

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo postaukset voisi kyllä sekoittaa pääni lopullisesti. Oikeassa olet, en kyllä vierasta ihmistä mielelläni kotiini ottaisi kotirauhaani rikkomaan. Tuota luottorajaa ei voisi ylittää kun käytän yleensä käteiskorttia.

Käteiskorttia mäkin suosittelen. Miksei vaan voi elää varojen mukaa. Niin me ihmiset kuin yhteiskuntakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3462
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3434
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      14
      1406
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1149
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1015
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe